Jump to content

Pornire la rece


jmf
 Share

Postare recomandată

Daca am inteles bine intrebarea, am sa raspund asa: am masurat pe ambele masini in parcare cu un manometru vechi si unul mai nou de pe pompele de umflat rotile. Manometrul vechi pare mai credibil, presiunea am masurat-o direct din pompa, am scos turul si am pus manometrul apoi am pus contactul. Am mai facut o verificare si direct in rampa la ventil cu motorul pornit, aceiasi presiune:1,3-1,4 bar.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Negresa - cum de asa tarziu ai verificat treba asta cand ti-am zis din prima acu 3 saptamani cu ce sa incepi ?

@Negresa

amestec sarac la rece poate fi si de la pompa de benzina care nu asigura presiune/debit suficient pentru acel consum mare, o anume verificare poate fi si atingerea unor viteze mult mai mari de 100 km/h dar acesta e un subiect tabu... daca nu ai sesizat acest aspect mai poti verifica daca la pornirea la rece pe returul din filtrul de benzina mai ajunge ceva... sau metoda tehnica prin masurare cu manometru pus in rampa e "sfanta"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca as fi avut manometrul la momentul respectiv...... si in plus de asta, e masina sotiei ce pleaca dimineata si vine noaptea, verificarile si eventualele reparatii le fac cand prind masina. Multumesc ptr. sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha... bine ca ai rezolvat-o bafta in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat pompa de benzina si filtrul de benzina, maine dimineata verific pornirea dar ceva imi spune ca nu se v-a schimba nimic in bine legat de prima pornire. Pentru inceput, am observat consumul instant in relantiu acum ajunge si la 0,6l/h, pana acum era 0,8l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca datorita filtrului nou ai consumul la relanti mai mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a pornit motorul la prima cheie, nu la sfert dar a pornit. Pana acu pornea la a 3-4 cheie si balbaia. Sper ca am rezolvat problema pornirii.

Mai ramane

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y1 919 870 B

Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V08

Coding: 22142

Shop #: WSC 00006

TMBMD46YX13215315 SKZ7Z0A0814108

1 Fault Found:

01086 - Speedometer Sensor (G22)

06-10 - Signal to High - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul si mai ales presiunea de la pompa noua a marit debitul si a scazut timpii de injectie necesari...de aici consumul afisat mai mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema pe care am observat-o recent odata cu venirea frigului.

Cand pornesc masina, turatia se duce pe la 1200 si apoi scade la 800, apoi sare iar la 1200 si scade la 800 - pana se incalzeste motorul face asa.

Dupa toata nebunia turatia se stabilizeaza la 750 rpm.

Mentionez ca masina merge fara probleme, porneste la prima cheie, nu se balbaie, doar pentru cateva secunde la rece imi variaza turatia de la 1200 la 800 si invers.

Daca cineva are experienta in aceasta problema as fii recunoscator pentru orice sfat.

ps: nu am schimbat niciodata vreo bujie, bobina, etc. Masina are 54k km.

multumesc,

Modificat de oldhit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.

Detin un passat de 1.6 cu motor alz si in ultima vreme pornea foarte greu la rece.Toata iarna a pornit la sfert cu o baterie Rombat de 5 ani.Bineinteles ca odata cu problemele la pornire s-a dus bateria si am pus una noua.Am schimbat bujii,fise,senzor de temperatura,verificat presiunea in rampa si tot greu o lua la prima cheie [cca 20 secunde dat la electromotor].

Pe diagnoza nici o eroare.

Dupa ce am citit cam o saptamana forumurile cu masini vag am gasit o postare a cuiva ca inainte de a da prima cheie, aprinde pozitiile si masina porneste usor.

Am incercat si eu azi dimineata si intradevar a pornit la sfert de cheie cu pozitiile aprinse dupa mai bine de o luna de chin.

Nu pot sa-mi dau seama care poate fi legatura intre blocul de lumini si pornirea grea la rece.Am sa fac schimb cu un prieten la blocul de lumini sa vad cum porneste cu al lui.

Asa o sa-mi dau seama daca e din blocul de lumini sau ceva din instalatia masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.vad ca ai gpl.o data cu cresterea temperaturilor e posibil sa ai probleme cu pornirea la rece din cauza reglajului incorect al gazului,amestec sarac.vezi daca se confirma faza cu blocul de lumini daca nu,pe aici gasesti raspunsuri.

