Jump to content

Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?


lautrec
 Share

Postare recomandată

Da, foarte utile sfaturile din link. Cel putin unele dintre ele.

Verificati neaparat daca masina are "trusă medicală, triunghiuri și instinctor". Si mai ales daca are carte de service. Daca are, e ok, merita cumparata, pentru ca cartile service NU se pot falsifica. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este sub media pietei,verifica daca nu are defecte evidente si are toate actele in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua,

Vreau sa cumpar si eu un Vw Passat Combi din 2000 1,9 TDI si as dorii sa fiu indrumat ceea ce trebuie sa fac

Asta este masina: http://www.bestauto.ro/vw/passat/combi/auto/2893294.htm?pgsource=searchresult&fuelname=diesel&year=2000&colorname=argintiu&countyname=timis,%20timisoara&price=2290&tabid=1&pictureid=1

 

Multumesc anticipat

Masina din linkul asta daca e an fabricatie 2000 nu cumva trebuia sa fie B5??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca speculatie,o fi trecut intentionat anul gresit sa iasa taxa mai mica,el fiind probabil 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@starchaser

 

Au rost genul asta de comentarii ? eu am postat un link care are ceva informatie si care poate fi destul de usor filtrata ; dar deh, simtim nevoia sa ne afirmam si sa fim mistocari..tipic ;) fa tu un blog perfect daca esti za best 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt bre "za best", sunt pe-aproape  :D . Glumesc, evident. Sau nu.  :lol:

 

In fine, toti cei care se pricep cat de cat la masini stiu ca nu exista reteta perfecta pentru a depista o masina cu istoric falsificat. (Vorbesc de istoric falsificat, nu de depistarea problemelor tehnice).

A da sfaturi despre cum sa verifici viciile ascunse ale unei masini inainte de a o cumpara e ca si cum i-ai da sfaturi copilului tau despre metodele prin care sa nu consume alcool la serbarea majoratului: sunt bune de stiut, insa sunt inutile.

 

PS: In general, imi permit sa comentez despre orice dejectie postata pe internet, ca d-aia e postata. Ca lumea sa-si dea cu parerea si eventual sa completeze ideea sau sa o murdareasca cu un kil de "rahat".  Asta daca nu contravine legilor. Sau normelor de convietuire sociala.

 

Iar in cazul in care parerea mea nu coincide cu a ta, ai dreptul legal de a cere arestarea mea. Serios.

 

htht.jpg
Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare are dreptul la opinie, insa observ ca altora le place doar sa intepe pe altii nu sa dea un sfat pertinent ; eu am postat un link care eu il consider mai util decat niste discutii ofttopic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine, insa unele sfaturi sunt extrem de deplasate. Pana la urma e vorba de o masina folosita. Sunt probleme multe cu masinile noi, ce sa ma vorbim de cele vechi.

A avea pretentia ca o masina folosita sa fie in stare perfecta e ca si cum ti-ai cauta nevasta virgina intr-un bordel.

 

Sunt de acord si cu faptul ca e un sacrificiu sa stringi bani sa iei o masina second. Cu atat mai mult in situatia in care se dovedeste ca vanzatorul a si distrosionat realitatea si a ascuns diverse lucruri esentiale cu privire la masina.

 

Dupa parerea mea, cel mai important sfat (si singurul valabil) cand cumperi o masina second e sa nu ai pretentii ridicate. Sa nu crezi ca daca ai verificat masina la un atelier sau ai urmat sfaturile gasite pe net nu vei avea probleme in viitor. Sunt si cazuri in care nu ai, insa cel mai probabil ceva se va strica la o masina luata second. Daca iti asumi riscurile unor reparatii ulterioare iti asiguri linistea sufleteasca. 

 

