Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 10 ore, Dolfin a scris:

03G103351B este codul de chiulasa pentru BVE, BWV, BMA, BKP, BUZ, BMR, AZV, BMN.

Dar...cand se schimba o chiulasa si se returneaza piesa veche, codurile de inlocuire sunt diferite in functie de codul de motor.

Si BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi sa inceput operatiunea schimbare chiulasa bmn.....deja se vede in admisie ca a lucrat prost pe pistonul 3.... multa calamina cu ulei ( gaze) in admisie pe pistonul 3 fata de celalalte pistoane...se vede ca a injectat mai multa motorina

Revin pe parcurs cu detalii....doamne ajuta sa nu fie piston segmenti ????

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dat chiulasa jos  este v 130  cu terminatia A in coada deci nu B nu C ....pistoanele arata f bine ....chiulasa crapata foarte rau cu deplasare de material ( sa bombat) cel mai rau pe cilindrul 3 exact unde erau problemele cel mai rau ....nu sunt crapaturi  pe cilindrul 1 si 4 ...doar 2 si 3

Cine se apuca de dat chiulasa jos la bmn ii trebuie multa rabdare

Rog un admin sa imi deblocheze uploudul sa pot urca poze pt info  mai mult de 4 mb 

Revin cu foto diseara.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20200717_114754.jpg

Verificat supapele traditional...cu lichid ....trece lichidul prin supape valeuuu.....nu inchid deloc la cil 2 si 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem ca simptom a inceput cu pornire greoaie la rece si cu cat trecea timpul zilele se agrava pornirea ..valorile la injectoare erau mari ( in special cil 2 si 3 exact unde au fost probleme) lipsa de putere din cei 170 cp murisera vreo 20 ...iar cel mai important NU pierdeam antigel.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa terminat montarea chiuloasei ....porneste sfert acum...ii multumesc colegului Eexcalade pentru sfaturi

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin145

Superb, mă bucur pentru tine. Cred că o să mă apuc și eu (cât de curând) să înlocuiesc chiulasa cu una nouă ? Sfaturi pentru achiziționare chiulasa? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus amc noua cu tot cu supape ....cauta asa ,e mai bine decat sa iei fara supape ...gandeste doar sa slefuiasca scaunele la supape  ajunge mult si exista riscul sa nu inchida cum trebuie...uitate pe langa galerie ce versiune ai de chiulasa....eu aveam v130 e stantat pe chiulasa daca ai v330  nu sunt probleme...

Cost doar chiulasa cu supape 4000 ron  am mai luat distributie  completa ulei filtre garnitura chiulasa antigel kit garnituri chiulasa cuzineti axe culbutori  etc 

Si iti trebuie rabdare multa 

Daca iei sh cauta una cu versiune v330 ...nu cauta dupa cod ca toate au acelasi cod si toate se termina in A

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, atașez și eu un log la pornire, este vorba de un motor BXE de 1.9 105c,baterie 12.4 v, bujii bune, filtre noi, garnituri poma tandem schimbate, problema este ca de ceva timp la prima pornire cam zdruncina și se bâlbâie. 

Nu știu la ce turație ar trebui sa se afle electromotor la pornire, am făcut pe 1, 2, și 3, din câte am citit cred ca trebuie pe 1, 4 și 12.

 

 

LOG-01-001-002-003.CSV LOG-01-001-002-003.CSV2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe 1,4,12 este ok. Ca să se vadă şi tensiunea acumulatorului, timpul de acţionare al bujiilor şi avansul, în gr. 4 mai apare şi o valoare intermediară a turaţiei motorului. Primul log la mine nu se poate citi, sunt amestecate valorile ( o fi din cauza office-ului), al doilea este ok, dar trebuie schimbată extensia din *.csv2 în *.csv.

Deci un log la rece la prima pornire pe 1-4-12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ! A3 8p 2.0 tdi BMN 170cp . Am aceeași problemă cu pornirea la "rece" ( după câteva ore de staționare, pornește greu la prima cheie) . Am schimbat O-ring-uri  injectoare , pompă tandem , pompă rezervor . Am încercat cu supape de sens , toate nebuniile și nimic , aceeași problemă.

