Jump to content

Achizitie (Touareg 7L)


Forte
 Share

Postare recomandată

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TIESTO

    18

  • do_it

    14

  • razdan

    9

  • VVV

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu perne de aer sau fara?Am inteles ca sunt super,t scot din orice..dar la km aia plus drumurile noastre,parca..(nu m.as scarpina daca nu ma mananca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E super cu perne. Eu zic ca merita... dar acum tu vezi ce si cum e cu masina. La cat de greu e Touareg-ul, eu personal il gasesc cam necomfortabil pe cel cu suspensie normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

si eu am si n-as renunta la ele niciodata. pe de alta parte insa nici n-am avut probleme.

altii insa s-au mai vaitat ca pierd aer, ca se lasa masina singura, ca s-a bulit compresorul, etc.

deci daca vrei mai putine probleme...nu le iei, inca o data: daca masina e in stare buna, si ai incredere in ea si in cel de la care o iei, bine. daca nu, renunta la chestiile costisitoare, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Scriu pt prima data pe acest forum , desi il urmaresc cu interes de ceva timp find posesor de masina din grupul VAG mai exact un audi a4 1.8t.

Doresc sa cumpar un tuareg 2004-2007 de preferat 2.5 r5 si as dori citeva sfaturi care sa ma ajute sa fac o alegere buna

O sa atasez citeva lunk uri cu ce masini am gasit de vinzare si poate aveti timp sa va dati cu parerea orice parere e bine venita

http://olx.ro/i2/oferta/vand-touareg-ID51MxE.html#:b24266142c

http://olx.ro/i2/oferta/touareg-r5-ID4XJ4q.html#:54820a8d8e

http://olx.ro/i2/oferta/vw-touareg-2-5-tdi-4x4-cutie-manuala-ID4W2YG.html#:54820a8d8e

Asta chiar ma incinta rau http://olx.ro/i2/oferta/vw-touareg-2-5-tdi-2005-inmatriculata-ID4RbTa.html#:54820a8d8e

http://olx.ro/i2/oferta/volkswagen-touareg-2006-ID2FQkJ.html#:8d43cade0e

http://olx.ro/i2/oferta/touareg-2-5-r5-diesel-oferta-ID53j50.html#:25b0e6a878

Modificat de zaky21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare.

Postez aici, pentru ca am vazut ca s-au mai dat sfaturi cu privire la achizitionarea unui Touareg, si nu am voie sa deschid alt topic.

Sper sa ma puteti ajuta, si sa nu par foarte pampalau cu intrebarile mele, dar am nevoie de ajutor.

Sunt interesat ca in cel mai scurt timp, 1-2 saptamani sa cumpar o masina, VW Touareg.

Pana acum nu am mai avut SUV, nu am avut cu suspensie pneumatica, etc ...

Ma intereseaza foarte mult cam urmatoarele aspecte:

P.S: neaparat automata vreau sa cumpar.

1 - ce recomandati intre 2.5 TDI si 3.0 TDI (ma intereseaza fiabilitate, probleme, etc) - consumul nu este un factor de decizie, momentan detin un audi a6 2.5 tdi softat si nu ma deranjeaza consumul, si o alta masina de 2.4 jtd. 

2 - ce recomandati intre suspensie normala - suspensie pneumatica (masina va fi folosita mai mult pe oras, nu pentru off road) - aici ma intereseaza confortul oferit, dar si costurile de intretinere. Si la fel, ma intereseaza masina cu suspensia normala cat coboara/se ridica si cea cu pneumatica cat coboara/se ridica.

3 - motoarele care imi sunt de interes, repet: 2.5 TDI si 3.0 TDI au distributie pe lant/curea sau pinioane? Am citit 1000 de variante.

4 - pareri cutie de viteza automata.

Si va rog, pe langa cele 4 puncte mentionate de mine, orice informatie este binevenita. Nu vreau sa ma arunc cu capu'-nainte. 

Va multumesc anticipat si astept cu drag informatiile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva raspunsuri pe scurt, in calitate de posesor 2.5, suspensie normala, cutie manuala.

1.Motorul 2.5 are distributia pe pinioane, este cam zgomotos, nu prea trage cum ar trebui. Recomand calduros 3.0 mai ales daca nu este o problema consumul. Oricum nu este o diferenta mare. Mergi cu un 3.0 automat si te va convinge mai mult ca sigur.

