Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

@mihai.onu94 Folosesc decand am masina,respectiv 20.000km pe Passat CC CBAB 2.0 TDI ,si de foarte mult timp pe AFN-ul familiei care are putin peste 400.000km(nu stiu daca reali).Cert e ca la varsta ei,AFN ul mai are multe nuci de spart :biggrin:

@snapisrl Ai pm!

Fiecare e liber sa si bage ce vrea in autoturism.EU am citit mult si inca ma mai documentez din experimentele facute de diferite persoane.Pe calea asta le multumesc pentru acele eforturi!Poti urmarii pe diferite site-uri,sa nu dau nume,videouri postate de nemti si nu numai.Am zis "nemti" pentru ca LM vine de la ei.Din cate stiu,in Germania toti taximetristii folosesc ulei 2T.

Modificat de Emy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt la al doilea plin in care am pus Repsol 2t.

Motorul se comporta bine, zgomotul injectoarelor se aude mai infundat in special la pornire iar la -10 grade nu am simțit vreo diferență la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag din 2009, de cand am citit aici pe forum. De obicei Mobil, acum am Wolf 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

confirm si eu ca este mai silentios motorul cu Wolf 2t decat cu Mobil. Alt ulei super ok de care sunt multumit ,este cel de la Shell.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu pot sa spun ca mobil 1 nu avea efect prea mare dpdv al sunetului motorului, cam la fel ca uleiul mol, cel putin in cazul masinii mele. Wolf nu am testat dar am inteles ca e cam la fel ca uleiul din kaufland, care era campion de departe la linistit motorul (si spre binele tuturor nu se mai gaseste), dar fara dezavantajele celui din urma. De asemenea, wolf-ul este recomandat doar celor fara dpf.

Eu personal folosesc in continuare Liqui Moly la agregatul din semnatura si la el voi ramane. Per total imi place cel mai mult din ce am testat pana acum dar pacat ca e cam dublu la pret fata de restul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne adunam cativa membrii din Constanta si luam LM 1052 de pe automoly la 5litrii.

Nu mai stiu cate bidoane reprezenta minimul comenzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o incolo in 7 posturi ai scris numa' litrii, hai sa-ti spun ca se scrie "litri". Deja ma zgîrie pe creier.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

As vrea sa bag si eu ulei 2T in passat b6, fab 2010 cu DPF.

Merge LM 1052 ?

Am tot citit forumul si nu m-am convins daca afecteaza DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/20/2009 at 12:48 PM, alex_pescaru said:

Apropo de catalizatoare...

Sursa: http://www.freel2.com/forum/topic878.html
Si inca o chestie.
Iaca fisa de catalog a unui ulei 2T.
O sa vedeti la compozitie ca nu are nimic ce poate dauna. Produsi derivati de petrol (a se vedea ca altii aditiveaza motorina cu benzina) si produsi pe baza de calciu, ca la unsori.

sursa care a pornit topicul acesta nu mai exista. 

poate inseamna ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

La ce crezi ca ajuta ?

Ajuta la infundarea mai rapida a DPF-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma arderii uleiului rezulta cenusa ,care se depune in dpf

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la LM1052 zice ca e low ash. 

Eu am gasit pilitura in filtrul de motorina. Am verificat in pompa de inalte si era curat.

Ma gandesc sa pun niste ulei 2T in speranta sa ajut la lubrifierea pompei de inalte.

Acu ma gandesc ca lubrifiez pompa, dar infund filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2T-ul nu se amesteca cu apa ,inamicul principal al pompei cp4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina se amesteca cu apa?

Bulele care le vedem prin unele poze ale filtrului nu sunt de la apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiubuhan dacă ai citit tot topicul și nu ți-a fost de ajuns, las-o mai bine așa! Ai până vine iarna biodiesel în motorină, nu îți pică nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biodiesel-ul de proasta calitate si peste 7% afecteaza negativ motorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Uitati de depunerile care se creeaza datorita uleiului 2T pe pistoane. Eu am desfacut motorul meu cu depuneri imense dupa 20k de folosire ulei 2T si pistoanele erau super incarcate. 

Am desfacut si 2 care nu au folosit deloc 2t si erau mult mai ok, aproape 0 depuneri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

Biodiesel-ul de proasta calitate si peste 7% afecteaza negativ motorul 

Greu de demonstrat afirmatia asta totusi. oricum acum avem doar 5% biodiesel daca nu ma insel.

iar calitatea, ca e buna sau nu, e f f greu de demonstrat. Tu la ce te referi cand spui asta si cum il evaluezi, ce metode avem?

2 hours ago, racingparts.ro said:

Uitati de depunerile care se creeaza datorita uleiului 2T pe pistoane. Eu am desfacut motorul meu cu depuneri imense dupa 20k de folosire ulei 2T si pistoanele erau super incarcate. 

Am desfacut si 2 care nu au folosit deloc 2t si erau mult mai ok, aproape 0 depuneri. 

deci nu e recomandata utilizarea de ulei 2T in motorina? 

citind acest topic, am remarcat ca se discuta de cantitati de 1:200 sau chiar 1:300

Adica 0,5% si chiar 0,3%. Cred ca ne ducem incet incet spre placebo, cantitati atat de mici avem si de apa. In plus, nu stiu cum trece de filtre acel ulei. Nu stiu nici cum se comporta ca greutate, e mai greu ca motorina, e mai usor? Avem filtre anti-apa, oare la acest ulei ce stim? Sint convins ca s-a mai discutat pe undeva si asta, imi cer scuze daca nu am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi altii lauda amestecul cu ulei 2T. Mai este cineva care a desfacut motorul sa verifice sau sa zica ca a avut probleme?

Am citit aproape tot topicul. In afara de racingparts.ro nu s-a plans nimeni, sau mi-a sarit mie.

 

Modificat de lupo_bv
Eliminat off topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Eu iti zic ce am constatat eu. Depuneri destul de mari. Nu sunt in masura sa il recomand sau nu, la-m folosit destul ce-i drept. Acum ca ma gandesc am vreo 40k cu 2T nu 20k cum am spus. 

Deocamdata nu trebuie sa imi fac griji de proprietatile de lubrifiere ale combustibilului. Cp3 pe ambele masini 2.0 si 3.0d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu care am tot scris pe topicul acesta despre experiențele mele și beneficiile utilizării 2t-ului, am mers până acolo încât am discutat cu specialiști în domeniul carburanților, cu cifre, măsurători și tot tacâmul. Anul acesta au reușit să ajungă la performanțe de lubricitate foarte bune. Pentru la iarnă sunt semne de întrebare dar cât mai este cald nu trebuie să vă faceți griji. 

Deși sunt nenumărate discuții referitoare la calitatea motorinei din România, din fericire, este printre cele mai bune din Europa. Firește că vor spune unii că motorina din Germania sau alte țări vest europene face și drege, cifrele spun altceva. 

Uleiul 2t, dacă este ce trebuie, aduce beneficii dar ținând cont de ce am scris mai sus, utilizarea acestuia devine oarecum inutilă. Dacă ești dispus să despici firul în 40, îți cunoști foarte bine mașina, ai o diagnoză bună să monitorizezi diverși parametrii, poți să găsești o variantă în care să înglobezi uleiul 2t. Eu am ajuns la concluzia că nu mai merită. Mai țin un bidon în mașină pentru situația în care mașina va cere dar din luna mai până în prezent asta nu s-a întâmplat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!