Jump to content

Pornire la rece


jmf
 Share

Postare recomandată

da e posibil ca de la bujii sa faca asa mai ales ca relantiul sta la 740 rpm...........nu trebuia sa fi schimbat senzorul g62 ala  cand se duce nu se manifesta asa masina mai ales ca la tine sta turata dupa ce porneste....e o problema de aprindere sigur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat-o: am doar eroarea ERG exscesive flow.

Am schimbat sernzor de temperatura, (nou beru, chiar daca nu aveam eroare la el), bujii ngk, filtru benzina.

ia uitati ce spune omul,nu ati citit?

din cauza ca este excesive flow are ameste sarac si de aceea porneste greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde "flow" daca motorul nu gazeaza ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Motorul nu gazeaza, dar Ecu incearca sa compenseze asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

legat de pornirea grea la prima cheie in grupul 32 c1 am asa -18 la suta pe ralanty si scade in acceleratie pana la -3 %

in c2 am 12,5 %

Umblu de 2 zile cu masina numai pe benzina si nu se modifica c2.

Cam in cati km se produce modificarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi vreo doua saptamani sau macar vreo 200 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 4 zile de mers pe benzina situatia se prezinta astfel:grup 32 c1 -18-20% la 840 rot/min,c2 +12,1 %

Nu inteleg acel -18 % de ce e asa mare

Pe engine in continuare nici o eroare nici bec aprins in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca si acel +12 este mare(sarac) si vrea sa compenseze(imbogateasca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gpl?

Daca nu , inj murdare, presiune slaba pompa, regulator presiune, pompa,  furtun spart aer,vacum...

Ai amestec f sarac...dar sonda+ecu corecteaza inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am gpl dar nu mai merg de 4 zile pe gaz

Am comutat pe gaz si tot la fel aceleasi valori

Presiune in pompa 5,5 atm.

regulatorul schimbat cu al unui prieten

furtune de vacum am gasit 2 unu de la clapeta la regulatorul de benzina si unul de la egr la filtrul de aer

Dimineata pornire la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5.5atm?! Asa mare e la motorul asta? Ai verificat specificatiile?

 

Nu stiu daca ai dat de articolul asta, dar pun link-ul ca sa fie: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

 

-18 pe campul 1 inseamna ca ai amestec bogat la turatii mici, iar ECU incearca sa-l saraceasca micsorand timpii de injectie. Mai verifica furtunele de vacuum... Si verifica din nou presiunea in rampa, mie mi se pare foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rampa presiunea nu poate fi mai mare de 4 atm. cat are regulatorul Pompa noua face 6,5 atm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gpl?

Daca nu , inj murdare, presiune slaba pompa, regulator presiune, pompa,  furtun spart aer,vacum...

Ai amestec f sarac...dar sonda+ecu corecteaza inca.

care este acel futun la care va referiti?

unde este situat, eu am AUS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la cei care au MAF si un "burlan" intre filtru si clapeta... "Burlanul poate fi crapat...

Mai sant furtune recirculare, vacum etc...

Mai uitasem de pe telefon...si nu f atent...

In mod normal in rampa ai 3bari.

Daca la relanti ai -18 e naspa e amestec prea bogat...

In cazul asta pompa sau injectoare zapacite...dar mai degraba pompa daca zici ca baga ca disperata...

De masurat dupa iesirea din regulator, presiunea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog n-ai inteles.Presiunea pe care o da o pompa noua e de 6,5 atm A mea da 5,5atm

in rampa n-am avut cum masura presiunea.

Doar la iesirea din pompa.

Regulatorul de presiune la mine e de 4 nu de 3 Am pus un regulator de 3 si tot la fel face adica porneste greu dimineata.

Masina merge pe gaz de 5 ani fara probleme.

Deci injectoarele pe benzina au cam luat pauza in timpul asta.Masina are 160 000 km

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna-ma ai nr in profil...

Cred ca ai probleme de la GPL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai omorati motoarele. Problema cu pornirea la rece e data de urmatoarele posibile probleme :

MAP - curatati cu alcool si verificati in VAG. Daca nu da eroare este ok.

Sonda de temperatura - eheeee aici e necesara experienta. Cel mai simplu scoateti sonda de temp. la rece si porniti motorul. Daca porneste frumos stiti de la ce este. Atentie - sonda de temperatura in doar 2-3 % din cazui inregistreaza eroare .Da valori aiurea in ECU. Niciodata la rece masina nu tine cint de lambda deoarece in acel moment este in openloop.

Clapeta de acceleratie. Desfaceti admisia de aer iar cand dati la automat puneti pe cineva sa verifice daca se deschide. Atentie deschiderea este foarte mica la pornire deoarece totate motoarele pornesc in amestec bogat.

 

Ca si simptome : Masina voastra face probleme la pornire - merge subturat iar cand calcati accelerati da sa moara ? incercati sa porniti cu pedala calcata- da ratateuri ? Inainte de a incepe sa schimbati aprinderi , bujii , senzi pozitie ax mai intai ganditi-va : Stiu principiul de functionare si comunicare ECU la pornire ? Pentru detalii va stau la dispozitie.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog ai avut dreptate.Pornirea grea la rece la mine sa datorat injectoarelor pe gpl.

Odata cu schimbarea lor si o autocalibrare a instalatiei gpl a revenit si pornirea la sfert de cheie

Bineinteles si o resetare a c2 din grupul 32 dar nu cu interfata veche 704 ci cu una noua 11.11

Multumesc inca o data pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

revin cu vechea mea problema.

 

sa inteleg ca sub nicio forma gajaitul de la pornirea la rece nu poate fi pompa de aer secundar!?!?!

 

intreb pentru ca gajaitul electromotorului se aude altfel decat gajaitul care se aude acum la mine la prima cheie.

 

pe diagnoza nu am nicio eroare - nici la pompa de aer secundat si nici la supapa de aer secundar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa secundara porneste la rece in anumite conditii...

Se aude ca un aspirator mai micut...

Eventual verifica furtunele intrare iesire din ea...poate trage aer fals...

Ridica capota si trage cu urechea de unde se aude...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Servus , domnilor o intrebare . Am cumparat de curind un golf 4 , 1.4 16V BCA si am o dilema de logica . Cit timp a fost cald afara , dimineata motorul pornea cu sockul automat cam la 1200 ture revenind in maxim 30 sec la 850 . Acum , ca s-a racit afara , motorul nu mai porneste cu sok ci in regim normal mergind fara probleme . Ma puteti lamuri care ar fi logica ? Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.

am si eu o problema. la masina din semnatura pornirea este grea si ma refer ca nu porneste la sfert de cheie si asta se vede cel mai bine dimineata atunci cand este rece. care ar fi motivul de nu porneste la sfert de cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am un golf 1,4 Cod motor BCA,

Cat a fost mai cald a pornit cu socul automat,acum ca e rece porneste direct la relanti,

Nu am nici o eroare stocata,bujii schimbate,clapeta curatata,

Vreo idee????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o dilema des intalnita pe forum...cica nu e o problema.Gasisem pe vwvortex pe undeva,o explicatie cum ca la rece pornirea e gestionata de ecu sa nu uzeze motorul(adica uleiul e gros,jos in baie si urca greu la axele/axa cu came) pe cand vara e subtire si urca rapid deci nu e problema turatia mai ridicata pe timp de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!