Jump to content

Buzzer - probleme


alex.u
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea

Cu frigurile care au fost zilele astea , bateria de pe masina a degerat si a decis sa cedeze definitiv (oricum deja cred ca avea vreo 9 ani daca ma iau dupa vechimea masini) .Ca urmare am achizitionat o baterie noua insa dupa ce am montat-o pe masina am constatat urmatoarele:

1. nu mai am averizarea sonora cand ca am pozitiile sau faza scurta aprinsa la deschidere usa (buzerul ala din bord nu mai zice nimic)

2. am avut activata optiunea ca usile sa se blocheze automat cand depaseam 15 km la ora iar apoi sa se deblocheze cand masina era oprita si se scoate cheia din contact.Acum blocarea la 15 km la ora se produce insa deblocarea usilor la scoaterea chei din contact nu se mai face.

Intrebarea mea este daca urmare a schimbarii bateriei trebuie resetat ceva cu vagcom-ul sau mi s-a prajit ceva la cele doua sisteme (buzer si blocare) ?

Poate cei care au avut asemenea experiente ma pot ajuta si pe mine cu un sfat ,o idee ce e de facut.

Multumesc anticipat!

Modificat de marss42
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    76

  • Al Bundy

    32

  • iulius473

    12

  • marius1982.11

    12

merge luat difuzorul si de la o sonerie chinezeasca, eu asa am facut si suna la fel ca cel original :)

Multumesc pentru indicatii celor care au postat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
MasinaPoporului

Am schimbat si eu un buzzer azi deoarece nu mai functiona. Am fost si am cumparat unul dintr-un magazin specializat din Iasi, de 8 ohmi si 0.5 W si surpriza: nu imi place cum se aude...se aude destul de incet. Nu mai zic ce se intampla daca mai trece si o masina pe langa cand deschid portiera. Am sa caut ceva mai mare... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe masina de cat era? De 4 , 8 sau 90 ohmi? Pune codul de pe el sa ne dam seama.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Nu am montat la masina mea ci la un prieten. Oricum daca nu o sa fie multumit o sa il schimb. Nu stiu de cat era cel de pe bord. Eu doar am urmat sfaturile lui Didus din acest topic. Oricum arata fix ca in poza lui Didus de mai sus. :rolleyes:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu-l mai ai pe cel vechi? Chiar daca la exterior arata la fel, poate avea alta valoare.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

nu tiuie knd uit luminile aprinse,stie cineva care poate fi cauza si ce se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde lampa din portiera soferului cand o deschizi?daca da, e buzzer-ul ars.daca nu, e switch-ul din portiera stricat si trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord iti arata ca usa este deschisa? Daca nu, inseamna ca ti s-a dus switch-ul de la portiera.

Pentru mai multe detalii vezi aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=35062

LE: Acum am vazut ca ti-a raspuns si Razvan

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord iti arata ca usa este deschisa? Daca nu, inseamna ca ti s-a dus switch-ul de la portiera.

Unii au martorul de usi deschise, iar altii au martorul de portbagaj deschis. Metoda corecta prin care se verifica e cea postata de Razvan un pic mai sus, in postul #83.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea. Va spuneam mai demult ca si eu aveam probleme cu buzzerul asta. La mare, in a doua zi, am plecat grabit spre plaje si am uitat farurile pornite. Mai precis au ramas pozitiile pornite. Cand m-am intors bateria moarta de tot. In fine asta mai putin conteaza.

Ce vreau sa va spun ca de cand mi s-a intamplat faza de mai sus, cu vreo luna si ceva in urma ba se apindea becul din usa soferului ba nu.

Chiar daca deschideam usa din interior, eram nevoit sa trag mai tare de maner pentru a se aprinde acel bec.

Am facut diferite teste cu becul din usa si cu pozitiile pornite, cheia din contact fiind scoasa, tragand mai usor sau mai tare de manerul din interior al usii soferului. Cand se aprindea, cand nu. Deschideam usa, becul era stins, trageam mai tare de maner in timp ce usa era deschisa se aprindea becul si incepea buzzerul sa urle :)

O alta chestie la mine cand inchid masina din telecomanda, am setat din VCDS sa imi claxoneze odata. Probabil mai multi aveti setarea asta...

Ma rog, nici de claxonat numai claxona. Numai cand si cand, dar foarte rar in ultima luna si ceva pana sa se intample faza de la mare.

De 2 saptamani de cand am schimbat bateria cu una BOSCH, becul din usa se aprinde mereu, automat buzzerul imi functioneaza mereu, si la inchiderea din telecomanda imi claxoneaza de fiecare data cand plec.

De fiecare data cand ies din masina trag usor de manerul din interior. Care orice om care are grija de lucrurile lui.

