Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

salut. stiti cumva daca prindere turbinei la Octavia 2 2.0 tdi este diferita fata de prinderea la Octavia 1 1.9 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomand hibirdele de la CR Turbos sunt f.f. bune :biggrin: si spool au la fel ca cele stock :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina din semnatura am urmatoarea turbina garett GT2252V (S1) atasez si o poze. Are aproape 400 000km rulati, nu are joc la ax si nu papa ulei dar cu sigurantza ii v-a venii timpul sa o schimb. Exista o turbina mai buna care s-ar potrivii in loc de aceasta? masina e cea de la semnatura.

Ps orice info legat de aceasta turbina sunt binevenite. Intentionez dupa ce o schimb sa verific si pompa injectie si sa upgradez softul la TCM. Multumesc

post-36206-1280935216_thumb.jpg

post-36206-1280935235_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andi De ce recomanzi tu hibridele cand pana acuma ti-au picat absolut toate?? Vrei sa moara si capra vecinului??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca vreau sa o schimb ca a depasit 250k km si nu mai vreau cea de 110 ci cea de pe Octavia 2 2.0 tdi RS + ce o sa-i mai schimb si daca fac modificari pot sa o pun??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
@Andi De ce recomanzi tu hibridele cand pana acuma ti-au picat absolut toate?? Vrei sa moara si capra vecinului??

Exact.

Mi se pare foarte aiurea sa faci o afirmatie de genul celei facute de Andi, fara sa aduca absolut nici un argument care sa o sustina, intr-o problema atat de delicata.

So, ANdi_B, poti sa-ti argumentezi afirmatia? Sa stiu si eu daca sa merg pe o hibrida sau nu cand o sa-mi fac upgrade la turbo.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

astazi, cu concursul lui cipos, am ajuns de am montat noua turbina pe masina. este vorba de o turbina de pe 2,5 tdi, fara alte detalii, sunt si cateva modificari pe care le-a facut cipos. daca este ok il voi lasa pe el sa detalieze, in masura in care este de acord.

am facut si un log pe care il atasez, si pe care as dori sa comentati.

masina are, pe langa altele, duze pp520, pompa stock de alh, traseul de admisie pe 50mm si fmic, cu mentiunea ca traseul este cam cu 1-1,5 m mai lung decat cel stock, evacuarea libera (fara catalizator si finala) tot pe 50mm. s-a umblat un pic si la capul pompei in sensul ca s-a aplicat de cateva ori "hammer mod" cum sa faci hammer mod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...

scuze uite-l!

dupa discutia de azi cu cipos voi pune inapo traseul stock si smic-ul pentru a vedea cum se comporta turbina. e posibil ca totusi cel modificat sa fie cam lung. voi vedea si voi face loguri, bineinteles.

LOG_01_003_011_010_fg.xls

Modificat de john33exe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.2 TDI PD cod AYZ credeti ca ar merita upgrade la turbina eventual si duze? Momentan am vreo 80 cai dar lag-ul imi mananca zilele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca turbina ti se incarca f greu si tot ai 0,1bar lipsa;pt noua turbina ai soft dedicat,sau esti cu vechiul soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la pompa de vacum ,daca te uiti la duty cycle acesta in loc sa o ia numai in sus ...acum e cam nehotarat =)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

softul inca nu a fost adaptat pentru aceasta turbina pentru ca intentionez sa modific si pompa, eventual alte injectoare. apoi soft pe masura.

pompa de vacuum am schimbat-o in toamna trecuta cu una sh, dar se pare ca da semne de oboseala. diferenta intre presiunea ceruta si cea furnizata nu ar fi o problema. alta pompa si gata.

problema a carei rezolvare inca nu o intrevad este valoarea data de MAF, acel 1275 actual, fata de 850 cerut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5torm

Salut, exista kituri de turbine in cascada sau se pot incropi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sequential adica =) ..da evident multe depinde pt ce masina si cati cai vrei sa scoti...ca oem...de ex 335d/535d are 2 turbine una mica una mai mare ambele fara geometrie variabila ,cea mica intra la turatii mici si cea mare la turatii mari.Acelasi sistem e si pe noul iveco de 3.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema a carei rezolvare inca nu o intrevad este valoarea data de MAF, acel 1275 actual, fata de 850 cerut.

Banuiesc ca ai EGR-ul inchis, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sequential adica =) ..da evident multe depinde pt ce masina si cati cai vrei sa scoti...ca oem...de ex 335d/535d are 2 turbine una mica una mai mare ambele fara geometrie variabila ,cea mica intra la turatii mici si cea mare la turatii mari.Acelasi sistem e si pe noul iveco de 3.5

Pai ca oem si eu m-am inspirat din SAAB TTID si chiar m-ar bate gandul sa-mi fac motorul de la SAAB TTID dar ar trebui sa jonglez cu ceva (senzori) ca nu se poate atinge nimeni in RO de softul de pe TID-ul meu PSG16 (de fapt nici pe afara nu se baga nici macar Hirsh) dar fiind un forum de vw intreb ptr LUPO 1.2 Tdi PD EDC15 la care se poate face dar depinde in ce bani. Momentan am mapa 80 cai dar am lag f mare si m-ar tenta 100 cai si cu lag mic. Poate imi dai solutii si ptr Saab unde as fi mult mai motivat totusi. Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai EGR-ul inchis, nu?

da, egr este anulat atat din soft cat si mecanic prin scoaterea furtunasului care actioneaza valva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat traseul stock si smic-ul.

o oarecare diferenta se simte in felul in care trage masina, in sensul ca e o idee mai sprintena. in rest logul ........

ai o problema gravaa.... tie acolo la actual map nu ti se pare putin aiurea... adica asa de precis sta presiunea acolo? eu zic ca ai ajuns la limita senzorului de presiune... si din cauza ca ai 0.1 in - actuatoru tot tinde sa creasca presiunea... si sincer cred ca ajunge peste 2900mbari in realitate ... o sa bubui turbina... pune un boost gauge

daia si maful este in blana... si ala s-a plafonat din cauza ca e debitul e fff mare de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in curand voi pune un map care citeste 3 bar sa vad daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie umblat la soft ca sa pui senzorul de 3bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, stiu. sper sa o pot face in curand.

totusi nu imi dau seama de ce vagcomul imi arata acel 2376 fata de 2458 la presiune...am mai intrebat in stanga si in dreapata dar parerile sunt diferite...

un nou log cu MAF-ul de pe 2,5 tdi AKN...nimic schimbat...

LOG_01_003_010_011_maf_akn_tr_3.xls

Modificat de john33exe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa mai dai vreun ban pe cine stie ce senzor... pune mana si cumpara-ti un ceas de boost de 2.2 sau 3 bari, nu mai mic... il montezi si vezi dupa cum lucreaza turbo. valorile respective se pot face din soft sa arate diferit ca sa nu ia limp, desi nu cred ca e cazul la tine.

de MAP senzor nu ai nevoie...e suficient ce ai acum, iti ajunge pentru 250 CP (SIO- tot cu stock mergea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!