Jump to content

Polo MK5 2009


R4z
 Share

Postare recomandată

Dragii mei forumisti,

Asteptarea si curiozitatea noastra, a unora cel putin, a luat sfarsit - Noul Polo MK5 pe platforma comuna cu viitorul A1 a iesit din umbra!

Cei de la WCF au mai multe date, asadar va dau link.

Pare-se, din punctul meu de vedere, ca au adoptat modelul Golf .. adica au modificat un pic platforma tehnica, sau mai precis au folosit-o pe cea pentru Audi A1, prezenta deja pe noua Ibiza si caroseria e un pic modificata comparativ cu vechiul 9N3 - deh, e vorba de minimizarea costurilor - nu?

- S-ar descrie ca fiind un pic mai mare decat 9N3 mai exact cu doar 36 mm mai lung ajungand la 3,952 mm, latimea va mai creste cu 32 mm la 1,682 mm iar inaltimea va fi mai micsorata cu 13 mm, insumate aceste date par sa faca din noul Polo o masinuta cu ceva mai multa stabilitate.

- Din standard va beneficia (sa speram ca pe toate pietele) de o dotare bogata din standard : 4 airbaguri, ABS, ESP si suport ISOFIX.

- Niste minunatii, din ce am citit, s-ar produce prin introducerea unui 1.2 TSI sau a unui 1.6 TDI CR (asta cred ca va fi cel mai vandut) plus DSG 7 viteze pe anumite versiuni, 2 modele Bluemotion si un model GTI in 2010 cu motorul 1.4 TSI 170 CP prezent si pe Golf GT, insa nu se mai pomeneste si de un 1.9 TDI in acest material ci doar 1.2, 1.4 aspirate si 1.2 TSI impreuna cu 1.6 TDI .. eu m-as fi asteptat sa ofere si 2.0 TDI common rail ca optiune GTD vs GTI.

- As vrea sa cred ca noul Mk5 Polo are suspensie independenta pe spate, dar tinand cont ca platforma tehnica e cea de la noua Ibiza cu bara stabilizatoare .. s-ar putea sa nu fie, totusi.

- Comenzile pentru noul Polo in Europa vor putea fi preluate din Iulie 2009, iar preturile in DE vor porni de la 12500 € dar din standard va beneficia de multe dintre optionalele de astazi

Nu stiu ce sa zic .. mie chiar imi place, si stopurile aduc cu ale Polo-ului mai vechi pana in 2000 parca, iar partea frontala e intr-adevar ca a unui Golf 5.5 dar parca un pic mai reusita.

Enjoy si sa vedem plin forumul de noile Polo in scurt timp, cum ne-a obisnuit traditia!

Noapte buna,

Razvan

PS : Mai multe detalii si poze sambata noapte sau duminica, dupa ce voi merge la Salonul de la Geneva

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Stef13

    21

  • R4z

    17

  • adifox

    16

  • cosmin1012

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am dat faliment .. nici un fel audienta ... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca vizionai eu postul tau. E misto noul POLO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Ionut :), e destul de misto .. si ce imi place cel mai mult e faptul ca pare un Wide Body Kit .. din standard, cu niste roti marfa de 17" si distantiere .. ar fi mortal !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca e altceva. Doar ca daca il privesti numai din fata, de la distanta zici ca e Golf 6. Citisem pe promotor inainte sa apara fotografiile oficiale ca o sa aiba o alta platforma ce va sta si la baza noului Golf VII, dar se pare ca platforma va fi ca la noul Seat Ibiza si Skoda Fabia, ceea ce mi se pare nu tocmai un lucru bun. Dar asta e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe platforma comuna cu modelele enumerate, intr-adevar ... doar ca Fabia noua e pe PQ24 si noul Polo pe PQ25 .. adica imbunatatita substantial, nu noua dar nici la fel ! Audi A1, Seat Ibiza cea noua si noul Polo vor imparti platforma ... noua Fabia e pe cea veche, din pacate.

As vrea sa cred ca are suspensie independenta spate ... dar cred ca nu e posibil sa aiba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer ... este minunat Polo-ul asta. Cred ca motorul 1.6TDI este excelent pentru masinuta asta. De la 6n2 (ala din 2001) nu mi-a mai placut nici un model de Polo (9N, 9N2, 9N3), dar asta este un progres clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mine asa ... au luat tot ce a fost mai bun la fiecare generatie, in materie de design inovatii etc ... au mai adaugat ceva linie de design dupa actualele tendinte, niste motoare noi si foarte atractive, un standard mai bogat si voila - new POLO.

Cred ca va fi un mare succes, toti cei care vroiau un G6 chel isi vor lua un Polo Full options :icon_thumright:, parerea mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca ibiza are pe spate suspensie independenta, dar este si mai fragila si se defecteaza mai usor in comparatie cu una normala.pentru drumurile noastre e mai fiabila cea veche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum si eu sunt interesat de acest model si voi avea ocazia sa merg la Salon (cel mai probabil ma voi intalni si cu Razvanyke) propun pasionatior sa posteze ce detalii ar vrea sa pozam, sa aducem de la Geneva, apoi sa le postam aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare! eu as vrea sa vad poze cu navigatia, si cea mica si mare, sa pozezi motoarele, interiorul capacului de combustibil, bancheta din spate, portbagajul, cadranele pentru ca am vazut ca nu mai au 2 indicatoare: de combustibil si temperatura motorului, sa te uiti ce firma sunt farurile, si sa pozezi si pedalele. succes si drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu din nou la ce a spus ROGER, sau poate chiar deschidem un topic special Geneva 2009 .. si acolo vedem cam ce vrea poporul sa vada :icon_thumright:.

Sa lasam topicul asta doar ptr noul Polo, care sincer vorbind in ceea ce ma priveste e o incantare - abia astept sa.l vad sambata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe voi ce motoare va intereseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Superba masinuta !

Se vede clar ca e fratele mai mic al lui G6 :ceuameni: :icon_rambo:

Asteptam de mult aceasta lansare si sper ca pe viitor sa-mi permit sa si am una, desi e extrem de greu de anticpiat in zilele noastre.

Pentru ceva informatii detaliate in romana vedeti si link-ul asta.

Ca o completare la motorizari scriu urmatoarele:

1.2 MPI - 60 si 70 cp

1.4 MPI - 85 cp

1.2 TSI - 105 cp

1.6 TDI - 75, 90 si 105 cp

Eu demult visam la o masina mica cu un propulsor pe benzina mic si turbo combinat cu o cutie automata. Se pare ca ceva ceva incepe sa se adevereasca New Polo 1.2 TSI + DSG7 :huh:

Pentru cei care se duc la salon vedeti poate dati peste un TSI :banghead:, asta m-ar interesa pe mine :o

Sanatate

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce motorizare are oare?suna bine:D si eu vreau sa sune asa polo-u meu :icon_rambo:)se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lasam topicul asta doar ptr noul Polo....

Asta e clar. Vom posta aici numai despre Noul Polo Mk5

pe voi ce motoare va intereseaza?

Pe mine: 1.6 TDI CR si 1.2 TSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt adeptul diesel. as vrea 1.6 tdi de 105. bluemotion cred ca o sa fie prea scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-ar fi interesat 2.0 TDI 170 CP (cel de pe Octavia RS CR) pe Polo ... sau macar pe Fabia RS viitoare. In drum spre casa, de la munca, ma gandeam .. totusi 12.500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un polo trendline la nemti este in jur de 12000 de euro la 1.2 70. la noi sunt mai ieftine decat la ei. cup edition da este ca lumea. dar sub 15 16000 nu cred sa il iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum arata el in poze asa, or fi compatibile jantele de 18" cu platforma tehnica ? Ibiza Cupra parca are de 17" din standard, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe voi ce motoare va intereseaza?

Pt. mine 1.2TSI sau viitorul 1.2TDI. Cu DSG!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ESP si siguranta, Euro NCAP nu mai acorda 5 stele modelelor auto ce nu au din standard pentru toate pietele ESP, sau cel putin asa am primit eu ca newsletter de la NCAP.

Nu cred ca va fi disponibil DSG pe motoarele mici, estimez ca fiind pe 1.6 tdi cr si 1.4 TSI cand va fi lansat GTI.

Ar fi foarte tare un 1.2 TDI CR cu DSG ;), sau un 1.2 TSI.

Ca intrebare suplimentara, daca dezvolta tehnologie turbo pe 1.2 12 V .. teoretic se poate implementa si pe actualele 1.2 HTP cum am eu sau atatia altii ... asta rezulta ca vom putea face upgrade contra un oarecare cost la dealeri ?

LE : daca din standard va avea ABS si ESP, 4 airbaguri, climatic, servo, inchidere centr cu telecomanda, jante tabla dar de 15", metalizata la un pret ok, mp3 samd .. va merita 12.500 € ptr un 1.2 70 CP

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potrivit comunicatului de presa VW, DSG7 va fi initial disponibil pentru benzinarele 1.4 85 CP si 1.2 TSI 105 CP si pe motorul diesel 1.6 TDI 90 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru 1.6 tdi 105 cai nu va fi DSG? am vazut ca acesta va avea standard o cutie 5+1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta DSG7 va fi disponibil, la un moment dat, si pentru 1.6 TDI 105 CP. Dar nu de la bun inceput (cel putin asa spune comunicatul VW). Probabil cei de la VW si-au facut niste calcule de marketing si au decis sa introduca ceva mai tarziu aceasta varianta de cutie si motrizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!