Acum ma gandesc ca este posibil sa fie si din baterie, sa fi fost slabita de numai avea putere sa alimenteze cum trebuie si calculatorul de bord sa faca economie la curent :)

Credeti-ma ca de cand am schimbat bateria, am buzzer si claxon la inchiderea masinii :) Folosesc masina in fiecare zi de cateva ori pe zi.

Concluzia e ca si bateria are un rol important privind acest buzzer...

Bine cand sunt probleme si atunci cand e bateria noua, e clar ca switchul e de vina, dar citind problema mea de 2 luni, descrisa de mine mai sus, sigur era bateria de vina ;)

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai sigura metoda pentru testat este frana de mana, daca tragi frana de mana putin si mergi cu ea cativa metri, iar viteza este peste 10km/h trebuie sa bazaie buzerul, asa afli sigur daca e buzerul. cu usa, poate fi ori switch-ul din usa ori buzerul :) sau ambele.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geoB-acum cateva zile am schimbat switch-ul la o broasca.toate bune si frumoase, am montat totul la loc, insa cand inchideam usa si o deschideam, lampa nu se aprindea decat daca trageam mai tare de levierul din interior.clar era ceva in neregula.am trantit usa mai tare si cateva teste a mers ok.apoi iar aceeasi problema. am desfacut totul si am constatat ca daca miscam de mufa broastei mergea cu intreruperi-o lipitura pe placa era foarte putin crapata si facea contact imperfect.nu prea cred sa aiba legatura cu bateria pentru ca oricum tensiunea in switch este foarte mica. eu cred ca ested pura coincidenta si pur si simplu acum mufa de la vibratiile provocate de inchidere/deschidere sta intr-o pozitie ok.daca demontezi totul si aprinzi farurile si bazaie, si apoi misti de mufa ai sa vezi ca are intermitente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai dreptate, dar ca sa deviez putin de la topic, de ce nu claxona masina cand o inchideam din telecomanda? Numai cand se aprindea becul in usa si dupa ce inchideam usa usor si claxonul se auzea.

De vreo 2-3 saptamani de cand i-am schimbat bateria, buzerul imi suna in bord cand uit farurile pornite si la inchiderea masinii imi claxoneaza odata, asa cum trebuie sa faca. Acum dau cu usa mai tare fata de atunci cand aveam probleme. Bine ca usa mea e si mai stransa deoarece imi trepida pe drumuri de tara cu gropi si mereu trebuie sa o inchid putin mai tare.

De retinut ca nu mi-a facut niciodata probleme acest buzzer si claxon de cand am schimbat bateria. Macar odata. Si tot inainte pana sa schimb bateria si geamurile imi faceau probleme. Geamul de pe usa soferului, nu se oprea unde vroiam eu, atunci cand il deschideam sau cand il inchideam. Sau dadeam sa il inchid si el se deschidea... O luau razna toate cand bateria era slaba.

Ma rog sper sa nu fie asa cum zici tu si sa ma tina fara probleme in continuare acest buzzer. Disperasem la mare in Costinesti cand am ramas fara baterie si nici un magazin de piese nu este acolo. De abia am facut rost de cabluri sa trag curent de la alta masina si mi-a cerut ala gaj pentru ele, 100 RON. I-am primit inapoi si i-am returnat decat 10 RON dupa ce mi-am rezolvat problema cu ele...., dar daca nu dadeam nici de omu ala.

Toate ponoasele astea din cauza acestui buzzer :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O baterie care nu mai are tensiune suficienta, dar nu e moarta de tot, poate creea mai multe fenomene, la care nici nu te duce mintea.....de ai senzatia ca a luat-o razna masina.

Oricum, asa cum a zis si Kelu, poate fii vorba si de o lipitura rece pe plaaca, contact imperfect in mufa, fire care dau sa se intrerupa sau un inceput de switch - o uzura la pin-ul acestuia, fara o defectare totala a lui. Am intalnit cazuri, cand merge , cand nu merge, depinde cat de tare il loveste "limba" yalei.

Daca vrei sa verifici, poti desface usa si sa misti de firele care intra in mufa yalei, de burduful prin care trec firele ce intra in usa....sa verifici ce e cu ele, daca au "integritate corporala".

Si, daca e buzzer-ul pe duca, nu e mare ingenerie - cand nu mai merge deloc, il schimbi - cred ca e o boala la clusterele de vw. Am schimbat pana acum si la Passat-uri si la Lupo-uri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! am o problema in legatura cu Buzzer-ul.Cand scot cheia din contact si sunt aprinse luminile si deschid portiera imi suna super frumos,dra cand am cheia in contact cu motorul pornit si deschid portiera imi tzauie fff urat ca si cum ar avea apa in el.Am schimbat de curand swich-ul de la portiera sofer,are vreo importanta?Ce sa fie cunoaste cineva?

