Jump to content

Fiabilitatea motoarelor tdi pompe duze 1.9 si 2.0 l


PTDA
 Share

Postare recomandată

Dar 2.0 TDI CR euro 4 ( de pe A4 B8 2008, de exemplu, nu stiu pe ce s-a mai pus) nu are probleme cu pompa, nu ?

Sa inteleg ca la acele motoarele este doar problema cu pompa de ulei ?

Scuze, nu mi-am dat seama.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici se discuta de motoare PD. Si oricum mai multe informatii gasesti in aria tehnica, este o subarie de motoare TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare  tuturor  , si  sper  sa  m-a lamuriti  si  pe  mine .Vreau  sa  cumpar  o  Skoda  Cctavia 2  2012    cu motor  de  2000    zice  el  tip  motor CFHC  COMMON RAIL , iar  cod  motor (cred  ) D2 AC CFHC X01   SI  CUTIE  DSG   , MAREA  INTREBARE    ACEST  TIP  DE MOTOR    ESTE  PROBLEMATIC ?? (MASINA   ARE IN JUR  DE  200.000 KM )  Multumesc  anticipat!

 

Modificat de cornel -g3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CFHC e un motor bun ,numai sa aiba toate reviziile la zi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca voi nu cititi ce am scris mai sus. Asta e topic de motoare PD. Despre CR se discuta pe larg in aria tehnica, motoarele de Skoda nu sunt cu nimic diferite de alte motoare VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor!

1.9 TDI BXE, oct 2007, undeva la peste 170.000km. Bun motor, tine cu buzunarul. Din pacate pe al meu l-am fortat de curand si i-a iesit biela prin bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie im imi place ca zice ca tine buzunarul, in conditiile in care motorul lui are nevoie de o reparatie deloc prietenoasa cu buzunarul. BXE este deja cunoscut pentru tipul asta de probleme, este printre cele mai slabe implementari din seria 1.9 TDI de pe O2. Mai multe informatii se pot citi in topicul din aria TDI Forum. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este oarecum ciudat si cu BXE... stiu si eu multe cu biela iesita prin bloc pana la 200.000 km, dar stiu si multe la 300-400.000 km fara probleme 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dar la 1.9 TDI aproape numai la BXE-uri auzi de biele iesite prin motor.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate PD-uri au mai scos biela prin bloc.

PRoblema e ca BXE este cel mai des intalnit 1.9TDI Euro 4. Daca facem procentul de motoare sparte din totalul de BXE, probabil este la acelasi nivel cu celalalte motoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!