PS: Flacaul ala a uitat sa mentioneze urmatorul aspect: Daca intr-o masina gasesti pe banchete urme albe, exista mari sanse ca alea sa nu fie maioneza din shaorma. E posibil sa fie lichid seminal. Asta inseamna ca in masina s-a facut sex, asa ca amortizoarele si arcurile sunt praf. NU cumpara masina repsectiva, va trebui sa scoti bani in plus pentru suspensie.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu exista masina perfecta ( sau depinde, eu am nimerit 3 masini bune in care nu am investit un leu, dar depinde de noroc ) ; insa poti reduce din sansele unei tepe si poti evita motorizarile cu probleme ; una este sa iei o masina busita, cu airbaguri sarite si anulate, revopsita de mantuiala si cu 2-300.000+ km dar 100.000 in bord, consumatoare de ulei s.a.m.d , si alta este sa cumperi o masina de la PROPRIETAR, care sa aiba o carte servis ce poate fi verificata la reprezentanta, sau macar masina sa fie tehnic in stare foarte buna si sa ai habar la ce sa te uiti ; din pacate sunt destui oameni care au cumparat celebrul 1.2 TSI si apoi si-au dat seama ca au luat teapa vietii, tocmai pt ca nu erau informati si nici nu i-a interesat ; exemple sunt fara numar...mie personal nu prea imi place sa intru in polemici de genu, dar cred ca tu ai inteles esenta postului meu de la inceput . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la verificarea km la un dsgse pot citi km si de pe unitatea de control a cutiei de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate. Vezi in blocurile de masura. Mai nou si valoarea acestora se pot altera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am o intrebare , plec azi in germania am gasit un golf 6 din mai 2011 2.0tdi 140 de cai . Pot avea vreo surpriza sa nu fie euro 5? la euro 4 cat e taxa? Merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor si bine v-am gasti caci e primu meu post.

 

Vin cu o intrebare catre voi ...as vrea sa imi iau un golf 5 diesel(motorul de 1.9) sau benzina(1.4 tsi) , cam in ordinea asta. La ce ar trebi sa ma uit in prima faza pana sa ajung la reprezentanta pt restul de cumparare, exceptand doc si cele de bun simt sa zicem asa.

 

Dieselul 1.9 este  din 2008 si are 56000, in anunt proprietarul ma anunta ca a fost masina de firma pana la 52000 si restul i-a facut el, ca are facturi cu tot.(echipare trendline)

 

Benzinarul este tot din 2008 motorul 1.4 140 cp cu distributia pe lant si 55000 iar proprietarul zicea ca are carte service si tot asa cam tot la ea(mai multe optiuni xenon pilot automat ).

 

Problema e ca eu sunt din Buc iar cele doua masina gasite sunt in tara, deci nu am cum sa le vad doar dc ii rog sa imi triimita poze amanuntite dar si aici e subiectiva parerea dc nu o vezi.

 

Astept parerile voaste,

 

Mersi.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data e simplu, ceri poza la talon si buletinul lor, daca apar ei in acte atunci mergi mai departe si merita sa dai o fuga pana acolo sa probezi masina.   La dieselul de 1.9 2008 atentie la taxa auto, pe langa ca o sa-ti ceara respectivul o caruta de bani pe masina ca doar are " 56 000km" o sa te mai arda si statul roman cu taxa vietii : peste 1000 euro.

 

 

Daca folosesti masina mult in oras, recomand benzina.  De curiozitate, cam cat esti dispus sa dai pe asemenea masini? vezi ca la 7500e vorbim de golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7500e ce Golf 6? Unde?

Ma refer la o masina in firea ei, ca asa toate cazaturile carpite, aduse de prin Franta, cu peste 200k dati inapoi si fara carte service. In special daca mai e si tdi.

 

Decat Golf 1.9tdi mai bine vezi 1.4tsi. Cu atat mai mult daca mergi preponderent in oras si nu faci multi km anual.

Oricum la ce ai enumerat acolo nici nu exista concurenta daca ambele sunt veridice, 1.9tdi trendline vs 1.4tsi cu ceva dotari. Din ce stiu 1.4tsi 140 a fost doar echipare GT Sport (sper sa nu gresesc).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego, cine n-ar vrea masina cu cat mai putini km, nu ma intelege gresit eu cred ca i se va cere peste 7000 euro pe un golf 5, unde mai bagi si taxa, prefer oricand un golf 6 benzina de banii aia si nu mai platesc nici o taxa,  ce nu iti vine sa crezi?  am stat si am cautat 1 minut : http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C34126622.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba e posibil sa platesti taxa si la Golf 6, dar modica cel putin la 1.4.

Tocmai ca acolo e un TL cu motor de 1.4 MPI. Nu neg ca nu se gasesc la 7500 pana in 8000, dar cu sacrificii mari de dotari si de motor. 

Personal m-ar interesa mai mult un Golf 5 GT decat un Golf 6 slab dotat si cu motor antic. Cu atat mai mult cu cat impart aceeasi platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau golf 6 1.4...trag de el sa poata merge ok mai ales dc sunt 4 in masina si dc mai pui si clima iese o perfecta caruta de 7500 eur.

