Jump to content
romanessi

Fum albastru la pornire

435 postări în acest subiect de discuţie

romanessi   
romanessi

de ceva vreme am un fel de fum alb-albastru la pornire dimineata . in rest masina merge super ok doar ca ma deranjeaza fumul ala de dimineata( se intampla sa nici nu fie ) nu stiu ce sa zic .

mai are cineva problema asta ?

si cum faci sa fie mai sensibila telecomanda ? ma omoara de fiecare data trebuie sa ma duc cu ea langa masina

cand am baterie nou-nouta merge de la 2 m cand are vreo 2-3 sapt nu merge decat de la 1 m si aia doar din partea dreapta a masini .

Modificat de c o s m i n

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
antonie   
antonie

cam neplacuta treaba cu fumul. ala e fum de la ulei. iti mananca ulei? daca e la pornire se poate ca motorul sa fie cam uzat si papa ulei pana se incalzeste. cati kilometri ai cu ea?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mircea dudu   
mircea dudu

si la mine se intampla cam la fel ...fun albastrui f putin ... timp de cateva secunde .. dupa care nu mai scoate fum ...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
romanessi   
romanessi

175 K ,si nu e tot timpul fumul de care vorbesc.

cateodata este mai mult cateodata nu este de loc.

vreau sa stiu daca mai banuieste cineva as1a cum fac eu sa fie ceva legat de garnituri(oringuri) de la supape si care lasa ulei in cilindri ?si de la un schimb la altul nu trebuie sa completez mai mult de 100-200 ml . schimbul il fac in jur de 11-12.5 k ulei (valvoline 5mii si ceva. 01 pentru PD ) sau cum ii zice adus din germania si care zice ca la 15 k trebuie schimbat

Modificat de romanessi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
nicky   
nicky

Si mie mi se mai intampla, in special dupa drumuri scurte si daca apoi masina sta un timp mai indelungat(cateva ore).Cred ca depinde si de motorina.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
antonie   
antonie

E drept ca nu prea pare sa consume daca pui doar 150-200 ml de la un schimb la altul. Oricum 175 k e ceva km. Ochiu pe consumul de ulei. Altfel poate fi de pe la pompa de injectie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
claudiu_83   
claudiu_83

stai relaxat antonie... la 170 de mii e inca la tinerete motorul.....

PS: a mea la 200 si.... multi... nu consuma mai mult de 300 de ml... si crede-ma nu sunt deloc bland cu ea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andreig   
andreig

nici nu e prea indicat sa fi bland cu ea, turbinele astea au magica proprietate de a se curata singure... prin COX ! :D altfel ti se depune calamina si trebuie s-o duci la curatat. Auzite de pe la toti expertii... schimbat viteza peste 2500 de ture, mers afara mai "sportiv" altfel masina tinde sa devina o lenesa.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
antonie   
antonie
stai relaxat antonie... la 170 de mii e inca la tinerete motorul.....

PS: a mea la 200 si.... multi... nu consuma mai mult de 300 de ml... si crede-ma nu sunt deloc bland cu ea.

pai, claudiu, tu esti fericit cu 300 ml? ti se pare semn bun?

eu nu am zis ca la 170k este varza, am spus ca motorul este ca o dama la 40 ani. inca mai merge, dar incepi sa te uiti la una de 20. :-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator   
Vizitator

300 de ml e super putin.Eu cu ulei Castrol 505.10 dupa 11000 de km am completat cu aproape un litru.Masina are 128000 de km.Apropo e normal asa ceva?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Voicu_VW   
Voicu_VW

Am o problema care imi cam da de gandit.Am un Passat B5.5 pompe-dusse din 2002 cu 154 mii de km si dimineata la pornire scoate un fum alb-albastrui dar nu in cantitati mari,totusi la fiecare plecare de pe loc chiar daca e motorul cald scoate acelasi fum.Nu conduc sportiv ci destul de linistit.Am citit problemele postate pe forum,cu fumul alb dar repet nu e mult ca in celelalte cazuri.Nu stiu ce poate fi.Intreband prin prieteni care se mai pricep la masini zic ca as avea o problema cu compresia.Va rog sa ma ajutati si sa imi indicati adevarata sursa a problemei,daca este una.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ABC   
ABC

mai de obicei fumul alb iese atunci cand in motor se arde ulei

uita-te sa vezi daca ai uleiul la nivel

poate sa ajunga in motor pe mai multe cai printre care rulmentul turbosuflantei dus si astfel sa iti arunce ulei in admisie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cipos   
cipos

daca dati bujiile jos dimineata inainte de pornire veti vedea ca au ulei poe ele deci, semeringurile de la supape

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ygor   
ygor

si la mine aceeasi treaba.scooate fum alb deobicei diminea cand este frig afara.dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate.eu zic ca este condens.De mancat ulei nu prea cred, am 13k cu ea de la schimbul celalalt si dupa calculele mele mi-a mancat cca 300 ml ulei.masina are peste 200 000 km.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Executron   
Executron

Oare nu conteaza si ce tip de motor este? Pentru ca am auzit ca unele consuma mai mult ulei decat altele...

