Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

  Mi s-a aprins si mie martorul "Engine Check" si cand am adus masina la service mecanicul mi-a zis ca o fi de la benzina.Am bagat o solutie de curatare care cica trebuia sa curete tot sistemul insa martorul se tot aprinde,chiar daca am sters deja de doua ori eoarea,si ramane aprins.Am facut si cateva teste iar rezultatul a fost acelas: ciclu incomplet....amestec prea bogat.Adica motorul primieste prea multa benzina...cred :mellow: .As fi tare recunoscator daca cineva m-ar puitea ajuta ca trebuie sa folosesc masina zilnic asa ca nu'i prea linistitor sa stiu ca masinuta are ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza exact eroarea care o ai.

In principiu, pot fi multe, de la aprindere proasta, sonda lambda imbatrinita la supapa regulatoare de presiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul care se afiseaza pe tester este P1165.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF/MAP ce poate arata eronat, supapa reg presiune, injectoare, sonda varza si EVAP/canistra de carbon/valva N80 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata, a fost o bobina de inductie de vina. Multumesc lui Turbocip pentre diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Am din nou o problema, dupa ce am schimbat bobina, martorul check engine a ramas aprins si mi se pare ca mersul motorului nu mai este ca inainte. Poate fi si altceva sau isi revine dupa ceva kilometrii? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teroretic ar fi trebuit sa dispara dupa vreo 10 km...practic trebuia stearsa din calculator...incearca sa o lasi vreo 30 de min fara borne la baterie si daca tot nu dispare posibil sa mai ai si alte erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu azi am pornit-o din nou, la relanti e ok, se aprinde check engine si ramane aprins galben, nu mai clipeste. inteleg deci ca dupa 100km o ia razna si incepe sa clipeasca si sa traga greu, cel putin asa a facut ultima data, culmea la mers in oras, poate in exterior nu se intampla oricat as fi mers.

 

miros foarte aromat, parca nu era chiar asa la pornnire, dupa cateva minute ok.

 

poate sa aiba legatura antigelu g12 "prost" de slovacia completat sau filtru de benzina neschimbat? sau bateria slaba? sau doar atat tine calitatea vw pana pica diverse piese?

 

ma bate gandu sa mai merg cu ea asa prin oras cativa km, daca sta doar aprins si trage normal.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi si fa o diagnoza, sa vedem ce eroare a stocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cand ii fac diagnoza, o sa mai fac doar drumuri prin oras, deci scurte.

 

azi porni iar cu becul aprins, mersai cateva sute de metri, oprit iar pornit/oprit, iar la a 3-a pornire fu fara bec aprins si mersai asa cativa km prin oras. trage normal.

 

antigelul nu l-a consumat, nu stiu de ce am vazut pe drum altfel, mi s-a parut ca mai vad doar stropi pe peretii vasului.

 

de la filtru de benzina neschimbat nu poate fi, nu? sau uleiul ca este la maxim sau poate un pic peste?

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

   Salutare!  De cateva zile s-a aprins martorul motor la Touranul 1,6 fsi ,an 2003, cod motor BAG. I-am facut o scanare si a rezultat: 17748/P1340/004928-Camshaft Position Sensor (G40)/ Engine Speed Sensor(G28):Incor.Correlation. Stie cineva ce ar putea fi si cum as putea rezolva problema? Multumeac frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine pusa la punct !


Sau s-a intamplat sa-ti sara de la punct ...

Sau senzori miscati de pe pozitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Chiar daca e distributia pe lant poate sa sara de la punct? De cand am cumparat masina nu am umblat la distributie. Cred ca era timpul. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate. Am intalnit mai ales la Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu un Golf 4 1.4, 16v benzina. Am facut o scanare cu VCDS si am urmatoarele erori:

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No: 036 906 032 P
   Component: ME7.5.10            3547  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 1D311F899756678452335D
 
3 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 -- 35-10 -  - Intermittent
16686 - Cylinder 2 
            P0302 -- 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16798 - Secondary Air Injection System Valve (N112) 
            P0414 -- 35-00 - Shorted
Readiness: 0000 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 31414 615 1234567
   VCID: 2C57C24D8CEC9E0CD5ADF8
 
1 Fault Found:
00538 - Reference Voltage 
            012 -- Electrical Fault in Circuit
 
Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii. Ma intereseaza in special erorile de la motor

Masina pare sa nu mearga sau sa sune ciudat dar Check engine e aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.

 

Sunt fericitul, sau poate nefericitul posesor al unui Golf 4 1.6 16 v cod motor BCB si am si eu o problema care ma roade rau de tot.

Dupa ce mi-a licarit check-ul si motorul a inceput sa mearga in 3(cred eu) am facut o scanare si mi-a dat eroare de misfire cylinder 3/ intermitent.

Bun, am crezut ca a crapat bobina. Am sters eroarea, sa vad daca mai apare, iar motorul si-a revenit, pana cand m-am dat putin la el pentru a urca o coasta.

