Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

nu te contrazic

am scris ce mi-a zis mecanicul. poate ajuta la ceva

dar... mi s-a intamplat la temperaturi scazute sa rateze pornirea la prima cheie dupa ce a stat o zi doua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi comportament il avea si masina prietenului meu...

Cauzele expuse de mecanicul tau...sunt asa, ca sa-ti inchida gura(e adevarat ca o benzina mai proasta ii poate grabi sfarsitul, la fel si mersul in oras, deoarece motorul functioneaza mult mai multe ore la acelasi numar de km). Sonda, conform specificatiilor Bosch are durata medie de functionare de 150 000 km(prietenului meu i-a aparut eroarea prima data pe la 140k km, schimband-o pe la 180k). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cam potriveste cu ce spui. Am 146k. Daca ies din iarna fara probleme o schimb in primavara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 Martor check engine azi in bord, eroarea e pe catalizator.. Ceva solutii inafara de schimbarea lui?

 

Eroarea :

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\036-906-032-AXP.clb
   Numar VAG: 036 997 032 L
   Componenta comandata: ME7.5.10            9970  
   Codare: 00031
   Atelier: WSC 49697  
   VCID: 234F8479B13055001CE
   WVWZZZ1JZ2D006534     VWZ6Z0A3505611
 
1 cod a gasit:
16804 - Bank1 
            P0420 - 35-00 - sistem catalizator randament scazut
Gata de functie: 0000 0000
 
de asemenea :
Adresa 46: Confort        Eticheta: 
   VCID: 55ABEAA1ACE4FBB022A
   Nota: Multe erori de comunicare
 
Ceva solutii si pentru asta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

 

 Martor check engine azi in bord, eroarea e pe catalizator.. Ceva solutii inafara de schimbarea lui?

 

Eroarea :

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\036-906-032-AXP.clb
   Numar VAG: 036 997 032 L
   Componenta comandata: ME7.5.10            9970  
   Codare: 00031
   Atelier: WSC 49697  
   VCID: 234F8479B13055001CE
   WVWZZZ1JZ2D006534     VWZ6Z0A3505611
 
1 cod a gasit:
16804 - Bank1 
            P0420 - 35-00 - sistem catalizator randament scazut
Gata de functie: 0000 0000
 
de asemenea :
Adresa 46: Confort        Eticheta: 
   VCID: 55ABEAA1ACE4FBB022A
   Nota: Multe erori de comunicare
 
Ceva solutii si pentru asta?

 

 

Cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Eu am un Golf 4 Variant 1.4 AXP. Mi s-a aprins Check engine in 2009 cand aveam aprox. 152.000 km. De atunci circul cu el aprins, acum masina avand 241.000 km. Niciodata nu am avut probleme sa nu porneasca sau sa nu stea la relanti.. Un coleg de la servici mi-a zis ca daca nu e de la vreo sonda, sa incerc sa verific ceva furtun flexibil de la evacuare..

O sa revin dupa verificare

O zi placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza, sa vedem ce erori ai.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, intrebare, de nestiutor..... dupa schimbarea sondelor lambda, mai trebuie adaptate sau facut ceva din diagnoza ?

Multumesc si daca este cineva amabil si cunoscator despre asta pe Sibiu, v-as fi recunoscator !

Golf 4  1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai trebuie sa faci nimic. Eventual sa verifici cu VCDS-ul daca au disparut erorile - daca nu, sa le stergi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Astazi am intampinat o noua problema legata de motor si Check Engine. Am plecat de dimineata in oras, masina a pornit fara nici o problema, a mers perfect. Am oprit-o pentru 10 min, dupa care in momentul in care am plecat mi s-a parut ca nu mai trage bine. Am observat ca becul de la check engine clipeste, mai ales cand turez motorul si mi se parea ca merge in 3 sau chiar in 2. Mai mult, falfaie pe teava de esapament si tremura la relanti. O sa ii fac un test si o sa revin, dar are cineva idee ce ar putea fi, a mai patit cineva asa, sau doar eu sunt norocosul? 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce s-a oprit brusc in drum cu o bobina de inductie cu piciorusul topit, acum dupa vreo 1500km de la schimb martorul acesta iar clipi dupa un drum  de 120 km. timp de 10 km( plus miros de ars) si oprire dupa acesti 10 km.

oprirea fu de cateva ore, pe urma martorul aprins la pornire, masina mearsa super cu el asa 100km si pe urma incepu sa tremure, pana in 3000rpm, plus urca foarte greu in ture, iar dupa cativa km incepu si sa clipeasca iara.

 

ce poate fi acum de vina?

 

antigelul sub minim (nu stiu daca are legatura) dar era un pic peste maxim  completat acum 1500km, fusese asa de ani de zile fara sa scada.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate fi acum de vina ?

Ca eu nu inteleg nimic din ce ai spus mai sus !

Explica ca sa inteleaga lumea , altfel nu vei primi raspuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jag parca traduce cu Goagalul din Ro in En si dupa aia inapoi in Ro...

Jag citeste de vreo 2 ori postul tau...daca reusesti sa intelegi tradu-ne si noua...

 

Candva in trecut s-a oprit masina si ai descoperit o bobina zapacita...ai schimbat-o ?

Dupa 1500km de la faza cu bobina a inceput sa "beculeasca"  check engine...banui...ar trebui sa confirmi...poate e alt "martor"...

Timp de 10km mirosea a ars...de unde?

 

Rezumand: martor care clipeste sau sta aprins si miros de ars...si tu ii dai talpa la 3000rpm si mai sus si te miri de ce nu trage?

Ce dracu mosule ai baut antigelu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refacui partial traducerea. :D

 

nu a mirosit decat la inceput cand a clipit. dupa stationare a ramas doar aprins nu mai mirosea si zbura ca in zilele bune.

iar pe final cand a inceput sa nu mai traga si sa clipeasca iara atunci da, trebuia tinuta peste 3000 ca sa nu simt trepidatii. schimbam cu o treapta mai jos ca de obicei. si o mai fortai de cateva ori spre 4-5000rpm sa vad daca isi revine, dar nu prea, degeaba arata ture multe ca aveam impresia ca tot in 2000rpm stau. 

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mosule, cand se aprinde check ul incerci sa menajezi masina, si te duci cu ea intr un service.

Fara o diagnoza la ea nu ti putem spune multe...cauzele pot fi multiple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat si nu am gasit o problema asemanatoare ca a mea care se manifesta in felul urmator: eram la semafor dupa ce am pus benzina, am vrut sa misc masina o jumatate de metru si am simtit o scadere de putere cand am oprit, motorul a inceput sa mearga intrerupt si sa clipaie check engenie (se aprinde si se stinge) motorul se aude ca al unui tractoras turuie asa nu stiu cum sa explic parca merge in 3 pistoane. va rog un coleg care a mai patit sau auzit de ceva asemanator sa ma ajute si pe mine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi ce erori ai pe Engine

Probabil bobina defecta , e doar o presupunere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o eu. A fost bobina de inductie. Am alergat sa caut una pana a picat inca una si in final am schimbat 2. Iti recomand sa nu faci alt drum decat acolo unde vei schimba bobina. Ca sa vezi care e dusa, daca nu ai cum sa faci un scan, poti sa scoti cate o bobina de induxtie pe rand si in momentul in care scoti o bobina si motorul nu scade in turatii atunci ai gasit cea cu probleme. Recomand totusi un scan ca sa stii exact pe ce dai banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai usor de depistat, este varianta cu scanarea - in felul asta, te duci direct la cilindrul cu problema. Eventual schimbi bobina cu probleme cu alta - de pe un cilindru alaturat si vezi daca se muta si defectul - daca da, bobina respectiva este de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu turbocip si o sa merg maine la el pentru o diagnoza. Revin cu amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema, bobina a fost problema! 

 

Totusi va recomand sa va duceti la o scanare, poate sa fie si alta problema 

 

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acelasi simptom l-am avut si eu.mai mult ca sigur pare a fi vreo bobina de inductie.incearca  cu o diagnoza computerizata si vezi daca ai vreo eroare pe vreun cilindru.daca ai schimba bobina de inductie de la cilindrul la care ai avut eroarea cu una de la alt cilindru si reaf o scanare iarasi.in mod normal daca e bobina dusa la rescanare ar trebuie sa ti se mute eroare pe cilindru pe care ai montat bobina cu care ai facut schimb.cel putin asa a fost la mine si asa.respect tuturor celor de pe forum si o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!