Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

Pentru o resoftare pana la 115cp nu este necesara nici o modificare a componentelor, merge facuta usor cu ce ai pe masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Multumesc de raspunsuri. deci sa inteleg ca ar trebui sa nu resoftez masina ci sa pun o turbina si duzele injectoarelor marite mai intai? eu as vrea cam 130 140 cai maxim :) o  turbina de asz cred ca ar fi ok .sper sa se potriveasca.mie cel mai mult imi este frica de interne. daca ma tin 2 ani la 130 140 cai e bun. oricum nu merg foarte tare cu masina de fiecare data. uneori merg ca o baba la consum alteori ii dau cat incape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rost are sa ii faci un simplu soft cand tu vrei mai mult ?

Schimbi turbina si injectoarele si dupa faci resoftarea...daca vrei 140 cp, cea de ASZ e perfecta.

Poti pune injectoare de ASV si nu mai iei duze.

Tin internele stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar injectoarele de pe asz sunt PD eu am alh NON PD. merge si asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un tuner si vezi cat poate scoate cu ce ai pe masina sigur te apropii de 120cp. este deajuns pentru ALH. nu renteaza pentru 10cp in plus sa bagi atatia bani in componente de alta natura. A daca te lasa turbina sau aveai probleme cu ea mergea un up grade plus alte duze mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna domnilor ce imi recomandati pentru un motor 1.9 tdi pd ATJ 115 ps 310 nm stok, la cati nm rezista ambreajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da: 2.0 tdi cod bmr 170cai + soft stage 1 și dpf off aproximativ 205-210 cai.

Cum turbină e pe ducă vreau sa fac upgrade.

Ce recomandati pt aprox 250 cai?

Modificat de drw99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Upgrade la turbo actual cu interne de 2.7. Nu poți scoate mai mult de 240cp datorită injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, la BKD 16V 140 cp din 2010 a facut cineva upgrade la turbina? La BMP 8V cu hybrid (2050) iese cv frumos spre 200cp la asta fiind 16V se poate scoate mai mult nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/29/2016 at 10:16 PM, Emilut said:

Upgrade la turbo actual cu interne de 2.7. Nu poți scoate mai mult de 240cp datorită injectoarelor.

Masina traclge bine momentan, dar turbo e or duca.merita un turbo mai mare sau sa raman la turbo stock. reconditionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am un golf 4, 110 cai resoftat pana la 130,ma intereseaza ce turbo pot sa pun si ce injectoare ca sa ajung la 160-170????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, drw99 said:

Masina traclge bine momentan, dar turbo e or duca.merita un turbo mai mare sau sa raman la turbo stock. reconditionat

Ti-a raspuns Emilut. Daca merita, tu stii ce vrei...eu zic ca merita.

 

Iulian ai nevoie de alte duze daca nu ma insel pt 170 cp, iar turbo ar fi cea de ARL 1749VB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu turbina am înțeles trebuie de ARL,injectoare merg alea după T4 0,216 am înțeles,dar cu astea turbo si soft ajung la 170 de cai ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai nevoie si de cap pompa motorina de 11 mm, poti intreba tuneru la care vrei sa faci softu, daca nu ai nevoie ajungi sigur la 170 cp dar sa ai ambreiaju in toane bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles,ambreiajul este nou,eu am înțeles ca de la 200 de cai in sus iti trebuie cap de 11mm,acum sa vad ce iese.

P.s Am găsit o turbina de 2,5 cu interne de 2,7 care tine 2 Bari,cu asta pot sa ajung la puterea care vreau ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu un caz ca merge cu 2.3 si are undeva la 230cp.

Cu 2 ar trebui sa ajungi in jur de 200

Stiu un caz ca merge cu 2.3 si are undeva la 230cp.

Cu 2 ar trebui sa ajungi in jur de 200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles eu vreu mai puțin ca nu vreu sa schimb si IC,deci sa înțeleg ca in configurația asta ajung la puterea care vreu eu liniștit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe turbina de ARL pt 160-170 cp ( asta tine maxim 200 cp ) si face boost mult mai repede fata de hibrida de mai sus si este mai ok pt oras.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 5 din 2009 , motor BXF 90 cp upgradat la 120 cp. Turbina o sa ma lase in curand (a mai fost reconditionata o data si nu vreau sa mai arunc cu bani aiurea), asa ca ma gandesc sa o schimb cu una de pe motorul de 2.0, de 140cp, numai ca nu stiu daca este plug and play. Sunt compatibile? Sau ce alte sfaturi imi dati pt upgrade? 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Am passat 2.0TDI BKP 140cai si turbina pe duca. Am vorbit cu cineva care pentru ~1000lei imi schimba softul si imi da 170cai ca la motoarele mai noi 2.0 si din spusele lui imi scade si consumul cu 1L fata de acum.