Ma poate ajuta cineva????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa piuie cu motorul pornit, lumini aprinse si portiera deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate nu trebuie sa piuie dar la mine cand deshid haionul imi piuie sau alt exemplu sa ma intelegi daca merg cu frana de mana trasa imi piuie dar nu ca sunetul ala frumos e ca si cum ar avea apa in el.SI repet cand scot cheia din contact si sunt pozitiile aprinse imi piuie sunetul normal.Sa fie de la swich care l-am schimbat?

Modificat de claudiu1084
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa piuie asa - te avertizeaza ca ai haionul deschis, sau ca ai trasa frana de mana - si ai plecat cu ea trasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

@claudiu1084 s-a jucat cineva pe Instrument Cluster cu VAG-COM?

Ai cumva masina cu afisajul Kilometrilor in mile?

Ceasul din bord ti-l arata in loc de 13 pm arata 1 pm?

SUnt niste codari care se fac pe bord (pt U.S.A, Canada,etc.) si cei drept cu motorul pornit si portiera deschisa scoate un sunet, dar il scoate tot frumos nu ca la faruri ci un sunet ca un ticait cu pauze de 1 secunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cand am cumparat masina niciodata nu mi-a mers buzzerul, astazi m-am hotarat sa vad ce are, testat pe VAG COM nu scoate nici un sunet, am pus altul la 8ohm si 0,5W dar se aude foarte incet, iar sunetul nu este nici "un ding ding" ci numai un bazait aiurea.Am cautat altul care emitea sunet intermitent si este la 12V, dar se pare ca este mult prea mare voltajul care ar trebui sa fie pentru ca nu functioneaza deloc pe masina (l-am probat cu un alimentator la 12V si merge perfect si parca prea tara asta :) ).

Ce buzzer pot monta in locul celui defect? (pe cel defect nu il pot dezlipi pt ca are 4 picioare care sunt lipite pe partea cealalta si la prima incercare sa il desfac m-am impotmolit deoarece nu stiu cum se scot ceasurile alea si sincer nu vreau sa fac vreo prostie, asa ca l-am lipit de picioarele celuilalt, deci pus in paralel) ce voltaj imi trebuie acolo? si de care trebuie buzzerul? intermitent sau continuu?

Masina este cea din profil (Golf4 1.4 2001 AXP, bord BOO), imi poate pune cineva o mostra cum ar trebui sa se auda ? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma chinui de ceva timp sa schimb difuzorul acela. Nu l-am scos pe cel vechi nici eu, intentionez sa il pun pe celalalt sprijinit doar prin puterea magnetilor celor 2 difuzoare. Nu am reusit pana acum pt. ca nu gasesc un difuzor atat de mic. Ca sa il pot pune peste cel vechi si sa se si inchida capacul IC-ului trebuie un difuzor de maxim 30mm care sunt foarte rare la 8ohn si 0.5w. Am gasit un magazin care a auzit de asa ceva, insa nu mai au momentan.

Cum l-ai lipit pe pozitie pe cel nou? Poate vibreaza din cauza ca e lipit de se aude acel bazait in loc de ding. L-ai probat sa vezi daca merge corect, adica poate e el stricat (rupta membrana sau ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit montate de 4 , 8 si 90 ohmi. Zi-mi codul de pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum l-ai lipit pe pozitie pe cel nou? Poate vibreaza din cauza ca e lipit de se aude acel bazait in loc de ding. L-ai probat sa vezi daca merge corect, adica poate e el stricat (rupta membrana sau ceva).

Lipit de picioarele celui vechi, defapt difera de poza pe care am vazut-o mai aici pe thread , buzzerul este la cca 1cm distanta de placa suspendat in 4 picioare, care la 2 din ele este alimentarea lui.

Nu pot vedea codul de pe cel vechi tocmai pt ca nu il pot scoate, insa cel nou scrie doar 8ohm 0,5w care este cumparat de la un mag de piese electronice, ce-i drept nu mi-a facut proba la el.

Ma oftic pentru ca al doilea pe care l-am cumparat este intermitent si face foarte puternic, dar se pare ca 12V e mult prea mult fata de cat este alimentat cel initial al masinii.

E posibil sa bazaie aiurea asa (un fel de tiuit destul de slab, daca mai trec masini dabia se aude) pentru ca este si cel vechi pe circuit si posibil sa imparta cumva voltajul? cu toate ca cineva mai sus vad ca a tras firele direct si la lasat lipit de magnetul celuilalt si merge.

Cum trebuie sa faca asta? are bipuri intermitente sau cum?

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buzerul nu se alimenteaza direct la 12V. el este un mic difuzor. A incercat vreodata sa alimentezi un difuzor la 12v sa vezi ca nu face nimic ?

Pe buzer vine semnal modulat. Pana nu-l scoti pe cel vechi nu prea ai cum sa stii cu ce sa-l inlocuiesti. Daca cel vechi e ars nu are cum sa se imparta curentul intre asta nou si cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!