Jump to content

Pornire la rece


jmf
 Share

Postare recomandată

ce nu inteleg eu cum de ti-a crescut nivelul electrolitului in baterie ( eu stiam ca doar scade) si cum de nu functiona bateria bine (ma rog, relatat doar de ochiul magic) in aceste conditii ( eu stiam ca doar la nivel prea mic bateria nu-si mai face treaba)

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cu un an in urma a fost completat cu apa distilata. Dar nu-mi amintesc sa fi pus prea mult. Poate nu am observat eu bine.

Oricum ochiul magic citeste doar o celula, si este in zona in care o celula avea prea mult electrolit. Poate din acest caz s-a inverzit din nou.

Am rezolvat cu electromotorul, dar pornirea tot asa a ramas. Macar nu mai caraie dupa pornire.

Am facut din nou o masuratoare, si in timpul actionarii demarorului tensiunea tot scade in jurul a 10 volti, cateodata chiar si sub. Oare o incarcare cu redresor ar mai ajuta? Sau ma chiunui degeaba?

Adica as dori sa stiu, daca reincarc cu redresor, bateria rezista macar cateva zile sa ramana in parametrii sa pot face comparatia de pornire? Sincer daca rezista inca aceasta iarna chiar daca porneste doar la a doua cheie, as astepta cu schimbatul.

Sunt derutat, caci ma gandesc sa fi avut "norocul" ca bateria ceruta imprumut pentru porniri de comparatie sa fi fost la fel de slabita ca a mea? Cred ca voi afla doar cand imi va pica bateria definitiv.

Atunci sa vezi probleme de pornire la rece....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jagoman

nu cred ca e bateria de vina, e normal zic eu sa scada la 10v doar electromotorul e cel mai mare consumator al masinii

la o scanare iti da ceva?

ai reusit singur sa schimbi bucsele la electromotor? cate sunt in set? ai si un cod la ele, sau macar cel de pe electromotor ca sa le iau din timp (caraie si la mine dupa pornire)

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La magazin mi s-au dat 3 bucse, dar pana la urma am schimbat doar bucsa cea mare. La mine era identic electromotorul cu cel vazut in aria de articole, revizie electromotor golf IV tdi. Am dat linkul cu cateva posturi in urma.

Din pacate aceste bucse nu erau ambalate deci nu stiu cod. Dar cred ca codul ar fi identic cu cea ce gasesti in aria de articole.

Electromotorul meu este BOSCH, ci codul ei este: 0 001 121 016 (017). Dupa acest cod mi-au adus bucsele.

Daca vrei sa faci si tu aceasta revizie, iti recomand s-o faci pana este vreme frumoasa afara. La Fabia era necesar sa ma bag si sub masina. Deci sa n-o amani pana vine frigul.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc, dar cred ca ramane pe primavara daca nu reusesc sa ma misc repede, cred ca mai tine pana atunci deoarece caraie doar cand se opreste din rotatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu, cand temperatura scade sub 1-2 grade, masina nu porneste la prima cheie ci la a2a.

Masina mi-am adus-o in 2008 la inceputul lui octombrie. In acea iarna nu am avut nici o problema cu pornirea ... pornea din prima cheie oricat de frig a fost afara in iarna lui 2008. In 2009 citind pe forum ca clapeta de acceleratie se murdareste si mai trebuie curatata, am facut si eu treaba asta prin septembrie 2009, inainte sa vina frigul. Am readaptat-o, fara variatii ... totul bine, pana cand temperatura a scazut sub 1-2 grade. De atunci, cand temperatura scade sub 1-2 grade nu mai porneste la prima cheie dimineata. Ideea este ca sunt mai mult ca sigur ca problema e din clapeta de acceleratie (cine stie ce anume ... poate nu urmam excat pasii pt. readaptare sau poate se readapteaza in alt fel).

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Gavrochem aceasi problema cu a ta o am si eu la acelasi motor 1,6 FSI, sa sti ca s-ar putea sa ai dreptate, in urma cu 2 luni am curatat si readaptat clapeta de acceleratie, atunci nu imi pornea cand afara erau mai putin de 15 grade afara, adica motorul da sa porneasca dar turatia scadea destul de mult si apoi murea, pornea numai daca acceleram, dupa curatare si readaptare a fost totul ok, relanti ok, trage bine.

Cand a venit frigul am observat ca sub 4 grade nu vrea sa porneasca la prima cheie, la a 2-a cheie o ia la sfert.

