Jump to content

Ulei motor


FLO-RIN
 Share

Postare recomandată

Neamtul nu a gresit nimic,tu insa...mergi din greseala in greseala!Citeste in topic-urile de pe arie ca gasesti destule informatii despre dotari suplimentare,alte activari,optiuni si martori aprinsi in bord.Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SergiuD

    26

  • dan 48

    15

  • FLO-RIN

    13

  • Snake_CMC23

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa am avut si eu 10W40 pus in DE, dar la ultima servisare(martie) mi-a fost pus MOBIL 5w40

 

Momentan nu am pierderi de ulei, am facut cam 3000km de atunci. Sa vedem pana la urmatoarea servisare ce si cum...Diferente majore nu am observat, parca e putin mai silentios, dar se poate sa fie doar o iluzie.

 

masina are 103k km, motor 1.2 40kw 2003

Modificat de mihaibzgica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi pun Mobil Super 3000 X1 de 5W40. Ii bun? Ii rau? Dumnezeu stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerci, daca il papa treci pe 10w40. Recomandat daca ai peste 150.000kmsa treci pe 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bun 5W40. Eu unul sunt destul de mulţumit de Mobil Super 3000 X1

Cred că este o idee preconcepută să treci la 10W40 după un anumit nr. de km (eu pun 5W40 şi maşina are peste 200 k km).

Uleiul se alege după specificaţii şi climă. Având în vedere că se întâmplă să fie ierni destul de geroase este mai potrivit pentru clima noastră 5W40 (mai ales pt. cei care schimbă uleiul o dată pe an)

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O intrebare la care nu gasesc raspunsul Pentru un Vw polo  9N 1.4 16 v  benzinar din 2002  ,are  parcursi 138.000 km acum si a fost facut schimbul de ulei la 115000 km .

Intrebarea este la cati km se face schimbul daca cutia este automatica si ce ulei e recomandat.

 Daca stie cineva astept pareri

Modificat de crystyano75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur scrie in manual. Asta, in cazul in care il ai.

 

LE: am gasit pe un forum din Germania care zice asa (omul citise din manual, are un Polo 1.4L 16V 74kW / 100PS):

ulei cu norma 503.00, respectiv LongLife2 0W30.

Intre timp, VW a trecut la LongLife3 (5W30, cu normele 504.00 und 507.00) iar Castrol a facut urmatoarele precizari:

Castrol SLX LongLife III inglobeaza toate normele VW precedente si de aceea poate fi utilizat in toate motoarele VW si Audi cu interval de service LongLife, precum si retroactiv in toate autoturismele cu interval de service fix (cu exceptia R5 Diesel si V10 TDI: Castrol SLX LongLife II)
Compatibil cu norma VW 504.00, 507.00,
Retroactiv, compatibil cu norma VW 502.00, 503.00, 503.01, 505.00, 505.01, 506.00, 506.01

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat de curand un VW Polo 9N3 motor BBM, di 2008 cu 59000km si nu stiu ce tip de ulei sa ii pun, ce filtre sa schimb... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa aibe neaparat norma vw502 (vad ca e benzinar), 5w40 e vascozitatea cea mai utilizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De o saptamana mi-am cumparat si eu un vw polo 1.4 tdi, model 2006

Vreau sa ii fac schimbul de ulei.

Ce ulei sa aleg?

Castrol Edge , Mobil 1 sau altul? (poate Ardealul :)) joke)

astept niste raspunsuri. Multumesc celor care ma vor ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa indeplineasca neaparat norma vw 505.01 (e doar 5w40)

 

Eu as recomanda: Aral, Motul, Fuchs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc. Am un 1.4 16V BBY - stiti cumva cati litri de ulei intra? Nu detin manual de utilizare la masina, ceea ce ma face sa va intreb pe voi. Am cautat si pe forum, am gasit ceva manuale, insa niciunul in care sa se specifice concret. Multumesc pentru ajutor!

 

EDIT:

 

Am gasit in sectiunea de manuale in fisierul _date_tehnice_polo.pdf - intra 3.2l

Modificat de vip3r_yo05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa respecti norma 502, 503, 503.01 sau 504.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de atentionare dar m-ai pierdut. Eu ma gandeam sa iau Ulei motor 5W40 / 4L CASTROL Magnatec C3. Unde pot verifica ce norma trebuie sa fie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe verso pe bidoanele ce au aceasta aprobare (la Motul scrie in fata).