  De două zile am încercat ceva : după staționare am scos mufa de pe senzorul de temperatură combustibil și am încercat să pornesc . Ce să vezi ?! Mașina pornește bine și la prima cheie . Am pus senzor nou și tot  greu pornește. 

  ÎNTREBARE: De ce cu mufa scoasă pornește bine și la prima cheie , dar dacă încerc să dau la automat cu mufa pe senzor , pornește foarte greu  , în ciuda faptului că senzorul este nou?

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebeadi35

Pare că a pornit repede, în mai puţin de o secundă. Ce se poate observa este că la pornire tensiunea bateriei a fost cam mică (12,3V), ar trebui să fie 12,5 sau mai mult pentru o baterie bine încărcată. Compensaţiile sunt ok

@Adrrrian.Iosif

Situaţia nu are neapărat legătură cu senzorul. Când mufa este scoasă ECU simulează o situaţie ca şi cum ar fi temperatura lichidului de răcire mult sub 0 grade, undeva la -40 grade. Asta înseamnă că timpul pentru preglow este mult mai mare decât în condiţiile concrete ceea ce duce la o temperatură mai ridicată în camera de ardere. Temperatura asta compensează alte deficienţe ale motorului care ar duce la o pornire grea (de exemplu o distribuţie pusă greşit, o compresie mai scăzută, etc). Verifică cu vcds temperaturile pe grupul 007 dimineaţa înainte de pornire (doar cu contactul pus) şi dacă temperaturile sunt aproape egale (diferenţă de 1-2 grade între ele) şi în concordanţă cu temperatura mediului, lasă senzorul în pace pentru că problema este în altă parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți și eu am o problema cu pornirea la rece tot de bmn este vorba,am schimbat chiulasa cu ceva timp în urma se poate vedea mai sus.

Pornirea acum este în felul următor pornește sfert dar are un mic bâlbâit câteva secunde de parca merge în 3 pistoane am verificat tot pana și injectoarele de pe masina le-am pus pe o alta și merg ceas nu au nici cea mai mica problema nu mai zic pompe etc toate sunt noi cablaj injectoare totul totul nou și de origine.Acum tind sa cred ca problema este electrica și totuși fără nici o eroare și sa spun și de ce :am urmărit valorile injectoarelor la pornire  pe mai multe zile și dau un exemplu azi la pornire cilindru 1 are valoare 3 și masina bâlbâie iar restul sunt 0 a doua zi cilindrul 3 are valoare 3 iar cilindru 1 este 0 și tot asa valorile proaste se muta când pe un injector când pe altul adică o zi este bun a doua zi este prost și tot asa cu câte unu în fiecare zi adică e valabil și pentru 2 și pentru 4 doar câteva secunde ca la cald sunt perfecte valorile ....sunt si zile când toate injectoarele la pornire au valori foarte bune și pornește fără sa balbaie 

....ce am mai observat a fost faptul ca la rece toate mașinile au un "avans" sa zic asa adică pornesc mai turat unele la 1000 de ture altele la 900 iar în timp ce se încălzesc scade relantiu sa zic la 800 cum este normal la mine ce am văzut când pornește mai turat la 1000 sau 900 ture pornește foarte bine iar când pornește la 800 pornește bâlbâit  ( de parca ceva nu ar știi ca motorul este rece și îl pornește la 800 de ture ca și cum este cald)

mai am o problema la cald la 90 grade dar nu tot mereu se oprește motorul în mers ca și cum îmi ia cineva contactul după ce se întâmplă asta pornește foarte bine 

Acum ma gândesc la mai multe variante ori cablajul de pe motor undeva este ciupit o problema des întâlnită la vw mai ales mk5 ,ori senzorul de la axa cu came ,ori senzorul de pe arbore sau/și cititorul senzorului, posibil și releul de la bujii dar totuși fără nici o eroare .

Acum întreb  ar putea vreuna din variantele astea sa dea valori aiurea la injectoare când și când și sa pornească tot când și când bâlbâit?