 

1.4 tsi nu e doar echipare GT sport am gasit una absolut normala iar ca si nr de km facuti anual nu sunt f multi ca sa merite un diesel ar spune lumea dar e alegerea mea pana la urma.

 

De golf 6 am auzit numai lucruri negative de la un amic care lucreaza la PBN si caruia ii trec prin mana ceva masina deci concluziile le trageti voi.

 

Nelamurirea mea este cu taxa...dc masina e inmatriculata in RO mai trb sa o platesc din nou? Eu stiam ca asta se face doar pt masini aduse din afara sau cele inainte de anul 2007.

 

Corectati-ma dc gresesc

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pentru masinile inmatriculate deja in RO pentru care nu s-a platit niciodata taxa se va plati la urmatoarea vanzare (adica in momentul in  care tu o cumperi)...

 

dar la tine nu cred ca mai e cazul, atata timp cat masinile gasite de tine sunt din 2008

Modificat de waf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cu vorba buna nu vrei sa renunti, atunci sa te facem sa renunti cu vorba rea: motorul de 1.9 diesel ce il vrei tu e cel mai prost posibil pt oras, si ca sa intelegi de ce uite ce s-a intamplat catorva colegi dupa mersul in oras:

 

http://vwforum.ro/topic/73467-fiabilitatea-motoarelor-tdi-pompe-duze-19-si-20-l/page-18

 

la nici 100 000km masina cumparata de noua a cedat axul cu came, baga-ti mintile in cap ca doar nu cari saci de cartofi zilnic, si orietneaza-te spre altceva pt oras, mai ales Bucuresti. ca daca era alt oras nu ziceam nimic.

 

Si ca sa nu fiu oftopic complet, taxa auto s-a platit din 2007 incoace cu mici perioade de pauza, dar dejeaba s-a platit pt ca s-a putut recupera pana anul trecut, caz in care trebuie sa o platesti din nou.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne si noua ce lucruri negative :)) . Nu de alta, dar pe acest forum nu am vazut sa fie ceva foarte serios de comentat negativ.

Poate compresorul de AC mai galagios si motorul de 1.4 160 care poate sa creeze probleme sau nu.

 

In rest probleme mai mari nu are cum sa aiba fata de Golf 5 fiind o imbunatatire a lui. 

 

L.E.: Daca nu ma insel in 2010 motoarele euro 5 erau scutite de taxa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.E.: Daca nu ma insel in 2010 motoarele euro 5 erau scutite de taxa.

Da, in 2010 la 1.2 TSI euro 5 nu am platit taxa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))) ce imi place agresivitatea voastra dar nu imi dati inca in cap caci am postat doar ce stiu de la prieteni si ce am gasit pe net(http://www.buhnici.ro/2010/11/01/probleme-cu-vw-golf-vi-si-motoarele-1-4/) restul tine de subiectivism.

 

@ The_Ego de cand ai masina cati km ai facut cu ea si ce probleme ai avut pana acum?

 

 

Legat de taxa am sa ma interesez direct la administratia financiara sa vad ce zic ...

 

Ce ziceti de 5-ul asta: Vw Golf Comfortline, 1,4 TSI, 140 cp, 103 kw, cutie de viteze manuala, distributie lant, climatronic bi-zonal, scaune incalzite, radio cd, taxa de poluare platita si nerecuperata, carte service, pilot automat. si are 55000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luata de noua din decembrie 2010 fara probleme pana acum in peste 40.000km.

Schimbat doar consumabile la revizie. Motorul si cutia de viteze merg foarte ok. Lantul caraie la pornirea la rece (nu mereu) pt 4-5secunde maxim, dar este normal, iar compresorul de AC mai zgomotos insa functioneaza in parametrii.

De problemele reclamate pe blog-ul lui Buhnici nu stiu, dar dupa cum vad majoritatea sunt cu 1.4MPI si in special cutia de viteze. 1.6TDI la inceputuri a fost mai problematic (atat pe Golf cat si pe Polo), bolile copilariei.

 

De asta ziceam ca mai bine un G5 decat G6 mai vechi, cu km multi.

 

Legat de acel golf 5 comfortline daca e la pretul corect merita. Iei un motor bun, dotat cat trebuie (se pot pune ulterior altele fara probleme :D) si km putini. Important e sa se verifice atat km cat si cartea service.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!