Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Da click pe Masina mea si vei afla mai multe detalii. 7500 a fost pretul de achizitie din germania + drum + taxa + RAR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa cauti un Golf ok din toate punctele de vedere. Faptul ca nu te intereseaza atat de mult puterea vine oarecum in avantajul tau pentru ca te poti uita si la alte aspecte ale masinii. Exista masini cu motoare PD care functioneaza bine si exista masini cu motoare non PD care nu functioneaza bine; depinde de la caz la caz.

Diferentele dpdv al costurilor pentru revizii si distributie sunt destul de mici. Poti sa cumperi piesele scump dintr-un loc si sa le montezi ieftin si viceversa. Incearca sa gasesti un Golf bun si nu te uita la 350RON/an pentru revizie la un motor si 450RON/an la altul. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ocazia asta poate ma lamureste cineva daca kitul de distributie are alt pret la un non pd fata de un motor pd, banuiesc ca mai ieftin.

Este mai scump pentru ca kitul are 2 role in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am golf 4 1.9 PD de 101 CP si sunt multumit de el. Ca si pret pentru distributie si revizie; in iulie cand am achizitionat-o i-am facut revizia filtre+ulei+distributie+pompa de apa+manopera= aprox. 1000 RON. Deci nu vad chiar asa de scump la intretinut PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Fiind primul meu post doresc sa va salut si sa va urez multi kilometri fara incidente.

Momentan sunt posesorul unui Audi B5 din '96 pe care doresc sa il vand si urmaresc sa achizitionez un VW Bora din 2004-2005. Ca dotari urmaresc o masina care sa aiba cel putin ESP, dar nu m-ar deranja sa am scaune incalzite si computer de bord :icon_cool:

Va rog sa imi ziceti ce probleme/defecte sunt mai uzuale la aceste masini astfel incat sa stiu unde sa ma uit. De asemenea, va rog sa imi ziceti ce cod are motorul TSI pus pe aceasta masina, e tot BAD si in 2004-2005? Intreb asta pentru ca unii s-au plans de acest motor insa in topicul "Consum 1.6 benzina" motorul pare a fi cel mai economic. E posibil sa optez si pentru un motor diesel, exista recomandari speciale acolo?

Va multumesc anticipat.

Cu respect,

Cristian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit!

Legat de motorizare,nu s'a montat TSI pana in 2006.In afara de clasicele 16v,ai FSIul(BAD) care are un randament mai bun.In aceeasi ordine,ar urma 1.8t,2.0,2.3v5....iar restul deja sunt "rachete".

Daca nu ma insel,am vazut zilele trecute la Kaufland Pacurari,o bora de prin 2003,variant,argintie,FSI,la vanzare.Daca ai drum pe acolo,vezi poate mai este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut zebrocksky si multumesc pentru urare.

Imi cer scuze pentru confuzie, nu stiam care a fost primul, FSI sau TSI. Deci motorul BAD e singurul motor FSI pe care l-as putea gasi. O sa trag o fuga azi sau maine pe-acolo, poate o mai gasesc. Tu ai intalnit ceva probleme deosebite la masinuta ta, ce consum ai prin Iasi?

Edit: Oricum nu ma intereseaza decat un motor de 1.6L benzina sau un diesel de 1.9L sau 2.0L, la benzina ar fi consumul prea mare pentru motoarele de 1.8L, sau mai mari, iar la diesel e impozitul prea mare pentru ce sare de 2L.

Modificat de CristiLuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer...daca ai posibilitatea si "intalnesti" un TDI de vanzare,renunta la ideea de benzina.Important e iarasi,pt ce vrei sa iei masina.Cam ce asteptari ai de la ea,cat mergi in oras si cat in afara,etc,etc.

Daca vrei consum decent in oras,uita de 1.6.Ia un diesel.Daca faci des drumuri in afara,uita de benzina,ia diesel.Daca iti place sa simti un pic de "zvac" si sa stai mai lipit de scaun,uita de 1.6.

La mine,prin oras,daca folosesc si ACul pe vremea asta,imi ia 10 lejer.Oricum totul depinde de "talpa" piciorului.In afara,ca o idee,fac Roman-Iasi-Roman cu 60 de lei,cu Petrom99,cu o medie de viteza de vreo 80km/h.Oricum,un Tdi de 90de cai,va fi urmatoarea alegere.

Intamplator,un prieten apropiat are un FSI si e multumit de el(ca si motor).Are cu 5 cai mai mult ca 16v clasic si un cuplu un pic mai mare.In schimb consumul este mult mai mic.

Ia legatura cu userul Munuku,in caz ca te intereseaza mai multe detalii despre Fsi.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu momentan am un A4 din '96 pe care am si GPL asa ca din cei 101 cai o parte au murit din cauza varstei si a GPL-ului, deci un motor de 105 cai ar fi suficient pentru mine, sunt genul de om care conduce linistit si ii da talpa doar pe drum exterior drept sau in depasiri. Merg destul de putin cu masina, prin oras si un drum Iasi - Suceava - Iasi lunar, la parinti. Desigur, mai vin si excursii, dar alea sunt rare asa ca nu depasesc 15.000 de km intr-un an.

