Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

Are cineva Superb 1.4TSI (125CP)?

Sunt interesat cum se descurga o masina ca Superb cu acest motor. La prima vedere as spune ca ar fi putin submotorizat dar totusi e mai rapid decat octavia mea cu 1.9TDI stock (cu 1.3sec de la 0-100km/h).

Am o verisoara care vrea sa treaca de pe Fabia2 1.4MPI (86CP) la o masina mai mare si desi i-am recomandat Octavia FL 1.4TSI s-a indragostit de Superb, insa nu si-ar permite decat varianta cea mai ieftina (Comfort 1.4TSI 125CP) de 18111Euro (cu TVA). Eventual daca face rost de cupoane rabla sa mearga pe varianta Ambition (19554Euro), in special pentru Climatronicul Dual-Zone, pentru ca in rest e multumita de dotarile standard Comfort (dotari care majoritatea nu sunt nici macar pe Elegance la Octavia).

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa gasesti un S2 1.4 TSI ratacit la drive test la vreun dealer. Dupa mine, as inclina sa cred ca se misca ca o Octavia 2 1.6 MPI.

Cam mare saltul de la clasa mica la clasa media cu ampatament de A6. Octavia2 pe care i-ai recomandat-o era de departe o optiune mai potrivita.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa gasesti un S2 1.4 TSI ratacit la drive test la vreun dealer. Dupa mine, as inclina sa cred ca se misca ca o Octavia 2 1.6 MPI.

.......

Hmm...sa stii ca nu este chiar ca O2 - 1.6; :)

Are ceva viata in el, motorasul ala..am ramas placut surprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mi-a soptit o pasarica zilele trecute ca va aparea motorul de 2.0TSI 200cp pentru gama Superb 2

Are cineva o informatie confirmata?

Mersi

LE: am verificat pe .cz si apoi pe .ro si, surpriza!, este disponibil in varianta Elegance 2.0TSI 200cp DSG, pretul de pornire app 22.000 eur f TVA

Sounds good 4 me :biggrin:

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut prieteni. Nu as vrea sa mai deschid alt topic pentru ca ar avea acelasi titlu, asa ca va cer voua o parere aici. Am configurat 2 masinute, superb2 bineinteles, si dupa ce am hotarat eu ce am reusit, acum va cer sa imi dati un sfat .. situatia sta cam asa : superb 2 4x4 cutie manuala 6 trepte, motorizari : 1.8 TSI 160Cp sau 2.0 TSI 170Cp.

Sincer nu stiu ce sa aleg, cred ca ar trebui sa tin cont si de faptul ca mai mult de 20.000Km pe an nu fac, asta fiind un maxim. Deci ca si fiabilitate, cum o sa se comporte cele 2 motoare, mentionez ca nu intentioez sa vand masina peste 3 4 ani ci o sa ramana "in familie".

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La motorul de 170 CP, cred ca ai vrut sa spui 2.0l TDI. 2.0l TSI are 200CP.

2. Daca este asa cum am banuit, te rog sa citesti ACEST topic si sa nu reluam aici discutia benzina vs. diesel.

3. Daca ai sa cauti pe forum, ai sa gasesti discutii despre fiecare motorizare in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorizarile la care ma refer sunt acestea :

Noul Superb Elegance TSI 4X4 / Benzina / 1.8l / 118 kW/160 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi

Noul Superb Elegance TDI CR 4X4 / Motorina / 2.0l / 125 kW/170 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi.

Am sa citesc si acolo. multumesc pentru interes, dar asa ca fapt divers credeti ca o sa apara un 4x4 DSG pe motorizari de pana in 2.0l ?! Ma tenteaza si pe mine DSG-ul dar nu as renunta la 4x4.

Decizia pe care o am de ales este destul de grea. Mentionez ca pana acum nu am condus nicodata un diesel, am avut bora 1.6 si fabia 1.2 .

As alege benzina pentru ca :

-chiar daca are un consum mai ridicat la 100km, eu nefacand mai mult de 15/20k pe an sa zicem ca se compenseaza

- am un fix : benzina este mai silentioasa, mult mai silentioasa decat motorina, mai ales "pe liber" ;

- pornirea la rece, ar mai fi un avantaj la benzina, se incalzeste mult mai repede;

As alege diesel pt ca:

- dingurul avantaj pe care il cunosc eu acum este consumul

Masina nefiind una de fugareala, nu ma incanta faptul ca apas pedala si am cuplu la turatii mici si is primu la semaforul urmator.

Daca aveti si alte idei/sfaturi v-as fi redunoscator.

PS: inca citesc thread-ul benzina vs diesel

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e clara, iti place benzina, ia benzina. Rulajul tau anual nu e unul mic, dar nu e nici unul care sa incline clar balanta catre dizal. cred ca totul tine de ce vrei tu. Si nimeni nu te va lamuri mai bine decat un DRIVETEST. Trage cu dintii de asa ceva.

Deoarece conduc un Superb dizel, pot sa-ti spun ca motorul de 170 cp este destul de viguros si putin insetat daca mergi decent cu el. Totodata, zgomotul este destul de redus fata de TDI-urile anterioare. Iarna inca nu l-am condus.

oarecum offtopic : de ce musai 4x4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o masina mare, si cred ca acest lucru o face mai putin controlabila pe vreme nepretentioasa, si inca ceva: eu consider ca am nevoie de integrala pe drumurile pe care merg, vreau ceva mai sigur, ideal pt mine cred ca era 4x4 DSG, renuntam chiar la unele optionale, dar nu este decat pe 3.6 care depaseste cu muult bugetul.

sunt programat la un destdrive cu 1.8 benzina, nu stiu insa daca e 4x4.

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omuleee........citesc de cateva zile despre superb berlina si combi. Si am in cap aceeasi dilema ca tine 4x4 1.8 tsi sau 4x4 2.0 tdi 170 cp....bine asta in cazul in care mi-as permite. :( :icon_thumright:

Eu nu prea sunt cu diesel-urile dar.....avantajul acestuia e ca este mult mai silentios ca vechile generatii, are cuplu motor serios, ceea ce te ajuta mai ales la reprize, e posibil mai bine chiar ca 1.8 tsi si pe langa toate astea ai si consum mai mic.

Benzina stim foarte bine e mult mai silentios, motorul acesta are o prezentare foarte buna, cuplu, putere, consuma decent daca nu te dai la el prea tare si pe langa astea are si distributia pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum pt mine balanta e inclinata destul de mult catre benzina, singurul lucru care m-ar face sa-mi schimb decizia ar fi un test drive de care o sa raman foarte impresionat, deocamdata am mers cu 2.0 tdi cu tratiune fata si nu-mi placea sincer cum se auzea motorul, huruia de parca era de tractor. cum am mai spus, astept sa ma sune cei de la reprezentanta sa merg cu TSI-ul ... si se pare ca saptamana asta dau comanda, sper sa am masina in 2 luni. :P

am reusit sa fac o comparatie intre cele 2 motorizari, in attach. Se pare ca TSI-ul are un cuplu destul de bun la turatii mic, fiind benzina poate sa urce in turatii fara probleme, asta inseamna ca are o plaja destul de mare de turatii => un condus mai placut urban.

.... si pe langa astea are si distributia pe lant.
!?!?!! :) :) oare ?!

post-31246-1283838616_thumb.png

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Week-endul asta am condus pret de 4 zile, prin amabilitatea unui dealer Skoda, una bucata Superb Combi Elegance, 2.0TDI CR 170cp DSG cu f multe dotari (de la hayon actionat electric, piele, parcare fata spate cu asistent parcare laterala)

Nu o sa postez chestii ce sunt mai mult sau mai putin subiective - gen benzina vs diesel sau DSG vs manuala - sunt topic-uri intregi care trateaza problemele astea

Pentru a lamuri cateva din intrebarile de aici, pot spune ca motorul este muuult mai silentios decat ai crede (mai am un CR pus pe o Kia ca masina de munca si nu se compara), singura chestie sesizata fiind un zgomot metalic (gen tabla) la turatii mici (~1200rpm din cate mi-am dat eu seama). Rog luati in calcul masina din semnatura, cu un motor extrem de quiet cel putin la turatii mici

Masina este mega incapatoare pentru pasagerii din spate - am "montat" un prieten de ~1,88 in fata si altul cu o inaltime asemanatoare in spatele lui si au ramas uimiti de confort.

Portbagajul inaltat (sistemele de ancorare) il asteptam ceva mai mare insa, daca elimini placa intermediara si ajungi la cea inferioara, mai castigi cam 10-15cm adancime. In plus, avea roata de rezerva normala (16")

Ca si confort, suspensiile lucreaza f bine insa combinatia dintre aceste suspensii (normale) si jantele OEM 18" poate scadea confortul pe drumurile proaste (cum tot am in Buzau)

Motorul trage bine cele 1600kg ale masinii, fara a avea explozia PDurilor (alta chestie cunoscuta)

Pentru a reveni un pic la discutia de aici, din cate am aflat, nu se va pune 4x4 pe DSG (in afara de V6le benzina) pentru a nu canibaliza alte branduri/modele din grup

Per ansamblu, masina mi-a placut mult, DSG-ul inca nu m-a convins 100% ca merita in defavoarea integralei (haldex4 daca nu ma insel) insa singurul mare dezavantaj il ai din pret... la 30k cat este un astfel de model, piata sh max 2,5 ani vechime iti ofera alternative f multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul...e mare, insa la vanzare s-ar putea sa mai scada ceva. Sa nu uitam si tichetele, daca e cazul.

Ca sa fie clar, eu am ajuns pe la 24000 cu toate cheltuielile, dar am avut 3 tichete si am beneficiat de un disocunt bun, zic eu (800).

Sa nu mai vorbim de faptul ca anumitor optionale eu nu prea le vad rostul, si cele mentionate de tine incarca serios nota de plata.

Ma impac de minune cu cutia de viteza, este bine etajata si ajuta foarte mult in abordarea virajelor cu viteze peste cele medii, sa zicem. (evident, ma refer la frana de motor).

De stabila mi s-a parut destul de stabila, n-am exagerat, evident, dar daca iti dozezi pretentiile si prestatiile dupa masina care o ai in mod cert nu vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superb-ul va beneficia de 2.0TDI/ 140 DSG 4x4 incepand de prin luna noiembrie ( cel tarziu decembrie ) . Asa ca forumistii care isi doresc neaparat aceasta configuratie sa mai astepte putin! :)

PS: Eu sunt fan diesel, dar recunosc ca dupa ce am mers cu 1,8TSi am ramas placut surprins : din pacate am bagat de 50 RON benzina si nu m-a tinut prea mult...

Si da , 1,8TSI are distributie pe lant..ca toate TSI-urile de altfel!

Modificat de crystyann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

asta ar fi singurul motiv sa-mi iau diesel (combinatia DSG 4x4, nu distributia pe lant :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci mai astepata putin....Sau nu ai timp? oricum va fi o super masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

este timp... bani sa fie :blah_:

vom vedea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca vei lua un Ambition 2.0TDI DSG 4x4 pe undeva pana in 25.000 EURO .... Un pret corect pentru o maisna corecta. Doar ca vei astepta REMAT-ul de anul viitor pentru reduceri mai consistente! :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Pentru cine a condus/are in proprietate 1.8 TSI, poate sa spuna cam ce consum are interurban sau urban sau autostrada?

Ma gandesc ce sa aleg intre 1.8 TSI/160 CP si 2.0TDI/140 CP. dieselul e cu 500 EUR mai scump initial.

Oare pe termen lung nu ies la fel la cheltuieli avand in vedere reviziile, distributia la tdi, rca-ul, impozitul ?

Daca ies la fel, prefer performantele tsi-ului

Oare la revanzare o sa se pastreze diferenta de 500 EUR? sau o sa creasca?

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare la revanzare o sa se pastreze diferenta de 500 EUR? sau o sa creasca?

Bingo...!

O sa creasca. 500€ e o diferenta modica de amortizat intre diesel si benzina. Verifica si tu aici: http://www.automobiletv.ro/calculator.php

Bine...calculul e strict bazat pe consum. RCA-ul e nesemnificativ la fel si impozitul la cilindreele respective, distributia o faci la peste 100000km, revizii plateste toata lumea. Du-te pe TDI.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit linkul de mai sus si am obtinut

1.8 tsi vs 2.0 TDI 25453km - castiga diesel

1.4 tsi vs 2.0 TDI CR 137025 km - aici castiga clar benzina in conditiile in care 0-100 km/h este 10.5 la benzina si 10.2 ldiesel si v-max 201 la tsi si 207 la tdi

1.4 tsi vs 1.6 tdi nu am info legate de consum la tdi

Pacat ca nu au pus motorul 1.4 tsi de 160 cp de pe Golf sau 180 cp de pe Fabia rs. Ar fi castigat benzina comparativ cu TDI de 170 Cai Putere

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi vs 1.6 tdi nu am info legate de consum la tdi

Media de consum declarata la S2 limo 1.6 TDI este 5.0l/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

real consuma pe extraurban un 5,5-6 pe masini mai mici: golf, jetta

pe superb....^^^^

nu e mare branza CRul asta la nivel de consum si performante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La revanzare ai toate sansele sa ai cam aceiasi dif de pret intre ele. Insa depinde f mult, pt alegerea ta, rulajul tau anual, preferintele personale (preferi benzina sau dieselul, esti mai friguros, etc.).

Intre 1,8tsi 160cp si 2.0tdi 140cp (apropos este cr sau tot pd-ul?), daca nu as depasii un rulaj anual de 20k km as inclina spre 1,8tsi (mai ales daca 2.0tdi este pd).

Modificat de xxnelu
QUOYE/REPLY inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0tdi 140cp (apropos este cr sau tot pd-ul?)

Toate diesel-urile de pe Superb sunt CR de ceva multa vreme.Singurul PD mai era cel de 1.9. Acum 1.6 a luat locul celui de 1.9.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!