Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Ei tot nu inteleg aceste dispute, cine nu vrea sa foloseasca, sa nu o faca. Nu e obligat nimeni la nimic. 

Daca retin bine, topicul e de prin 2009 si nu s-a plans nimeni cum ca i-a fost afectat motorul direct, in mod negativ, de adaugarea uleiului 2t.

Nu gasesc normal, ca persoane care nu au folosit sau au folosit o data sa vina si sa "arunce cu noroi" in cei ce o fac regulat si de cativa ani sau un numar considerabil de km.

Cei care asteapta exponentiale de putere sau reduceri considerabile de carburant au gresit topicul.

E doar punctul meu de vedere, in calitate de utilizator al uleiului 2t.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Printre pasiunile mele se numara audio.
Am ascultat destule de-a lungul timpului am mesterit iar.
In functie de starea de spirit, mediul ambiant rezultatele subiective variaza f mult.
Ba de multe ori am fost pus in situatia in care am fost mirat ca mi se parea ca boxa suna altfel.
Sau un filtru ajustat dupa multe incercari, dupa care urechea oboseste/se adapteaza a doua zi mi se parea ca nu imi funa pe plac, desi parea sa sune ok.
Vorbim aici despre detalii de finete, nu de greseli grosolane specifice unor autointitulati specialisti autohtoni.

Exista aplicatii ieftine care aud mai bine decat un om. Cat timp masori in aceleasi conditii, ideal noaptea pe liniste.
Restul e doar o treaba dupa ureche.
Creierul uman poate recunoaste sunete discrete care ies clar in evidenta, gen un tzacanit metalic de lant, care e sau nu e, dar cat timp el exista in ambele cazuri e greu sa il evaluezi care a sunat mai tare la un moment dat.
E.g. asculta acelasi motor ziua si apoi noaptea cand e liniste totala.
Daca ai un tachet care bate la rece, un lant care bate la pornire e clar ca recunosti sunetul f usor.
Dar nu poti sa spui ca astazi a sunat mai tare fata de ieri decat daca e vorba de o diferenta imensa.

In rest nu contest ca utilizatorului X ii se pare ca motorul suna mai tare sau mai incet cu uleiul Y.

Eram curios daca cineva a avut o abordare mai inginereasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@[cj]sharky Fa o încercare cu uleiul 2t și te poți convine singur. Mă bucur că ești un pasionat pe partea de audio pt că ai auzul mai fin decât alte persoane și poți sesiza mai bine diferențele iar în caz că nu îți place, la următorul plin doar cu motorina vor dispărea efectele. Doar sa adaugi cat trebuie, și anume 5 ml la 1 litru de motorină. In cel mai rău caz pierzi 30-40 de lei... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Concluzia lor este urmatoarea>

text original

Our Conclusion

So the reality is if you have genuine Denso injectors or the original injectors in the car, and it’s pre-2012, then adding a little bit of 2-stroke will create a longer service life for the injector, but also make it a little quieter and smoother in its daily operation.

traducere

Concluzia noastră

Deci realitatea este dacă aveți injectoare originale Denso sau injectoarele originale din mașină și este pre-2012, apoi adăugând un pic de 2 timpi va crea o durată de viață mai lungă pentru injector, dar și o va face puțin mai liniștită și mai ușoară în funcționarea zilnică.

Diferenta de pe aici este ca acolo se specifica de o proportie de 1 la 300, in loc de 1 la 200. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

A folosit cineva uleiul 2T la motorul CAYC @ 77kW BlueMotion (1.6) cu DPF ? Am citit toata discutia, dar nimic concret despre acet motor.

Ce efecte are asupra filtrului de particule, EGR, sistem de admisie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@JohnnyTM  citeste ce a postat @Trofin Liviu  in ultimele pagini pentru ca el are 1.6 tdi si rezultate foarte bune cu ulei 2t. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@JohnnyTM am adunat ceva kilometri de când folosesc ulei 2t în motorină. Încărcarea pe dpf este ok, regenerările sunt mai rare, presiunea diferențială a Dpf-ului este în parametri, nu am cum să verific ce se află în egr dar mă bazez pe ce am văzut la alte mașini care îl au mai ușor demontabil. 