 

Acum stăteam și ma gândeam o sa urmaresc valorile pe g40 senzor ax cu came  am impresia ca atunci când am schimbat chiulasa și am ieșit cu ea în teste cu vcds-ul pe masina senzorul dădea niște valori haotice și se modifica u valorile încontinu ...acum în schimb este ok se modifica puțin în turație 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, iahimmihai said:

Acum tind sa cred ca problema este electrica și totuși fără nici o eroare

Ca principiu general: orice problemă electrică apărută pe un circuit care este conectat la ECU de obicei se soldează cu o eroare. Nu dau eroare problemele electrice care apar de exemplu pe circuitul de acţionare al unui releu cum ar fi releul de combustibil, releul de bujii la motoarelele mai vechi (concret, dacă înfăşurarea releului este întreruptă o poate vedea pentru că circuitul se închide prin ECU, dar dacă contactele releului sunt oxidate nu poate "vedea"), deci este puţin probabil să ai o problemă electrică legată de injectoare şi ECU  să nu o sesizeze

16 minutes ago, iahimmihai said:

azi la pornire cilindru 1 are valoare 3 și masina bâlbâie iar restul sunt 0 a doua zi cilindrul 3 are valoare 3 iar cilindru 1 este 0 și tot asa valorile proaste se muta când pe un injector când pe altul adică o zi este bun a doua zi este prost și tot asa cu câte unu în fiecare zi adică e valabil și pentru 2 și pentru 4 doar câteva secunde ca la cald sunt perfecte valorile

Aici trebuie avut în vedere cilindrul în ansamblul lui, orice problemă care îl face să dezvolte mai puţină putere se reflectă în compensaţia aplicată.

18 minutes ago, iahimmihai said:

ori senzorul de pe arbore sau/și cititorul senzorului

Destul de probabil pentru că cu ajutorul lui ECU calculează acceleraţia arborelui cotit pe timpul acţionării de fiecare cilindru. Treaba este că ăsta, dacă nu dă eroare, se poate diagnostica numai cu osciloscopul. Caută puţin pe net pentru că am văzut că se poate face un adaptor pentru intrarea de audio pentru smartphone (nu este ceva complicat, câteva rezistenţe) şi este aplicaţie pe Google Play. Nu ştiu dacă frecvenţa acceptată de smartphone pe intrarea de audio

este suficientă, dar merită încercat

32 minutes ago, iahimmihai said:

mai am o problema la cald la 90 grade dar nu tot mereu se oprește motorul în mers ca și cum îmi ia cineva contactul după ce se întâmplă asta pornește foarte bine 

Poate să aibă legătură cu senzorul de pe arborele cotit

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc nu la injectoare ma refeream ca este o problema electrica ca la injectoarele astea se oprește motorul și nu mai pleci după loc ...sub baterie/filtru aer sunt doua copexuri  cu fire se cam rod cablurile pe acolo am mai dat jos odata copexurile dar cum nu prea aveam loc am abandonat  spuneam de electric pe la senzorii astia de la axele cu came și vilbrochen ca am mai întâlnit pe la passat b6 era prăpăd ce era acolo dar erau erori multe și bordul era pom de Crăciun 

Mai era ceva ...apa la 90 grade opresc motorul când pun contactul normal acul de la temperatura ar trebui sa se ridice instant dar la mine sta și 30 secunde și apoi se ridica ca și cum nu citește temperatura...senzorul este nou și original nu am eroare pe el iar dimineața  cu contactul pus arata temperaturi normale fata de ambient...

Întâi voi verifica cablajele și în caz ca nu găsesc nimik voi da cutia jos sa schimb senzorul de pe volant dar și inelul pe care citește 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo exact ce spuneam 

20210102_213915.jpg

20210102_213658.jpg

În copexul de sub baterie....dar acum nu știu dacă de aici se trage cu pornirea valori la injectoare aiurea și oprit în mers 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate pornește la fel după refacerea instalației.. 

Bănuiesc distribuția pusa aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verificat și distribuția este ok ...masina si-a revenit singura  pornește ok acum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îi este frică de doctor:D. Cumva porneşte mai bine de când sunt temperaturile mai scăzute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste  nu este diferența de temperatura curios ca au scăzut valorile la injectoare .

Ma confrunt cu alta problema acum nu prea trage și am un consum valeuuu mers normal extern 9.2  și nu ii dau de cap 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori pe motor?

Valoarile senzorilor le poti verifica in blocurile de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin erori nu ...în schimb fumega ca un tractor în relanti și nu vad nimic ciudat în grupuri 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!