Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Salut!
In actualul ALH nu am apucat sa pun ulei (proaspat proprietar). Dar, in Fiesta 1.4 TDCI E4 am mers cu Wolf 2t synth si LM diesel schmier (5122) si cea mai ieftina motorina (TSV).
Cand am pus prima data wolf a fost "oau", s-a cunoscut la zgomot, consum si zvac (demaraj) - aveam un dozaj de 240ml ulei la 43L motorina. Asta era dozajul ideal.
Mai tarziu am incercat si LM 5122 caruia i-am ramas fidel - diferenta observandu-se imediat. Este peste wolf 2T synth.
Am sa incerc si in ALH.
Am mai bagat wolf si in Opel 2.0 DTI 74km - diferenta uriase in zgomot, mult diminuat. Mai multe nu stiu, masina mai mult sta.
Un prieten baga LM 5122 intr-un clio ii 1.5 dci 48kw - diferente uriase si la el.
Eu din cand in cand mai fac cate un plin cu Efix 55 (rompetrol) - fara sa adaug lm 5122.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am primit recomandare de la mecanicul meu sa adaug ulei 2T in rezervor, pt a evita problemele deja incepute la pompa de inalta presiune. Masina e cea din semnatura, 2.0 cr cu dpf. Intrebarea mea e , nu o sa am probleme cu acest dpf daca pun 2T. Precizez ca aproape la 1000km se aprinde becul din bord pt dpf fara sa folosesc acest 2T.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti o gramada de pareri in acest topic legate inclusiv de motorul tau. Nimeni nu-ti poate garanta ca va face bine sau rau. Fiecare si-a exprimat parerea prin prisma experientei personale. 

DPF-ul tau deja e la capatul vietii, deci mult nu ai ce pierde. Incearca.

Off-topic: nu incerca sa-l cureti ca ii faci mai rau. Doar unul sanatos sau nou va contine metalele necesare regenerarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roby79  2t-ul nu iti va rezolva problemele cu spanul de la pompa de inalte daca acesta a inceput sa apara si ar fi bine sa rezolvi problema inainte sa devina prea costisitoare. Daca totul e in regula, 2t-ul prin ungerea suplimentara pe care o aduce, mareste viata pompei dar nu va rezolva problema in sine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parere mea, inainte de a hotari ce sa faci, ar fi bine sa desfaci  pistonul de la pompa de inalta si sa inspectezi vizual in ce stare sa afla axul pompei cat si rola care se invarte pe ax. Prezenta spanului in zona aia nu face decat sa accelereze uzura avand efect de smirghel. Daca  se vad zgarieturi sau uzura, nu prea mai ai ce sa faci sa salvezi situatia, daca totul este in regula faci o curatare generala la toata instalatia de alimentare, amorsezi din tester si poti incepe adaugarea de ulei pentru preventie. Iar referitor la faptul ca la 1000 km ti se aprinde martorul de filtru de particule , cred ca ai o  problema fie la unul din senzorii de presiune diferentiata sau poate la injectie. 

2f3634af-77c3-4418-adef-8c116327c544.jpg

71ef7c8a-c8ee-4cfb-864e-321c77393bbb.jpg

WhatsApp Image 2018-12-06 at 09.45.40.jpeg

Modificat de DeViAnS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep deloc la mecanica, nu stiu unde sa umblu si ce sa desfac. Tipul care a umblat asta mi-a spus sa adaug ulei 2t in rezervor. Dar nu mi-a spus si cat. Am cumparat Liqui Moly 1052. Acum poate imi puteti spune voi cat sa bag , astfel incat sa nu strice nici dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roby79, exista topic special cu problema pompei de inalte si eventual up-grade la CP3.

Ai explicatii despre cum se strica, de ce, etc.

Citeste-l si ia masuri urgent!

Inca poti evita o reparatie de +3.000€.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e ok si pt dpf si pt ce mai  e pe acolo ?

Si uleiul asta se pune pana la adanci batraneti sau doar o perioada ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe la topicul de cp3, dar ma gandeam ca totusi masina are 110k si mai se poate salva ceva, adik nu e chiar distrusa piesa....cel putin asa ma lasat sa inteleg mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roby79  tu vrei sa obții miracole de la uleiul asta, ceea ce nu se va întâmpla. Nu îți va rezolva nici spanul, nici dpf-ul. 

Incepe cu 3 ml la 1 litru de motorină și poți creste până la 5 ml. Daca observi că începi să pierzi din putere, scazi din doza.

acum o oră, gabi_74 a scris:

Proporția este de 1:200

 

Am mers ani de zile cu proporția asta, adică 5 ml/1 litru motorină și a fost ok. Dar de aproape un an a trebuit să reduc doza fiindcă pierdeam din putere fiindcă rețetă motorinei s-a mai schimbat, in special cantitatea de biodiesel adăugat (și biodieselul are rol de lubrifiere ca și 2t-ul). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc pentru sfaturi, momentan o sa incerc cu 2T-ul, dupa care daca incepe sa se strice treaba facem un credit si cumparam piesele ce trebuie schimbate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

39 minutes ago, mihai.onu94 said:

și biodieselul are rol de lubrifiere ca și 2t-ul

Nu vreau sa pornesc un offtopic, dar pe alte topic-uri se discuta in general ca acest biodiesel crescut e din contra, daunator pt injectoare

As prefera sa fie cum spui tu, desigur, ne-ar avantaja pt toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator eu am zis strict de partea de lubrifiere, mai departe, la fel ca și aditivii din motorina premium, și biodieselul are plusurile și minusurile lui. L-am menționat pt că afectează cantitatea de 2t folosita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Temperatura apei trebuie să fie la 90 grade 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

Nu am reusit sa tin omul cu testerul mai mult. Oare sa fie mai rau dupa ce se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

Putin mai mari, unul dintre injectoare se apropia de +1, iar altul il corecta cu -0,9-1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am valori mai mici cu ulei 2t monzol 5c. Sunet mai scazut la injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Victor cojocaru

Salut.

in Touareg 2.5 are sens sa spun?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca 1-2 plinuri si vezi efectele, spoi fie continui, fie renunti.

Decizia e a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!