Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

381 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      46
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      158
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      35
    • Mobil Extra 2T FD
      28
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      16
    • Aral 2T, FC
      29
    • Hexol 2T rosu
      42
    • Liqui Moly 1052
      32
    • Wolf Synth 2T
      7
    • Shell Advance VSX 2T
      2
    • Shell Advance Ultra 2T
      3


Postare recomandată

Eu am renuntat la 2T demult. Mi se innegrea esapamentul, chiar daca am DPF-ul in mintile lui. Merg doar pe motorina super si aia e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e curata evacuarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva urme mai vad, dar nesemnificative fata de ce era cand bagam 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva care a folosit ulei 2t și tot li s-a dus pompa de înalte? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!Am un Golf V 1.9 TDI BKC 105 CP din 2005.Pornește cam greu și am înțeles că ar fi de la injectoare..Am fost sfătuit să adaug ulei 2T la un full de motorină..Cam ce cantitate ar trebui să adaug?M-ar interesa ca efect să fie motorul mai ''silențios'' și din ce am înțeles ar putea desfunda un injector blocat..Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune 40-50 ml pentru fiecare 10L de combustibil.

Din pacate nu repara si nu compenseaza uzura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cătălin, ești de părere că și la golf 6, 1.6 cayc NU ar strica puțin ulei 2T?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Bebitza99 said:

Pornește cam greu și am înțeles că ar fi de la injectoare

Pot fi mai multe cauze şi ar fi bine să postezi problema cu o descriere cât mai amânunţită pe unul din topicele dedicate (în funcţie de situaţie)

https://vwforum.ro/topic/122263-pornire-grea-la-rece-tdi/?tab=comments#comment-2666617

https://vwforum.ro/topic/32491-probleme-cu-pornirea-la-cald-motor-tdi/?tab=comments#comment-35431

Cu uleiul nu rezolvi nimic în problema asta, el are rol de prevenţie a uzurilor şi de reducere a zgomotului

7 hours ago, Bebitza99 said:

am înțeles ar putea desfunda un injector blocat

Dacă ar fi blocat ai avea probleme şi în mers nu numai la pornire. Dacă este să fie înfundat într-o măsură oarecare mai bine foloseşte un aditiv dedicat pentru curăţarea injectoarelor. Pentru asta există topic dedicat

https://vwforum.ro/topic/11-aditivi-motorina/page/11/?tab=comments#comment-3026071

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut , 1.6 TDI cayc tacane La rece destul de tare .am mers numai cu motorina adetivata .recomandați ceva ulei in 2 timpi sau motorina simpla pentru ungere ? Motorul funcționează corect 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am gasit pe facebook un domn pe nume Adrian Gidali profil aici:  https://www.facebook.com/profile.php?id=100088541542840 

Este senior Technical Trainer si e genial la modul ca explica foarte,foarte bine!

Las seria lui cu explicatii referitoare la punerea uleiului in 2T in motoarele diesel aici:

1. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/1205879580757299/

2. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/675018232100702/

3. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/3958172451063865

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu am inteles din vide-ourile lui daca pentru motoarele mai noi diesel, cu DPF si Adblue, este indicat sa punem 2T sau nu? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A explicat clar in video-ul 3 ca NU, daca ai DPF. Ca sa completez ce a zis, toate uleiurile 2T au in compozitia lor pana la 5% asa numitele "uleiuri de ungere" care sunt pline exact de metalele nocive (si sarurile lor) la care face referire. In functie de concentratia acestor metale in uleiul 2T, DPF-ul se infunda intr-un timp mai lung sau mai scurt, dar mult mai repede decat daca nu folosesti ulei 2T. Explicatia e argumentata stiintific in video si subscriu la tot ce a zis. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei să spui că DPF-ul se înfundă mult mai repede dacă se folosește ulei 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am inteles si eu. Dar DPF la diesel se pune de prin 2006. La o masina de aproape 20 de ani cred ca ai alte probleme decat sa pui ulei 2T 😂🤦🏻‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer sa fiu,m-am amuzat copios pe explicatiile omului,e citit,nimic de zis......apropo,in RO nu se vinde la benzinarii bio diesel???din ala,da,de se face din ulei uzat...parca era mai bine cind nu aveam timp sa citesc prin internet toate bazaconiile,pace voua,si puneti ulei 2T fara frica,va asigur ca nu se va strica nici DPF-ul si nici altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
11 hours ago, nicusan said:

