Jump to content

Pornire la rece


Recommended Posts

Salut am si eu o problema la rece cu o skoda fabia 1.2 HTP,  daca nu o pornesc timp de 14-15 ore cand dau sa o pornesc o ia ff greu la a 4-5 cheie si atunci moare la relalti, dupa 1 minut merge rotund

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    75

  • jagoman

    39

  • Marmonu

    35

  • SOLAR

    31

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Si eu m-am confruntat cu aceeasi problema la masina din avatar in sensul ca la temperaturi mai mici de 7-8 grade pornea balbait in doua trei pistoane sau cateodata nu pornea deloc. Am schimbat senzor

Sa ne spui si noua ce au gasit/schimbat/reglat, amanuntit. Iti vom fi vesnic recunoscatori...:)

Exact la fel pateam si eu cu 2 motorizari VAG (1,8 JN si 2,0 ADY), ambele faceau la fel, cu mentiunea ca daca nu era foarte frig afara nu murea motorul, doar scadea turatia la 3-400 rot/min, scutura p

Posted Images

buna, la o skoda fabia aua 1,4 16v nu porneste la rece  dimineata si are urmatoarele erori ..ce ar insemna. am recodat pe engine cu 71 in loc de 95 dar eroarea persista...multumesc

Tip caroserie: 6Y (6Y - Skoda Fabia (1996 > 2008))
Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76
 

Tip caroserie: 6Y (6Y - Skoda Fabia (1996 > 2008))
Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76
 
Numar VIN: TMBNC26Y213140153   rulaj: 257740km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\036-906-034-APE.clb
   Numar VAG: 036 906 034 BL
   Component:  MARELLI 4LV       3389   
   Codare: 00095
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 5DB12F76D73188AC6A-4B64
   TMBNC26Y213140153     SKZ7Z0Y0650493

2  coduri de defecte:
18020 - Modul comandã motor 
            P1612 - 35-00 - codare incorectã
17559 - B1:adaptare amestec/aditiv-termen lung- treapta 1 
            P1151 - 35-00 - sistem prea sãrac
Gata de functie: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\6Q0-907-37x-ASR.clb
   Numar VAG: 6Q0 907 379 D
   Component: ABS/ASR 5.7 FRONT   V00  
   Codare: 00124
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 3E7388FA3A77B3B413-515A

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandã motor 
            79-10 - Citiþi vã rog memoria de defecte - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automata        Eticheta: ROJ\6Q0-820-045.clb
   Numar VAG: 6Y0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0760  
   VCID: 72EB6CCA3EAF27D427-515A

1 cod a gasit:
00818 - Senzor temperatuã în aval evaporator -G263- 
            30-10 - Întrerupt sau scurt la plus - intermitent

Edited by marius_priti
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Am ajuns sa am si eu probleme cu pornirea la rece la 1.4mpi bxw. Mai pateam uneori sa nu plece la prima cheie dar am pus problemele pe seama gpl.

Zilele trecute nu a mai vrut sa porneasca decat la a 20-a cheie. De fapt porneste,turatia sta la 800rpm 1-2 sec maxim 3-4 si se opreste.parca nici soclul automat nu intra pentru ca ar trebui sa o tina mai turata.

Problema s-a repetat si in ziua urmatoare dar a pornit si mai greu. Reusind sa o pornesc am parcato in fata serviceului intrucat era duminica.

Am observat ca are legatura cu o sonda de temperatura pentru ca deabia dupa aceste tentative de pornire repetate cand incepe sa urce temperatura atunci reuseste sa tina turatia la relanti.

Acum astept vesti de la mecanic cand o avea timp sa se ocupe de ea.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Scoate mufa la senzorul g62 și vezi cum porneste

Link to post
Share on other sites

Nu stiu care este acela. Si masina e la mecanic.

M-au sunat acum 10 minute si au spus ca ar fi sonda lambda.

Chiar asa simptome sa dea de la ea?

Link to post
Share on other sites

 scuze am incurcat postarile :). Sonda lambda nu ar trebui sa influenteze pornirea la rece. Dar daca se face amestec bogat pe parcursul functionarii, da atunci ai probleme de pornire groaie, dar la cald.

 

Vezi ce zic mecanicii

Edited by jhonutz
Link to post
Share on other sites

@F l o r i n de acolo era. Cum s-a scos mufa a plecat de la prima cheie dar mergea turat si murea aleatoriu. Fiind tarziu a cautat mecanicul o sonda de pe un motor aruncat prin service si minune. Merge perfect masinuta.

Sonda lambda da o eroare intermitenta care oricum se pare ca nu avea legatura cu problema mea. A fost explicata ca fiind o eroare specifica care apare uneori pe masinile cu gpl.

Multumesc pentru sfaturi. Km usori tuturor.

Edited by Sop
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Cu mare placere. Montează numai hella sau original 

Link to post
Share on other sites

Salutare. Ma confrunt cu o situatie mai ciudata si nu stiu daca scriu in topicul corect dar "ciudateniile" se intampla la rece, la prima cheie. Așadar, la prima cheie, dupa ce pornesc motorul si il las sa mearga la relanti 1-2 min iar apoi accelerez si mentin turatia motorului pe liber la aprox 1800 rot/min, caroseria masinii (sau motorul, pt ca nu-mi dau seama) începe sa isi faca un balans, o mișcare ciudată. Nici nu stiu cum sa exemplific, e ca si cum, de exemplu, miscare pistonului s-ar face lent si atunci cand ajunge jos produce aceasta mișcare(scuze dar alt exemplu nu mi-a venit in minte) . Dupa mentinerea turatiei 2-3 minute, acest "balans" dispare si motorul merge rotund fara nici o miscare indiferent de turații. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Poate fi din suportii motorului sau ceva de genul? Mulțumesc 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
cosminbaciu96

Am tot citit insa nu am gasit un raspuns pentru problema mea si m am decis sa postez si eu pentru prima data pe forum.

