Jump to content

Pornire la rece


jmf
 Share

Postare recomandată

Dodo citeste si tu ce ai postat ....dupa citeva minute... daca tu pricepi ceva, incearca sa explici mai detaliat pt cei mai natarai :)

Eventual citeste si unde ai postat :) ... nu bagi benzina in rezervor, asa-i ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca se referea la rezistenta care se pune pe cablajul senzorului de temperatura a motorului sau care citeste temperatura lichidului de racire, nu stiu nici eu sigur care din astea o fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu am scapat de pornirile greoaie dimineata prin suspendarea regulatorului de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

:) Am rezolvat problema cu pornirea dimineata la rece, despre care s-a vorbit mai sus.

Solutia:

Segmentat motorul (schimbat segmenti, cuzineti, garnitura de chiulasa) si reparat chiulasa (rectificare, schimbare simeringuri valve, etc.)

Costuri:

Piese + Manopera --> 1000 RON

Acum porneste la prima cheie se duce la 1200 RPM si incepe sa coboare incet spre 800 RPM pana cand se incalzeste motorul, nu mai moare motorul, nu mai trepideaza ca si cand ar merge in 3 pistoane, merge rotund.

Deci nu a fost de vina clapeta de acceleratie (pe care oricum o curatasem, adaptasem cu VAG COM-ul si ii verificasem angrenajul de rotite, nu prezenta nici o urma de dintisori rupti sau tociti) si am scapat de o cheltuiata de 1400 RON, cat ar fi fost una noua si pe care daca o faceam tot nu rezolvam problema :) .

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa salut in primul rand toti membrii acestui forum sunt nou si nu prea stiu unde sa postez problema mea am vw passat 2002 motor 1.6 alz si dimineata la pornire are urmatoarea problema: porneste la 1400-1500 rpm apoi scade turatia la 800-700 rpm poate si mai jos daca este mai frig dar in maxim 1 secunda urca la 1100 si sta acolo pana se incalzeste...masina merge impecabil la drum nu face probleme decat ca scade turatia la prima pornire si lasa senzatia de a se oprii motorul pentru 1 secunda.va rog mult de tot ajutati-ma si pe mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa ce am schimbat bujiile cu unele sport iridium power, am scapat de aceasta simptoma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile mele au 1000 de km sunt noi si sunt cu 3 electrozi nu as zice ca de acolo e problema dar nu se stie! multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RZF-detaliaza putin eliminarea regulatorului-cum ai facut si mai ales cum ai ajuns la concluzia asta?

A mea la temperaturi sub 10 grade porneste undeva la 1000 ture desi cand sunt peste 14 -15 grade porneste la 1200.Sta ceva timp dupa care scade la 800,se tureaza normal,trage normal.G2/62 e schimbat cu unul serios.Ceva idei?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scos furtunul de vacum de la regulator...

El are si GPL...a facut niste legaturi diferite...in cazul tau , poti incerca , dar trebuie sa infunzi furtunul dupa ce il scoti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu credeam ca a scos de tot regulatorul....problema mea nu e chiar importanta,chiar daca porneste in ture mai putine merge rotund,functioneaza destul de bine doar ca e anormal ca atunci cand e mai cald (10-15 grade)sa porneasca mai turat decat cand sunt sub 10 grade..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scapat de pornirile greoaie dimineata prin suspendarea regulatorului de presiune.

il suspendasem prin scoaterea furtunasului de vacum.din pacate problema cu pornirile greoie nu erau din cauza regulatorului ci din cauza reglajului sarac al gazului(am GPL).

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de apasarea pedalei de ambreiaj la pornire.

La motoarele pe benzina, ce au DBW, adica nu au sufa de cablu pt claepta de acceleratie, apasarea pedalei determina inchiderea mai rapida a clapetei de acceleratie ( ii bypaseaza amortizarea la inchiderea aripioarei clapetei ) ceea ce previe o supraturare la pornire.