Eu intre revizii pun maxim 100 ml, dar nu mi-e clar. Voi puneti pana cand uleiul e la max zonei aceleia cu striatii de pe joja?

Am observat o singura data ulei albastriu pt 4 secunde la strat. Iarna asta a fost o zi friguroasa si pe la 6 dim eu plecam si cand am pornit motorul am apasat pedala de acceleratie si am abalat-o putin (mai mult) (nush de ce, cred ca ramasite de la dacie) si m-am uitat in retrovizoare si am vazut ca aburii normali erau mai albastrei.. De atunci nu mai fac chestia cu acceleratia si nu mi-a mai scos niciodata fum albastru. are 100k km.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Putin   
Putin

Si eu patesc acum aceeasi chestie.

Dimineata la pornire masina scoate intai fum alb-albastru pentru 2-3 secunde si dupa aceea totul e OK.

Mentionez ca de curand am reparat turbina.

Imi poate explica cineva ce se intampla?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
adrg   
adrg

Oameni buni nu mai confundati motoarele pe benzina cu TDI-urile. TDI-urile consuma ceva ulei, direct proportional si cu cat o calci. Eu la benzina doar schimb uleiul (La supernova), nu am completat niciodata. La TDI am completat vro 300 ml la mai mult de 3000 mersi destul de sportiv, asta insemnand pana la maxim (atinsese nivelul superior al zonei striate). In cartea TDI-urilor spune ca poate manca pana la 1l/1000 km (este intr-adevar mult, dar asa scrie).

Fumul ala alb albastrui la TDI nu cred ca are vreo importanta negativa (la mine a inceput sa apara dupa mers in Buc. dimineata de cand s-a facut frig).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
paladin_8800   
paladin_8800

Salut

Sunt mai nou pe aici asa ca va rog sa nu va suparati pe mine pentru o xprimare nu tocmai tehnica

De putin timp mi-am luat un Passat 1,9TDI de 96CP, la o prima observatie am vazut ca la pornire

dimineata scoate mult un fum albastrui. Am fost cu masina la tester si am aflat ca injectorul nr.1 depasesta limitele date

de tester adica (exemplu) daca testeru avea min-1 la +3 max eu aveam 3,5 (exemplu) nu pot preciza valorile date de tester.

Respectivul mia spus ca injecteaja prea multa motorina si din aceasta cauza scoate acest fum.

Totodata relantiul varia intre 850 si 920, fara a se stabiliza.

Voi ce pare aveti?

Nu consuma ulei peste limita admisa

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
FLORO   
FLORO

La tine, depinde, daca valoarea aia care o ai mai mare decat e normal e cu + (caz in care `pisa` mai multa motorina decat trebuie) sau daca e cu - (caz in care nu baga cata motorina ar trebui - in acest caz se rezolva cu un aditiv pt curatat injectoare). Insa in cazul in care iti baga prea multa motorina, fumul scos nu e albastrui ci mai degraba negru.

Fumul albastru poate proveni de la turbina, simeringuri supape, admisie gaze carter defectuoasa (chiar acum nu demult am observat ca exista in capacul de culbutori o supapa care se infunda si incepe sa bage ulei inaintea turbinei) sau in cel mai rau caz compresie scazuta.

Eu cred ca mai toate scot ceva fum la prima pornire dimineata. Asa sunt PD-urile, nu prea ai ce le face. Dar sa nu intelegi ca fac nor in spate ......

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
theo   
theo

paladin_8800. ia scoate furtunul de vacum din EGR (ala subtirel)./ Sunt convins (cu mici exceptii) ca nu o sa mai faca.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
C o s m i n   
C o s m i n

E destul de normal sa scoata putin, la pornire. Cam "asa face" toate.

PS; Motorul tau are 96KW, nu 96CP. :))

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
florinmacri   
florinmacri

Aceeasi problema am si eu si am scris-o intr-un alt topic, treaba cu fumul alb-albastrui dimineata cand este mai frig dar nu in fiecare zi. Eu am tot dat vina pe faptul ca nivelul de ulei este un pic peste limita.

@theo ce stii de EGR ce treaba are cu fumul de dimineata?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
theo   
theo

@theo ce stii de EGR ce treaba are cu fumul de dimineata?

Problema asta o am si eu. Parerile au fost multe. Rezolvarea doar una. Aveam fum albastrui de zici ca aveam "Saviem" si nu-si tinea relantiul. Nu costa chiar nimic sa scoti furtunul de vacum din EGR (pentru proba macar). Eu asa am rezolvat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
misu tdi   
misu tdi

Eu am observat la alh-ul meu seara la lumina farurilor, pe asfalt umed, am dat in marsarier vreo 10 m si la faruri am vazut fum albastru. Este exclus sa fie praf de la roti. Masina nu consuma ulei decit putin, cam 200g la 11oookm. Se simte si un miros al fumului diferit, cind fac trasee scurte, fata de mirosul fumului dupa 200-300km, facuti la drum, nu in oras. Cred ca aici este de vina si mersul mai subturat din oras.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
m@x   
m@x

aceasi problema o am si eu......cauza, un injector care nu se amorseaza cum trebuie cand motorul este rece !!!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×