Jump to content

Pornire la rece


Recommended Posts

La mine asa face, daca apuc sa accelerez in momentul ala in care da sa porneasca, porneste si nu mai sunt probleme.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    75

  • jagoman

    39

  • Marmonu

    35

  • SOLAR

    31

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Si eu m-am confruntat cu aceeasi problema la masina din avatar in sensul ca la temperaturi mai mici de 7-8 grade pornea balbait in doua trei pistoane sau cateodata nu pornea deloc. Am schimbat senzor

Sa ne spui si noua ce au gasit/schimbat/reglat, amanuntit. Iti vom fi vesnic recunoscatori...:)

Exact la fel pateam si eu cu 2 motorizari VAG (1,8 JN si 2,0 ADY), ambele faceau la fel, cu mentiunea ca daca nu era foarte frig afara nu murea motorul, doar scadea turatia la 3-400 rot/min, scutura p

Posted Images

Filtru de benzina cand a fost schimbat?Ceva la partea de alimentare zic eu ca are.

Soclul automat sau presiunea in rampa(pompa de benzina sau regulatorul de presiune).

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Filtrul de benzina are cam 8000 km de cand a fost schimbat.

Daca ar fi vorba de alimentare, nu as avea intreruperi si in mers ?

Link to post
Share on other sites

La tine cand a fost curatat si readaptat clapeta de acceleratie? Dupa pornire cum ai relantiul? Si relantiul cu motorul cald?

Link to post
Share on other sites

Am scos sonda de apa si am pornit motorul.Acul turometrului a sarit direct la turatia de relanti si a ramas acolo.Deci, nu a mai intrat socul automat dar am si mers cu masina cativa metri fara sa moara motorul(parca totusi avea niste variatii de putere asemanatoare cu cele care apar la deconectarea debitmetrului).

Acum 3 saptamani am mai facut treaba asta la un golf 3 si pur si simplu nu a mai intrat socul dar totul a fost in rest normal.

Ok,am deconectat si senzorul de aer(din debitmetru) si sonda de apa si inca o sonda care este tot pe tubulatura de apa si tot a pornit fara pb.Deci merge fara senzori de temperatura.

E alta motorizare dar nu cred sa fie atat de diferit managementul startului.

Ca sa fiu exact,am incercat toate astea la ora 15,37 deci sa spunem un 25 de grade afara.

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Dupa pornire totul e ok, sta bine la relanti, undeva la 700 de turatii, clapeta a fost curatata la inceputul lunii februarie anul acesta. Ultima data cand am scanat m-am uitat si la clapeta si aparea adapt ok. Cu motorul cald, masina porneste si merge impecabil. Decat la rece sunt probleme.

Divinewind la tine intra socul la toate pornirile atunci cand motorul este rece ?

Edited by Marmonu
Link to post
Share on other sites

Sunt zile cand nu intra socul insa e foarte cald afara insa foarte rar (nu am facut mai mult de 2000 de km in 4 luni deci circul rar).

Ce facem noi aici este empiric si mergem pe noroc dar ca sa testam cu adevarat ne trebuie niste scule.In lipsa acestor scule macar sa ai suport psihologic :blah_:.

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Eu am incercat acum prima pronire de azi. Afara erau 18.5 grade.

Am facut un singur lucru, ce mi-a spus divinewind: am desfacut busonul de benzina.

Surpriza: A pornit extraordinar de bine!

Acum doar un singur lucru ma mai pune pe ganduri: Pana acum toate pornirile de dimineata cu probelem erau sub temperatura de 15 grade. Doar azi era mai cald.

Deci intrebarea: Sa fi fost cauza busonului mentionat de divinewind, sau la 18.5 grade este deja o alta plaja de pronire la rece?

L.E.: Daca busonul este cauza, ce trebuie sa verific?

Edited by jagoman
Link to post
Share on other sites

Jgoman incerci la rece ca asa nu avem nici o satisfactie.Daca merge cand e rece sa pornesti cu busonul desfacut cautam mai departe.

Link to post
Share on other sites

Eu am problema asta din iarna trecuta, dar atunci mi-a facut asa decat de vreo 2-3 ori toata iarna, in vara mi-a mai facut de 2-3 ori dar numai cand a plouat toata noaptea si a fost mai rece afara, acum de cateva zile, imi face asa la fiecare pornire cand motorul e rece.

De exemplu azi cand am incercat sa pornesc, erau 13,5 grade afara si ati vazut si in filmulet cum a facut.

Chestia cu socul e dintotdeauna, intra cand si cand si am observat ca atunci cand intra afara sunt peste 20 de grade.

Edited by Marmonu
Link to post
Share on other sites

Salut,

Am revenit cu noi informatii, la scanare am gasit asa :

2 Faults Found:

17479 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Implausible Signal

P1071 - 35-10 - - - Intermittent

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

P0011 - 35-10 - - - Intermittent

De prima eroare stiu de mult, este vorba de sonda lambda 2 care e defecta, daca sterg eroare reapare dupa 300 - 400 de km.

Pentru a doua am gasit expicatii aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16395/P0011/000017

O sa merg la un mecanic sa-mi verifice pompa de benzina sa vada despre ce e vorba.