 

Nu recomand Castrol din Romania adica Made in UE, e mai zgomotos si se consuma mai repede, despre cele Germania Made in Germany s-au auzit lucruri bune doar pretul parca e mai mare.

 

Daca vrei vascozitatea 5w40 atunci acest ulei il gasesti doar cu norma vw 502 (de obicei mai are si vw 505 dar aceasta e pt. diesel si nu te intereseaza).

 

Daca vrei ceva ieftin recomand Aral (4L), e tot din grupul BP ca si Castrol dar e Made in Germany si eu am vazut rezultate mai bune decat la Castrol sau la alte marci ieftine.

 

Daca vrei un ulei deosebit personal pot recomanda Motul (5L) fiindca am folosit, Fuchs Titan (4L) fiindca mi se pare bun si doresc sa-l incerc.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aral 5W40 am folosit si eu pana acum. Am 7 luni de cand e in motor si nu a consumat nimic, e la acelasi nivel. Acum urmeaza sa fac din nou schimbul si tot pe Aral o sa merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce spuneti de uleiul asta pentru Polo AZQ? Norma VW trecuta pe el e 505.01, insa baiatu de la autonet care mi l-a recomandat spune ca avand norma 

ACEA   A3/B4, C3

 e ok si pentru benzina. Ce spuneti il bag in motor sau nu? :D

Asta e http://www.vatoil.com/index.php?product=11

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In linkul postat de tine, la specificatii este trecuta si norma VW 502 00.post-10189-0-41803000-1390848234_thumb.j Daca si pe bidon apare aceasta norma atunci este OK. Daca pe bidon nu scrie decat VW 505.01 atunci iti recomand sa nu-l bagi in motor. Recomand sa folosesti orice marca de ulei care are trecut pe bidon specificatia VW 502.00 (5W-40)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, are si 502 trecut pe el. Stiam ca trebuie 504 sau 507 de asta am intrebat. Merci colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Stiam ca trebuie 504 sau 507 ...

 

Poti folosi si ulei cu specificatia VW 504.00 daca mergi pe service extins (QG1) si masina a fost prevazuta din fabrica cu service extins. (Eu am tot AZQ si a venit din fabrica cu QG1 dar acum este setat la interval fix)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are importanta ca mergi pe interval fix si bagi 504/507, ideea e ca 504 e pregatit sa tina dublu fata de 502, eu de ex. merg cu 504 dar nu o sa prinda nici 15k, dar poate o sa trec de un an (pt. ca ma lasa) daca fac tot 7k pe an, poate merg pana la 10k, ramane de vazut...

 

singura chestie la care te ajuta bordul e sa-ti aduca aminte de schimb, iar la benzinare cand esti pe intervalul flexibil dupa 15k sau un an face o aproximare cu cat sa reduca intervalul de schimb (km si timp) in functie de cum a functionat motorul dar numai la diesel apare ceva interesant in plus la senzorul de ulei (pe langa temp. si nivel) si anume nivelul de contaminare cu impuritati al uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... dar numai la diesel apare ceva interesant in plus la senzorul de ulei (pe langa temp. si nivel) si anume nivelul de contaminare cu impuritati al uleiului

...pe care as fi si eu interesat in ce cimp de valori se poate citi acest nivel de contaminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mie mi-am setat interval flexibil la benzinar sa vad daca apuca sa zica ceva si acum nu vreau sa mi-l resetez trecand pe interval flexibil de diesel, cand am timp ma uit fara sa modific ceva poate gasesc...

 

daca ai vcds intra si la sri reset si in blocurile de masura de pe instrumente si cauta oil soot

 

pana una alta citeste doc atasat, ai rabdare ca doar de pe la jumate pana la final explica ca la diesel e putin diferit dar nu explica prea bine ce-i cu oil soot dar mai zice si chesti interesante

SSP_224.pdf

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sta in felul urmator:

1.senzorii sint identici si la benzina si la diesel,marele G266 avind acelasi rol:temperatura si nivel;

2.la diesel mai apare in calcul si factorul de incarcare a uleiului cu funinginea rezultata din arderea motorinei si depunerea in ulei,acest factor fiind calculat in studii si inclus in software,fiind luat in calcul la intervalul de service(lucru logic,de altfel).

In nici un caz G266 nu face calculul viscozitatii uleiului in functie de gradul de incarcare cu particule ale uleiului.

Cum zicea un alt coleg,cred ca discutam discutii,vis-a-vis de un subiect simplu la care raspunsurile au fost date demult.Cum zicea colegul ionel_d,treaba e simpla,are norma sau nu o are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!