Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Având în vedere direcţia în care a luat-o discuţia am mutat aici ultimele postări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/19/2019 at 9:39 AM, aysmen said:

iahimmihai ce oringuri ai folosit pana la urma?cele Bosch?I-ai dat de cap?

A mea la temperatura asta porneste foarte bine, o sa am probleme cand scade sub 0 grade.

Sistemul de preîncălzire cum este? Poate ai o problemă cu bujiile incandescente (presupunând că la rece temperatura lichidului de răcire de pe Engine este aproximativ egală cu cea a aerului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/27/2019 at 8:26 PM, iahimmihai said:

Trebuie demontat tandem si iti trebuie un stuț sa bagi in tur la motorină 

Constantin ai luat o chiulasa cu găurile ovalizate la injectoare verifica cu presiune daca scapa pe lângă injectoare in special la injectorul cu valoarea cea mai  mare (+) (bănuiesc că ai testat supapele daca inchid bine de pe noua chiulasa)

N-am verificat-o eu, ci mecanicul. El s-a dus cu ea pentru rectificare și tot ce este nevoie de făcut înainte de a o pune pe mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.02.2018 at 13:44, iahimmihai a scris:

Mașina parcată o noapte întreagă cu botul la deal ...am observat că pornește mai bine cu botul la deal curios ,temperatura 1 grad și e una din zile când pornește binișor ..da pornirea e aleatorie când e mai bine când nu

Daca  se ascultă bine se aude și electromotorul cum învârte de parcă ar învârti in gol și totuși și pe asta l-am dat jos și am schimbat în el cărbunii și bucsele

Salut cum ai rezolvat problema cu pornirea că la fel îmi pornește si mie.

Te rog daca poți să mă ajuți.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un golf 5 2.0tdi cod motor bkd. De 2 zile a început sa pornesca greu dimineața(au fost - 10). Am verificat bujiile pe tester și nu este niciuna arsă. Electromotorul,bateria verificate tot pe tester sunt în regula. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut87

Dacă zici că bujiile sunt bune l-am mutat aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/9/2020 at 8:56 PM, lupo_bv said:

@Ionut87

Dacă zici că bujiile sunt bune l-am mutat aici.

Mai adaug probleme aparute:osciliaza relantiul la rece., moare motorul pe liber mai des când este rece. Întrerupe în mers. Singura eroare pe tester, egr care l am comandat și aștept sa îl schimb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11.12.2019 at 22:30, constantin145 a scris:

Salutări. Am și eu probleme cu pornirea mașinii dacă stă mai mult de 2/3 ore nepornită... Mașina în cauză este un VW Golf 5 GT 2.0 TDI 170cp cod motor BMN. Totul a început cu pierderea antigelului... am dus-o la mecanic și era fisurată chiulasa, astfel că am înlocuit-o cu o chiuloasă din dezmembrări care era bună. Tot atunci am făcut și schimbul distribuției (în 10.000km trebuia schimbată). După toată această operațiune, mașina a început să pornească greuț, chiar și la 17 grade Celsius afară. Acum că s-a mai răcit, pornește și mai greu. Am verificat bateria cu tester special și e bună  12,3V nepornită și 13,8V pornită (schimbată acum 2 ani bateria). Am schimbat oringurile la injectoare și șuruburile ce țin injectoarele (2x4) deoarece la pornire, un injector se ducea in 2, însă își revenea rapid. După această operațiune, injectorul ce se ducea in 2, acum se duce maxim în 1 și își revine rapid. Mecanicul a băgat motorină în filtrul de motorină cu seringa, iar după ce s-a terminat motorina din filtru s-a oprit mașina. Am dat jos bancheta, am scos mufa de la pompa de motorină din rezervor, am verificat dacă vine tensiune și venea. Am pus mufa înapoi și a pornit singură, însă tot greuț. Am observat că debitul de motorină, ce vine pe furtun și intră în filtru de motorină, nu este foarte mare.  Apoi am pus o supă de sens pe furtunul de tur, ce vine din rezervor, însă tot greu pornește.. Nu știu ce să-i mai fac... Pe VAGCOM nu dă nici o eroare nimic....

Revin cu updateuri.

Am schimbat pompa de motorină din rezervor deoarece atunci când puneam contactul/porneam mașina nu schița nici o mișcare, însă se pare că tot nu s-a remediat problema... Am uploadat pe YouTube un filmuleț cu pornirea după ce am schimbat pompa de motorină din rezervor

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeași problemă o am si eu dar la mine e mai grav si nu ii dau de capat .....pompa tandem ai schimbat?chiulasa pe care ai schimbat o nu cumva avea găurile de la injectoare uzate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pompa tandem încă nu am schimbat-o. Nu mi-am dat seama dacă avea sau nu găurile de la injectoare uzate....

PS: Am observat că dacă înainte să o pornesc țin contactul în jur de 10-15 secunde, pornește bine. (asta după schimbarea pompei de motorină)

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantin ai mai rezolvat ceva??

Cand pierdeai antigel si aveai chiulasa fisurata pornea greu?Ai vazut fisurile unde erau??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau care erau simptomele in afara de pierderea de antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte de a schimba chiulasa pornea bine mașina.

În afară de pierderea de antigel, nu avea alte simptome.

Mâine (05.02.2020) o duc la mecanic din nou să mai investigheze și revin cu informații noi.

Uite aici video-ul unde era fisurată chiulasa

 

Modificat de constantin145
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci intre supapa si bujie ...

Bănuiesc că aveai gaze de carter mari ....deci e fisurata înăuntru sub axe da nu inteleg unde naiba fugea antigelul curgea in piston dar in baie in ulei nu baga??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer să fiu nu știu unde îl băga, însă uleiul era mai tot timpul la același nivel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi si mie te.rog dacă rezolvi ca ma aflu in aceeasi situatie ca tine.La.mine a mai ramas sa schimb chiulasa si totusi nu pierd antigel deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era fisurata pe pistonul 3 exact unde si la mine imi arata valoarea cea mai.mare pe injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantin ai verificat ceva .....vezi daca iti baga compresie sus in capacul de la axele cu came scoate busonul de umplerw de la ulei vezi ce presiune ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihai nu am nici o noutate de la mecanic... sper ca pe luni-marți să revin cu ceva vești îmbucurătoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări, am luat mașina zilele trecute de la mecanic... a schimbat doar furtunele de la filtrul de motorină până la pompa tandem pe motiv că erau puțin scoapte și era posibil să fi pierdut motorină pe acolo și să ia aer pe instalație ? Am făcut probe de pornire zilele astea și cam la fel pornește... astăzi însă, a fost ceva mai cald (8 grade Celsius) și a pornit ceva mai bine, însă nu cum ar trebui... Mă gândesc să schimb bujiile, să elimin și posibilitatea asta, apoi să văd ce ar mai putea fi... 

Apropo, răsfoiam niște poze și am dat peste unele de când mi-am schimbat oringurile la injectoare... Cam așa arătau injectoarele aproximativ după două luni (10.2019 când am schimbat chiulasa până 12.2019 când am schimbat oringurile la injectoare). Bănuiesc că nu ar trebui să se facă așa după doar 2 luni de zile ?

IMG_0128.JPEG

IMG_0129.JPEG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pentru ca intra ulei in camera de ardere de cand era crapata chiulasa

Schimbi degeaba bujiile nu eate de acolo ...si vezi ca ai bujii ngk undeva la 100 si ceva pretul lor 

Scoate bujiile vezi daca sunt ude daca da tot chiulasa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut mai sus sa spun ca si antigel intra in camera de ardere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha... Luni o duc din nou la mecanic, să dea jos injectoarele, să se uite la chiulasă... vedem ce zice... ☹️

Modificat de constantin145
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa se verifica demontata,se pune sub presiune...cred ca din cauza temperaturilor mari din timpul regenerarilor cedeaza...de asta si pornirile greoaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!