Jump to content
abstrakt

Upgrade turbina

Recommended Posts

abstrakt

Banuies ca multa lume s-a gandit macar o data sa faca acestu lucru ..

Ce vreau eu sa fac...pe motorul meu AVB (101cp) cu vnt15 sa pun o turbina vnt17 ce vine pe motoarele de 131 cp. Oricum masina mea din soft are 130 (128 masurati:)) ). Acuma din cate am observat eu nu e chiar plug-and-play ci trebuie facute ceva modificari nu majore ce-i drept. Ati facut careva din voi aceasta operatiune? Care sunt modificarile care trebuie aduse si care ar fi beneficiile / punctele negative. Oricum deja masina are 210 mii km si ar cam fi timpul sa schimb turbina mai ales ca se infunda tot mai des cu toate ca nu merg subturat. Cred ca si resoftarea contribuie deoarece cantitatea injectata de motorina este mai mare deci si catitatea de gaze e mai mare de aceea m`am si gandit la varianta cu vnt17.

Ar mai fi o chestiune daca se necesita un soft nou in functie de aceasta "noua" turbina dar pana acolo mai este.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu

pune-i si tu o turbina de 2.7 :vaidecapulmeu:

Share this post


Link to post
Share on other sites
abstrakt

eh. nu ma intereseaza alte combinatii sau turbina hibrid etc deoarece sunt si eu realist :vaidecapulmeu: tot ce vreau e sa mearga masina calumea asa cum e cu o turbina de pe passaturile de 131. de aceea astept raspunsul cuiva care a facut modificarea. din cate am vazut pana acuma o modificare ar fi capacul admisiei cu unul mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

daka vrei te pot ajuta eu cu o turbina noua de 131 cp plug and play pt tine, da-mi un tel pe 0740983295 si vb mai multe

Edited by cipos

Share this post


Link to post
Share on other sites
abstrakt

pai in primul rand as fi interesat cum se poate face modificarea sa fiu 100% sigur, eventual cu poze sau coduri de piese noi ce mai trebuie

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

nu mai ai nevoie de nici o modificare la masina, doar turbina, pe care va veni capacul de admisie de la a4 116 cp 2004, la acel model vine vnt17 si iesire pe colier, cum e si la tine,pana in momentul de fata exista pe forum cel putin 20 de masini cu aceasta modificare, in majoritatea cazurilor dupa ce s-a dus turbina oamenii au vrut turbina noua mai mare

Edited by cipos

Share this post


Link to post
Share on other sites
5TORM

da upgradeul de soft e necesar daca vrei sa scoti cai in plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alxrro

Si, probabil, si un ambreiaj sport ar fi indicat

Share this post


Link to post
Share on other sites
abstrakt

pai eu am resoftarea acuma la 130 doar ca softul e facut cu turbina dp masina..mai mult de 130 nu vreau ci doar vreau sa stiu daca ar trebui refacut softul cu unul in functie de turbina noua sau nu are importanta deoarece in mare parte softul modfica comportamentul injectoarelor si se face in functie de parametrii stock ai masinii (de ex daca ai si PB ala se da jos cand se face o resoftare si se pune ulterior)

si apropo aveti o poza cu capac de admisie de audi reala sau dp etka? macar asa in mare fiindca chiar nu stiu cum e la audi ca nu am vazut si daca merg la schroturi sa ma uit sa stiu 100%

p.s.: la ambreiaj chiar nu m`am gandit deoarece aproape 2 ani de zile de cand am resoftarea nu am avut treaba. Deci eu tot ce vreau e sa imi schimb turbina veche de 101 cu 130 (~cat am si acuma) nu sa o duc mai sus

Edited by abstrakt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasson

Pai de ce te mai chinui, bani chletuiti, ca sa pui turbina de pe 130 cai, dar nu vrei sa urci mai sus de 130 de cai?

