Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Nu as incerca cu un adeziv, decat daca vreau sa demontez fata de usa pentru a schimba un bec. Trebuie sa aiba un mod de fixare in asa fel incat sa poata fi demontat si repozitionat cu usurinta. Daca s-a intamplat aseara, incearca astazi pe lumina sa observi detaliile de fixare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, l-am fixat cu un lipici elastic gen prenadez. In caz de bec ars, o sa il fortez cu o surubelnita. E a 2-a oara cand pica in 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in Autobild, la testul de 100 000km cu Superb au patit faza asta, exact la usa dreapta spate. Asta a fost singura "reparatie" in 100 000 km si 2 ani de zile.

 

Si curgeri de ulei la motorul 2.0tsi 210cai :) Asta a fost motorul de pe masina din testul de 100 000km, motorul asta e cunoscut ca fiind cu bube.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, colegii cu GTI MkVI poate nu-s chiar de acord.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum chiar daca motorul e acelasi, modul de implementare pe o caroserie difera...

Exemplu: motorul 1.2 tsi a avut probleme pe Octavia2 (parca niste furtune/cabluri atingeau caroseria sau intre ele) in timp ce pe Polo 6r (pe care il conduc de 4 ani) a fost flawless.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform statisticilor, motorul de 2.0 tsi are probleme cu pierderile de ulei dupa ce trece de 100 000km. Pe ce caroserie e instalat nu stiu cat conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: a mai constatat cineva - in afara de mine :) - ca scartaie spatarul scaunului soferului ? Ma refer la "interiorul" spatarului, armatura, arcuri ce-o mai fi pe acolo. 

 

La orice miscare fac cu spatele lipit de spatar imi scartaie "ceva" in interiorul spatarului. Nici macar nu sunt "overweight" ca sa zic ca sunt eu de vina, am doar 85kg :)

 

I-am anuntat la revizia de 15k si mi-au zis ca trebuie dat cu un spray ! incolor pe tapiterie ca sa lubrifieze interiorul spatarului ???!!! Evident, nu il aveau pe stoc.

 

Acum ca am inceput sa stau mai bine la capitolul timp vreau sa ma duc pe capul lor, sa il faca, sau sa il schimbe pe garantie. Face exact ca arcurile din spatarul scaunului unei Dacia 1300 :(

 

In plus, daca ma fatai pe scaun, simt cum se misca cu totul din podea, cam 1mm de joc, ca si cum nu ar fi bine prins in suruburi ???!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu scartaie. Cand am luat masina aveam 94 de kg, pe urma am ajuns la 98 si acum am 79 de kg si niciodata nu a protestat prin scartaieli :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa modifici din reglajul electric pozitia inclinarii spatarului si a suportului lombar (pe inaltime si pe adancime) ? Rotile dintate ale angrenajelor au tendinta sa capete joc daca stau tot timpul in aceeasi pozitie (aceeasi dinti in contact). Doar o fractiune trebuie modificata pozitia, cat sa se schimbe pozitia danturii de contact.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunul meu nu scartaie dar si eu am simtit ca are un joc. Am crezut ca e din cauza ca am eu 120kg  :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa modifici din reglajul electric pozitia inclinarii spatarului si a suportului lombar (pe inaltime si pe adancime) ? Rotile dintate ale angrenajelor au tendinta sa capete joc daca stau tot timpul in aceeasi pozitie (aceeasi dinti in contact). Doar o fractiune trebuie modificata pozitia, cat sa se schimbe pozitia danturii de contact.

Hopaaaa. La asta nu ma gandeam. Acum 13 luni cand am luat-o mi-am fixat pozitia scaunului, memorata si gata. Nu am mai umblat la setari deloc de atunci, doar eu conduc masina.

Hai ca verific maine.