 

http://vwforum.ro/topic/42751-instalatie-gpl/page-50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si sa pun mufele injectoarelor de benzina la loc adica sa elimin instalatia de gaz temporar si tot asa face.Deocamdata a dat rezultat doar aprinderea pozitiilor.Sunt oarecum in ceata caci nu prea cred in fenomene paranormale.Si oricum masina porneste numai pe benzina si trece pe gaz daca temperatura motorului are 25 de grade.Merge asa de 5 ani de cand am masina.

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"...Sunt oarecum in ceata caci nu prea cred in fenomene..."

Aprinde farurile de ceata :) tot ziceai ca porneste daca aprinzi pozitiile :)

Sa ne spui si noua finalul...e misto faza...schimba blocul si daca nu e nici o schimbare treci la cablaj...fire la masa etc...

FYI Pornirea se face pe benzina dar mersul pe GPL influenteaza LTFT si STFT din ECU benzina...ECU nu stie pe ce mergi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am reusit sa intru in posesia blocului de lumini si am pornit-o dimineata la sfert cu el dat jos.

azi sper sa fac schimbul.pornea greu si dupa 3-4 ore de stationare.ieri a pornit toata ziua la sfert cu luminile de pozitie aprinse

Se pare ca se confirma faptul ca blocul de lumini si nu instalatia are ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum orice minune tine 3 zile, masina si-a reluat vechiul si prostul obicei de a porni greu la prima cheie :tuktuk:

Am incercat tot ce tine de blocul de lumini si nici un rezultat.

Se pare ca mai am de sapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Am tot citit si cautat, dar nu am gasit o solutie:

La prima pornire, porneste greu, adica invarte de vreo 3 ori pana porneste!

Dupa ce porneste, merge rotund, nu se opreste.

Daca opresc motorul la cateva secunde dupa pornire, porneste perfect, la prima cheie, deci nu apuca sa se incalzeasca.

 

Am scanat-o: am doar eroarea ERG exscesive flow.

Am schimbat sernzor de temperatura, (nou beru, chiar daca nu aveam eroare la el), bujii ngk, filtru benzina.

 

Ce sa mai verific, am fost si la un service si au dat din umeri... :(

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa de benzina!incearca sa pui mai multe contacte inainte de pornire.....intervalul intre ele se fie de cel putin 15 sec.si urmareste daca iti face 1 data la 6 ore sau mai mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat-o: am doar eroarea ERG exscesive flow.

daca ai eroare pe EGR,de ce te apuci sa schimbi aiurea ?rezolva cu EGR-ul(curatare,calibrare sau schimbare) si apoi daca va fi cazul si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a facut ca la loterie : extragerea de azi ...senzorul de temperatura...

Daca te duci la doctor ca te doare degetul ala iti scoate o masea ?

Posteaza exact eroarea de la EGR...dar in principiu EGR-ul nu mai inchide cum trebuie...RZF a zis bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus contactul de mai multe ori, porneste la fel.

eroarea asta de la egr o am de cativa ani, dupa curatare si adaptare la 1/2 ani aparea iar, dar masina pornea perfect.

voi pune log mai pe seara cand o sa fac iar o scanare.

am scanat temperatura pe engine si pe instruments, iar la instruments pe canalul 2 am 2 valori ale temperaturii: prima mai mare iar a doua mai mica, este normal sau trebuie sa fie identice? (am mai pun intrebarea asta si pe topicul cu G62. :tuktuk: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat:

16786 - EGR System: Excessive Flow
            P0402 - 35-00 - -

 

imi cer scuze pentru dublu post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa o pornesti si cu acceleratia calcata si vezi cum reactioneaza.dupa ce porneste motorul sta putin turat pana se incalzeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dupa ce porneste, sta turata si pe masura ce se incalzeste scad rot/min pana pe la 740.

o sa incerc maine dimineata cu acc calcata.

 

Multumesc!

 

de la ultima postare am curatat si adaptat egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu relantiul trebuie sa stea la 800 rpm.....daca gresesc sa ma corecteze cineva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa schimbe si bujiile daca n-au fost schimbate de curand fiindca sunt afumate probabil de EGR, si sa puna exact cele din manual

 

si sa curete si adapateze clapeta de acceleratie

 

in prima faza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!