Vrei să spui că DPF-ul se înfundă mult mai repede dacă se folosește ulei 2T.

Nu ai urmarit cele 3 parti?!

Are si desen pe tabla daca te ajuta!😉

@vp44 daca te "coafeaza", gandeste-te cat se amuza alții de tine si de textele tale

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chimic vorbind (puteti verifica), zincul se separa din sarurile gen ZDDP cam la 380°C, la mai mult de 419,5°C (temperatura de topire) incepe sa se topeasca si sa se oxideze rapid. Odata format, oxidul de zinc este o cu totul alta substanta chimica cu temperatura de topire de 1975°C. Cum in catalizatoare si DPF temperatura la regenerare ajunge cam la 600°C zincul va oxida si va crea o pelicula de oxid de zinc pe peretii acestora. Oxidul de zinc odata format nu mai poate fi inlaturat deoarece sa incalzesti catalizatorul/DPF-ul la mai mult de 1975°C inseamna distrugerea lor.

Toate studiile arata ca 2T adaugat in carburant in motoarele cu catalizator si/sau DPF duc la moartea lor prematura, inclusiv cei care produc 2T specifica ca e doar pentru motoarele in 2 timpi, dar unii se incapataneaza sa contrazica stiinta doar ca au pus ei si nu s-a intamplat nimic observabil intr-un interval de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

In cele trei parti și cel mai atehnic om înțelege ca uleiul 2T are minerale sau aditivi care se vor depune in CAT sau filtru!Am fost la zeci de cursuri ținute de Adrian Gidali pe motoare termice,electrice chiar cutii de viteze,omul este unul din cei mai buni traineri din RO,preda periodic in facultățile de profil din tara si afara!Pot garanta acuratetea informațiilor din "cursul" despre uleiul 2T!

Ar trebui sa-i multumiti pentru aceste informatii gratis,unii le obțin pe bani!🤫

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sinteti curiosi,si vreti sa vorbiti in cunostinta de cauza,iar apoi vreti sa impartasiti aceasta experienta traita,nu auzita,cel mai intelept este sa cautati filtre de particule,sa le taiati,sa le spalati,si sa observati ce se intimpla in realitate.

Teorii??...doar daca vreti sa faceti multe posturi pe forumuri.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Da,pai esti singurul din univers care a desfăcut un filtru de particule,dar inainte de asta ai chiulit grav de la scoala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 5-7 ani am probat si eu “licoarea” 2T ,cum am mai spus nu ajuta cu nimic. Si da ,regenerarile au fost mai dese. 
Masina personala de la vremea aceea  ,E4 cu DPF .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu probez 2T-ul de prin 2004,in Audi,BMW,Opel,Hyundai,in masinile mele personale,si in orice masina de client.Prin 2006...2007,cind au aparut filtrele de particule,imi era un pic teama sa il adaug in combustibil,pe acelasi considerent,poate ca imi umple mai repede FAP-ul cu cenusa.

Prin 2013 m-am pricopsit cu un Hyundai i20 trei pistoane,28000 km,cu DPF,si am decis sa il fac cobai,fiind un cadou de 500 eur nu prea ma durut sufletul de el.

Azi,hyundai-ul are 212000 km,fara nici-o reparatie,si merge cu 2T.

