Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

2 Faults Found 
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low 
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction 
P0141 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

La masina din semnatura am aceasta eroare , cel care mi-a facut scanarea a spus ca este a-2-a sonda cea de dupa catalizator , se mai poate face ceva din ea ? sau pot sa pun ciocanul pe ea si sa cumpar alta? :) 

 

ps->martorul check sta aprins mereu :(

Modificat de Fantoma07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cu o mica problema deranjez si eu ...la o scanare cu VAG am ramas cu 2 erori cine ma poate ajuta cu ele?

app: 1.6 fsi vw golf 4

2 Faults Found:

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)

P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached

17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control

P1072 - 35-00 - Circuit Malfunction

Readiness: 1010 0001

La a doua verifica cablaj si sonda nox

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA prima ai o tija de la clapeta din admisie rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e munca multa acolo ... probabil cu admisia data jos , faci treaba buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri ,acum alta mai ineresant, veneam spre casa de la niste prieteni si la un momendat am fc o depasire cu treapta a 3 pana la vreo 5 mii de ture apoi  a 4 si a 5 si am ramas la vreo 110 km pe ora cand fara nici un semn se opreste motorul.....cu matorul de epc si baterie aprins ..am tras pe dreapta si dupa 1 min a pornit iara motorul fara probleme si am continuat drumul dupa 3 sau 5 km  s-a aprins epc s- a oprit motorul si a pornit iara pt 3 sec dupa care apare un msj oil pressure nu stiu ce exact k nu am apucat sa citesc.

 ajuns acasa am dat o scannare cu vag com 12 si iata rezultatul

6 Faults Found:
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control 
            P1072 - 35-00 - Circuit Malfunction
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) 
            P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
18321 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) 
            P1913 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
16577 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
            P0193 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
17852 - Potentiometer for EGR (G212) 
            P1444 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 1010 0001
 
 
pareri cam ce ar putea fii???
un prieten a spus k ar fi senzor presiune ulei 

am verificat sonda acum ceteva zile dar sincer nu am stiu la ce sa ma uit mai exact..si cablajul l-am izolat k era tocit pe unle locuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alin_afronie

asa am patit si eu din cauza la benzina..pana la urma s-a stins si acum iar s-a aprins...si inca nu am temrinat benzina asa-zis proasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu o problema la motorul BCB din semnatura.Mi s-a ars o bobina de inductie si am inlocuit-o singur,iar acum dupa ce pornesc motorul imi ramane aprins in bord martorul "chek engine" si mai scrie si "ABGAS".Problema e ca parca nici relantiul nu mai e cum era,adica oscileaza,nu mult dar se simte.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza si vezi ce cod de eroare ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRomanowski

Buna seara! Ma poate ajuta cineva cu erorile urmatoare:

 
6 Faults Found:
16575 - Fuel Pressure Sensor (G247): Implausible Signal 
            P0191 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small 
            P1543 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low 
            P1172 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
19490 - Intake Air Temperature Sensor 2 (G299): Signal too Large 
            P3034 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction 
            P1545 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction 
            P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0000 0000
 
Golf V 1.4 FSI (90cai)
 
Masina porneste OK. Are unele momente cand motorul "trage" normal si unele momente cand urca foarte greu acceleratia, ca si cum nu ar deschide clapeta de acceleratie (nu cunosc exact denumirea). Imi sta aprins in bord martorul "check engine" de cateva ori a disparut si am zis ca s-a terminat cu problema dar dupa vreo 100 km a reaparut (asta s-a intamplat de 2 ori)..
Cunoaste careva problema si ma poate ajuta si pe mine?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deranjez cu o mica intrebare : golf 4 1.4 16V an 1998,nu gasesc check engine in bord,nu am minidot si nici maxidot.cand pun contactul toate se aprind mai putin al 2 de sus,(pe mijloc) sa zic asa,si pare a fi cel de placute/frana.e un cerc si ceva "tremurici" pe langa el :)

 