Tin sa precizez ca pe Vag-com nu da nici o eroare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gavrochem si Marmonu - cum s-au facut adaptarile clapetei, cu vag-com sau prin deconectarea bateriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a facut cineva adaptarea, cu Vag-com a facut-o !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil gavrochem a readaptat-o fara vag-com si procedura nu s-a incheiat cu succes si nu are cum sa vada treaba asta doar daca incearca cu vac-com sa faca adaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, as incerca si eu sa o readaptez cu Vag-ul, poate o nici la mine nu s-a adaptat cu succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai vazut ce mesaj a dat pe ecran vag-com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar din cate imi amintesc nu cred ca a facut adaptarea asa cum scrie in aria " Reset adapt ecu ".

A facut un fel de teste, cu motorul turat la 2200 de rotatii pe min, recalibrari zicea el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am readaptat clapeta de acceleratie cu Vag-com folosind metoda: ENGINE > Meass. Block > Grupul 60 > Swich to Basic Settings.

Astept sa vad daca maine de dimineata o sa apara vreo schimbare la pornirea la rece.

Revin cu un raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Readaptarea am facut-o si cu vag com si prin deconectarea bateriei (am urmat exact pasii de pe forum). Nici un rezultat. Oricum sunt sigur ca problema e de aici. Inainte de curatare nu am avut nici un fel de problema...puteau fi -25 grade si pornea din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu, ai incercat sa adaptezi clapeta de mai multe ori, nu ? Pe Vag iti apare adapt ok sau eroare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 ori am incercat sa o readaptez ... ultima data acu vreo 2 luni. Fara erori .. adapt OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudata problema, oare sa se fi defectat ceva la clapeta in momentul curatarii ? Sau vreo garnitura sa nu mai fie in regula ?

Tie cine ti-a curatat clapeta ? Ai fost atent la curatare sa nu strici ceva ?

Cam aceasi problema e si la mine, la prima chieie nu vrea sa porneasca, la a 2-a porneste la sfert, asta numai la temperaturi sub 4 grade.

Trebuie sa ne uitam atent la clapeta, trebuie sa fie ceva in neregula pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat-o cu foarte mare atentie .. garnitura era in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pornirea la rece. La prima cheie porneste da' dupa o secunda se opreste, iar la a doua cheie porneste perfect si ramane pornita. Motorul e de 2.0 benzina AZJ, am comandat deja furtunul care iese din filtrul de aer si intra in clapeta de acceleratie pentru ca la motorul asta comunica si cu partea din motor pe unde bagi ulei :) si acolo am vazut niste depuneri urate de ulei asa ca il schimb ala si revin cu post daca asta rezolva problema. Daca a mai avut cineva problema asta si a rezolvato altfel, rog sa ma ajute si pe mine. Am urcat un filmulet pe youtube sa va arat cum face

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celeronu&Co. : Pare a fi bendixul ce ramine agatat.

Apropo de pornire la rece...si la mine numai dimineata si cind e frig , porneste relativ greu si parca merge in 3 pistoane, piriie ca o motocicleta/scuter...nu trancane/tacane...

Dupa citeva minute isi revine si toarce normal...

In timpul zilei chiar daca o las 4-5 ore in frig merge ok...

Bujii, fise, baterie noi, uleiul are 5k... erori pauza...

Cineva zicea de la filtrul de benzina...l-am schimbat azi...vad miine efectul daca e frig...

Ce naiba sa mai verific...???

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima cheie porneste dar dupa o secunda se opreste, iar la a doua cheie porneste perfect si ramane pornita.

Exact la fel pateam si eu cu 2 motorizari VAG (1,8 JN si 2,0 ADY), ambele faceau la fel, cu mentiunea ca daca nu era foarte frig afara nu murea motorul, doar scadea turatia la 3-400 rot/min, scutura putin, dupa care urca la 950 rpm si ramanea acolo, mergea frumos. Iarna daca era foarte frig motorul pornea la 1/4 cheie dar dupa o secunda murea, la a doua cheie pornea frumos la 950 si mergea rotund. Acest comportament il avea doar dimineata, la prima cheie, in rest toata ziua pornea normal. Am trecut-o la categoria "asa face toate" si nu mi-am batut capul cu aceasta problema infima. Chiar sunt convins ca este problema generala a motoarelor pe benzina de la VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!