In principiu m-as baga la un motor FSI tocmai pentru ca 500 de euro in plus la masina s-ar putea sa ii recuperez din pretul benzinei, in timp, mai ales ca intentionez sa tin masina macar 4-5 ani daca se comporta bine. Si motorul de 90 CP suna tentant dar pe Bora nu s-a pus si diesel de ~130 CP?

Cum e cu suspensiile la aceasta masina, rezista la drumurile noastre?

Mersi pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci,un 1.6 e o alegere buna.S'au pus aceleasi motorizari si ep golf4 si pe bora,inclusiv cea de 131de cai.Legat de suspensii,intamplator,tatal meu are o Bora din 2001 cu motorizare 1.6.Suspensia e stock,are peste 150k km.Inca se comporta foarte bine dupa mai bine de un an pe drumurile noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru sfaturi. O sa iau legatura si cu Munuku pentru informatii suplimentare despre motorul FSI insa acum astept sa vand masinuta mea si apoi ma pot pune pe cautat la modul cel mai serios. Daca iti mai vin in minte idei si pareri te rog sa nu le tii doar pt tine :blah:

O zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la cumparaturi :) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu cateva intrebari cunoscatorilor in golf 4 si nu numai.

Ma bate gandul sa achizitionez un G4, 1.6, cu cutia cod ERT, cod motor BCB.

Intrebarile:

- la acest tip de cutie - comanda ambreiajului este hidraulic, asta e clar - dar cilindrul de comanda unde se afla? In exteriorul cutiei, sau este inclus in rulmentul de presiune?

- sunt probleme cunoscute cu acest tip de cutie?

- despre motor - intrebare ce poate parea stupida - are debitmetru? si daca da, unde este? Carcasa filtrului de aer este "una cu" capacul de peste motor, si daca se da jos se vede direct clapeta de acceleratie.

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bcb,motor 1.6 16 valve 77kw-105cp,ambreajul este sistem,,intors,, ai pompa pedala si cilindru receptor pe carterul cutiei de viteza.BCB are carcasa care iti acopera tot motorul,practie e ultima motorizare g4 de 1.6 16 v care sa pus pe accest model,filtrul de aer iti vine in carcasa care acopera motorul,fiecare bujie are bobina proprie,din cate stiu nu are debilmetru.Ulei de motor cu filtru

3,20 litru

Specificare ulei de motor

VW 500 00/501 01/502 00

intervale variabile de service (Longlife) VW 503 00/504 00

Cutie de viteze manuală

5 treapta 02J 2,00 litru

5 treapta 02K 1,90 litru

Specificaţie ulei transmisie manuală

5 treapta 02J SAE 75 W 90

5 treapta 02K SAE 75 W 90

Servodirecţie

0,80 litru

Specificare ulei servodirecţie

G 004 000 M2

Lichide de răcire

6,00 litru

Specificare lichid de răcire

G12 Plus

Lichide de fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info

Am desfacut si eu carcasa si am vazut filtrul si clapeta de acc

Cutia m-a intrigat - nu intelegeam cum vine ambreiajul

Mai exact ce inseamna ambreiaj invers?

Si din ce spui - se poate umbla in caz de nevoie la cilindrul de ambreiaj prin exterior, fara demontarea cutiei

Debitmetrul nu l-am gasit nici eu in pozitia clasica - intre filtru si clapeta

Multumesc de info

Am desfacut si eu carcasa si am vazut filtrul si clapeta de acc

Cutia m-a intrigat - nu intelegeam cum vine ambreiajul

Mai exact ce inseamna ambreiaj invers?

Si din ce spui - se poate umbla in caz de nevoie la cilindrul de ambreiaj prin exterior, fara demontarea cutiei

Debitmetrul nu l-am gasit nici eu in pozitia clasica - intre filtru si clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiaj invers,e un termen folosit de mecanici ,o prescurtare.Ca sa intelegi mai bine iti atasez 2 ambreaje;1 ambreiaj INVERS, 2 ambreiaj NORMAL.Ca probleme la acest motor;mai cad bobinele de la bujii,egr trebuie curatat daca se merge mult in oras cu masina,este zgomotos,semeringurile de supapa dupa 150.000km,tachetii hidraulici sunt destul de zgomotosi.Una peste alta e un motor bun dar depinde de la caz la caz in ce conditii se prezinta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica volant e pe partea "ailalta"?

Eu asta inteleg din poze :)

Ideea care a fost? Cu ce e mai bun sau mai prost genul asta de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este.E mai bun si fiabil genul asta de ambreiaj se scapa din start de rulmentul de presiune,de soarele de la placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vreau sa achizitionez un vw.golf 4,diesel.Am observat ca sunt mai multe tipuri de motorizare si as vrea sa stiu

care vi se pare cel mai bun dintre ele.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit am gasit dreamcar-ul meu :D

golf din 2002. dati-mi un sfat.

se prezinta bine, desi mi se pare ca nu intra firesc in viteze si inteleg ca au fost probleme cu modelele din anul ala. in afara de climatronic are cam toate dotarile. merita s-o iau daca mai scade din pret? sincer as vrea sa imi iau o masina cat mai repede si nu stiu daca merita sa ma uit la unele mai noua, dar cu dotari mai slabe...

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C19841460.html

Modificat de mAku5000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema se poate pune in felul urmator;Trebuie tinut cont de multe aspecte.Degeaba iti iei un ALH care are motorul in pioneze sau masina e tomberon,fata de un ASZ care aste ok din punct de vedere tehnic-optic.Oricum AGP, AQM (SDI)iese din discutie cu 68 cai,cu toate ca are consum extrem de mic si motorul e foarte fiabil.G 4 sa scos din fabricatie de 6-7 ani,ultima serie..asa ca daca esti pretentios o sa ai de cautat.Eu spun sa te orientezi spre exterior,eventual GERMANIA..si sa nu te grabesti.Mai asteapta putin sa vedem ce iese cu taxa ;)

@ mAku5000,masina arata ok,dupa uzura volanului,si dupa uzura manerului st sofer, parerea mea e ca are km mai multi,in anunt se specifica ca masina e 2007 pe romania si 25km rulati pe romania.Daca faci o medie lunara inseamna 520km pe luna sau 18km pe zi.Sa zicem ca rulajul din romania e ok.Ai seria de caroserie..daca poti afla km reali ...Masina arata bine si are destule optiuni dar imi pare pretul putin cam maricel.SA VEDEM CE POSTEAZA SI COLEGII DE FORUM ;)

Atentie la cartea service...cati km avea la ultima revizie in Germania..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea.Intentionez sa imi cumpar un Golf 4 si nu stiam cui sa cer niste pareri pana am gasit forumul vostru,asa ca ma adresez voua ca si posesori de golf 4. Va rog sa imi oferiti niste sfaturi referitoare la urmatoarea masina care o am in vizor:

VW Golf 1.6 16V 138,000 km 2003

Model HighLine

Climatronic

Computer Bord

Geamuri electrice fata-spate

Oglinzi electrice incalzite

Senzori parcare

Jante aliaj originale VW "16"

Cotiera fata-spate

Linie audio radio/CD originala VW

Carte service

Masina arata bine in poze insa nu sunt inca hotarat,pentru ca trebuie si inmatriculata. Pretul ei este de 4.450 de euro negociabil.

Momentan inca oscilez intre un motor pe benzina si unul diesel,primesc foarte multe sfaturi sa aleg diesel pentru consumul redus de motorina.

Modificat de n4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

depinde unde o sa folosesti masina,daca o sa mergi mai mult in oras,merita sa-ti iei benzina,dar daca o sa mergi mai mult in afara,recomand dieselul oricand (nici in oras nu consuma foarte mult)

acum ,fiecare cu parerea lui,si fiecare e liber sa aleaga ce vrea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita s-o iau daca mai scade din pret?

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C19841460.html

motorul cred ca a fost spalat de curand ca arata prea curat ceea ce inseamna ca posesorul doreste sa o vanda destul de repede si sa ia ochii

deci s-a aruncat si la un pret pe masura poate da lovitura, dar spalatul motorului costa maxim 30 euro

daca masina nu are nici o problema ,,, si nu necesita schimbari mari de consumabile gen: discuri frana, alte cauciucuri, distributie ,, pretul corect ar fi cam 5000 euro

in schimb daca ii faci un test la un service unde sa cunosti mecanicii ,,, si mai ies la iveala si alte probleme (piese uzate) negociaza pretul atat cat tu sa poti cumpara aceste piese si sa ai o masina perfect functionala pentru un eventual concediu

si kilometri mi se par cam putini, parerea mea

o medie de 12 000 de km pe an ... inseamna cam putin, chiar si pentru un benzinar pentru ca Germania este o tara mareee si din distantele sunt pe masura

as spune ca ar fi trebuit sa aiba cel putin 150.000 km

da in fine, asta nu se poate demonstra usor si nu poti sa negociezi din punctul asta de vedere

tot ce ramane este sa verifici bine sa nu aibe alte probleme

oricum este o masina tare frumusicaaa

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa aiba si cit zice...

A mea luata la 128 din Ro si omul facuse ~20...

Acum a trecut de 150...si merge ca noua :)...neee merge mai bine decit unele noi de pe aici :))

Cit despre rosioara de mai sus daca intradevar are incalzire auxiliara, parbriz incalzit (nu prea am vazut optiuni din astea pe benzinare) e negociabila la 5000 ...parca totusi fara climatronic...

Daca nu are alte probleme grave parca ar merge...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!