2. Eu am suspensie normala, nu este atat de costisitoare ca cea pneumatica. Daca nu te deranjeaza sa ai +1000e pusi deoparte in caz de un defect la cea pneumatica, consider ca merita "moftul".

4. Motorul de 2.5 are un cuplu mare si este greu de condus cutia manuala, treapta 1 este foarte scurta, nici nu vreau sa ma gandesc la cuplul celui de 3.0 pentru oras e un pic obositor. Recomand cu toata increderea cutia automata. Sunt destul de fiabile si merita toti banii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/11/2017 at 9:26 PM, VladCluj said:

Si la fel, ma intereseaza masina cu suspensia normala cat coboara/se ridica

cea cu suspensie pe arcuri, nu coboara, nu se ridica....

2.5 este pe pinioane, 3.0 este pe  lant

legat de suspensie/cutie - clar confortul este un plus la suspensia pneumatica si la cutia automata - costuri de intretinere... nu ai de unde sa stii ce se strica, ce pica, cum a fost intretinuta, etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca proaspat posesor de 2.5 manual pot sa-ti spun si eu cateva lucruri:

- Intr-adevar, prin aglomeratie, mi s-a parut destul de ciudat de condus, treapta 1 este foarte scurta si trebuie sa fii foarte atent si fin cu ambreiajul altfel o zgudui si o smucesti. Nici nu m-am obisnuit inca bine cu el probabil dupa ce merg mai mult cu el va fi mai usor

- Suspensia cu arcuri este mult mai usor si ieftin de servisat, preturile componentelor este acceptabil. Mi-a placut cum sta pe drum, sunt convins ca cea pneumatica este mai buna, dar in conditiile unei masini sh cu rulaj destul de mare sigur necesita investitii importante, am vazut ca un ansamblu amortizor-perna este cam 1000 de euro.

- Motorul 2.5 are cateva hibe, dar daca gasesti o  masina in mintile ei nu o sa ai mari probleme. Eu am avut o problema cu etansarea turbo ( rezolvata cu schimbarea garniturii de la circuitul de ulei - 10 lei) si cu pompa tandem ( curgea ulei din pompa de vacum - 1200 de lei pompa cu totul). Mai trebuie sa-i schimb racitorul de ulei si am terminat cu motorul.

- La 2.5 mai ai si alt sistem de franare cu discuri si placute mai ieftine decat de la 3.0 in sus

In rest atentie la transmisie (cardane) sa fie in stare buna, la electrica sa mearga toate, la hayon sa se deschida usor si pana la capat altfel necesita schimbarea amortizoarelor si sunt cam scumpe si daca are Dpf sa fie in functiune si sa-si faca treaba, altfel d-abia asteapta RAR-ul sa te pice :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri. 

Am achizitionat intre timp un Touareg, 2.5 tdi R5, suspensie normala, cutie automata.

Am incercat sa gasesc un touareg bun cu motor de 3.0 dar a fost imposibil ... 

Pana acum, sunt multumit de masina. 

As avea cateva intrebari, daca ma mai puteti ajuta:

1 - de unde as putea face rost de CD pentru navigatie (nu am nici un CD)

2 - se poate face cumva sa se integreze la navigatie AUX sau USB? (CD-uri imi e lene sa fac, pe modulator fm bazaie, se aude urat). 

3 - se schimba sau nu uleiul in cutia de viteze? Fostul proprietar a zis ca a vrut sa il schimbe, dar de la service i-au apua ca nu se schimba. 

Avand distributia pe pinioane ce trebuie schimbat si la ce interval? 

Va multumesc mult si pentru raspunsurile oferite mai sus! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ce fel de navigatie este - ca nu ai scris anul de fabricatie al masinii - daca este MFD2, nu exista CD pt Romania.

2. Pt Aux sau UBS, trebuie cumparata o interfata - magazie digitala - in jurul la 300-400 lei

3. cutie automata... da, se schimba uleiul, chiar daca este dat life time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Recent am achiziționat și un Touareg 7L R5 2,5 Tdi 174 cp 150.000 km reali verificați la Vw mașina cumpărată din tara pe firma cu revizii și facturi la vw. Am fost la mecanic cu ea totul este absolut perfect, fără erori, cu o singura problema, ceva ulei/motorina pe dedesubt. Mi s-a spus ca este pompa de alimentare (pompa de înaltă). Am înțeles ca ar fi o problema mai generala. A mai întâlnit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de la pompa tandem poate sa-ti faca pata jos de ulei. Eu am schimbat-o, e in jur de 1300 de lei. Exista si kituri de reparatie pentru ele, in functie de uzura ei poti sa incerci si cu un set de garnituri.

