Jump to content

Fum albastru la pornire


romanessi
 Share

Postare recomandată

da martorul la bujie se stinge in 2-3 secunde maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu ai probleme cu bujiile sau senzorul de temperatura lichid (g62)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreo modalitate sa verific senzorul ,fara vag?eu am schimbat acum 2 ani un senzor de temperatura parca,din cauza ca varia relatiul,urca-cobora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e problema cu senzorul cand se defecteaza iti variaza relantiul si tine martorul de la bujii mai mult aprins trimitand Ecu-lui date eronate despre temperatura! Deci nu prea ai avea probleme cu el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul la pornire la motoarele euro 3 dimineatza cand e rece afara este mai normal, si inclusiv euro 4 dar mai putin. Eu am passatu de 2.5 V6 si numai iarna cad e rece afara dimineatza imi scoate fum dar vara niciodata nu am vazut asa ceva. ( Lucrez ca mecanic ) ;)

Eu i-am schimat axele cu came, tachetii, culbutori, supapele, semeringurile de supape deoarece acum 2 ani am avut eu o prostie si niste draci pe masina, si am pornito dimineatza am plecat cu ea la -6 grade i-am dat de doua ori pana la 5300 rpm fara sa se incalzeasca deloc si au cam gasito dracii, din cauza asta am schimbat si ce am schimbat la ea, masina o am de noua de la porsche din 2001 si are 152000 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romario te-ai uitat la filmuletul postat de mine mai sus?ala ti se pare a fi ceva normal ?nu se vede asa bine pe filmare dar fumul este gros si are un miros foartee intepator de motorina

Diversi mecanici imi tot spun ca e vreun injector dus,dar pe test ele sunt in parametrii normali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristi2106 am urmarit filmuletul ce l ai postat si nu e deloc normal sa scoata atat de mult fum albastru si atat de mult timp!

Si eu am avut aceeasi pb cu fumul albastru la prima pornire dar ca nu scoatea chiar atata de mult!

Iti spun cum am scapat eu de fumul albastru... am schimbat turbina... :icon_cheesygrin:

Inainte sa imi pice turbina tot asa scoatea mult fum albastru la prima pornire rece dar nu chiar atat de mult ca la tine!

Acum dupa schimbarea turbinei cu una noua nu mai scoate decat putin fum albastru, cateodata si atat! Dar ma enerveaza ca tot scoate :dry:

Sigur ai consum de ulei...ar trebui sa desfaci tubulatura din fata de la turbo si sa verifici axul turbinei sa vezi in ce stare e!

E tare ciudat faptul ca si la mine pe Vag Com tot imi arata ca e in parametri normali :blink:

De curiozitate cate grade erau afara cand ai filmat?

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vag com nu poate vedea gradul de uzura al turbosuflantei, poate sa traga bine masina si intr-o zic poc si sa dus turbo, verifica consumul de ulei , eventual daca vezi ca ai cosum mare ai putea da jos intercolerul sa vezi daca nu ai ulei in el , se aduna acolo ulei si til pote aspira in capul pistoanelor si spargi motorul, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca erau in jur de 0-2 grade afara ,cand scade sub 0 deja porneste foarte greu ..

intercoolerul l-am dat jos acum un an sa ii lipesc o ureche de prindere ,si l-am si curatat ,era plin de ulei ,si acum vad ca e foarte murdar de ulei in zona aia ,cred ca pe la colier iese nu-mi dau seama ....

si consum de ulei am ,dar nesemnificativ,in sensul ca, completez odata intre revizii cand scade nivelul undeva la mijloc pe marcaj

am mai observat un lucru ,dar n-am avut ocazia sa verific cu ochii mei ,cateodata cand o turez un pic mai tare si iau piciorul de pe acc se aude un fel de bolborosit undeva ,sa fie oare antigelul?

Modificat de cristi2106
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude bolborositul acela in special dimineata cand plec cu ea...dupa ce se incalzeste nu se mai aude...nu mai imi bat capul oricum!

Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

260.000 are

ma gandesc sa schimb bujiile poate totusi una nu functioneaza cum trebuie ...si atunci acel piston porneste mai greu...

poate avea legatura cu modulul de bujii?

eu ma tot intreb de ce numai iarna se comporta asa si de ce dupa ce se incalzeste merge perfect si nu mai scoate niciun pic de fum albastru sau negru sau de orice culoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti?