La diesel e alta treaba, acolo inchide clapeta de aer daca nu ma insel , oricum iti garanteaza o pornire cu vibratii mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.

am si eu probleme cu pornirea la rece la un vw golf 4 2002 benzina 2.0 AZJ.

dimineata, la prima cheie, astept sa se stinga martorii din bord, invart de cheie si porneste dupa care moare singura in trepidatii repetate. uneori nu se opreste motorul, acesta ramanand in trepidatii undeva la 4-500 turatii.

am curatat si adaptat clapeta de acceleratie, am schimbat sonda labda si bujiile, am cumparat baterie noua si tot degeaba (operatiunile le-am facut in timp pentru ca era nevoie, nu special pentru acest defect).

cum se verifica senzorii G62, G71, G72, etc.

cu vag-comul?

edit: mentionez ca in bord temperatura apei sta la 90 de grade cand motorul e cald.

Modificat de danike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumparat cumva masina de la mine? Am vandut acum juma' de an un variant cu aceeasi problema. Eu am tinut masina aprox 2 ani si imi facea cam tot timpul treaba asta,am curatat clapeta, am schimbat si eu bateria, furtunul ala cu senzor maf si bobina de inductie ,fara rezolvare. Am ajuns la concluzia ca e devina pompa aia auxiliara, dar aia costa 12 milioane asa ca nu m-am riscat sa o cumpar. Tot timpu cand dadeam prima cheie dimineata, dupa ce pornea o opream eu, nu o lasam sa trepideze si la a doua cheie pornea normal. Eu m-am obisnuit cu ideea pentru ca masina mergea normal.

Asa-i ca iti consuma si o gramada de ulei?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea era ceva de genu: auxiliary air pump insufficient air flow.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

celeronu, in mod sigur nu am cumparat masina de la tine, o am din 2006 si am luat-o din germania.

problema asta o am de multa vreme si sincer m-am obisnuit cu ea, dar citind forumul mi-am zis sa stric o vorba ca nici nu stii de unde sare iepurele.

ulei nu consuma exagerat de mult, cam 1 litru la un schimb (10.000 km), in rest masina merge brici, ireprosabil.

eroarea asta de care spuneti voi din ce meniu se scaneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi permit sa va impartasesc urmatoarele constatari:

cand pornesc dimineata (la prima cheie) cu pedala de ambreiaj calcata, masina porneste fara probleme, dar se aude un "gajait" puternic, ori la electromotor, ori la pompa de aer secundara, inca nu mi-am dat seama.

acelasi gajait se aude ori de cate ori pornesc masina cu pedala de ambreiaj calcata (atat dimineata cat si pe parcursul zilei).

daca pornesc fara a calca pedala de ambreiaj, gajaitul dispare.

astept cateva pareri, legaturi de cauzalitate?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil e de la electromotor,pompa secundara nu porneste imediat dupa ce porneste masina,la ceva timp dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi care este legatura intre ambreiaj si electromotor si/sau clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gajaitul se aude imediat dupa ce eliberezi cheia in contact dupa pornirea motorului? Daca da, inseamna ca sunt bucsele din electromotor, ar trebui curatate si gresate sau inlocuite. Asa a fost la mine, le-am schimbat acum 3 ani si acum jumatate de an a inceput din nou.

Legatura intre ambreiaj si electromotor eu o vad prin faptul ca atunci cand ambreiajul este calcat, electromotorul invarte mai lejer si mai repede putand aparea zgomotul respectiv.

Acum legat de subuiectul topicului, expun si eu problema Fabiutei mele: Dimineata la prima pornire din zi, motorul porneste dupa 4-5 incercari, dupa pornire functioneaza rotund si stabil dar daca vreau sa il pun in forta, se opreste, chiar si in relanti trebuie sa calc usor si progresiv pentru a se accelera. Dupa ce se incalzeste putin, 2-3 minute de functionare sau daca trece pe gaz, functioneaza normal, raspunde promt la acceleratie. Restul pornirilor din zi sunt normale, la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!