Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

ma poate ajuta cineva????

am o jetta 1.9 tdi 105cp.......pot sa-mi pun o turbina de 2.0 ???? + resoftare.....cat m-ar costa cu totul???? si cu cat as putea sa o vand pe asta de 1.9 (are 30.000km)

turbina noua de 2.0 plug and play pt a ta gt1749va= vnt 17 presiune standard de lucru 1.34. presiune max de lucru 1.6, dar cred k un maxim de 1.5 deja este arhi sufient k sa ajungi la 170 cp= 600 de euro, daca mai ai un pic rabdare e posibil sa aduc sap viitoare un lot nou si sa ajunga la 500 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la faptul ca ai zis ca poate sa coste mai putin daca o modifici pe a mea...

inca o chestie...nu mai trebuie schimbat nimic??? (ambreiaj, volant, injectoare....).....masina e luata noua si are 30 000 km acum...nu vreau dupa "ingineria" asta sa incep sa tot schimb la ea

nu e ok,modificarea software va fi cu limitare de cuplu.Daca o modific pe a ta e o sa fie putin mai ieftin cu 100 de e,dar sincer cred ca e mai benefic pt tine sa o pastrezi pe a ta ca iti iei minim 200 de e pe ea.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Turbina garret gt15(wastegate) e comandata prin presiune,iar vnt-ul prin vaccum;cand se inlocuieste un gt cu un vnt,se schimba si N75 cred pt ca aceasta sa poata fi comandata vaccumatic?Mai sunt si alte modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina noua de 2.0 plug and play pt a ta gt1749va= vnt 17 presiune standard de lucru 1.34. presiune max de lucru 1.6, dar cred k un maxim de 1.5 deja este arhi sufient k sa ajungi la 170 cp= 600 de euro, daca mai ai un pic rabdare e posibil sa aduc sap viitoare un lot nou si sa ajunga la 500 de euro

Si poti sa ajuti si cu montajul? Ca anul viitor intentionez sa iau legatura cu tine sa facem o miscare din asta, dar m-ar interesa sa ma ajuti sa o si montez. Daca da, cam cat ar costa o astfel de operatiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da te pot ajuta, numai k nu pot sa-ti dau acum un pret pt la anul :vwrullz: acum depinde de perioada in care vei dori pt k e posibil sa pot aduce un lot mai ieftin de turbine, acuma sa vad cum negociez la producator

Turbina garret gt15(wastegate) e comandata prin presiune,iar vnt-ul prin vaccum;cand se inlocuieste un gt cu un vnt,se schimba si N75 cred pt ca aceasta sa poata fi comandata vaccumatic?Mai sunt si alte modificari?

gt15 = turbina cu geometrie fixa gt1549va= geometrie variabila

la schimbare trebuie avut grija si la soft deoarece electovalava de la agr,1z e comandata pe impulsuri electrice, pe cand la alh e pe curent continuu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu schimbi softul cand pui vnt-ul,ce se intampla(simpla curiozitate)?Si trebuie schimbat si n75-ul,nu?,cel putin asa am inteles pe tdi club.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatul de care zic cu turbo mai mare, are motorul de 150 cai 4X4. Pe langa turbo are si intercooler mai mare.

e vorba de seatul negru cu EAT la numar? e membru si pe forum aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mcornel daca nu schimbi softul ve-i avea o masina sdi.Da trebuie si valva n75 schimbata si cateva ajustari electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce am gasit:e wastegate(ma scuteste de durerile de cap de a schimba cu un vnt),e mai mare(cred ca e suficienta pt 140-150cp),e plug an play si e...ieftina(aprox 250lire cu tot cu transport);pareri? http://www.dieselvw.com/K04TDITurbo.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect :Driver: ;pe mine ma intereseaza turbina,am citit pe alte forumuri,cei care si-au montat asa ceva mergeau cu 22psi turbo boost;e k?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

pe masina din semnatura (ajm) am injectoare de arl, kit ambreiaj+volant de arl

ieri a crapat turbo!

ce turbina imi recomandati?

mertia sa pun vnt17 de pe arl? daca nu scumb FMIC? sau doar vnt 17 de pe 131? sau sa caut tot o turbina vnt15?

nu am resoftare, urmeaza!

am in jur de 270.000 km !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca pt vnt17 am nevoie de un furtun cu codul 1J0145828R

imi poate da cineva un pret ? sau are cineva de vanzare pe sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

nasol moment!

solutie de criza: intereseaza-te daca poti sa repari turbina. un kit de reparatie nu e foarte scump.

daca intr-adevar vrei sa pui turbo mai mare, vnt 17 de pe 131 cp PD este bolt on, adica fara adaptari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se muta la upgrade turbina. Mai multa atentie pe viitor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru un motor 1.9 bxe se poate pune turbina de pe motorul de 2tdi 170 cp de la vw? e plug and play sau necesita modificari, cum se numeste aceasta turbina?

Cu un soft bun pe la 170-180 cp si 360 nm se poate ajunge sau e prea mult cuplul pt ambreajul de bxe?

Cam ce pret + pretul manoperei daca e mai complicat de inlocuit turbo...?

Am inteles ca cea de pe varianta de 140 cp potriveste...dar m-am gandit ca pt 170 cp ii cam aproape de limita maxima de presiune...

Pe undeva pe net am vazut ceva soft race pt motorul meu ce ajungea pe la 160 cp....dar cred ca-i prea mult pt turbina actuala si o sa imbatraneasca repede de tot :)

E mai bine sa schimb dusele si sa nu schimb turbo?Ce duse ar fi mai indicate? Cam pe la ce cai s-ar ajunge safe? Nu vreau prea mult fum....In prezent oricat as calca-o tot nu scoate fum negru cum am vazut la altele

Daca nu e potrivita turbina ce-am mentionato eu, astept parerile specialistilor, alta turbina, etc...

P.S.: Nu vreau sa trec de 200 cp. Vreau doar sa am o rezerva suficienta de putere

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de complicat sa pui acea turbina pe 1.9 tdi pt ca are alt fel de tur la ulei,iar turul tau de ulei nu merge din cauza actuatorului care e pozitionat altfel.Ori muti actuatorul si ii faci alta prindere,ori ori faci o inventie la turul de ulei ceea ce nu iti recomand.Si mai e o problema,capacul de pe admisie e diferit si s-ar putea sa ai nevoie de un furtun in plus.

Cel mai simplu ar fi sa pui turbina de 131pd sau sa o modifici pe a ta si cu un soft bun 170 de cai nu e problema.Chiar acum am un bxe in lucru numai ca e pe t5 pus ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un motor 1.9 bxe se poate pune turbina de pe motorul de 2tdi 170 cp de la vw? e plug and play sau necesita modificari, cum se numeste aceasta turbina?

Cu un soft bun pe la 170-180 cp si 360 nm se poate ajunge sau e prea mult cuplul pt ambreajul de bxe?

Cam ce pret + pretul manoperei daca e mai complicat de inlocuit turbo...?

Am inteles ca cea de pe varianta de 140 cp potriveste...dar m-am gandit ca pt 170 cp ii cam aproape de limita maxima de presiune...

Pe undeva pe net am vazut ceva soft race pt motorul meu ce ajungea pe la 160 cp....dar cred ca-i prea mult pt turbina actuala si o sa imbatraneasca repede de tot :icon_thumright:

E mai bine sa schimb dusele si sa nu schimb turbo?Ce duse ar fi mai indicate? Cam pe la ce cai s-ar ajunge safe? Nu vreau prea mult fum....In prezent oricat as calca-o tot nu scoate fum negru cum am vazut la altele

Daca nu e potrivita turbina ce-am mentionato eu, astept parerile specialistilor, alta turbina, etc...

