Jump to content

Achizitie (Touareg 7L)


Forte
 Share

Postare recomandată

sal all

citesc de ceva vreme foumul vostru si mi se pare foarte bine structurat si plin de bun simt (am mai aruncat priviri pe diverse alte forumuri, dar acolo parca manelele si semintele erau mai potrivite decat discutiile despre masini :ceuameni:

as fi vrut sa fac un topic nou, dar pb. ca sunt prea nou si nu am putut. de aceea scriu aici. rog moderatorii sa-l mute daca li se pare nepotrivit.

am tot studiat piata auto si decizia finala e un touareg. v6 3.0 cu suspensie pneumatica. acum am o honda civic sedan din 2007 luata de noua, dar intre timp am doua fetite...si imi trebuie spatiu, siguranta etc. dar, cu criza asta nu o sa-mi permit decat un sh. din prima jumatate a lui 2006. va scriu cu rugamintea de a ma ajuta cu parerile voastre referitoare la aceasta masina...plusuri si minusuri si mai ales care ar fi problemele fata de modelele cu facelift...

de asemenea, as vrea sa stiu daca se poate achizitiona sistemul de management al bagajelor ulterior si inchiderea automata a portbagajului...

eu sunt din cluj si m-ar interesa preturile reale/reviziile/interval de schimb placute la vw din cluj....precum si probleme legate de service/promptitudine..etc.

va multumesc mult si va doresc La Multi Ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TIESTO

    18

  • do_it

    14

  • razdan

    9

  • VVV

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arunca un ochi aici:

accesorii

Referitor la inchiderea automata portbagaj si eu mi-am dorit foarte mult optiunea asta, dar masina fiind second nu am avut norocul sa fie echipata cu asa ceva.NU se poate monta ulterior.Am intrebat la reprezentanta(am corespondat pe mail) si au zis cu juma de gura ca daca se chinuie(deci ceva neoficial) cred ei ca ar putea monta asa ceva si costa in jur de 11.000ron+manopera(acum 1an)!Justificarea pretului este ca nu exista un kit complet pt. asa ceva dar se poate comanda piesa cu piesa si sa incerce sa le monteze.La banii astia + nesiguranta ca nu o sa iasa bine nu cred ca se baga nimeni, dai cu mina pe pantaloni si te-ai sters de mizerie.

Motorul V6TDI il consider optim pentru aceasta masina atit pt. consum cit si pt. performante.

Trebuie sa ai in vedere ca masina are un alt centru de greutate si se va conduce altfel decit erai obisnuit...asta daca nu deja esti familiarizat cu jeep-ul.

Eu am avut de ales intre un A6 Avant sau Allroad si Touareg.Insa nu mai ma impac deloc cu masinile joase, poate doar ca masina a 2-a atunci este ok.Asta trebuie sa vezi si tu ce vrei exact de la masina cu care o sa mergi zilnic.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult de sfaturi. da, si eu am avut in vedere x5, allroad si chiar q5 (care insa iese din discutie datorita pretului)

am ramas la touareg, pentru ca mi se pare foarte echilibrata ca dimensiuni..mai mica decat allroad ca lungime si putin mai lata (asta pentru partea de oras) si mult mai sigura la drum intins...tractiune 4x4, suspensia pneumatica, greutatea ei..etc

motorul v6 mi se pare echilibrat pentru masa masinii si dinamicitatea ei.

astept insa cu nerabdare sa scoata astia taxa vietii :)

e adevarat ca modelul cu face lift are doar 2230 kg..iar cel dinainte are 2500?

stie cineva cum se comporta cei de la serviceul din cluj si cam care ar fi pretul la o revizie la 60.000 km? cam ce trebuie schimbat? placutele cat de des trebuie schimbate? la 15.000? si costa cam 1500 ron?

merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele se schimba la mers lejer cam pe la 60.000. Altfel, se schimba in functie de sofer. Unii la 20.000 altii la 80.000.

Presupunind ca la 60.000 ai cam 2 ani de la cumparare, se mai schimba si lichidul de frina. Asta pe linga celelalte chestii legate de revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult de sfaturi. da, si eu am avut in vedere x5, allroad si chiar q5 (care insa iese din discutie datorita pretului)

am ramas la touareg, pentru ca mi se pare foarte echilibrata ca dimensiuni..mai mica decat allroad ca lungime si putin mai lata (asta pentru partea de oras) si mult mai sigura la drum intins...tractiune 4x4, suspensia pneumatica, greutatea ei..etc

motorul v6 mi se pare echilibrat pentru masa masinii si dinamicitatea ei.

astept insa cu nerabdare sa scoata astia taxa vietii :)

e adevarat ca modelul cu face lift are doar 2230 kg..iar cel dinainte are 2500?

stie cineva cum se comporta cei de la serviceul din cluj si cam care ar fi pretul la o revizie la 60.000 km? cam ce trebuie schimbat? placutele cat de des trebuie schimbate? la 15.000? si costa cam 1500 ron?

merci mult

Eu am modelul 2004 si greutatea proprie la al meu este 2260 kg.

Am fost de doua ori la Autoworld in Cluj la service , sunt foarte amabili , dar tin masina mult ! iti dai seama la cate VW sunt in Cluj si Salaj ! Plus ca programarea o primesti in doua saptamani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doua saptamani???

hu haa....cam mult...

spune-mi, te rog, cam cat costa reviziile si ce ai schimbat la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am fost la revizie , am luat masina de curand si avea doar o cheie. Am comandat a doua cheie si dupa ce a venit m-a programat la adaptare.

A doua oara am fost pentru niste martori care se aprind aiurea , cand au ei chef !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am avut un accident cu masina din semnatura si a fost declarata de catre asigurator dauna totala. In aceeasi zi cu accidentul am luat legatura cu un dealer vw si am cerut preturi pentru un Touareg.

Aceasta este masina pe care mi-a trimis-o. Ea este pe stoc si poate fi livrata imediat. Am trimis toate hartiile la leasing deja dar am cateva intrebari legate de modelul acesta.

Touareg GP R5 Mountain 2.5 TDI DPF T6 - Atacama grey metalic

Fata de standard are urmatoarele optiuni:

- Tiptronic 6 trepte

- Bi-xenon adaptiv + spalator faruri

- "Lumini si vizibilitate"

- Park tronic fata spate

- Bare longitudinale pe pavilion, cromate

- Crom- grila radiator cromata- ornamente cromate la geamurile laterale,hayon si praguri

- Decor "Silver Metallic"- pentru plansa de bord,consola centrala si usi

- Scaune fata incalzite- duze instalatie spalare parbriz incalzite

- Suport pahare in consola centrala spate, in locul spatiului de depozitare

Vreau sa aflu daca standard are si cruise-control sau daca in computerul de bord - monocrom - se pot face anumite setari legate de sistemele de iluminare interior si exterior.

Cutia de viteze este "lenesa"? Nu o compar cu un DSG dar nu vreau sa apas acceleratia cu 2 sec inainte de a intra in depasiri. Am vazut destule filmulete pe Youtube dar nu m-am convis. Cer parerea unui posesor.

Dupa remapare pot aparea probleme la cutie din cauza cresterii cuplului? Eu am remapat Leon-ul la Voinea si diferenta era de la cer la pamant dar masina nu avea decat 1400kg.

Calitatatea sistemului audio este satisfacatoare? Intreb pentru ca am investit foarte mult in capitolul sunet la leon si nu as vrea sa pierd toate sculele. Stau pe ganduri daca sa le montez doar din cauza garantiei care nu accepta modificari la partea electrica a masinii.

Am condus/conduc in acest moment un Polo automat si exista o latenta la franare cauzata de cutie. La Touareg apare acelasi simptom?

Ultimul lucru pe care vreau sa-l lamuresc este legat de consum. Masina o cumpar pentru siguranta, nu pentru sport. Nu am de gand sa folosesc kick-down decat in momentele in care este nevoie, probabil rare avand in vedere ca sunt inca speriat dupa accident. Folosesc masina in jur de 20km pe zi in Bucuresti (dimineata la 9 si seara la 6-7) si in weekend merg foarte mult extraurban. Ma intereseaza autonomia celor 100 de litri in cazul unei exploatari moderate - in oras aproape legal dar foarte aglomerat, iar in exterior 110-130 sau 150 pe autostrada. Am condus un Touareg cu acelasi motor dar manual iar consumul reglat (BC2) pe ultimii 4600km era de 9,3 in exploatare mai mult urbana. Am sanse sa obtin un 13-15 maxim in Bucuresti?