Pentru a fi sigur de asta am schimbat bobina si bujia 3 cu cele de pe cilindrul 4, pentru ca eroarea sa se mute pe acest cilindru. Stupoare, eroarea aparea in aceleasi circumstante dar tot pe cilindrul 3.

 

Va intreb si eu, deoarece lucrul asta m-a terminat: ce ar putea sa aiba motorul, tinand cont ca dupa fiecare stargere a erorii functioneaza ireprosabil si incepe sa faca urat si sa dea eroarea numai cand este in sarcina(a se citi mers sportiv si calcata pe coada)?

 

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul pana in ECU. daca e ok, trebuie verificat ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat de grav sa fie?

Mi-e groaza sa verific acum pe vremea asta cablajul, tinand cont de apa, zapada si ca plasticele sunt casante la temperaturi joase.

Ma gandeam........daca nu cumva este vreo supapa, ar aparea la un test de compresie?

Cam cat ar trebui sa fie compresia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa faca figuri doar cand o calci puternic ?

 

in genere, ar trebui sa se simta ceva si la relanti... sa nu ai un mers perfect rotund.

 

daca sunt probleme mecanice (supapa, etc) trebuie sa rezulte asta, cand masoara compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de confirmari, astea le aveam si eu in cap, maine sunt programat la doctor...sper sa nu fie ceva grav.

Revin cu rezolvarea.....sper.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA schimbarea si cu injectorul de pe 3 pe 4 si vezi unde se muta eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa multi nervi (a se citi draci)...si niste mecanici neseriosi......dupa care in ziua de azi eram cu motorul desfacut si mai halit de vreo 1500 lei...am rezolvat problema la un prieten despre care stiam ca se pricepe la orice.

Primii mecanici au dat vina fara sa se uite la masina la o supapa, dar si-au dovedit neinteresul in a-mi rezolva problema fiindca le-am spus ce verifiocari am facut eu si poate asa nu mai puteau ciupi mai nimic. Nevenindu-mi sa cred asta le-am cerut sa imi faca un test de compresie, dar neavand cu ce, fiindca prostii stricasera manometrul, m-au sfatuit sa gasesc sa fac eu testul si dupa sa vin cu rezultatele la ei. Plecand plin de draci, din intamplare am dat peste prietenul care m-a rezolvat. Un lucru important am uitat sa precizez data trecuta: masina are instalat si gpl. Prietenul de cand am ridicat capota a observat ca un furtun de la un injector de gpl, in speta nr3, de la cilindrul cu probleme, era strangulat si asta imi facea masina sa functioneze in 3 pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se explica ca dupa ce am mers un an si cateva luni cu martorul Check engine aprins stiind si de eroarea pe care o am sa stins singur fara sa decuplez bateria sau cu vag-ul.Ce explicatie poate fii? nu mai am aceea eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt radusb: dupa cate vizite am facut la mecanic pentru orice fas al masinii si dupa cate piese am schimbat pe ea cred ca un check engine aprins fara simtome dar care mai ales se si stinge nu e ceva grav. Si eu am avut check engine aprins. La scanare cu vag imi dadea misfire pe cilindrul 2. Masina nu prezenta modificari de comportament. Am mers la mecanic, s-a uitat la ea ( Bujii puse anul trecut, bobine tot anul trecut bosch, sonda, valva egr care era proaspat pusa, etc) si nu a gasit nimic, a facut o tura cu ea si a zis ca e ok. A sters erorile iar dupa 2 zile s-a reaprins check engine fara simtome. In decurs de o sapt s-a stins si nu s-a mai reaprins.La scanare cu vag eroarea e tot acolo dar nu se mai aprinde check engine. Cred ca vorbim de unele erori care atunci cand ajung intr-un punc critic se aprinde check engine iar apoi cand scade gravitatea se stinge martorul.Sa nu uitam ca spre exemplu in privinta erorii care o are masina mea calculatorul ca sa decida ca e misfire pe cilindrul 2 interpreteaza ce informatii vin de la sonda lambda, bobine de inductie senzor batai ax came etc si iti genereaza o identificare a locatiei unde crede ca este problema.Deci misfire cilindrul 2 nu e sigur ca inseamna probleme cu bujii sau bobine. Vreau sa spun ca daca nu are simtome masina nu e ceva grav. Este posibil ca la un control de gaze sa fie diferente dar sa nu uitam ca vorbim de golfuri care au o varsta cum vad ca si masina ta are. Poate sa fie o eroare eroare si nimic altceva. Oricum erorile cu galben sunt de atentionare si nu inseamna ca nu se mai poate circula cu masina iar cele cu rosu prezinta adevarata problema care presupun sa nu pornesti motorul decat dupa ce a fost remediata problema. De curiozitate cand ai timp scaneaza masina cu un vag sa vezi ce eroare era. Daca masina prezinta simtome atunci neaparat sa o vada un mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!