 

Totusi jocul nu e normal. Cam 1 mm de joc, sezutul se misca fata de prinderile din podea, e vizibil daca te uiti la plasticul de pe exterior, cel cu butoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scaunul se misca din prinderea pe podea, este posibil sa fie un surub slabit. Asta se rezolva prin deplasarea scaunului in pozitie maxima fata sau spate (dupa caz) si strangerea respectivului surub. Sau o vizita la reprezentanta.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa modifici din reglajul electric pozitia inclinarii spatarului si a suportului lombar (pe inaltime si pe adancime) ? Rotile dintate ale angrenajelor au tendinta sa capete joc daca stau tot timpul in aceeasi pozitie (aceeasi dinti in contact). Doar o fractiune trebuie modificata pozitia, cat sa se schimbe pozitia danturii de contact.

Am testat ieri, l-am fatait in toate directiile. Si inclinarea spatarului si modificarea reglajului lombar si nimic. Scartaie la nivelul umerilor "chestiile" din interior.

Voi merge la reprezentanta sapt. viitoare sa vad ce e cu el. Am cautat si pe briskoda.net, n-a fost o problema semnalata nici la ei.

ceva similar am gasit si eu acum 2 sapt pe aripa drepata spate la inaltimea manerului imediat ce se termina usa. pozitionarea este extrem de proasta, exact pe curbura si se vede super urat cand e masina curata. daca e murdara nu se observa. sa fac infarct cand am vazut. am fost intors pe dos o zi intreaga :)

cel mai probabil vreun idiot n-a fost in stare sa-si tina usa si a deschis-o ca la el in curte.

sa ne tii la curent cu rezultatul reparatiei ca sunt foarte interesat.

Vineri am programare la baietii de la originalauto. Revin cu poze si impresii. Mi-au zis ca max 1.5h dureaza si ca pentru ei e o "bagatela" genul asta de infundaturi.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu up-date-uri:

 

Fost la reprezentanta Delcar si mi-au acceptat schimbarea integrala a armaturii metalice a scaunului - adica tot ce este sub sezut, inclusiv sinele de culisare. Totul pe garantie. Sunt programat pe 31. Voi sta langa ea - evident, dar am mari emotii cu desfacutul scaunului. Credeti ca s-ar putea sa ma trezesc cu mufe desfacute, incalzire in scaun nefunctionala sau tapiterie scaun ce se va vedea la cusaturi ca s-a umblat la ea ? Ma cam streseaza genul asta de interventii....

 

 

Rezolvat cu pragul: absolut impecabili baietii de la Original Auto. Pun si poze cu "after". A durat 1h max, recomand cu incredere. Baietii faceau un X6 si un Bentley facute praf de grindina, asta ca sa va faceti o idee de expertiza, totul fara sudura/chit/cald.

Din punctul meu de vedere a iesit perfect, se vede doar semnul de cric marcat pe prag.

post-9928-0-89609600-1395407321_thumb.jp

post-9928-0-57175100-1395407329_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Faceam comparatie cu pozele de dinaintea reparatiei si vad ca rezultatul este f bun. O sa-mi fac si eu timp sa ajung la ei pentru infundatura de pe aripa (la mine se observa doar cand e curata si stii unde sa te uiti. Data trecuta exagerasem fiind sub influenta nervilor :) ).

2. Dupa 15-20 km prin oras imediat dupa trecerea la rotile de vara mi s-a aprins martorul in bord sa verific cauciucurile. Presiunea tocmai ce o facuse la 2.2 pe toate rotile. Bineinteles ca a fost alarma falsa si totul era in regula. Am resetat din buton si n-a mai aparut. Este a doua situatie de alarma falsa, ceea ce dovedeste inutilitatea sau inexactitatea sistemului.

3. Parbrizul parca este facut din plastilina. Este extrem de sensibil. Am observat niste urme de racleta de asta iarna cand n-am mai avut rabdare sa se dezghete, o alta zgarietura mai mica undeva in centrul parbrizului (asta nu stiu de unde e), ba chiar mici ciupituri de la nisip/pietricelele de pe drum. Toate astea dupa 9000km… jenant…

De aceeasi calitate slaba se plang si colegii cu Octavia 3.

4. La fel de sensibil mi se pare si materialul piano black din jurul schimbatorului de viteze. Mentionez ca sunt extrem de atent cu masina, insa cu toate astea am vazut zgarieturi fine dar care ies in evidenta atat la schimbator cat si pe ornamentul de "lemn" de pe usa soferului. E adevarat ca-s superficiale si le vezi doar la o privire atenta dar totusi ma asteptam la altceva dupa nici jumatate de an de folosinta.

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

3. Parbrizul parca este facut din plastilina. Este extrem de sensibil.

 

 

Am luat in parbriz, un bolovan de cca 1-1,5kg de la un camion din sens opus. In afara zgomotului infernal, a vizualizarii deformarii si a 2 abraziuni mici (2-3 mm) restul a ramas intact. Nu am dorit sa-l schimb desi cei de la CASCO si-au dat acordul, Si da pietricelele mi-au ciobit si mie parbrizul, a naibii proportie. :eek:

BTW daca bolovanul ar fi lovit intr-un geam de mai joasa calitate, consecintele ar fi fost cu totul altele.

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o recomandare in Bucuresti pentru un service de cosmetizare care face un polish de calitate la parbriz ? Si eu am aceleasi zgarieturi pe parbriz care se vad urat cand bate soarele din fata. La un moment dat m-am gandit chiar sa-mi cumpar eu pasta de polish parbriz (de la Sonax) si cu o masina de gaurit cu turatie variabila sa-mi rezolv singur problema. Fac la Original Auto si polish parbriz ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mergi linistit la Original Auto.

 

Totusi, polish-ul nu poate scoate abraziunile adanci si urmele gen "stergatoare fara lamele"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca vreti o sursa sigura de greierasi alegeti parasolarele duble. Mi-a luat ceva vreme s-o identific.

Partea buna e ca nusunt activi chiar tot timpul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai pot comanda :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil au aflat ei ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o mica interventie la caroserie. Am fost plecat o saptamana din tara iar cand m-am intors am gasit surpriza neplacuta: aripa dreapta fata usor infundata.

Poze inainte si dupa puteti vedea aici http://vwforum.ro/topic/88139-indreptare-tabla-fara-vopsire/?p=2386035

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am si eu ceva neplaceri cu reglajele/memoria scaunului electric de la sofer.

 

astfel:

Pe tasta 1 imi setez si memorez reglajul scaunului - pentru mine

Pe tasta 2 setez si memorez reglajele scaunului - pentru consoarta.

 

Cand trec din 1 in 2, scaunul se duce perfect in pozitia dorita de ea.

Cand revin eu la volan si trec din 2 in 1, revin oglinzile, inclinarea spatarului si reglajul lombar, dar scaunul coboara pe inaltime doar jumate din cat ar trebui.

 

Pe scurt - eu conduc "pe podea", ea conduce "sus ca sa vada". De pe podea pana sus, merge perfect scaunul, cand ii cer sa revina in pozitia mea, revinde doar jumate din inaltimea dorita, restul trebuind sa manevrez eu din reglaj.

 

Aveti ceva idei ? Solutii ? A mai patit cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba setarile, pune 1 pe 2 si 2 pe 1. cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_dana24

salut baieti ,am si eu oproblem cu capota de la portbagaj nu mi sa inchide intotdeauna , motorasul nu trage mereu capot  iar ca sa o pot inchide trebuie sa las capot perfect deschisa si sa acionez carligul de inchidere ca si cum ar fi inchis portbagajul si atunci porneste motorasul electric iar dupa aceea apas deschiderea si abia apoi pot inchide portbagajul iar dupa o perioada de timp cu le inchis daca sunt cu masina in functionare imi apre pe bord capota deschisa si nu pot actiona a deschiderea in sistem haion trebuie sa deschid doar capot si sa actionez di nou carligul si dupa cateva incercari reusesc sa-l inchid ati mai intalnit asa ceva daca aveti idee v-as fi foarte recunoscator va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!