Jump to content

Pornire la rece


jmf
 Share

Postare recomandată

la tine e din cauza ca ai amestec sarac pe gaz,mergi la montator sa-ti mai dea gaz sau cauta-l @moog.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca ai inteles gresit sau nu m-am facut eu inteles prea bine. Problema este ca pe benzina porneste si functioneaza prost pana se incalzeste putin, cand trece pe gaz, totul este Ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-l pe cuvant ca stie ce zice :)

ECU masina nu stie ca mergi pe GPL sau benzina...are niste parametri ce se adapteaza in mers -preponderent GPL...acum s-a aprins beculetul ?

Ce instalatie ai? Mai e in garantie ? Unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, porneste bine dimineata masina mea,precizez seat leon 1,6 bcb, dar dupa pornire la rece parca merge in rateuri si parca ar merge motorul in 3 asta pana se incalzeste,precizez am schimbat bujiile,filtrele,bobinele de inductie,senzorul de temperatura....ce sa mai fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, instalatia este pusa la Irinel, erai si tu acolo cand a fost montata prin iarna. Problema pornirii greoaie o am inainte de montajul instalatiei GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa zi ca aveai probleme inainte de gpleu...

De obicei problema apare dupa. :)

Poti trece intr-o dimineata sa trag un ochi poate ne vine vreo idee.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Negresa

amestec sarac la rece poate fi si de la pompa de benzina care nu asigura presiune/debit suficient pentru acel consum mare, o anume verificare poate fi si atingerea unor viteze mult mai mari de 100 km/h dar acesta e un subiect tabu... daca nu ai sesizat acest aspect mai poti verifica daca la pornirea la rece pe returul din filtrul de benzina mai ajunge ceva... sau metoda tehnica prin masurare cu manometru pus in rampa e "sfanta"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam sa verific prin schimbare pompa de benzina si injectoarele pentru inceput, Manometrul e bun dar de unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu te gandesti sa-i faci mai intai o diagnoza(@Moog) si apoi sa te apuci de schimbari?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean

P1152 - 35-00 - -

Acesta este codul de eroare ce-mi apare destul de des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Fabia ? Daca da:

17560/P1152/004434 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean

Possible Causes

  • Mass Air Flow Sensors (G70) faulty
  • Intake Air System faulty/leaking (false Air)
  • Fuel Injector(s) faulty
  • Fuel Pump faulty
  • Exhaust System leaking
  • Secondary Air Injection System faulty/leaking

Possible Solutions

  • Check Mass Air Flow Sensors (G70)
  • Check Intake Air System for Leaks
  • Check Fuel Injector(s)
  • Check Fuel Pump
  • Check Exhaust System for Leaks
  • Check Secondary Air Injection System

MAP/MAF de verificat, aer fals pe undeva pe admisie, evacuare sparta, daca ai pompa secundara de aer de verificat, EGR daca este de verificat sa nu fie blocat pe deschis...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pe fabie. Este destul de aiurea dupa ce porneste cu greu, nici nu are vlaga motorul la plecarea de pe loc, trebuie turat si ambreiaj patinat pentru a evita oprirea motorului, totul dureaza 2-3 minute sau pana trece pe gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag seama ca de cand s-a mai racit afara, face asa atunci cand sta cateva ore fara a fi pornita. Nu stiu daca este legata pornirea si functionarea de temperatura motorului sau de presiunea carburantului (benzinei). Repet, cand este mororul cald, sau dupa cateva minute de la pornire, totul est OK, atat pornirea la sfert de cheie cat si puterea mororului.