As vrea o turbina mai mare sau ceva modificari "alte interne" de 2.5 - nu prea ma pricep ce anume semnifica asta.

Ma puteti sfatui va rog cu o serie de turbo mai mare care sa se potriveasca fara alte modificari? nu vreau sa pun alt intercooler sau evacutare. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina pentru motoare AVB/ATJ are aceleasi performante ca cea de pe AWX/AVF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avb ul are vnt 15,iar awx are vnt 17....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.02.2016 at 2:28 PM, z3dulik said:

Va salut!

Am passat 2.0TDI BKP 140cai si turbina pe duca. Am vorbit cu cineva care pentru ~1000lei imi schimba softul si imi da 170cai ca la motoarele mai noi 2.0 si din spusele lui imi scade si consumul cu 1L fata de acum.

As vrea o turbina mai mare sau ceva modificari "alte interne" de 2.5 - nu prea ma pricep ce anume semnifica asta.

Ma puteti sfatui va rog cu o serie de turbo mai mare care sa se potriveasca fara alte modificari? nu vreau sa pun alt intercooler sau evacutare. merci

Salutare,

Variante ai destule. Insa fara modificari, poti opta pentru:

1.Turbina hibrid - cu interne de 2.5 (vnt20/gt2052vc) - asta am eu pe masina. Este o turbina depasita tehnologic, face presiune destul de greu(sus). Sub 2000 ture in treptele 1-2 si putin in 3 e lesinata pana ina 2100-2200 ture. Ceea ce se traduce si prin prezenta usor pronuntata a lag-ului. Chiar si cu 1.8bari, rezultatul nu este optim pentru o masina cu care circuli si in oras, tocmai prin prisma lag-ului. Dureaza ceva timp sa te obisnuiesti cu ea. Cand au mai condus prietenii masina mea, multi mi-au spus ca nu are "zvac". Asta este prima impresie, mai ales daca emrgi batraneste. Daca stii cum sa mergi si ce sa-i faci, merge foarte bine. Avantajul acestei turbine este fiabilitatea. Eu o am de 4 ani si jumatate. 

2. Turbina hibrid - cu interne de 2.7  -  mai capabila decat cea de 2.5 si mai moderna, facand presiune considerabil mai de jos si atingand valori maxime mai mari. Este solutia cea mai des utilizata in ultimii 2 ani. Este o miscare pe care as face-o si eu. Tocmai pentru a scapa de lag. Desi m-am obisnuit cu el, uneori ma scoate din sarite. :) 

Daca nu vrei sa umbli la evacuare si intercooler, puterea maxima pe care o vei putea scoate SAFE este undeva la ~190 de cai. Multi ar spune ca nu merita comparativ cu puterea pe care o obtii cu soft pe turbina stock. Dar asta este o aberatie. O spune doar cine nu a mers cu masina cu turbo mare. Da, vei simti un pic de lag, dar dupa 2200 ture va fi cu totul alta mancare de peste fata de o turbina stock, care orice soft ar avea, dupa 3800 ture e moarta. Un turbo mare, iti impinge ff bine dupa 3000rpm, si pana in rosu.

Cu intercooler si evacuare insa(500-600E in plus), ajungi la 220-230. Dar, avand FWD si o masina implicit mai usoara, o turbina hibrida de 2.7 si un soft de 180-190 de cai iti va fi mai mult decat suficient. 

Poti sa iei legatura cu Ciprian(Cipos) si dupa pentru soft cu Eric (DioPerformance). Uita de altii, cel putin pe partea de soft. Cand ai bani si esti hotarat, faci in drum pana la bucuresti. intr-o zi te rezolvi. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Nu am apucat sa citesc tot topicul decat pe sarite, poate s-a mai discutat si nu am vazut. Datele problemei: Skoda Superb 1.9 TDI AWX momentan resoftata la 165 cp. Pentru a ajunge la 200+ cp, ce turbo recomandati? Si pe langa turbo, de ce as mai avea nevoie? FMIC? EGR off? Injectoarele de AWX am inteles ca duc.  Si costurile totale aprox care ar fi? 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!