Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

@kendoo-intr-adevar asa ar trebui...dar acum cam trebuie sa alegi intre un motor bun sau dotari multicele...pana acum nu am gasit si una si alta...doar separat...si cand ma refer la motor bunicel zic numai diesel ARL sau ASZ:))

@Moog- nu umbla nimeni dupa mocaciuni...un 5-6000 nu mi se pare moca pentru o masina 2000-2004 si undeva peste 200K km...si numai asa gasesti;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kendoo, vrei neaparat Golf 4 sau merge si Bora ?

Daca merge si Bora, uite asta mi se pare o masina cu un istoric detaliat, destul de dotata si la un pret corect: :icon_thumleft:

http://vwforum.vwfor...-2002-16-105cp/

Sper sa nu se considere reclama. Doar ii dau colegului un exemplu de masina OK, la o cautare sumara. Daca ai sa cauti, sigur te vei alege cu o masina buna de pe forum. :)

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun sfatul lui deadly dar daca vrei sa iti iei masina pentru oras nu lua in 16v ca iti manca in oras de nu te vezi. pe mine sub 10 nu ma lasa tot pe un motor 1.6 16v :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PaulF, sunt de acord cu spusele tale, insa eu doar am vrut sa-i arat omului cam ce inseamna o masina "corecta", nu ca majoritatea petardelor de pe Autovit. Sper sa se orienteze cat mai bine si sa-si ia o masina buna. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paule si cit vrei sa-ti consume un benzinar de 105CP in oras aglomerat ? Zi sarumina la 10 urban...inseamna ca ai trafic lejer si circuli mult...

16V consuma ceva mai putin decit echivalentul 8V...

Eventual un motor de 1.4 sau 1.2...

Tiesto decit sa umbli dupa avioane , daca masina merge bine si e intretinuta, nu ai probleme cu ea, mai degraba te duci la Buzau si pui BRC pe ea...adicatelea treci pe GPL...si garantat ajungi la pret/km putin mai jos sau la fel ca orice diesel inclusiv ALH...se apropie binisor si de "noul" 1.2 TFSI ...daca 1.2 TFSI ia un 6.5-7 oras , crezi ca o aspirata decenta o sa-ti ia tot asa ?

Ai cam aceeasi masina ca mine 1.6 100CP la 1300kg ...

Pierzi mai mult la vinzare/cumparare + ca nu stii ce iei...

Un calcul sumar 11x5.38 vs 13x3.15 - preturi de Iasi...GPL-ul e ceva mai ieftin prin capitala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Moog. Masina merge foarte bine, a fost adusa de un prieten din germania in 2007. N-am ce sa-i reprosez. nu bate nimic iar motorul e o placere sa-l auzi, iar in mers e silentios. sunt multumit de el, chiar daca nu e asa sprinten.

Ce am eu in cap sa caut pe cineva cu un golf 4 disel alh eventual, care e dispus la un schimb pentru spatiu, eu nu caut sa o vand, nu ma deranjaza la ea decat consumul urban, in exterior consuma ~6,3 in functie de talpa. Sunt multumit de consumul extraurban, insa in oras, repet , ma cam deranjaza consumul..

Toti prietenii imi spun ca sunt nebun si ca si loganul(benzinar) consuma 10 in Bucuresti.

Mai vad ce fac pana la primavara, imi pare rau ca am astfel de ganduri cu o astfel de masina. cam asta ar fi http://vwforum.vwfor...0-passat-lupul/ sau masina mea http://vwforum.ro/topic/80110-passat-2002-16/page__st__20

Merita ideea de schimb?

Modificat de ti3sto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora nu mă atrage așa mult.Mai degrabă Passat, dar am auzit că-s mult mai scumpe piesele.

1.6 16 mi se pare un motor mic pentru caroseria care are Bora, și mai ales pe Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mai scumpe....ci mai multe. O masina mai complexa, cu o suspensie fata multilink....dar nu ai treaba cu ea, daca ai grija si pui componente bune - originale, cand sunt de inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine un brat central de Passat si inainte si dupa 2000(difera doar conul lui..mic sau mare)pe original e peste 200euro.Hai ca mai schimbi o bucsa de brat dar daca se perpeleste pivotul trebuie alt brat :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul nostru a spus ca piesele sunt mai scumpe..... si i-am spus ca nu sunt mai scumpe, similarele...... doar ca Passat-ul are in plus - si i-am subliniat - suspensia multilink. De intrat in detalii, nu are rost....eu am masina de 4 ani, e din 2000....si anul trecut am schimbat primele brate - 2 superioare pe stanga - pe ea erau bratele originale.

Comparam masinile doar la pretul pieselor ? Stabilitatea Passat-ului, spatiul interior, confortul ,...nu vorbim de ele ?

sau actiuatoarele de turbina, care la Golf pica - si e 100 euro, plus manopera....., tabloul cu sigurante de pe baterie, care are prostul obicei de a se carboniza....si e 270 lei o bucata de plastic....etc.... la Passat nu sunt problemele astea.

asa ca fiecare dintre modele, au avantaje si dezavantaje....eu am ales confortul si spatiul interior.....

P.S. Brat central (cel in care se prinde amortizorul) - adica brat inferior, spre fata - Loemforder, ti-l aduce la Silena cu vreo 500 lei.... au mai scazut preturile.....la el nu se strica pivotul, ci incepe sa scartaie. Se rezolva cu o seringa si ulei......

la celelalte nici nu ma chinui cu schimbatul bucsilor - cumpar alt brat, ca tine 10 ani, daca e Loemforder.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le are pe preturi firma respectiva :lol: ,peste tot LEMFORDER este 400lei :lol: .Poate tu ai prins o masina buna,dar iti spun eu ca se strica pivotul.Daca ai stii tu cati clienti cu Passaturi am si cand se apuca de reparat articulatii e cu chiuituri si jale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vb de masina buna.....ci de ce trente de brate isi cumpara....made in Germany.....vrajeala. Ma repet - eu am toate bratele originale - cu exceptia celor superioare pe stanga....si masina se apropie de 12 ani.

Normal ca isi cumpara saracii.....ca nu mai mananca nimic mecanicii, daca le injecteaza ulei (vb de bratul mare)

Oricum, nu poti sa ai si confort si stabilitate si sa ai suspensie McPherson......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu exista termen de comparatie passat-bora golf,din nici un punct de vedere.Passatul joaca la alta liga.Doar atat am subliniat ca g4 si bora,sunt masini care au un cost de intretinere(la capitolul articulatii)foarte mic...minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - intretinere mai putin costisitoare. Nu - piese mai ieftine - comparam piesele similare....care se gasesc pe cele doua modele invocate - sunt identice sau prea putin diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, thanks for clearing that up.Dar ca și o paranteză, care e mai ok Passat-ul sau un Audi A4 B6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok referitor la ce anume? Audi A4 B6 este mai ok d.p.d.v al confortului,etc.Passat-ul castiga la intretinere.

Cel mai ok e ceea ce iti permiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere al componentelor, sigurantei, modului cum a fost proiectat, comportamentul la drum - Audi A4 - ca o paranteza - acolo unde Golf 4 are 2 suruburi, Passat-ul B5 are 4 ....iar A4 are 8......

Eu il depunctez doar datorita spatiului interior - am 1,92 cm si peste 100 kg.... stau cam inghesuit in A4....spre deosebire de Passat, unde am loc cat casa....

In rest - aceeasi suspensie - multilink si daca vb de 1,9 - aceleasi motoare.,,,,deci, costuri similare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine ai punctat foarte bine apropo de costuri si numarul de suruburi... :))

Apropo de criza , bani, intretinere, cost initial etc de ce nu luati in calcul si Seatul si Skoda... ? Au aceleasi motorizari, cu exceptia ESP care e rar pe Skoda gasesti cam toate dotarile...

Skoda de ex are tot "2 suruburi" eventual 1 si o sirma :) si uneori mai ieftine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

delfi, true.

Florin, așa micuț e a4-le?

1.9 TDI nu cred că găsesc la banii ăștia.Dispun de 6500 max.Ce spuneți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti passat disel 1.9tdi la banii astea. spor !

dar sa te gandesti bine pentru ce cumperi masina. si pentru ce ai tu nevoie. passatul e o masina mare.

Modificat de ti3sto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paule si cit vrei sa-ti consume un benzinar de 105CP in oras aglomerat ? Zi sarumina la 10 urban...inseamna ca ai trafic lejer si circuli mult...

16V consuma ceva mai putin decit echivalentul 8V...

Eventual un motor de 1.4 sau 1.2...

Tiesto decit sa umbli dupa avioane , daca masina merge bine si e intretinuta, nu ai probleme cu ea, mai degraba te duci la Buzau si pui BRC pe ea...adicatelea treci pe GPL...si garantat ajungi la pret/km putin mai jos sau la fel ca orice diesel inclusiv ALH...se apropie binisor si de "noul" 1.2 TFSI ...daca 1.2 TFSI ia un 6.5-7 oras , crezi ca o aspirata decenta o sa-ti ia tot asa ?

Ai cam aceeasi masina ca mine 1.6 100CP la 1300kg ...

Pierzi mai mult la vinzare/cumparare + ca nu stii ce iei...

Un calcul sumar 11x5.38 vs 13x3.15 - preturi de Iasi...GPL-ul e ceva mai ieftin prin capitala...

de unde 1300 de kile?? :))

cu tot cu sofer poate ;)

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volkswagen/3132/Volkswagen-Golf-IV-1.6-16v.html

ciudat ca la mine in carte scrie ca am 1207 kg . masa proprie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 2.0 benzina?

sa fie diferenta doar de 70 kg?

in orice caz eu golf IV "gol" hatchback fara sofer la motor de 1.6 benzina nu cred ca are cum sa aiba 1300 de kg.

dieselul da, dar nu si benzina.

am si eu masina pusa la vanzare.

Cat mai face un :

g4 benzina 1.6 16V motorizare AZD,

an 2002,

165.000 km ,

primu proprietar in tara,

4 airbaguri,

4 geamuri electrice,

AC,

servo,

ABS ,ESP,

jante aliaj (cauciucuri vara),

jante de tabla (cauciuri iarna),

computer de bord,

3 chei (2 briceag), alarma din fabrica.Stare tehnica si optica foarte buna,

Modificat de mikemaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu citeai in diagonala observai ca in discutie era un Passat benzinar...nu G4...despre ala ziceam ca are ~1300kg...

Eu aveam impresia ca e mai greu pina cind m-am uitat pe talonul unui amic ....~aceeasi greutate cu O1...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!