Ai acuma 130 de cai, masina merge perfect, nu inteleg care e scopu, bani aruncati aiurea. Las-o asa, cu banii de trubina poti sa iti iei altceva pt masinuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
abstrakt

pai aia e ca nu merge chiar perfect. singuru lucru care mai face figuri e turbina in sensul ca se infunda cam des. si oricum masina are deja cam 210 mii km si macar preventiv sa o schimb...si de aia zic daca tot o schimb macar sa pun una pe masura softului

Share this post


Link to post
Share on other sites
5TORM

awx e de 131 de cai...mai ai nevoie si de galeria de evacuare de pe awx daca galeria ta e corp comun cu turbina(desi nu cred...s-ar putea sa mearga pe galeria ta).E ok genul asta de turbina...dar daca vrei sa faci o treaba sigura ia una noua cu garantie sa fii sigur ca nu mai ai probleme asa la sh...depinde de noroc.

Edited by 5TORM

Share this post


Link to post
Share on other sites
abstrakt

nu e din aceea care e impreuna cu galeria de evacuare....e separat si asta de pe masina ce o am acuma. crezi ca ar fi o problema la imbinarea cu galeria de pe masina mea a turbinei de pe AWX ?

Edited by abstrakt

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

deci acel capac nu se gaseste asa usor la sh, pt k a fost un nr f mic de audi cu motorul de 116 cp ATENTIE din 2004-2005, acum nus daca are rost sa pui un sh atunci cand o turbina noua este 400 de euro, daca vrei sa vb mai multe de ce tre sa faci da-mi un tel, oricum la majoritatea masinilor pe care am facut upgrade de la vnt15-17 au mers impecabil, putini ramand la softul de 130 cp, unii ajungand pe la 160-163 cp

Edited by cipos

Share this post


Link to post
Share on other sites
abstrakt

si tu imi poti face rost si de acel capac de pe audi?

ps. 400 cu tot cu actuator?

Edited by abstrakt

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

da e cu tot cu actuator, am acele capace dar din pacate nu le pot da decat la o turbina nou(nr capacelor este extrem de limitat mai am max3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Domnilor, aceste aspecte legate de preturi si garantii le puteti purta pe privat. Nu uitati ca asta e o arie tehnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
steffitac

Salut!

Nu stiu daca postez bine, insa cred ca e cel mai potrivit topic...

Am un golf 4 TDI AJM 116 hp cu turbina garret VNT 15, cu geometrie variabila.

Am avut cateva probleme (limp mode-uri) cu turbina, am curatat si schimbat 2 furtune vacuum acum e ok.

Insa am postat aici deoarece am primit cadou o turbina buna de pe un Ford Focus 1.8 TDCi Turbo (116 hp). Pe ea scrie tot Garret VNT 15, iar ca aspect este identica. Nu am desfacut sa vad daca are geometria variabila la fel, insa presupun ca da, altfel nu ar arata la fel... :blink:

Ce ziceti? merge sa o incerc? s-ar potrivi?

Multumesc,

Stefan

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

din ceea ce stiu eu turul si returul ulei la ford difera fata de vw, iar galeria de evacuare este complet alfel

Share this post


Link to post
Share on other sites
abstrakt

am primit si eu turbina de 131...cand o sa am timp sapt viitoare se va monta si o sa revin si cu poze

post-9964-1244212202_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinasgrup

daca tot e vorba de marire turbina ma intereseaza si pe mine daca ma poate ajuta cineva cu un sfat? am o skoda oktavia 2,0tdi de 140cp si din cite am citit pe aici as putea monta o turbina de 2,5tdi, problema e urmatoarea, am turbina, modificarile pt prinderea ei pe galerie le pot face numai ca pozitia la traseul de ungere e pe invers, adica unde trebuia sa vina conducta de presiune ulei vine scurgerea, intrebarea mea e pt cine ma poate ajuta, ce modificari trebuie sa fac pt a putea monta aceasta turbina si parerele voastre despre aceasta modificare, merita sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5TORM

Te pot ajuta eu ...mecanicul meu ti-o poate monta fara probleme...dar turbina de 2.5 tdi v6 nu e chiar cea mai fiabila turbina de piata sa stii..nu cred ca o sa te tina mult timp...acum depinde de cine face softul.

Edited by 5TORM

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinasgrup

atunci care ar fi cea mai buna varianta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boro

cred ca una de 2.7 sau 3.0 ar fi cea mai indicata, si eu sunt interesat de o astefel de modificare pt golful meu, ne poate ajuta cineva cu un sfat si ce alte modificari mai implica acest upgrade?

Edited by Boro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri