Jump to content

S-a lansat noul POLO


cosmin1012
 Share

Postare recomandată

deschid astazi acest topic cu ocazia lansarii unui nou model de polo, care il va inlocui pe 9N3. pun niste linkuri cu poze si astept pareri despre noile motoare, interiorul care seamana cu 9N3 ul etc.

http://www.bushautoblog.com/2009/03/new-vw...wagen-polo.html

http://www.volkswagen.de/vwcms/master_publ...men/messe0.html

http://www.sotto.ro/articol/Modele-noi/271...at-oficial.html

http://www.volkswagen.de/vwcms/master_publ...men/messe0.html

am gasit si acest link cu webcamuri live de la geneva ;)

Modificat de cosmin1012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dun

    19

  • cosmin1012

    15

  • Janis

    10

  • and_y

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe cat de prezentabil mi se pare ca arata fata, pe atat de nasol mi se pare ca arata spatele. Urate stopuri ;).

Parca tot designul (interior/exterior) e facut sa il aduca mai aproape de Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) stopurile mi se par si mie neinspirate. semana mult cu golful, initial cand a fost lansat modelul polo sau derby in anii '70, rolul sau era de a fi o alternativa mai ieftina pentru golf. interiorul mi se pare o combinatie intre g6 si 9N3. masinuta arata in amsamblu foarte bine, dupa parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai si pe asta de ce l-ai deschis?

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=56168&hl=

LE: Ideea este ca pentru a nu dubla topic-ul, puteai sa-ti editezi postul respectiv cum voiai in interval de 2 ore. Nu am ce sa-i fac fiindca nu am drepturi de moderare pe aria Polo. Se va ocupa cineva, dar am zis ca pe viitor sa stii. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scris ca a fost o greseala si am contactat un moderator sa il stearga. ai putea face tu asta? multumesc. chiar nu stiu de ce a aparut de doua ori

ok, am inteles. multumesc!

Modificat de cosmin1012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu il vazusem ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o alura ceva mai sportiva decat modelul anterior. Mie mi se pare mai mult decat OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi modelul vechi este aparut in 2001. deci conceput pana in 2000, este normal ce cel nou sa fie mai sportiv, mai cool ( in afara de stopuri :D), sa aiba interiorul mai aratos etc. abia astept sa alfu cum va fi motorul 1.6 tdi cr. cand apare la dealer ma bag la un test cu el ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) Marfa noul Polo .. si eu am deschis un topic cald ieri noapte .. Consider ca va avea mare succes doar sa fie f f bogat din standard la pretul cerut, altfel il mananca concurenta cu design mai indraznet si oferte mai bune .. din pacate. Oferta fiind noul Fiesta care e f f laudat pentru cum se misca si la cat costa, noua Mazda 2 ... va fi lansat si un nou Ypsilon .. etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El arata frumos acolo in poze. Dupa asta, romanul face configurare:

fara piele

fara navigatie

fara elemente sport

cutie manuala etc.

La sfarsitul configuratiei o sa vada ca nu seamana cu ala din poze. Cel putin la interior va fi departe. Sa puna nene poze si cu varianta trendline ca pe aia o luam majoritea in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ razvanyke : scuze chiar nu am vazut topicul :rolleyes: . am vazut azi ceva de la geneva si m-am gandit sa deschid topic cu aceasta tema

@1quattro9 : intr-adevar cine isi ia polo, il ia pentru ca nu poate sa isi ia un golf (cel putin asa a fost cazul meu). ar fi frumos la versiunea highline si gti si ai dsg si navi color gratuit, asta daca nu si pielea. prin oras de exemplu 75% din polourile care le vad sunt happy de 1.2. o sa aiba nevoie de un marketing excelent vw pentru a isi vine toate astea :vaidecapulmeu:

Modificat de cosmin1012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident prima impresie este ca fata seamana izbitor cu Golf 6. Alta caracteristica pe care am remarcat-o este ca s-a renuntat definitiv la bandouri... Bordul este dragut dar daca este facut din plastic, pe viu, cred ca are o tenta de ieftin. Daca materialul bordului este din material din acela moale, no comment :rolleyes:. In rest, ramane de vazut cum se vor comporta noile motoare, ce probleme pot aparea la ele, etc. Dar doar timpul cred ca va raspunde unor astfel de intrebari. Per ansamblu, imi place noul Polo. Are o tenta mai sportiva, asta e sigur. Si e bine asa. Abea astept sa-l vedem in showroom-uri. Eu lucrez exact langa un showroom Volkswagen mare din Timisoara. Asa ca o sa-l vad live printre primii :P. Dar pana atunci :vaidecapulmeu: pe ale noastre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie popular tocmai din asemanarea izbitoare cu noul golf, dar si cu motorizarile anuntate :1.2 60 PS, 1.2 70 PS, 1.4 86 PS, 1.2 TSI 105 PS, 1.6 TDI 75 PS, 1.6 TDI 90 PS verisiune standard si bluemotion, si in final 1.6 TDI 105 PS. Toate diesel vor fi CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ansamblu, imi place, chiar daca poate fi considerat un G6 mai mic. Iar noile motorizari sunt super: 1.2 TSI 105 CP, precum si 1.6 TDI de 90 si 105 CP. Mai ales ca vor putea fi cuplate si la DSG-ul cu 7 trepte. Probabil va exista un GTI care va folosi acelasi propulsor ca Ibiza Cupra: 1.4 TSI de 180 CP.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BlueMotion de '09 echipat cu TDI CR 1.6L 90CP va consuma 3.2L mixt.

BlueMotion de '10 echipat cu TDI CR 1.2L 75CP va consuma 2.8L mixt. :)

In conditiile in care Polo nou e ceva mai spatios ca cel actual.

Deci Fabia mea cu consum <4L la sosea e deja un "gas-guzzler" ! :salut:

Modificat de wolfskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow. e ceva!!! de unde ai info cu bluemotion 2010 de 1.2 tdi cr? eu nu am gasit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca imi place noul Polo (pentru ca imi place G6) totusi imi pare rau ca designul de Polo dispare de la o generatie la alta.

Doar stopurile nu-mi prea incanta privirea.

:offtopic:

Macar au mai ramas niste modele distincte la Vw (Golf nu se aseamana cu Passat) pe cand la Audi nu se tine cont decat de marime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm ... tot ce se "afla in timp" aici .. e deja scris in topicul facut de mine, ma rog .. ce mai conteaza.

Ar fi fost ok macar sa se sesizeze un moderator sa le merge-uiasca macar .. daca am stat degeaba ieri noapte sa fac topicul la cald, fix de pomana ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se pot face din 2 topic-uri unul singur ar fi perfect ;) . inca odata scuze pt topicul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow. e ceva!!! de unde ai info cu bluemotion 2010 de 1.2 tdi cr? eu nu am gasit :icon_thumright:

http://www.promotor.ro/hobby-concepte-auto...va-2009-4006847

http://www.autobloggreen.com/2009/03/03/ge...oncept-87-g-km/

http://www.topgear.com/uk/car-news/volkswa...polo-2009-03-03

http://www.worldcarfans.com/9090303.014/ge...ion-concept-car

Fata de articolul pe care l-am citit mai devreme (si pe care nu-l mai gasesc), consumul a urcat la 3.3, ceea ce tot nu e rau.

Cred ca confuzia a fost creata de specificarea in MPG a consumului (85 mpg) care cu galoane US ar fi 2.8, dar cu galoane britanice sun 3.3 L/100Km

Oricum, e bestial, Polo e totusi masina intreaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha. dar e concept. nu e sigura chestia daca o sa il faca sau nu. ideea e buna oricum :beerchug: eu cred ca as lua cel de 1.6 tdi de 105 cai. sau poate gti ul care o sa aiba 1.4 tsi de 170 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 105 cp este cea mai tare masina, nu stiu ce ma face sa cred asta dar ramane de vazut

acum toate ca toate treaba este ca sa vedem si la bani ce pretentii au pentru ca cei de la VW au declarat ca pun mare accent pe siguranta, adica (5 stelute) vor sa introduca in pachetul de baza ESP-ul (dar eu nu cred ca la cea mai slaba motorizare), pentru ca daca ne uitam la modelul care are sa ne paraseasca in scurt timp sa iti pui ESP pe masina te costa undeva la 889 de euro faraTVA sa nu mai vorbim despre clima(779 euro fara TVA) si alte nimicuri cum ar fi capacul de plastic de la motor si antifonul de sub capota care fii o masina in 3 pistoane puteau pune antifonul gratis

ce sa mai zic mie deocamdata aceste poze imi plac(doar pozele) dar ma repet cu zicea si colegul nostru mai sus de ce oare nu ies la rampa cand fac aceste prezentari si varianta cheala?(cum a fost la inceput de sa intepat multi la bord computerul de sub turometru, costa mai mult oare display-ul ala central?)

parerea mea este ca a dat criza asta in ei tare rau de tot si nu mai stiu cum sa isi aduca clienti la prosteala

oare cate pol bluemotion sau vandut ? zero barat? ca si cu golful VI la inceput zarva mare si nimic vanzare, pacat ca ati scos aceste modele cand nu mai are lumea bani domnilor

revin referitor la acest model NEW oare pretul pentru ESP are sa fie introdul in pretul masinii, daca are sa fie standard? (adica 889 de euro fara TVA)

ce sa mai vb e tare neamtul

concluzia super masina si spatele chiar daca pe altii nu ii incanta tripele (este lucru nou si este frumos)

Modificat de nicuiry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stopurile imi aduc aminte de g2. sau mi se pare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo Bluemotion concept car 1.2 TDI CR 75 CP (trei cilindri) are un consum oficial mixt previzionat de 3.3 l/100 km, iar 1.6 TDI CR Bluemotion de 90 CP 3.8 l/100 km (tot valoare prognozata). In schimb, consumul oficial mixt deja stabilit pentru 1.6 TDI 90 CP (nu Bluemotion) este de 4.2 l/100 km.

Eu nu cred ca ESP-ul va fi standard pentru toate pietele. Mai mult, ma indoiesc de utilitatea ESP pentru motoare gen 1.2 htp de 60 sau 70 CP.

Este intersant ca noul propulsor 1.2 TSI de 105 CP are un consum mixt prognozat identic cu htp-urile de 60 si 70 CP. Care este oricum mai mic decat la htp-urile de pe actualul Polo. In plus, motorasul respectiv poate fi cuplat si la DSG-ul cu 7 trepte, ca si aspiratul 1.4 de 85 CP sau TDI-ul de 90 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!