Masina asta are sistemul de combustible Delphi,foarte pacatos,se avariaza la cea mai mica scama aparuta in motorina.Face regenerari la vreo 250...300 km,dar il folosesc numai pe traiectorii scurte,20 km.

In Audi A6 2,5 TDI,cu VP44 din 1997,folosesc 2T fara exceptie.L-am cumparat cu vreo 200 mii Km,acum are juma de milion.In prima zi cind l-am adus acasa,scotea un fum alb ca ceata si imi era rusine sa il pornesc in cartier,asa ca i-am pus 2T,si in mai putin de 10 minute pur si simplu a disparut fumul.Masina asta o tiu de ,,sus"merg cu ea in vacante,si altele,drumuri lungi de peste 400km.Are un consum de 6,2 L/100 si vreo 10L/100 in oras.Daca uit sa adaug 2T,imi scoate fum alb la pornire,pina se incalzeste,dar nu ca atunci cind l-am cumparat,in schimb daca are amestecul cu ulei,totul OK.

Intr-un BMW 320D cu 136cv,din 2001,pompa vp44,313000km, si in celalalt din 2004 tot 320D dar modelul common rail,cind adaug 2T si merg pe distante lungi,consumul sta pe 5,7L/100km,fara fum,si fara sunetul acela puternic caracteristic dieselului.

Toate sint masini vechi,cu multi km,mai putin Hyundai-ul,si as putea crede ca le ajuta acest 2T.Numai ca in masinile clientilor procedez la fel,si nu prea se mai intorc cu probleme de fum,sau de imbicsire FAP.

Fiecare dintre noi a experimentat in felul lui,si a avut anumite rezultate,numai ca pe mine nu ma va convinge nimeni niciodata ca uleiul 2T nu serveste la nimic,sau ca face rau unui motor,indiferent cine este acea persoana,fabricantul unui motor,sau vreun super-mecanic.

Cind au aparut motoarele 1,6 TDI cu pacatoasele injectoare siemens 03L130277B,mi-am cumparat un Audi A3 ca sa il studiez,sa invat fiecare surub din motor,sa il desfac si sa il reconstruiesc,pina invat tot.A durat destul de mult sa ma prind care este problema lor,nu aveam destule cunostiinte in domeniul software al ECU,si nu intelegeam de ce se tot strica bobina injectorului,ca nu este decit un o rezistenta pusa in paralel pe un condensator.de asemenea am observat ca de cite ori intra in autoregenerare masina,injectia deviaza mult de la specificatiile fabricantului.

Am adaugat 2T si in aceste motoare,dar de data aceasta fara rezultate vizibile.Apoi am taiat citeva zeci de filtre,din cele care nu se mai pot remedia,astupate complet,le-am spalat cartusele cu ultrasunete,si le-am montat la loc,si au continuat sa functioneze normal,doar ca nu rezista la fel de mult ca la alte masini,insa pentru o spalare pe an a DPF-ului este suficient de bine.

Nu am nici-o pretentie sa ma creada cineva,eu sint de parere ca fiecare trebuie sa experimenteze si sa vada efectele,dar bineinteles sa o faca constient,ca sa nu strice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce beneficii ai observat ?

Eu am constatat  doar regenerari mai dese ,nimic atceva .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris parca pe aici, am dus 2.0 diesel 2012 de la 102k pana la 307k punandu-i sporadic ulei 2T si benzina cu naftalina. Nu la fiecare plin pt ca nu tot timpul imi aduceam aminte.

A plecat de la mine la 307k km cu turbina,egr,injectoare etc toate originale fiind testata de un cunoscut 'tunner' din oras. Cauta o buba pt ca valorile pe DPF, injectoare, turbo erau de masina noua dupa diferite teste.

Poate mergea fara probleme si fara 'aditivi' habar n-am dar pt mine a fost un fel de cobai. Eu puneam mai mult pt diminuarea rontaitului de diesel pe care nu-l suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!