Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Nu am retinut, spre rusinea mea, oricum tipul care mi-a facut testul a spus ca este o eroare des intalnita la acest model si ca nu este nici un motiv sa ma ingrijorez. Ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intreaba-l pe tipul respectiv , despre eroarea aparuta si apoi posteaz-o aici sa vedem exact .

Abia apoi o sa iti putem spune "ce ar putea sa fie" .

Normal trebuia sa iti spuna el cand ti-a facut diagnoza :)

Ca e des intalnita , nu e relevant deloc

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
florin dorneanu

la mine s-a aprins la fel acest martor iar in urma unei scanari a rezultat ca e EGR acum as vrea sa vad daca se poate curata daca se poate nu sa il schimb deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar, si tu esti in situatia mea cu EGR pe duca :) Ce eroare ai ? Excesive sau Insuficient? Poti incerca sa-l dai jos(nu se da greu), pui pe pinii 1 si 5 12 volti de la baterie, si daca misca pistonul din el e bine. Daca nu, poti incerca sa-l lasi in benzina 1-2 zile la inmuiat(doar partea cu pistonul, fara bobina si mufa cu contacte). Daca nu, alt EGR, eu personal l-am blocat deocamdata, ca nu prea e sanatos sa mearga mereu pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De curand sunt posesorul unui Golf 4 1.4 16v, am avut "norocul" ca la cumparare sa nu genereze nicio eroare pe tester, dupa care in aceeasi zi mi s-a aprins martorul Check Engine in bord. Masina tragea foarte greu, ulterior am aflat ca de fapt asa trage (eu eram obisnuit cu masina de serviciu, o Honda 1.6 Diesel cu 120 de cai). Am fost la service, au constatat ca bujiile erau pline de ulei si s-au gandit la garnitura de chiulasa, am schimbat bujiile, pe la garnitura de chiulasa am inteles ca au pus o solutie gen silicon si nu mai sunt probleme acolo. La 2 zile iar mi s-a aprins martorul, din nou service, de data asta masina se comporta extrem de ciudat, la relanti trepidatiile erau exagerate. Dupa diagnoza mi-au schimbat baietii si fisele de bujii. Totul bine si frumos, la o saptamana iar martorul aprins. Am incercat si la mine la munca un tester, mi-au pus colegii tester-ul pe masina prima data mi-a dat eroare pe cilindru 1. Au facut schimb de injectoare intre 1 si 4, masina se comporta ok insa de cateva zile iar mi s-a aprins martorul. La tester iese catalizatorul. Nu stiu ce sa mai fac, m-a luat capul de cate probleme a avut masina intr-un timp foarte scurt. Mentionez si faptul ca la relanti si mai putin in mers, motorul are un zgomot de parca merg cu un diesel nu cu un benzinar.

Ceva sfaturi?

 

Multumesc frumos

Modificat de puturaAndrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare nu ti-a dat vreo eroare pe sonda lambda 1??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au pus la capacul de la culbutori nu la chiulasa :)

Sa nu ai probleme la aprindere.Verifica si cu o alta bobina de aprindere sau vezi daca are fisuri.Pulverizeaza apa cu un |fas-fas| de ala de geamuri pe bobina si vezi daca se schimba mersul motorului.Si asta are probleme in timp.Fa o scanare si posteaz'o pe aici.

PS:Motoarele astea de 1.4 (ape,axp) sunt stiute ca avand probleme dupa ceva km,transformandu'si sunetul intr'unul tacanit.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare nu ti-a dat vreo eroare pe sonda lambda 1??

 

Pe la primele testari cu vag.com mi-a vazut eroare pe sonda lamba 1, s-au uitat baietii la ea, a iesit unul dintre mecanici cu ea pe autostrada dupa ce am alimentat-o (bag benzina doar de la OMV) si i-a pus si un aditiv, a dat niste ture si mi-a zis ca ar trebui sa fie in regula.

 

au pus la capacul de la culbutori nu la chiulasa :)

Sa nu ai probleme la aprindere.Verifica si cu o alta bobina de aprindere sau vezi daca are fisuri.Pulverizeaza apa cu un |fas-fas| de ala de geamuri pe bobina si vezi daca se schimba mersul motorului.Si asta are probleme in timp.Fa o scanare si posteaz'o pe aici.

PS:Motoarele astea de 1.4 (ape,axp) sunt stiute ca avand probleme dupa ceva km,transformandu'si sunetul intr'unul tacanit.

Spre rusinea mea, nu sunt as cand vine vorba de ridicarea capotei. O sa incerc si treaba asta cu bobina. Legat de km masina are in bord 180.000 km din 2001, conform istoricului scos de un prieten de la Cardinal acestia sunt reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mecanicul ala care ti-a zis ca ar fi in  regula sonda lambda dupa ce ia pus niste aditiv si benzina de la OMV si ia dat niste ture si crede ca ar fi in regula sonda cred ca ori habar nu are de mecanica ori a vrut sa scape de tine repede.

Daca la scanare ai vreo problema la prima sonda lambda sa nu mai intrebi de ce merge motorul ca naiba.

Eu am avut probleme cu sonda lambda 1 si motorul nu il mai recunosteam,efectiv nu mai putea sa urce nici macar o panta,uda bujiile,oscila relantiul,aprins EPC,avea eroare pe EGR si toate datorita acelei sonde nenorocite care dupa inlocuire motorul merge absolut impecabil.