P.S.: Nu vreau sa trec de 200 cp. Vreau doar sa am o rezerva suficienta de putere

mai e o varianta, turbina de 2.0 140 cp(plug and play), care duce presiune pana in 1.6, deci ai reusi sa scoti cam 180 cp din motor,iar k si costuri te duce 500 de euro noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un AJM din 2000, 115cp, 6 trepte si vreo 140k km ce upgrade recomandati si cam care ar fi costurile totale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de complicat sa pui acea turbina pe 1.9 tdi pt ca are alt fel de tur la ulei,iar turul tau de ulei nu merge din cauza actuatorului care e pozitionat altfel.Ori muti actuatorul si ii faci alta prindere,ori ori faci o inventie la turul de ulei ceea ce nu iti recomand.Si mai e o problema,capacul de pe admisie e diferit si s-ar putea sa ai nevoie de un furtun in plus.

Cel mai simplu ar fi sa pui turbina de 131pd sau sa o modifici pe a ta si cu un soft bun 170 de cai nu e problema.Chiar acum am un bxe in lucru numai ca e pe t5 pus ;-)

Ce e t5? De pe ce motor vine?

Daca cea de 2.0 merge la 1.6 bari, mai trebuie schimbat si nu stiu ce senzor sau gresesc?

Dintre t5, turbina de pe 1.9pd 131cp si turbina d p 2 tdi 140 cp care e cea mai buna alegere?

5TORM dupa ce termini bxe-ul... ne arati si niste grafice si eventualele modificari aduse...

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un AJM din 2000, 115cp, 6 trepte si vreo 140k km ce upgrade recomandati si cam care ar fi costurile totale?

merge fara probleme un vnt 17 plug and play,iar k si costuri 400 de euro noua sau 10 mil reconditionata

@ady_vw senzorul de presiune nu trebuie schimbat deoarece el stie sa citeasca 1.6 bari

turbina de 131 cp este aceeasi cu cea de 2.0 140 cp

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vitezomanul turbo+soft=170 de cai.

@Adi_vw t5 este vw transporter ,din pacate nu cred ca isi face omul dyno la acea masina,el o foloseste pt marfa,a ajuns sa il faca 170 de cai pt ca la 105 cai pe 2 tone cat are masina nu putea sa urce dealuri,ii scadea viteza ,dar daca vrei iti fac aceeasi modificare si tie si facem dyno dupa np.

La aceasta masina am ales sa pun o turbina mai mare decat cea de 131pd ,pentru a tine presiunea la turbo cat mai mica am facut asta din cauza greutatii excesive a masinii.

@cipos turbina de 2.0 tdi de 140 pd are acelasi interior cu cea de 131cp ,diferenta intre ele e doar prinderile pe chiulasa si flansa de evacuare deci nu este plug and play.

Sensorul masinii stie sa citeasca 1590 mbari ,daca ii dai 1.6 bari la turbina aia,pe langa ca nu va tine foarte mult timp o sa intre turbina in limp intr-o veselie.Iar 1.9 tdi 105 nu e safe la 180 de cai din cauza injectoarelor,maxim 175 sa fie in limite rezonabile la injectoare.Daca pe lume nu intereseaza fiabilitatea ok se poate scoate si 210 cai cu injectoarele originale dar sooner or later vor ceda,e doar e chestiune de timp si toata lumea stie cat e un injector de pd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tu crezi k va lucra cineva mai mult de 1.55 cu turbina de 2.0 k sa ajunga la 180 cp te inseli deoarece aceasta putere a fost scoasa la 1.5 in turbina, cat despre turbina de 1.9 131 si 2.0 eu am spus doar d.p.d.v al performantelor(presiunii) k sunt echivalente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cred,pt ca oamenii vad pe forum ca se scrie ca merge pana la 1.6 bari ,si o iau de buna.Super!Si asa mai pica o turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Vw Golf V 1.9TDI-PD 90cp Cod motor:BRU.A inceput sa scoata fum albastru si mananca ulei(500 ml in 1000km ultima masuratoare),banuiesc ca e de la turbina,face si niste zgomote ciudate in decelarari bruste sau accelerari. In caz ca ar fi turbina,ce spuneti?Sa o schimb cu cea originala sau ceva mai mare?Vreau 130-140 cp din motor,nu mai mult.In conditiilea astea cred ca merg ambele turbine,dar care ar fi mai ok,atat ca performante cat si ca pret? Eu ce turbina am acum?De care as putea pune(fara modificari) si cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!