Multumesc si astept parerile voastre. Pretul nu il pot spune pentru ca nu este inca final. Discount-ul oficial obtinut este de ~6000 Euro + taxa de inmatriculare gratuita + primul an de casco gratuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13-15 este ff real in bucuresti la orele mentionate de tine. Eu am pe 3.0 tdi consum de 14 la acele ore insa eu stau mai mult decat merg :). La motor ai grija ca e cam lenes si nu se poate compara cu un 3.0 tdi. Nu vad ce latenta la franar epoate sa aiba masina, cred ca e o problema la polo-ul tau. In rest pare o masina ok si din cate stiu nu e ff scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand, dupa ce am auzit pe aci, motorul de 3.0 tdi. Cu cutie automata. La consum iesi tot acolo, insa e mai echilibrat motorul si ceva mai lejer de utilizat fata de 2.5. Cauta pe aici ceva pareri ca sint citeva bine formulate.

IN caz de chiptuning se mai limiteaza putin din cuplu, astfel incit sa fie bine.

Latenta de care vorbesti e mai degraba o impresie. cind apesi frina mai tare cutia o sa schimbe in treapta inferioara. SI daca schimba mai greu vei avea senzatia de nesiguranta pe care o obtii daca calci ambreiajul inaintea frinei la o cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt obisnuit cu o cutie automata si de asta vorbesc despre o latenta in franare. Polo are cutia in 4 trepte si oricum nu prea gandeste cum ar trebui.

Am vorbit cu dealer-ul si s-ar putea sa nu fie disponibila masina care am descris-o pentru ca este retinuta de un dealer care nu vrea sa ii dea drumul. La schimb imi ofera una similara, putin mai ieftina. Eu totusi sper sa cumpar prima varianta.

Stiam ca 2,5 este puturos doar ca in weekend am condus unul manual si nu mi s-a parut exagerat de lenes. Are probleme cu acelearatia in trepetele 5-6 in rest se descurca rezonabil.

V6 3,0 TDI consuma mult mai mult decat dieselul mic. In bucuresti ma indoiesc ca scot sub 20 la orele de varf - nu compar cu A6 cu acelasi motor pentru ca sunt alte mase, alte forte la inaintare, etc.

Inca nu a scris nimeni care sa fie posesor de Touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia nu e lenesa deloc, poate motorul.eu iti recomand orice motor vrei tu peste 2.5 :huh:.nu stiu de ce ti-ai ales 2.5...pentru consum?o sa-ti para rau mai tarziu.eu unu iti recomand 3.0TDI, iti ofera tot ce vrei si nu stiu daca ia peste 20 in oras, chiar nu cred.sunetul se aude foarte bine, depinde si ce ai...6,8,10 difuzoare, dynaudio.cam atat pot sa-ti spun eu...

PS: kasius am in oras intre 20-27%...da stii ce?imi place la nebunie motorul asta :)...am in cap un upgrade la V10TDI da mai e pana atunci...

Modificat de Wayne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici parere interesanta. De la cineva care are :) ... Si e bine sa te uiti si pe restul topicului ca e fix 2.5 vs 3.0 tdi.

LINK

ps: wayne bine ca nu zici ce consum ai :huh:

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit la multe cand am ales motorul asta. La revizii, la impozit, la pret, la casco, la consum, la intretinere overall. Dupa accident chiar nu ma mai gandesc la putere chiar daca viteza nu a fost cauza. Ma intereseaza siguranta si confortul.

La viteze mici de croaziera - 110-130 consumul dintre cele doua este apropiat dar in oras consuma cu cel putin 20% mai mult adica o autonomie mai mare pentru 2,5 cu 200km.

