Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Timpul de alimentare doua secunde e echivalent cu zero pentru bujii.

Timpul de alimentare se verifica cu aparatul de masura la bujie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata la 10grade (masina sta in garaj) temperatyrile pe grupul 007 erau reale 9-10grade, iar timpul bujiilor era si la mine 2 secunde. Cand am dst sa pornesc s-a balbait putin dar a pornit binisor. In alte zile am incercat sa pun contactul chiar si de 10 ori inainte de pornire, si nu a fost nici o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade se vede și pe vcds ... am dat si una afara și m-am uitat sa vad cat sta pe contact.. problema este cum mărim timpul asta eu am incercat la mine cu vcds și nu am reusit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura indica corect pe vcds dimineata doar cu contactul pus și este nou acum nu mai știu ce am pus ori original ori hella ....am verificat cu o bujie scoasă se înroșește bujia repede numai că stă prea puțin (bujiile sunt ngk schimbate de mine originale tot ngk erau singura diferență la astea puse nu au siglă vw) releul nu știu dacă ar avea ceva e electronic ar trebui sa de-a ceva pe vcds eroare ...problema este că am incercat sa măresc timpul de acționare și nu am reușit sau nu știu eu ...nu găsesc de unde in schimb am găsit în vcds calibrare senzor de temperatura antigel dar o să mai caut..

Îți mulțumesc de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am modelul asta de carcasa filtru motorina 1K0127400K ..in capacul carcasei este o supapa știe cineva cum funcționează și care este rolul ei ?? Cum lucrează ?? Am scos capacul am suflat pe toate 4 țevi ? și trece aerul dintr-o parte inalta ...încă ceva daca scot turul și returul din pompa tandem e normal să se golească filtrul de motorina ?? Am făcut acest lucru și se auzea cum clonkanea și se golea filtru se întorcea motorina in rezervor...

Spun acest lucru că am schimbat tot ce este posibil la mașina asta pompe injectoare  senzori temperatura  bujii etc  in afara de chiuloasă și  filtru motorina și tot am pornire grea după o noapte de stat dar nu foarte grea învârte mai mult cam 10 secunde și primele secunde  adică 3 după pornire sunt bâlbâite.. după care daca o pornesc din nou pornește sfert ...nu știu ce mai poate fi la chiuloasă nu mă gândesc nu consuma antigel nu consuma ulei mașină merge ca viteza tot bordul  nu scoate fum ....o fi vreun releu o fi carcasa filtrului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o supapa de sens pe tur intre tandem si filtru de motorina.Verifica uzura locasuri injectoare , daca nu se rezolva inlocuieste chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade e normal cand scot furtunele de tur și retur din pompa tandem sa se golească filtrul ? se aude cum clonkane motorina in filtru se golește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, iahimmihai said:

pornire grea după o noapte de stat dar nu foarte grea învârte mai mult cam 10 secunde și primele secunde  adică 3 după pornire sunt bâlbâite.. după care daca o pornesc din nou pornește sfert ...nu știu ce mai poate fi la chiuloasă nu mă gândesc nu consuma antigel nu consuma ulei

recent am schimbat motorul,al meu a pornit la sfert timp de 4 ani...noul motor porneste la sfert dar balbait si cu fum albicios pt 5-6 secunde

pe noul motor am pus chiulasa care am crezut eu ca e mai buna ,din 4-5 cate am in stoc...chiulasa recuperata de pe motor cu biela rupta care avea axa cu came impecabila,volant sachs fara joc,de aici estimez ca ar avea sub 200kkm...eu inca nu am controlat oringurile(erau deja in chiulasa injectoarele),dar daca nu e la oringuri...treaba e clara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi chiuloasă ce anume să pun ? Mă refer la marca??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca nu iei una la fel?eu ti am dat o idee...a schimba chiulasa pt motorul tau e mai costisitor ca cost

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă refer la noua 

Da parca un amc e vreo 40 mil echipata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noua e scumpa..eu cred ca motorina din injectoare se scurge in piston,ar trebui sa iasa fum albicios...de asta pornirile greoaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totuși tind sa cred că nu e chiulasa mașină gram de fum nu scoate la pornire nu pierd antigel i-am pus acum 4 ani și de atunci e la fel (la distribuție) nu am consum de ulei ..nu am trepidații in relantii zici că e pe benzina (poate din cauză că am volant masa simpla)..ea de pornit pornește din prima numai că stau mai mult pe cheie maxim 10 secunde și nu tot mereu.. după ce am reușit să o pornesc daca o opresc și pornesc din nou o ia sfert..injectoarele cel mai mare valoare la rece pe un injector e 0.80 și asta numai când vrea el restul sunt undeva la 0.10..0.20

Nu am fum deloc oringurile le-am schimbat ...injectoarele sunt schimbate continental cu alea vechi  siemens la fel pornea ..ce este drept când am luat mașina când puneam contactul auzeam motorina cum țâșnea prin conducte acum nu se mai aude ....

Daca va ganditi la pompa de motorina din rezervor am schimbato și pe aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplu : Pus supapa de sens pe tur ,pe retur. Inlocuit : filtru motorina,pompa din rezervor,carcasa filtru motorina,pompa tandem,bujii,oringuri,baterie,alternator,injectoare,reconditionat electromotor.......la fel ,pornea greu la rece si intrerupt .Dupa príma cheie pornea si mergea impecabil.

Inlocuit chiulasa si problema sa rezolvat.:) (BKD 2.0 )

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut o chestie ciudata și nu știu dacă e corect am pus furtune transparente să văd dacă se golesc intre filtru și pompa  tandem să zic așa  ...nu se goleau peste noapte dar daca le strângeam le apsam un pic se goleau nu mai rămânea motorina in ele

Eexcalade știu dar nu vreau sa cred că e chiulasa că acolo ustura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate tur si retur de la tandem,pune furtune lungi si alimenteaza dintr-un bidon agatat de pe capota ridicata.

Porneste motorul si lasa-l la relanti 5 min.lasa totul asa si porneste-l a2a zi.

Daca tot asa face ....problema e strict de la oringuri/injectoare/chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să îi pun supape pe tur și pe retur și dacă tot așa face e clar ...o să mă usture

Am înțeles 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare are motorina din filtru ? Se fisureaza chiulasa pe undeva intre traseele de motorina  si ulei

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru e negru când îl schimb...dar motorina curata..nu are ulei in ea

Am curățat carcasa la schimbarea filtrului cu o cârpă alba ...nu au rămas urme de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade o să pun un clip cu pornirea din dimineatza asta ...dar ca naiba a pornit cat de cat bine ...am observat o chestie ,pornește mai bine cu botul la deal decât la vale la mine este invers

https://youtu.be/lCsEwLomYfg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina parcată o noapte întreagă cu botul la deal ...am observat că pornește mai bine cu botul la deal curios ,temperatura 1 grad și e una din zile când pornește binișor ..da pornirea e aleatorie când e mai bine când nu

Daca  se ascultă bine se aude și electromotorul cum învârte de parcă ar învârti in gol și totuși și pe asta l-am dat jos și am schimbat în el cărbunii și bucsele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai dau odată electromotorul jos sa ii schimb și bobina ...că tare am impresia că e din bobina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba e dus bendixul daca invarte in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când l-am dat jos bendixul nu avea nimic cam greu să cadă bendixul la modelul asta de electromotor (Bosch)e cu pinioane daca te uiți în clip mai sus parca nu are putere să învârtă 

Și luminozitatea afișajului de bord scade când dau la automat după care își revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!