Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Salutări. Am și eu probleme cu pornirea mașinii dacă stă mai mult de 2/3 ore nepornită... Mașina în cauză este un VW Golf 5 GT 2.0 TDI 170cp cod motor BMN. Totul a început cu pierderea antigelului... am dus-o la mecanic și era fisurată chiulasa, astfel că am înlocuit-o cu o chiuloasă din dezmembrări care era bună. Tot atunci am făcut și schimbul distribuției (în 10.000km trebuia schimbată). După toată această operațiune, mașina a început să pornească greuț, chiar și la 17 grade Celsius afară. Acum că s-a mai răcit, pornește și mai greu. Am verificat bateria cu tester special și e bună  12,3V nepornită și 13,8V pornită (schimbată acum 2 ani bateria). Am schimbat oringurile la injectoare și șuruburile ce țin injectoarele (2x4) deoarece la pornire, un injector se ducea in 2, însă își revenea rapid. După această operațiune, injectorul ce se ducea in 2, acum se duce maxim în 1 și își revine rapid. Mecanicul a băgat motorină în filtrul de motorină cu seringa, iar după ce s-a terminat motorina din filtru s-a oprit mașina. Am dat jos bancheta, am scos mufa de la pompa de motorină din rezervor, am verificat dacă vine tensiune și venea. Am pus mufa înapoi și a pornit singură, însă tot greuț. Am observat că debitul de motorină, ce vine pe furtun și intră în filtru de motorină, nu este foarte mare.  Apoi am pus o supă de sens pe furtunul de tur, ce vine din rezervor, însă tot greu pornește.. Nu știu ce să-i mai fac... Pe VAGCOM nu dă nici o eroare nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică pompa tandem

Iar pompa aia din rezervor se verifică cu manometru trebuie să aibă 0.5 bari

Pune doua furtune transparente între filtru și pompa tandem vezi daca se golesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nici eu nu gasesc pe nimeni prin Pitesti care sa stie sa imi faca test etansietate oringuri injectoare.

Nu le-as schimba "degeaba" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că am găsit buba la mine ceva spart in capul injectorului la cilindrul 3 exact unde aveam valori mari ..plus oringuri ciupite la vreo două injectoare

IMG_20191214_113216.jpg

Nu știu cât de bine se vede e vb de ce este în interior unde bate tachetul din capul injectorului...oare de ce sa spart se pot repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa cum bănuiam schimbat injectoare schimbat oringuri aceleași valori...aceeași pornire același trepidat  același clămpănit usor in filtru de aer la rece  până se încălzește deci problema undeva la axe sau supape ...știe cineva daca la 2.0 tdi PD doua axe se uzează axele cu came (astea cu doua axe cu came au culbutori nonconvenționali cu rulmenti-role) nu pot sa îmi dau seama daca axele sunt uzate nu se vede pic de uzura camele sunt lucioase nu este aceeași uzura ca la 1.9 tdi ...ce este curios că injectoarele care stau la +1.9 când regenereaza scad la +0.20 deci mă scarpin cu piciorul în cap acum?...

Colegul Excallade ce părere ai?

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut ax uzate la pd 16 valve (si am desfacut cateva)

Culbutorii se strica. 
Nu am vazut chiulasa fara fisuri (si nu ma refer la fisurile din zona bujiilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culbutorii i-am schimbat

Chiuloasele astea când se fisurează este  neapărat  să piardă antigel ?că a mea gram nu pierde ...din câte știu am chiulasa revizuită an 2008 după 2008 au apărut Cr ....problema este că dimineața am și bătaie de supapa(cloncănit) in filtru de aer după ce se încălzește nu se mai aude nimic  și nu as crede că din cauza fisurilor se aude..Ce părere ai?

Si de ce in timpul regenerărilor scad valorile injectoarelor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de asta am zis că mă scarpin acum cu piciorul în cap.??

Părerea mea este sa ii fac un test de compresie la rece ....dacă ar fi chiulasa se vede.. dacă compresia iese bine atunci sunt axele ....

Curios pentru că simptomele sunt de axe trepidații în sarcina când o iau în ture de jos zgomot în filtru consum mărit lipsa putere( nu foarte mult dar se simte) plus pornire dimineața grea (învârte mult până pornește ) toate simptomele astea doar la rece....când se încălzește rămâne doar consumul mărit lipsa de putere și trepidatiile in sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iahimmihai ce oringuri ai folosit pana la urma?cele Bosch?I-ai dat de cap?

A mea la temperatura asta porneste foarte bine, o sa am probleme cand scade sub 0 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am folosit cele bosch pentru ca am gasit pastilele sparte la injectoare si a trebuit să iau kit complet si sa schimb două injectoare.....nu am rezolvat inca maine o sa mai fac niste teste totusi bănuiesc că nu este chiulasa la mine in cel mai rau caz daca ar fi chiulasa ar fi locasurile de la injectoare... axele cu came nu cad la motoarele astea deci  se exclud si ele....o sa verific pompa de alimentare tandem si cea din rezervor ca dupa simptom ar fi nealimentare  totusi ma încurcă valorile la injectoare cand nu regenereaza sunt urâte iar cand regenereaza sunt foarte bune de zgomot am scapat am scris mai sus ca aveam o bătaie ă dispărut dupa schimbare de injectoare(pastile sparte)..

Deci ca simptome au rămas... pornire foarte grea chiar si dupa o ora daca sta ,usoare trepidatii, trepidatiile se simt undeva de la 1800 ture până în 2500 ture si o pierdere de putere 

Acum nu stiu si intreb colegii de aici cand o pompa tandem este defectă injectoarele au valori bune sau proaste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Iahimmihai stiu ca si tu intrebai despre procedura verificare etansietate injector, am gasit un clip pe youtube in care se poate vedea daca ai pierderi pe la vreun injector.Nu gasesc procedura , dar bănuiesc că se baga o anumită presiune pe tur pe  la pompa tandem .

As face si eu la mine acest test inainte de schimbarea oringurilor dar nu am mai multe detalii despre acesta procedura.

Ce părere ai?

 

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontat tandem si iti trebuie un stuț sa bagi in tur la motorină 

On 12/11/2019 at 10:30 PM, constantin145 said:

Salutări. Am și eu probleme cu pornirea mașinii dacă stă mai mult de 2/3 ore nepornită... Mașina în cauză este un VW Golf 5 GT 2.0 TDI 170cp cod motor BMN. Totul a început cu pierderea antigelului... am dus-o la mecanic și era fisurată chiulasa, astfel că am înlocuit-o cu o chiuloasă din dezmembrări care era bună. Tot atunci am făcut și schimbul distribuției (în 10.000km trebuia schimbată). După toată această operațiune, mașina a început să pornească greuț, chiar și la 17 grade Celsius afară. Acum că s-a mai răcit, pornește și mai greu. Am verificat bateria cu tester special și e bună  12,3V nepornită și 13,8V pornită (schimbată acum 2 ani bateria). Am schimbat oringurile la injectoare și șuruburile ce țin injectoarele (2x4) deoarece la pornire, un injector se ducea in 2, însă își revenea rapid. După această operațiune, injectorul ce se ducea in 2, acum se duce maxim în 1 și își revine rapid. Mecanicul a băgat motorină în filtrul de motorină cu seringa, iar după ce s-a terminat motorina din filtru s-a oprit mașina. Am dat jos bancheta, am scos mufa de la pompa de motorină din rezervor, am verificat dacă vine tensiune și venea. Am pus mufa înapoi și a pornit singură, însă tot greuț. Am observat că debitul de motorină, ce vine pe furtun și intră în filtru de motorină, nu este foarte mare.  Apoi am pus o supă de sens pe furtunul de tur, ce vine din rezervor, însă tot greu pornește.. Nu știu ce să-i mai fac... Pe VAGCOM nu dă nici o eroare nimic....

Constantin ai luat o chiulasa cu găurile ovalizate la injectoare verifica cu presiune daca scapa pe lângă injectoare in special la injectorul cu valoarea cea mai  mare (+) (bănuiesc că ai testat supapele daca inchid bine de pe noua chiulasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin și eu cu o problema la al meu passat b6 bmr, dimineața la pornire, a invirtit de cateva ori, a pornit, a scos un pic de fum, și s.a aprins check motor,. La scanare au apărut următoarele erori:p 1647 verificare cidare/variante punte motoare, p 1655 eroare în control distanta automata, P0674 cilindru 4 circuit bujie și p1570 unitate de control motor blocate. Menționez ca de 1 luna maxim am schimbat toate bujiile cu unele noi beru, toate erorile au putut fi șterse. 

 

Modificat de Ivan Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte nu aveai ngk? Vezi ca nu poti pune beru din cate stiu diferă voltajul asa e la mine unele au 11v altele au 7 v ..verifica ce ai avut înainte si ce ai pus acum 

Iar celălalte erori de la imobilzator ..coloana volan.. ecu..posibil sa fie si din cauza bateriei sau ca a pornit greu din cauza bujiilor (uitate daca ai pusa mufa la bujia 4)si sa iti dea erorile alea

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema cu pornitul greu o am si eu la 1.9 AVF, porneste foarte greu la prima cheie dimineata, iar apoi scoate fum alb-albastrui. 

O solutie am auzit ca ar fi sa ingrosi putin garniturile de pe injector cu teflon alimentar, asta ar fi cea mai ieftina si de moment solutie. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minute în urmă, iahimmihai a scris:

Înainte nu aveai ngk? Vezi ca nu poti pune beru din cate stiu diferă voltajul asa e la mine unele au 11v altele au 7 v ..verifica ce ai avut înainte si ce ai pus acum 

Iar celălalte erori de la imobilzator ..coloana volan.. ecu..posibil sa fie si din cauza bateriei sau ca a pornit greu din cauza bujiilor (uitate daca ai pusa mufa la bujia 4)si sa iti dea erorile alea

Înainte erau ngk, ai dreptate, dar sunt totuși după seria de sașiu, asa m.i Lea dat din magazin piese. Dar schimbate totuși de o luna, nu au făcut figuri pana acum, deaia îmi pun semne de întrebare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate la voltaj eu nu am gasit sa pun beru cu acelasi voltaj ca cele ngk....da capacul de la culbutori jos si verifica cablurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minute în urmă, iahimmihai a scris:

Uitate la voltaj eu nu am gasit sa pun beru cu acelasi voltaj ca cele ngk....da capacul de la culbutori jos si verifica cablurile

O sa meargă după sărbători la un mecanic. Sper sa ii dea de cap. Ms și sărbători fericite tuturor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Bybyiznogood said:

Aceiasi problema cu pornitul greu o am si eu la 1.9 AVF, porneste foarte greu la prima cheie dimineata, iar apoi scoate fum alb-albastrui. 

O solutie am auzit ca ar fi sa ingrosi putin garniturile de pe injector cu teflon alimentar, asta ar fi cea mai ieftina si de moment solutie. 

 

chiulasa e de vina la tine,locasul injectorului e uzat

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am baterie noua pe masina,încărcare măsurată la rece fără consumatori este:14,70-14,80.,cu consumatori 14,4-14,7 este in regula sau nu.Cu toate astea dimineață dupa o noapte la temperatura din această perioadă nu porneste chiar ok,se chinuie putin.Am verificat sa nu am consumatori ascunsi,am gasit navigatie vinovată, am eliminați iar consumul acum nu trece de 0,01 a.Ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul, o revizie cu carbuni noi, altfel lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si partea de alimentare pompa din rezervor(filtrul curat,supapele de pe el),filtrul de motorina(supapa de retur) dar si bujiile incandescente sa functioneze.A mea dimineata pe răcoare a pornit "la sfert" desi bateria cu o zi înainte am incarcat-o iar dupa încărcare la câteva ore avea 12.44V(nu știu dar bateria asta parca baga groaza in mine,desi are 2 ani,cu voltajul).Dar si eu am revizuit electomotorul dupa ce am luat baterie noua,bujii noi,parca tot pornea cu întârziere,au fost bucsele uzate,înlocuit bucsele,curatat ,gresat,montat.De atunci alta viată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine intra in operatie ele tromotorul,sa vedem ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!