Filtrele cand au fost schimbate ultima data?

Inainte de a cumpara alte bujii,sa le verifici pe ale tale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol Edge pentru PD iar filtrele stai nici nu se pune problema lor ,le schimb pe toate la fiecare 15.000km

de verificat le-a verificat mecanicul ,dar n-am fost atent cum ca eram plecat putin de langa masina ,doar mi-a spus dupa 5 minute ca sunt bune,eu din cate imi aduc amite le-am schimbat acum 2 ani ,dar nu vad legatura lor cu fumul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Craciun fericit la toti forumistii ,Cristi ,verifica bujiile sa fi sigur ca nu ai nici una arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac si asta ,dar ce legatura sa aiba bujiile cu fumul ala dens albastrui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ,pentru ca trebuie sa se inroseasca si sa aprinda motorina,daca sint arse motorina se aprinde mai greu si din aceasta cauza scoate fum.Le-ai schimbat vreodata,ca eu cind am luat masina ,le-am gasit pe toate arse ,erau cele originale,Beru,da-mi un telefon sa discutam despre aceasta cauza .0734711386 Edi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat!Bujiile ajuta mult la pornire dimineata,mai exact la prima pornire.Daca ai o bujie sau 2 arse masina o sa scoata fum negru(de obicei) si porneste mai greu.

Fumul albastru poate proveni si de la pompa de injectie.Daca este prea uzata (tind sa cred).

Ai bagat vreun aditiv in motor?

Daca poti, schimba uleiul din motor.Pune alt marca,sa zicem lm sau mobil 5w40(sau care este norma ta) si vezi dupa.

Aici numai o problema de a motor poate fi.Altceva nu vad ce..atat timp cat ai verificat turbina,intercooleru si traseele de la turbo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat turbina,intercoolerul l-am curatat acum ceva timp ,intradevar era foarte murdar

nici pompa de injectie n-am verificat-o,dupa sarbatori o sa o las pentru o investigare amanuntita la service,

aditiv in ulei n-am bagat niciodata ,decat in motorina o singura data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu le pot verifica eu ,trebuie sa merg in service ,asta dupa revelion ,sper sa revin cu noutati si poate cu o rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele Pd pot sa porneasca cu toate bujiile arse si cand afara sunt -10 grade (mai grreu cei drept) daca nu ma insel! poate sa functioneze decat o singura bujie ca motorul tot trebuie sa porneasca bine la temperatura pe care tu ai spus-o 0-2 grade si nu ar trebuii sa dea fum! deci dupa parerea mea fumul nu provine de la bujii! Ai putea avea vrun injector care este blocat la rece! S-au vazut cazuri cand pe tester injectoarele erau in parametrii si masina nu mergea bine si dupa schimbarea lor masina mergea brici! Deci trebuie sa te duci la un mecanic priceput si sa iei totul la puricat! bafta

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai colegul zice ca bujiile le a verificat...turbina insa nu!

injectoarele la PD pica greu sau deloc...eu nu am auzit sa fi picat la PD!

fumul acela mai rar poate sa provina de la bujiile arse deci mai ramane de verificat turbina!

masina are ceva km si anume 260000 km... aproape la fel ca mea (278000 km)

mi se pare f mult fum mai ales ca masina era la relanti...nu vreau sa ma gandesc daca o tura mai tare...

eu sunt de parere ca e turbina obosita la fel cum era si la mine...sper sa ma insel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreo modalitate de a afla daca cauza acelui fum este din cauza turbinei ,fara a o inlocui cu una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da exista...ti am mai scris mai sus!

desfaci furtunul gros cum deschizi capota in stanga (cel cu colier) din fata de la turbo precum si carcasa filtrului de aer si apoi ai acces sa verifici axul turbinei (il misti din degete) sa vezi in ce stare e! daca axul are joc si atinge in carcasa turbinei atunci e clar...

operatiunea de demontare nu iti ia mai mult de jumatate de ora!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai o bujie sau 2 arse masina o sa scoata fum negru(de obicei) si porneste mai greu.

Fumul albastru poate proveni si de la pompa de injectie.Daca este prea uzata (tind sa cred).

...fum alb, dimineata la pornire, de la bujii arse.

Ce an e masina - ce motor ai pe ea ? daca e PD, nu are pompa de injectie.....

in rest - verifica jocul care il are in ax turbina si fa un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!