EGR-ul este curat, nu este blocat, senzorul MAP este schimbat dar tot SH luat de pe un motor din dezmembrari, esapamentul nu etanseaza perfect, daca acopar toba finala cu palma, gazele se chinuie si ies prin alta parte, nu stiu daca are pompa de aer secundar, m-am uitat, am cautat pe la motor dar nu vad nimic care sa semene cu pompa sau tubulatura ( am pompa pe vectra). Am schimbat si sonda de temperatura, se misca plasticul in carcasa metalica, oricum sonda ar fi facut probleme la pornirea la cald.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara evacuarea...vezi pe unde scapa...e importanta...chiar si o gaurica/crapatura de 1cm...era cineva cu o chestie de genul asta la mansonul dinainte de catalizator...motorul mergea ca un diesel in 3 pistoane ...si era 1.6l nu de 1.2l :)

Daca senzorul de temp arata aiuristic are mai multa influenta la rece decit la cald...

Facea asa si inainte de ai pune GPL ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am mai faut unele retusuri: am curatat injectoarele, le-am curatat pe fiecare in parte cu o solutie speciala de curatat injectoare, eu cred ca functioneaza corect, toate au jet puternic pulverizand foarte fin, am schimbat oringurile injectoarelor ce intra in galerie, cele vechi erau foarte scoapte si ma gandesc ca erau sanse mari sa traga aer fals pe acolo, ( injectoarele intrau f. f. foarte usor in galerie). Am verificat bobina de inductie si am descoperit multe fisuri in corpul acesteia, am vrut sa iau alta originala de pe o masina rasturnata care nu avea probleme la pornire dar aceea avea mai multe fisuri decat a mea, (mai caut), am schimbat 3 fise ce erau foarte oxidate si mancate la mufarea in bobina. Scaparile de gaze sunt dupa catalizator, implicit dupa a doua sonda lambda, la o imbinare a traseului de evacuare, sunt urme de funingine, nu cred ca influienteaza pornirea. Senzorul de temperatura arata o temperatura la rece foarte apropiata de cea de pe bord (temp exterioara), diferenta de maxim 2 grade din cate tin minte. Pornirea greoaie este dinainte de a monta GPL. O agravare a lipsei de putere dupa pornire o suspectez de cand am pus benzina din Moldova (Republica).

Acum cateva zile masina s-a oprit in mers, erorile aparute sunt

17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean

P1152 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2:Misfire Detected P0302 -35-10 - - - Intermittent

01086 - Speedometer Sensor (G22)

06-10 - Signal too High - Intermittent

Si inca o eroare ce persista de cand am masina

01598 - Drive Battery Voltage

07-00 - Signal too Low (Pe laptop imi arata ca incarca 12 , nu stiu cati V iar pe aparatul de masura pus la baterie arata 14, ...... V.

Sunt curios sa vad maine dimineata cum porneste.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu eroare de la baterie 01598 pe wiki cica ar fi de la baterie ori e terminata ori da fault,poti sa incerci ce a facut acest user desi la el e contact interminent. .poate se rezolva

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasisem acel post dar se pare ca este putin diferita o parte a erorii. Totusi o sa desfac sa verific. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa secundara de aer porneste de cand pui contactul sau dupa ce pornesti motorul, la temperaturi scazute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gasit pe undeva chestia asta ?

Ma intereseaza si pe mine ce si cum...eu nu am gasit nimic explicit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de aer secundara functioneaza maxim 90 de secunde dupa pornirea motorului si rolul ei este sa introduca aer proaspat in esapament pentru oxidarea compusilor chimici rezultati in urma arderii pana cand catalizatorul ajunge la temperatura de functionare.

http://www.ms-motor-...0106_ro_web.pdf

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam pt link ...vedeti ca in sectiunea download sint multe chestii interesante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am masurat presiunea exact la iesirea din pompa, rezultatul a fost ...... un dezastru. 1,3 bar, pentru a fi si mai lamurit, am masurat la o alta fabie cu acelasi cod de pompa la care presiunea era de 4 bari. Ma gandesc ca pompa de benzina este cea cu probleme si v-a trebui schimbata.

Am mai schimbat si bobina de inductie, am pus Magneti Mareli (120 lei), doar bobina fara modulul electronic in care intra mufa electrica de la masina.

post-26926-0-19594600-1355427880_thumb.j

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde/unde ai masurat?

Sa fac si eu aceeasi masuratoare...

Presiunea mica dauneaza grav nervilor dupa cite se pare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!