Daca o sa-mi para rau voi face o remapare. Am sistemul audio standard cu Delta si 10 difuzoare.

Multumesc mult pentru raspunsurile voastre rapide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte discutii pe tema asta le gasesti la paginile 4 si 5.aici

Pina la urma nu e o alegere rea R5TDI.

Atita timp cit iti dai seama ca mare nu inseamna neaparat si sigur, sau ca se va conduce altfel decit o berlina, sau ca in depasiri o sa trebuiasca o atentie sporita(la drum lung cred ca e obositor-traseu gen Valea Oltului)...atunci e ok.

Eu am un consum de 23l/100km in oras, media pe termen lung si merg cea mai mare parte a timpului in orele de virf.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un 3.0 tdi, este o masina foarte buna, un drum dus intors Bucuresti-Viena, si unele drumuri pe langa Viena,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de acord cu nvr am tot un v6 tdi..aceeasi nelamurire am avut-o si eu la inceput 2.5 sau 3.0..iti recomand 3.0 fara nici o indoiala...consum 18 in oras (piata muncii - 1 mai) cam asta e traseul meu...asta la un mers sportiv.. daca mergi normal nu sari de 15 iar afara tot asa mers sportiv 11....daca nu cam 9...in rest masina este super..ca sistem audio al ei este destul de bun eu i-am mai pus inca 2 woofere in portbagaj boxele sunt din dotare si crede-ma ca se aude f bine. Oricum cred un v10 ar fi cel mai indicat..cel putin din punctul meu de vedere..salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit pe forum toata lumea recomanda V6 tdi. Diferenta de pret intre modele, cel putin cele care se afla pe stoc - singurele care beneficiaza de discount - este destul de mare. Diferenta se traduce in rata si in casco.

Pentru nevoile mele care pentru moment nu sunt legate de sportivitate cred ca 2,5 este cel mai bun compromis. Dupa o perioada de acomodare o remapare este simpla.

Am citit tot aici ca motorul 2,5 are distributia pe lant si ca este PD. Poate cineva sa confirme? Daca intradevar distributia este pe lant inseamnea costuri de intretinere pe termen lung mult mai mici. Motorul asta consuma ulei? La Leon adaugam sub un litru la 10-12k km si nu mi se parea exagerat. Cati litri intra la schimbul de ulei? In cutie la ce interval se schimba uleiul?

Suspensia pneumatica este cu adevarat mai buna dar in acelasi timp ma gandesc ca ruliul produs de suspensia normala nu poate fi chiar atat de mare. Am mers cu un Landcruiser si la frane isi "arunca" masele de pe o axa pe alta. La Touareg nu am sesizat acest fenomen chiar daca nu am mers prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am reusit sa obtin masina dorita, adica cea din primul post. Sper sa nu regret alegerea facuta.

Cel mai probabil voi intra in posesia ei saptamana viitoare miercuri - joi.

Voi scrie despre ea in "Masina mea".

Multumesc pentru sfaturi.

Matei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

larry_white_touareg

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente...si bineinteles sa ne impartasesti si noua impresii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.5 este inca Euro3? Cam asta ar fi singurul inconvenient, in rest nu cred ca merita un motor mai puternic pe Touareg. La banii aia gasesti S3 daca vrei sa faci sport pe sosele. Pentru deplasare linistita si cu sentiment de siguranta intre punctele A si B, Touareg 2,5tdi e ideal.

Sa-l stapanesti sanatos!

Modificat de Deceunink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru urari.

In brosura de pe site-ul VW figureaza ca fiind Euro 4. Probabil generatia precedenta era Euro 3. In plus modelul cu facelift are si filtru de particule.

La 31-33k iti luai intradevar un S3 configurat slabut dar cu spirit de Audi S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am incercat un 2.5 dar am renuntat la ea imediat,motor mic, zgomot interior mare.Am urcat in v6 si nu am mai coborat din ea... Inainte am avut un passat 2003 131cp si cu greu am reusit sa ma obisnuiesc cu consumul de 17% dar cred ca la pretulasta nu exista un suv mai bun! Mult succes la noua achizitie! Neaparat suspensie pneumatica!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!