Mă mai bazez pe Adizol că ajută la o ardere curată. Ultimul experiment, am băgat în butelia de aragaz înainte de a o umple la o stație de gpl. Flacăra nu mai are partea portocalie.

Față de iarna trecută când nu foloseam, îmi place mai mult cum pornește dimineața. 

received_1619403444769781.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu dar erau sărbătorile și m-am jucat puțin. O să refac experimentul cu ars motorină combinat cu cocktailul meu. Arde superb dar filmarea lasă de dorit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti scoate bujiile sa vezi cum arata 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut să le scot dar mecanicul meu (coleg de experimente) nu a fost de acord. În schimb și le-a scos pe ale lui (Skoda Octavia 2.0 tdi cr), inclusiv injectoare și arătau foarte bine! 

Off topic: mereu nevastă-mea îmi spune să nu îmi mai pierd timpul pe forum și să dau la toți explicații detaliate despre ce și cum stă treaba. Să pună mâna să citească, să petreacă nopțile documentându-se, să facă experimente, să petreacă ore întregi la telefon discutând cu oameni care au habar de treaba asta! Cred că ar fi cazul să o ascult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu as baga ulei 2T doar la dieseluri vechi, fara DPF.

   Pe unele ambalaje de uleiuri 2T scrie LOW ASH, nu NO ASH.  Adica genereaza cenusa putina, dar totusi genereaza. Exact cenusa OIL ASH cu care se infunda DPF-ul. Asta nu poate fi scoasa cu regenerari. Oil Ash doar creste, niciodata nu scade si este estimata de catre masina. Daca bagi in combustibil ulei, masina nu va putea estima asta.  Regenerarile se fac sa se elimine funinginea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să mențineți discuția ontopic (adică uleiuri 2T nu aditivi). Dacă vreți să vă certați aveți la dispoziție PM.

Discuția despre Adizol am mutat-o aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica dimineata, la -7 grade C , masina din semnatura a pornit foarte greu , sa fie din cauza uleiului 2T (Mobil Extra 2T, 40ml / 10L MOTORINA) pe care l-am pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti verifica prim mai multe metode.

termini rezervorul si alimentezi fara 2t, pornesti la temperaturi scazute.

verifici senzorii, bateria, bujii si alte chestii ce pot afecta pornirea la frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

n-are nici o treaba uleiul 2T cu pornirea la rece. Pune testerul VCDS si vezi ce erori ai stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are treaba , cat am folosit ulei 2t iarna am avut pornirea mai grea la ger, folositi de banii astia diferenta la motorina super de 55 , se schimba radical pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dimpotriva, am simtit ca motorul porneste mai usor cu ulei 2t in comparatie cu motorina simpla. Incearca ce ti-a recomandat colegul Muale mai sus, asa vei afla sigur cum reactioneaza motorul tau la 2t.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri la Suceava au fost -13 grade si folosesc 2T din 2012 iar masina a pornit foarte usor si folosesc motorina normala de la Rompetrol, masina e din 1999 nu ca a ta JohnnyTm din 2014.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorina standard rezista pana pe la -25 grade, deci nu cre dca trebuie sa dati vina pe ea pt pornirea grea deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag motorina de unde prind si varianta ieftina (de vara).

Am 340.000 km nu facuti de mine,dar masina porneste la sfert cu bujiile puse doar o singura data.Bag ulei 2T de la LM 40ml la 10 litrii de motorina.

Nu am VCDS sa monitorizez DPFul ,dar de 1 an decand o am n-am prins nici macar odata regenerarea ,ciclu despre care stiu ca ar trebui sa ramana turata putin peste 1000 rpm plus ventilatoarele pornite.

Iar in alta ordine de idei 40ml de ulei in 10 litrii de combustibil sa modifice vascozitatea in asa hal incat sa ti afecteze pornirea?:huh::scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emi si eu as baga la a mea dar mie cam teama .dar cred ca o sa incerc totusi.

eu  am motor din 2013 ,are ceva diferit la pompa sau injectoare sa fie mai pretentioasa la combustibil ?

emy da-mi in privat un link cu uleiul folosit de tine,merci

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!