Sa incep prin a spune ca detin un vw jetta 2008 1.6 mpi cod bse, care din luna aprilie anul trecur are si gpl. De aproximativ o saptamana intampin si eu problema pornirii la rece in sensul ca porneste la a 2 a sau a 3 a cheie, iar uneori pe parcursul zilei dupa o pauza de jumatate de ora porneste la sfert, dar ori moare ori merge intrerupt pentru cateva secunde.

Pompa de benzina se aude cum amorseaza, presiunea la iesirea din rampa e ok, am scos si senzorul g62, moment in care a pornit automat electroventilatorul mare(cel mic nu merge), tot nu a vrut sa porneasca. Erori nu am pe vcds.

Atasez si cateva poze cu valori de la obd pentru care am si cateva intrebari.

Engine coolant temperature ajunge undeva la 102 grade cand apa e la 90 in bord, intake air tempersture mi se pare ridicat 70 grade insa nu stiu cum sa interpretez, iar valoarea la short term fuel e nagativa -7, e in regula ?

Screenshot_20190622-132140.jpg

Screenshot_20190622-132148.jpg

Edited by cosminbaciu96
Link to post
Share on other sites

La rece (prima pornire dimineața) ce valori au temperaturile?

Link to post
Share on other sites
cosminbaciu96

Acum dimineata i am pus contactul de vreo 7 8 ori si a luat o cam la jumate asa.. suspectez din nou a fi pompa de benzina.

Am uitat sa mai pornesc si motorul.. astea sunt valori cu motorul oprit. Revin cu poze

Screenshot_20190623-053106.jpg

Screenshot_20190623-053126.jpg

Edited by cosminbaciu96
Link to post
Share on other sites
cosminbaciu96

Problema s-a dovedit a fi de la gpl. 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

instalatia GPL reglata prost  sau cu probleme poate influenta pornirea la rece. Nu a precizat ca are GPL :).

De exemplu daca injectoarele scapa gaz in galerie pe perioada cat motorul e oprit, atunci apare problema de pornire la rece. La fel daca amestecul este imbogatit constant de la o instalatie reglata prost.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare,

Am un golf 6 1.4TSI 122CP, 186000km, cod motor CAXA care a inceput sa faca urat dimineata cand isi face preincalzirea catalizatorului. Dupa 30 - 40 de secunde revine totul la normal si masina functioneaza asa cum ar trebui.

Ma puteti ajuta cu un sfat ceva? Cei 15 mecanici la care am fost nu au reusit sa faca nimic. Unul din ei s-a incumetat si mi-a schimbat distributia. 3000km a mers bine, nu mai facea asa urat dimineata ... dar acum a inceput sa faca la fel. 

Am atasat si un video.

Multumesc

 

Edited by Ursu81
Link to post
Share on other sites

alea sunt rateuri...aprindere cu probleme sau avans aprindere cu probleme (distributie usor decalata, senzor crankshaft sau camshaft cu probleme...). Dar pot fi si alte probleme, fa o diagnoza totusi.

Edited by jhonutz
Link to post
Share on other sites
florynbadescu

Rog cunoscatorii sa imi spuna daca motorul BSE 75kw 102cp are epurator gaze / furtun de aerisire a carterului / supapa PCV . Eu le-am cautat pe motor si nu am gasit nimic. Pe site-ri de piese auto am gasit asta > cu codul 06H 103 221 J  cu de numirea de furtun aerisire bloc motor

furtun.jpg.15204199fb523a0fb8c01816d70d82dd.jpg

Iar pe workshop repair manuals am gasit asta (la nr. 7)> Crankcase ventilation connection care se conecteaza la suportul busonului de umplere cu uleiimage.png.8a48e76c9e6b21fdd42d6ed16c262704.png.dd87fd48ed90c26469b5721a310f5e3f.png

Postez deoarece am probleme cu pornirea la rece in sensul ca motorul da rateuri si suspectez o pierdere de vacuum / amestec sarac si am gasit ulei in admisie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salut. Am un golf V 1.4 Mpi benzina + gpl. Problema mea este următoarea :

masina nu pornește dimineața la prima cheie.. La a doua cheie pornește la sfert. 

Menționez ca am schimbat recent bobinele, bujiile, filtru de benzina, filtru de aer si i am pus si o baterie noua. 

Dupa ce i am pus noua baterie, masina a pornit perfect timp de 2 luni... Dupa 2 luni a început sa faca la fel.. Da sa pornească si dupa oarecum se blochează, la a doua cheie pornește perfect . La service, fiecare isi da cu parerea si ajung la concluzia ca sunt eu nebun și masina nu are nimic ?. Pe tester am următoarele erori https://ibb.co/NK93Zp1
https://ibb.co/2MLLD4H
https://ibb.co/HgfBMRR

Imi cer scuze daca mai exista un topic de genul acesta.. 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri