Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Sumarizez si eu: octavia 3, 1.6 TDI, DPF, combustibil diesel standard, prima pornire dimineata foarte greoaie, motorul invarte si de 10x, am pus supapa de sens pe tur, niciun efect. Alimentat combustibil premium, pornirea se face la sfert. Care este problema? Cum interpretez? Auto porneste la sfert doar daca folosesc combustibil premium!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

va salut  si eu am probleme cu pornirea la rece la prima cheie dimineata cod motor: BMN vreau sa stiu daca cine va cu aceeasi problema ca a mea a testat  compresia motorului s-au releul care trasmite tensiune la bujii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema mea este la un BMN 225000km porneste cateodata mai greu dimineata le rece (sub 5-6 grade) iar dupa vreo 5 min cand plec de pe loc intre 1500-2000 turatii are mici sacadari daca o calc in momentul ala se infige la drum dupa care nu mai sant probleme.I-am facut o diagnoza iar pe [01-engine] nu sant defecte.

Sper sa ma puteti ajuta...macar o idee pe unde sa verific...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica valori injectoare, cantitate injectata motorina, avans axa came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20181110_141425.jpg

Spune-mi te rog unde vad cantitatea injectata si avansul ax came ? Multumesc

Si inca ceva...valoarea pe EGR ,motorul cald 90 grade in relantiu, cateodata este 0% pentru cateva minute moment in care are un tremurat masina dupa care fara sa ii fac nimic revine in 50-60% si dispare tremuratul.Egr-ul a fost curatat+galeria admisie+clapeta de aer...sa fie oare asta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o ora am iesit sa pornesc masina, -2 grade, am pus de 3 ori contactul si am lasat cam 4 sec. pe fiecare contact,masina sta pe teren drept,a4 cheie am dat la automat,a invartit bine si a pornit la 2-3sec.dupa ce a pornit a avut un balbait timp de 4-5sec. dupa care a mers perfect.Nu scoate fum doar condens sau ce o fi ala.Pe diagnoza nici un defect doar pe inj 1 valoare de -0.48 restul sant mici.Valoarea pe diagnoza la apa era de 8 grade.Sa fie pompa de inalta ?

Urmeaza sa verific bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si G62.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/15/2018 at 8:21 AM, dansorin1976 said:

unde vad cantitatea injectata

Grupul 001

On 11/15/2018 at 8:21 AM, dansorin1976 said:

avansul ax came

Grupul 004

On 11/15/2018 at 8:21 AM, dansorin1976 said:

Si inca ceva...valoarea pe EGR ,motorul cald 90 grade in relantiu, cateodata este 0% pentru cateva minute moment in care are un tremurat masina dupa care fara sa ii fac nimic revine in 50-60% si dispare tremuratul.

Posibil să ai recirculare mare, dar asta nu cred că are legătură cu pornirea  la rece. Ca să te lămureşti fă un log pe BS003, vezi AICI, apoi postează logul AICI,

1 hour ago, dansorin1976 said:

Acum o ora am iesit sa pornesc masina, -2 grade, .........Valoarea pe diagnoza la apa era de 8 grade.Sa fie pompa de inalta ?

Cam mare diferenţa de 10 grade între temperatura exterioară şi ce indică G62 (presupun că maşina a stat nepornită toată noaptea). Degeaba pui contactul de mai multe ori dacă ECU nu vede temperatura necesară pornirii bujiilor. Aşa că înainte să umbli la altceva verifică cum a zis colegul G62. În principiu după ce maşina a stat o noapte nepornită pui VCDS doar cu contactul pus (FĂRĂ SĂ PORNEŞTI MAŞINA) şi te uiţi în Measuring Blocks pe grupul 007. Acolo toate temperaturile trebuie să fie aproximativ egale şi de o valoare apropiată de temperatura exterioră. Ultima căsuţă este G62 temp lichid răcire. Apoi compari această valoare a lui G62 cu valoarea lui G2 (intri pe Instruments şi acolo, nu mai ştiu grupul, dar îl găseşti tu, este temperatura pe care o indică în bord, trebuie să fie foarte apropiată de G62)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apucat doar sa masor bujiile: 2,4 ohm imi arata la toate bujiile.Am uitat sa va zic ca tot dimineata la prima ora am masurat bateria si avea 12:30V.....O sa continui cu verificarile ce mi-ati spus voi.

masuratorile la  bujii le am facut pe la ora 11 si erau cam 5-6-7 grade afara....motorul era rece....

"lupo_bv" multumesc de sfaturi ! Va respect pe toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat bateria care a stat la incarcat de la ora 11.Motorul a pornit bine,fara tremurat fara fum fara nimic .

20181117_163951.jpg

20181117_164033.jpg

20181117_165246.jpg

...dupa cateva minute...aprox 10-15 min.

20181117_165107.jpg

20181117_165107.jpg

ultimele 2 poze sant la fel...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile trebuie să aibă maxim 1 ohm, dar pentru a le măsura corect prima dată măsoară rezistenţa fişelor multimetrului apoi din valoarea măsurată scazi rezistenţa lor. Unde ai măsurat bujiile pt .că presupun că nu ai dat jos capacul de la axele cu came?

Bateria pare ok, pentru siguranţă poţi face un log pe timpul pornirii pe grupurile 001-004-012   . Aici se poate vedea cât scade tensiunea bateriei pe timpul pornirii, cât stau bujiile acţionate, momentul injecţiei.

Măsurarea temperaturilor trebuie făcute dimineaţa, pe răcoare:frigbaitata:, la prima pornire. Atunci este momentul adevărului. La momentul când ai măsurat tu par ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bujiile asa cum ai zis si sant ok...In dimineata asta a pornit la a patra cheie dar a pornit greu(lung).La prima cheie a pornit timp de o secunda si sa oprit,a doua cheie dadea sa porneasca dar avea simptomul parca nu avea motorina,parca nu era amorsata.La a patra cheie a pornit putin balbait dupa care(2-3 sec)a mers normal.O sa comand pompa de inalta(tandem)sa incerc sa vad ce zice cu una noua....

trebuie sa incep de undeva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi oringurile la injectoare, reglat si vedem cum porneste dupa aceea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele si oringuri au fost schimbate acum 70-80000km la porsche...o sa incerc sa le schimb iarasi....dar pe mine tot la pompa tandem ma duce gandul dupa simptome.O sa incerc sa parchez masina cu spatele mai sus in fiecare seara sa vad ce se intampla.Daca tot asa porneste incepem sa aruncam cu banii,oringuri, pompa rezervor, pompa tandem etc,undeva prin zona asta e buba, e o chestie de alimentare.....De ex. acum jumate de ora a pornit la sfert....

Oricum eu va multumesc de sfaturi si va respect pe toti cei care v-ati facut timp sa imi dati sfaturi.O sa revin daca se inatampla ceva schimbari !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. La mine, dimineata porneste bine, dar daca plec cu ea vreo 3 km si o mai pornesc dupa vreo 3 ore, porneste foarte greu, fata de dimineata...Pe tester nu am nici o eroare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si eu am aceas problema 

Am schimbat filtru motorina acum doua saptamani si ieri l-am verificat si este negru

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna seara revin cu problema la motorul meu si anume pornirea grea la rece cod motor bmn 300.000 km tin sa va anunt ca am rezolvat problema schimband urmatoarele piese : axa cu came  tacheti hidraulici si culbutori  si acum porneste la sfert asa ca va urez succes cu pornirea la rece 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceasi problema ca a lui bogdan_vw_11

Imi porneste foarte greu la a doua pornire nu la cald dupa ce se raceste 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un T5 din 2011

Motor 2.0 tdi, cod CAAB

Rece pornește la prima cheie

Motor cald dacă îl pornesc în decurs de câteva minute pornește la prima cheie.

Motor cald dacă stă mai mult de 1/4 ora, o oră , etc pornește greu la a 5-6 cheie, fum , etc

Egr e nou

Debitmetru nou

Filtru motorina nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut, verificat valori, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am facut diagnoza si imi dadea erroare P0321 am schimbat acel senzor si la fel face 

Nu stiu ce sa ii mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata porneste fara probleme daca parcurg 10-20 km si o stationez 2-3 ore porneste foarte greu la a 3 cheie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!