Trebuie sa o scanezi sa vezi ce erori ai si in functie de erorii schimbi piese,nu dupa urechea unora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima scanare a fost astazi, nu am facut-o cu vag.com am facut-o cu un tester universal iar eroarea a fost pe catalizator. O sa fac o proba cu un catalizator nou si daca nu mai da erori o sa il cumpar. Ce am uitat sa mentionez e ca desi jantele sunt pe 17 consumul mi se pare imens pentru oras(Ploiesti), 11 in conditiile in care schimb viteza intre 2000 si 3000 adica nu turez foarte tare...

Modificat de puturaAndrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!eu dupa ce am trecut de la jantele de tabla de 14(175/85 parca) la cele aliaj de 17(235/45) mi'a crescut consumul cu maxim 0,5% De la ultima resetare adica acum 2376km am 8.2% mediu mers numai prin oras(Bacau) nici prea forja nici prea batraneste:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si legatura cu martorul Check Engine este...?  :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama masii iar s.a aprins check engine si asta pentru ca de curand am blindat egr deoarece nu mai percuteaza deloc. Am gasit ceva egr mai universal made china ce ziceti merita sau sa caut ceva original?. Oricum cred ca diferenta de functionare la motor nu cred ca o sa simt, motorul merge rotund si cu egr blocat &stricat iar pt faptul ca nu prea trage cred ca e de vina compresia motorul 1.6 vw in fond nu e prea facut sa traga el din greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine de 6 luni ma necajit Check engine,in ultima saptamana nu s-a mai stins.Ma duc fuga la ,,tester",de fapt meseriasul are VCDS (Adi Marchidan),imi gaseste: 

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

 

16525/P0141/000321 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

 

16712/P0328/000808 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

--Ii zic: motorul merge rotund,nu pierde putere,consum normal(medie 8,5-mai mult in jurul orasului),nu cade-n bot...

--Imi zice, sterg ,dupa care mai face o scanare,nu mai apare nimic,da autoscan,nu mai apare nimic,mai cauta erorile si dupa ,pune intrebarea:"ai scos borna?"

--Da, am dat bateria jos in toamna.

Nu mai afiseaza Check engine,deci :Driver:

Si totusi,ptr.cei care au umblat la baterie(dat jos o borna, +) exista o speranta.Dupa un drum de 400 Km (forjat, cum imi e stilul, si cum poate'" Broasca" mea),drum parcurs la inceputul lui iunie,s-a stins martorul "Check engine".Achizitionarea unei sonde Lambda 2 a picat, asa ca pot sa ma bucur :Driver: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine sa intamplat sa se stinga martorul facînd doar 5km fara sa dau +jos si circuland cam un an cu el aprins.Întrebarea este daca eroarea ramîne stocată undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Check Engine" se arpinde cand ai probleme cu sondele lambda sau cu EGR_ul. Uneori se aprinde si la scanare nu iti arata nici un cod de eroare. Cauze ar fi catalizator infundat sau sonda lambda. Eu am mers cam 2 ani cu check engine aprins...pana au aparut probleme serioase....dupa inlaturarea catalizatorului, segmentarea motorului, curatirea sondei lambda.... nu s-a mai aprins deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat...Check engine se poate aprinde din multe alte cauze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cartea tehnica, in dreptul lui Check Engine scrie indicator martor evacuare gaze...iar in cazul meu check engine s-a aprins doar pentru ca am avut probleme cu evacuarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta ai si martor EPC activ,dar nu toate au asa,au doar CHECK activ care se aprinde pt mai multe situatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la g4 1.4 16 v din 1999 cod motor AKQ ....trebuie șa șe aprinda martorul check engine atunci cand pun contactul?......la mine șe aprind numai immobilizer și airbag la turometru iar la vitezometru le aprind abș și ala de la baterie ....

 e poșibil șa fie aștupat .....șau așa e șa motoarele din 1999

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un output test pe instrumente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ceau, 

 

Imi tot apare si dispare martorul check engine in bord. Cand apare sta cateva zile aprins, apoi dispare cateva zile, de mentionat ca merg zilnic cu masina. Am scanat cu vag com-ul si mi-a afisat eroarea de mai jos, sa inteleg ca ii dusa sonda lambda?

 

 

Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl

   Part No: 036 906 032 L

   Component: ME7.5.10            3758  

   Coding: 00031

   Shop #: WSC 00000  

   VCID: 1933D3BD8382931

   WVWZZZ1JZ2U220029     VWZ6Z0A3915203

 

2 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 

            P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit 

            P0141 - 35-00 - Malfunction

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Saptamana trecuta mi s-a aprins si mie. Am facut un drum de 200km dupa care s-a stins la prima pornire, e adevarat am calcato putin.

Am mers la mecanic si a facut o diagnoza.

A zis ca eroarea era de la sonda lambda inainte de catalizator dar nu e nici o problema.

Cauze ar fi: mers mult prin oras, benzina, chiar si daca "ramai pe rosu" cu benzina.

Daca ar fi sonda defecta ar creste consumul cu 2-3 lintri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i chiar asa...am avut caz(un prieten cu G4 1.4 AXP) in care prima sonda era dusa, consumul fiind neschimbat. Masina insa pornea mai greu...cateodata chiar f urat. Dupa schimbarea sondei totul a revenit la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!