La temperaturi, am gasit si acolo niste chestii ciudate. Am facut si print screen-uri pe care o sa le atasez sa vedeti despre ce e vorba.

In prima imagine sunt valori la rece, motorul era ne pornit de 6 ore si pe bord imi arata temperatura de 14.5 grade.

In cea de-a doua imagine a mai aparut o temperatura de 15 grade, aici apare temperatura de afara ?

In cea de a treia imagine apare o temperatura de 300 de grade si Htg. S1 care tot oscila intre ON si OFF.

In imaginea cu numarul 4 sunt iar doua temperaturi foarte mari.

In imaginea cu numarul 5 temperaturi aparute dupa circa 30 de minute de functionare a motorului la relanti.

Ultima poza : http://img267.imageshack.us/img267/2557/vw8.png

Edited by Marmonu
Link to post
Share on other sites

Deci dupa parerea mea este releul de la pompa de benzina.

HTG S1 se refera la temperatura sondei lambda.

In poza cu temperatura apei 108 grade e clar ca e dusa si sonda.Si de aici si pb cu socul automat.

Aici ne-a pus Al Bundy pozitionarea releului J17 (poate sa scrie 409 pe el).

Pentru G62 exista topic-uri in aria de golf 4 care arata cam pe unde este.

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites
- - n grade la + 18 grade primul palier unde motorul porneste la 700-900 rpm

- +18 grade - + 27 de grade unde motorul porneste la 1100-1200 rpm

- + 27 de grade - + n grade unde motorul porneste la 900-1000 rpm

Link to post
Share on other sites

Salutare. Suspectez si eu aceasta sonda de temperatura deaoarece dimineata la rece turatie de ralanti mi se pare foarte mare, pornirea in schimb se face normal la prima cheie.

Sa inteleg din aceste paliere ca daca mie imi porneste acum , cand afara sunt dimineata in jur de 14 grade la 1200rpm nu este normal?

ms

Link to post
Share on other sites

Aha, am inteles. Simptomul care l-am observat si care m-a pus pe ganduri este ca daca cobor o rampa in frana de motor, sa zicem de vreo 3 km imi scade temperatura motorului cu o linie apoi creste dupa ce se accelereaza din nou, e normal?

Link to post
Share on other sites

Omule, din ce spui tu nu reiese ca ai pb cu sonda de apa, ce sa mai vb de pornirea la rece?Stai linistit.

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Salut,

Azi am schimbat si eu senzorul G2/62, la releu nu am reusit inca sa umblu, dar o sa o fac cat de curand.

Astept sa vad daca se schimba ceva la prima pornire.

Link to post
Share on other sites

Azi la prima pornire erau 10 grade. La prima cheie n-a pornit. Astept sugestii daca aveti.

Link to post
Share on other sites

Lista de cauze din autodata la masina ta,pentru pb la pornirea la rece este asta:

Component check sequence

Electrical connections - engine/battery

Engine compression

Air intake system/vacuum system - leaks

Fuel tank/fuel level

Fuel pressure/delivery rate/fuel pressure regulator

Ignition system

Condition of fuel/fuel filter

Fuel pump (FP)

Engine coolant temperature (ECT) sensor

Manifold absolute pressure (MAP) sensor

Throttle control unit

Injectors

Accelerator pedal position (APP) sensor

Intake air temperature (IAT) sensor

Crankshaft position (CKP) sensor

Camshaft position (CMP) sensor

Engine management system - connections/wiring

Exhaust system/catalytic converter

Engine control module (ECM)

Ce motor ai?AUA, BBY, BKY?

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Am motor AUA.

Ce ma deruta este ca la doua cheie am pronire foarte usoara. Daca ar fi oricare dintre lista, nu ar trebui sa porneasca greu si la a doua cheie?

Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca nu amorseaza pompa prima oara si nu realizeaza presiunea necesara din diverse cauze.Ti-am spus sa desfaci rezervorul ca sa imi dau seama daca presiunea in rezervor are sau nu efect asupra pornirilor dar nu mi-ai spus daca la 10 grade ai desfacut capacul rezervorului.Ori e returul infundat, ori pompa murdara, sistemul evap nu functioneaza.

La a doua cheie presiunea este obtinuta si porneste.

Link to post
Share on other sites

Azi deja am facut pornire fara sa desfac busonul. Erau 12.5 grade afara. Simptomele persista. Maine sper sa fie la fel de rece si sigur nu uit sa desfac busonul.

1. Pentru amorsarea pompei nu ar fi acelasi daca pun de doua sau de trei ori contactul fara sa dau la demaror? Intreb pentru ca am incercat si la fel face.

2. La EVAP nu ar trebui sa am eroare stocata daca ar fi probleme?

Edited by jagoman
Link to post
Share on other sites

Din curiozitate am intrat in mai multe module, si am gasit la 09:

Wednesday, 15 September 2010, 14:39:40:0

Control Module Part Number: 6Q1 937 049 B

Component and/or Version: BORDNETZ-SG. 1S31

Software Coding: 25754

Work Shop Code: WSC 13765

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Sa aiba oare legatura cu prima pornire din zi?

Link to post
Share on other sites

Asta este eroare de comunicare cu interfata si nu un defect al masinii.Deci raspunsul este nu.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri