Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

ceva nu e bine acolo, e imposibil sa fie toate motorasele blocate.  un motoras blocat s-ar mai intelege, doua deja e imposibil....   Nu cred ca este doar din motorase problema. 

 

nu se demonteaza consola centrala..... doar torpedoul si sub volan..... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75NOR, acuma stiu ca e naspa, dar gandeste-te care e rata de cadere a acestui climatronic. Eu n-am mai prea auzit de probleme in sensul asta...Bine ca e in garantie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi tin tot timpul climatronicul pe auto la 22 grade si cu AC off (cu exceptia zilelor fierbinte de vara) si niciodata nu mi s-au aburit geamurile pe interior...

Cand ma utrc ud in masina, atunci se abureste repede parbrizul si geamul de langa sofer si atunci il ajut cu prabrizul si luneta cu incalzire electrica.

Am 54000 km...

 

Scaunele incalzite mi se par bani aruncati... Pana ajung sa simt caldura la fund si spate, se incalzeste de la climatronic...

Nu inteleg la ce folosesc... Poate daca as purta doar un tricou de bumbac iarna, fara jacheta, atunci poate as simti cladura, dar prin jacheta no way.. Sau poate am eu jachete prea groase :winter:


De cand a venit gerul, twindoorul scoate un sunet gen scartait cand este actionat. Ce o fi avand? Trebuie uns?

E drept ca nu l-am mai folosit de la sf lui octombrie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: Cum a spus si Andrei, este imposibil ca atatea motorase sa aiba probleme simultan. Eu cred ca este vorba de o problema de soft. Motorasele nu mai functioneaza deoarece nu primesc comenzi si semnale corecte. Sper ca odata cu reinitializarea unitatii erorile sa dispara. Sa ne tii la curent cum se mai comporta climatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nsm @ avand in vedere ca ai motorizare diesel eu zic sa accepti ca scaunele sunt calde in max. 2 minute, pe cand caldura la un benzinar vine dupa 2-3 km sau 5 min. iarna, iar la diesel eu as considera macar 15-20 min.

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt foarte ok scaunele incalzite, nu sunt bani aruncati degeaba.

 

Si ce daca e diesel, baga caldura in 2-3 minute... pentru asta e PTC-ul

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista masina fara scaune incalzite.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul de la twin door (un fel de scartait) l-am auzit si eu de cateva ori dupa ce s-a mai racit. In ultima vreme s-a mai estompat dupa ce l-am folosit mai des. Probabil v-a disparea curand. Daca nu o sa vorbesc data viitoare cand ajung in reprezentanta sa il unga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile, dupa o noapte geroasa cu ceva bruma s-a manifestat si la mine celebra problema a oglinzilor rabatabile. Cea de la sofer s-a dat peste cap si a trebuit s-o reglez manual. Dupa cateva ore, o data cu cresterea temperaturii, si-a revenit.

Penibil si enervant in aceeasi masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: Cum a spus si Andrei, este imposibil ca atatea motorase sa aiba probleme simultan. Eu cred ca este vorba de o problema de soft. Motorasele nu mai functioneaza deoarece nu primesc comenzi si semnale corecte. Sper ca odata cu reinitializarea unitatii erorile sa dispara. Sa ne tii la curent cum se mai comporta climatronicul.

Salut, da si eu am acceasi parere, e imposibil sa cedeze toate 4 din 4 motorase - de fapt actuatoarele motoraselor. Lucrez intr-o fabrica de electronica, cam stiu care e dpdv statistic rata de cadere/defecte.

 

Am studiat cateva ore pe net si am gasit asa:

V107 - defroster actuator motor flap este cel care cade in 99% din cazuri. Problematica apare la cei care abuzeaza de butonul "max parbriz" ventilator. Incidenta pare in jur de 50 000km, datorita uzurilor premature.

 

In rest, nu am gasit nimic din defectele pe care le am.

 

Foarte interesant: dupa reinitializare am facut - cu mari emotii din cauza de climatronic - un drum de 400km, mers 100% pe intuneric + ceata. Totul  functionat perfect, treapta 2 de ventilatie, pozitie parbriz + picioare 20 grade stanga, 21 grade drepata.

Am spalat si masina, iar mica aburire la iesirea din spalatorie s-a rezolvat in 15 secunde - deci se pare ca functioneaza perfect.

 

O tin sub observatie, in 6Ian am programare. Mai intai o sa faca o scanare sa vedem daca a mai aparut vreo eroare, pentru ca fizic eu nu detectez nimic anomalii momentan.

Eu imi tin tot timpul climatronicul pe auto la 22 grade si cu AC off (cu exceptia zilelor fierbinte de vara) si niciodata nu mi s-au aburit geamurile pe interior...

Cand ma utrc ud in masina, atunci se abureste repede parbrizul si geamul de langa sofer si atunci il ajut cu prabrizul si luneta cu incalzire electrica.

Am 54000 km...

 

Scaunele incalzite mi se par bani aruncati... Pana ajung sa simt caldura la fund si spate, se incalzeste de la climatronic...

Nu inteleg la ce folosesc... Poate daca as purta doar un tricou de bumbac iarna, fara jacheta, atunci poate as simti cladura, dar prin jacheta no way.. Sau poate am eu jachete prea groase :winter:

Daca ai fi citit cu atentie ce povesteam, problema mea nu vine de la modul de folosinta al climatronicului, ci de la faptul ca are niste erori interne.

 

Nu stiu daca are sens ca la faza cu scaunele incalzite sa generalizam pe baza unei experiente dintr-un oras caldut ca vreme.

De 3-4 saptamani in Brasov sunt constant intre -6 si -12 dimineata. Cobor la masina, pornesc motorul, pornesc scaunele pe treapta 1 si pana termin de folosit pulverizatorul cu solutie de degivrare ca sa curat parbrizul, deja ma urc intr-o masina cu scaune calde. Cand esti la costum/pantalon stofa, face toti banii investitia in scaune incalzite, mai ales in zone unde iarna e iarna. Nu conteaza ca e vorba de diesel sau benzina, cand te urci in masina scaunul va fi bocna, la temperatura exterioara, chiar daca in masina va sufla cald, scaunul se va incalzi de la caldura corpului daca nu ai scaun incalzit.

Nu exista masina fara scaune incalzite.

:D

+ 1 ! Adaug pe lista Xenon si mai nou, DSG :)

Acum 2 zile, dupa o noapte geroasa cu ceva bruma s-a manifestat si la mine celebra problema a oglinzilor rabatabile. Cea de la sofer s-a dat peste cap si a trebuit s-o reglez manual. Dupa cateva ore, o data cu cresterea temperaturii, si-a revenit.

Penibil si enervant in aceeasi masura.

Iarna evit sa le rabatez, tocmai din motivul enuntat de tine. Dar, sa stii ca nu e o problemaSkoda. Am in fata blocului un CC si un Serie 5, ambii au patit-o cu rabatarea oglinzilor mai ales in combinatia: umiditate mare + ger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit-o in Austria (cam mustacea belgianul cu C5 de langa mine cand vedea manevrele pe care le faceam cu oglinda :D) si de atunci nu le-am mai rabatat, dar in Bucuresti mi-e imposibil sa le las desfacute pe stradutele inguste unde parchez. Cel putin jenant...

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa le pliezi manual, asta nu va afecta servomecanismul de pliere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu retin ca citisem in carte ca din contra, nu este indicat sa le pliez manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu se refera tocmai la pliere, dar in manual scrie:

 

"You can set the exterior mirrors by hand, if the power setting function fails at any time, by pressing on the edge of the mirror surface."

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter@ E vorba de sticla oglinzii, nu de corpul oglinzii.

Asa stiu si eu ca la cele cu pliere electrica este interzisa a se face manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU scrie nicaieri ca nu se face si nu are ca sa-i dauneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand mergi pe strada ingusta si pliezi oglinda de alta masina, nu este acelasi lucru? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, se pare ca ma incadrez la utilizatorii care intai strica apoi citesc sa vada ce a mers rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sistemul din oglinda permite rabatarea manuala (sau accidentala) fara probleme. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de rabatare electrica functioneaza pe roti dintate din plastic. Accidental se mai admite (scapa dintii unii peste altii), dar daca se pliaza regulat manual prin fortare exista riscul sa se rupa/sparga dantura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,sunt posesorul unui golf V pluss cross din 2007 noiembrie motor 1.4 140 hp,motor tip BMY,si am urmatoarea problema:

Nu se tureaza mai mult de 3200 de ture,pusa pe tester imi da urmatoarea eroare P10AD-CUPLAJ MEGNETIC PENTRU SUPRAINCARCARE MECANICA,asta imi scrie in eroare.

 

Daca imi poate spune cineva de pe acest forum,cam care ar fi problema as fi recunoscator, va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e topciul potrivit sa iti expui problema.

 

Ca fapt divers, ai probleme la cuplajul compresorului Roots, de supraalimentare. ( dupa cum stii, ai compresor mecanic si turbina pe masina) 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

MARE ATENTIE, COLEGII CU SUPERB MY2013, litera D in seria sasiu: masinile fabricate pana in sapt.30 sunt PASIBILE de probleme cu Climatronicul, cele mentionate de mine mai sus: Aburire geamuri/condens/lipsa de raspuns la comenzi a climatronicului.

 

Este circulara VW/SKODA, se inlocuieste software version cu o versiune noua, aparuta incepand cu sapt30: versiunea 0709, daca am retinut bine denumirea.

 

Mi-am rezolvat azi, prin metoda de mai sus problema. M-au sunat sa-mi spuna de circulara si in 30 min de la prezentare era rezolvata problema !

 

Dupa resoftare + reinitializarea motoraselor climatronicului functioneaza impecabil. Sufla la intensitatea si directiile corecte, o placere regasita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!