Modificat de YRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns! O sa ma interesez de una noua. Am înțeles ca e destul de greu de schimbat.. As fi pus o poza dar nu reușesc. O seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba cu motorul pe masina, e cam migalos ce-i drept, trebuie sa lucrezi pe pipaite. E greu sa faci sa stea garnitura pe pozitie pana pui suruburile. Ca info, eu am pus o pompa Pierburg, originala de pa masina era Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va reamintesc ca subiectul thread-ului este: "sfaturi la cumparare".

Următoarele postări Off-topic vor fi sancționate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Care sunt motoarele disponibile pe 7L fara filtru particule? Am inteles ca la 2,5 ar fi BAC si BLK

Care ar fi rulajul normal pentru unul fabricat in 2008? Am găsit destul de multe inclusiv cu 100.000 km dar foarte uzate in interior, deci clar nu e ceea ce trebuie.

Tind foarte mult catre 3.0 automat, care ar fi "pretul corect" pentru varianta facelift? 

Modificat de b30kdt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel-Iulian

Rulajul normal nu prea ai cum sa il ghicesti ...depinde dupa cum a mers fiecare cu masina. Cel mai sigur si bine, cumpara o masina cu carte service klumea (adica daca in anul 2013, la ultima revizie trecuta in carte, masina are 150000 km, acum ar fi imposibil sa aiba doar 160000 km). 

In legatura cu uzajul din interior, touaregul meu are 200000 si arata aproape impecabil, singurele chestii putin uzate sunt volanul, foarte putin butoanele de clima si foarte putin panoul clima in spate.

Cat despre filtru de particule, nu stiu sigur de BLK, dar BAC 100% nu are filtru fiindca motorul asta (2.5 TDI din 2005) il am eu.

In legatura cu pretul corect, pentru un 3.0 automat facelift full eu unul as da maxim 9000 de euro (gandeste-te ca 14000 e penultimul model), doar daca are carte service.

Un sfat, daca il iei pentru oras, drumuri bune nu iti lua varianta cu suspensie pneumatica. Pentru teren accidentat merita, dar asa nu ...masinile sunt destul de vechi si incep sa aiba probleme cu suspensia pneumatica si este destul de costisitoare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
  • 4 weeks later...

Doresc sa achizitionez un touareg 2008 in zilele urmatoare. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns la motorul de 3.0 am inteles ca sunt 2 tipuri BKS  de 221CP si CAS(parca) de 240 CP. Care e mai bun. Si daca puteti face o recomandare. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Incerc sa aflu parerile voastre. Am ocazia sa iau un Touareg din decembrie 2008 2.5 TDI manual cu 56.000km reali,testati. Masina e verificata, are istoric de service complet. Masina e impecabila..are totul original dar nu stiu daca merita.. costa cam cu 2000Eur peste cele de pe autovit/olx. Intrebarea este daca voi credeti ca merita.. totusi are 12 ani, din cateam inteles e destul de lenesa si daca as lua-o ar trebui sa imi vand masina actuala care si ea are km putini si de care sunt multumit.. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56.000 facuti in RO  in 12 ani ...  posibil sa fie in stare mai proasta decat una identica cu 200-300 mii rulati in DE

Necesita o verificare amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul depinde de pret, desi consumabile si verificare cheltui la orice masina mai veche de 2-3 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 9999,- EUR.

L-am văzut şi eu, e fain. Prefer oricând un rulaj mai mic dacă maşina a fost îngrijită.
Fiindcă există şi reversul medaliei, 5 ani cu un schimb de ulei pe motiv că a rulat doar 3000 Km, gen. :) 

Dacă-ţi place şi iese OK la verificare, de ce nu? E o ocazie, nu vezi în fiecare zi un Touareg puţin rulat, chiar şi R5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are plusuri si minusuri :) acum am vazut si eu masina, e ca a mea, model de baza, are in plus xenon si pachet crom exterior. (prca are si PDC? nu se vede bine in poze). Pretul e ok daca se negociaza bine si nu are defecte ascunse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru pareri! Masina a facut o revizie pe an, mereu in aceasi luna, am verificat-o pe site ul rar si pt km si pentru evenimente. Urmeaza sa ma decid in functie si de pretul final. Masina nu are cine stie ce dotari suplimentare, in afara de bixenon si pdc.. I

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!