E posibil sa nu aibe?am dat cu vagcom o scanare si la fel,toate s-au aprins mai putin acela.sper ca nu e si cazul la mine de "umblat pe la cabluri"

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

  O scurta intrebara urgenta...De ceva timp din cind in cind mi se aprinde Engine Check,iar eroare pe care da testerul este P0172, il sterg si dupa 2,3 saptamani apare iarasi..am tot cautat insa am gasit cam 5-6 cauze posibile.S-a mai intalnit cineva cu codul asta?Care poate fi cea mai probabila cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ajuta un search aici sau pe joagle :

 

16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1
Possible Symptoms

* Irregular behaviour

Possible Causes

* Fuel system
* Excessive fuel pressure
* Leaking or contaminated fuel injectors
* Leaking fuel pressure regulator
* Low fuel pressure or running out of fuel
* Vapor recovery system
* Air leaks after the MAF
* Vacuum leaks
* Improper seated engine oil dipstick
* Stuck EGR valve
* Oil overfill
* Cam timing
* Cylinder compression
* Exhaust leaks before or near HO2Ss.

 

Sau aici link http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3614985

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa descriu si eu simtomele.

Masina a fost adusa din germania, dimineata si seara eu am luat de la tipul respectiv cum am alimentat cu clasicul 95 sa aprins check engine.

Ieri la o scanare cu tester Delphi au rezultat urmatoarele erori:

17526 Senzor Lambda 2 bloc 1, incalzirea senzorului lambda; circuit deschis

16525 senzor oxigen circuit incalzitor defect (Bank 1 senzor 2)

16785 Valva recirculare gaze debit insuficiemt

18010 +30 tensiune

16645 injector 1; scurtcircuit la masa

16651 injector 3; scurtcircuit la masa

16654 injector 4; scurtcircuit la masa

16648 injector 2; scurtcircuit la masa

17833 supapa de ventilatie rezervor; scurtcircuit la masa

16502 Temperatura lichid racire motor circuit intrare inalta.

Cam astea ar fi cele date de testerul delphi, scanarea a avut loc cu motorul oprit iar masina se comporta bine, doar check-ul sta aprins.

A fost sters ieri iar in dimineata asta sa reaprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deranjez cu o mica intrebare : golf 4 1.4 16V an 1998,nu gasesc check engine in bord,nu am minidot si nici maxidot.cand pun contactul toate se aprind mai putin al 2 de sus,(pe mijloc) sa zic asa,si pare a fi cel de placute/frana.e un cerc si ceva "tremurici" pe langa el :)

 

E posibil sa nu aibe?am dat cu vagcom o scanare si la fel,toate s-au aprins mai putin acela.sper ca nu e si cazul la mine de "umblat pe la cabluri"

 

 

Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

check nu e acolo.... la benzina, trebuie sa ai - da jos ceasurile, da jos folia si o sa vezi daca nu cumva este acoperit martorul/ledul... sau daca nu e scos de tot, de pe placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Am si eu o nelamurire... Am un Vw Bora 1.6 16 valve Benzina din 2002 si cand pun contactul imi ramane aprins Check engine.

As vrea sa stiu daca el trebuie sa se stinga de pe contact sau daca ar trebui sa ramana aprins. 

Tin sa mentionez ca dupa ce pornesc motorul se stinge martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

astazi iara am avut probleme cu scumpa mea masina ...pur si simplu nu a pornit .

Dupa o scanare cu vag-com am avut urmatoarele errori:

 
                Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 036 906 013 D
  Component and/or Version: MED7.5.11           5129
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ3W106319     VWZ7Z0B5533069
                      VCID: 102F56C250C37E9E043-517A
4 Faults Found:
 
17477 - NOx Sensor (G295) Heater Control 
            P1069 - 35-00 - Short to Ground
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
16577 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
            P0193 - 35-00 - Short to Plus
17852 - Potentiometer for EGR (G212) 
            P1444 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
 
Readiness: 1110 0101
 
 
 
 
dupa ce le-am sters si am pornit masina dupa circa un minut s-a oprit iara ,scanad din nou am avut alte errori:
ddress 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 013 D
   Component: MED7.5.11           5129  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 102F56C250C37E9E043-5198
   WVWZZZ1JZ3W106319     VWZ7Z0B5533069
 
3 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
16576 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
            P0192 - 35-00 - Short to Ground
17477 - NOx Sensor (G295) Heater Control 
            P1069 - 35-00 - Short to Ground
Readiness: 1110 0101
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 M
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01266 785 00200
   VCID: 3467FA52549B62BE40B-5198
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

 

miii de scz defapt al 2 set de errori a fost primul .

ma puteti ajuta cu niste pareri sfaturi in afara de "SCAPA DE EA CAT MAI REPEDE"

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Vezi ce se intampla de nu comunica ABS cu ECU... trebuie verificat si immobilizatorul de ce iti interzice pornirea. 

 

Se verifica in pasi, sa vedem de unde este - trebuie vazut daca problema este de la ceasuri - lipituri reci in mufa verde... sau daca problema este de la ECU...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

check nu e acolo.... la benzina, trebuie sa ai - da jos ceasurile, da jos folia si o sa vezi daca nu cumva este acoperit martorul/ledul... sau daca nu e scos de tot, de pe placa.

 

Deci,la benzina becul e in acel patrat unde ar trebui sa fie mini/maxi-dot,am pus lanterna si chiar nu vad "check engine",am la "turometru" : cheie,centrura,in "patrat" am : benzina,ulei,apa stergator,placute frana,etc iar la "vitezometru" am : parking,epc,abs,bateria...

 

as da jos folia sa ii fac o poza dar nu stiu sigur daca trebuie calibrate inapoi acele!?

 

Ceasurile seamana cu cele atasate (de pe net luate,cred ca sunt de pe un diesel) atat ca ale mele au 7000 turatii.

post-132519-0-01131700-1400228118_thumb.

post-132519-0-46147300-1400228122_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, azi mi s-a aprins martorul '' check engine'' dupa o scanare, mi-a dat urmatoarele erori :

 

Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No: 036 906 032 G
   Component: ME7.5.10            4433  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 142C0B3A64AC99BE3BD
   WVWZZZ1JZ2W602125     VWZ7Z0B4860709
 
2 Faults Found 
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 - 
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 0000 0000
 
 Ce poate sa fie ? 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujie,bobina sau fisa cilindru 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este fabricata inainte de 2001 , adica euro2 , nu ai martorul Check Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Levi,la concluzia aia am ajuns si eu dar nu din vorbe ci dupa cateva investigatii.Si da se pare ca nu are check engine,dar sti ce e ciudat?Am fost in Turda sa vad ceva masini de vanzare si era un mk4 din 99 (zicea el) si cum am pus contactul cum pingg---check engine-ul era colo,Parerea mea e ca a schimbat ceasurile,ca la motor se vedea "urme" de spray si manopera "romaneasca".

 

 

 

 

@Dtm:

 

Uita-te la delcou,posibil sa nu iti dea scanteie la bujie sau daca e crepat,etc scapa pe langa,am patit la un polo acelasi lucru.

 

Scoate bujiile,in special bujia 4,vezi daca e putin umeda.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegilor

 Am revenit cu o noua postare in legatura cu masina mea vw golf4 1.6fsi ,cu cateva zile in urma am postat k am mai multe errori si diverse in functie de scanare dar am rezolvat sa spun asa cam 90%(sper k atat) din problema cu ajutorul unui baiat cu un tester profesional si desigur cu o investitie de 200 roni si un drum pana la targoviste dupa   NOx Sensor Controller VW cod piesa. 036-906-263C  ,desigur k a trebui sa schimb si bateria k de nu dadea suficient curent a mea (noroc cu logan k nu e pretentios la baterie) .

Erorile sau dus acum in mare parte in afara de cea cu  17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)  P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached ,sunt curios de la ce poate fii acesta eroare .

O parere????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!