Jump to content

Achizitie (Touareg 7L)


Forte
 Share

Postare recomandată

Din cat am citit aici eu chiar mi-am luat un Touareg.

V6 TDI, 225CP, are 5 zile si 600 KM deja.

Sunt incantat de aceasta masina si surprinzator, desi are 2,5 Tone, se conduce destul de usor in oras.

Maine mai fac 600 km si in urmatoarele 2 saptamini inca 3500 km dupa care am sa pot sa scriu mai multe despre acest model

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TIESTO

    18

  • do_it

    14

  • razdan

    9

  • VVV

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

consumul era cu 1 L/100 km mai bun, dar Audi are cu 500 kg mai putin decat Touareg-ul

Si pe langa asta Touareg-ul este in rodaj :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul era cu 1 L/100 km mai bun, dar Audi are cu 500 kg mai putin decat Touareg-ul

Si suprafata fontala si Cx-ul sunt sigur mai mici la Audi, ceea ce sustine diferenta de consum mentionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost posesor de Audi Allroad 2.5 TDI 180 CP,

de 5 zile sunt fericitul proprietar al unui Touareg V6 TDI 225CP.

Am fost influentat in aceasta schimbare de mai multi factori, printre care hotaritor a fost ce am citit pe acest forum.

Pot sa fac o comparatie intre cele doua dupa o saptamina cu 600 km, probabil ca dupa 5000 km am sa stiu exact care era mai buna si unde.

Imi place mai mult Touareg-ul in foarte multe privinte:

se conduce mai usor

este mai sprinten

suspensia pneumatica lucreaza mai bine

este mai confortabil pe drumuri rele

senzatia la volan - iti da senzatia ca poti trece peste orice obstacol

Ce era mai bun la Audi:

scaunele Recaro - probabil ca la Touareg inca nu mi-am gasit pozitia

stabilitatea in curbe

consumul era cu 1 L/100 km mai bun, dar Audi are cu 500 kg mai putin decat Touareg-ul

ce configuratie? Mountain sau full? mai exact...ce cutie, suspensie pneumatica inteleg...la ce pret a iesit CIP/DDP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este Mountain, este modelul de baza, deci are piele si senzori de lumina si ploaie, scaune electrice incalzite, carlig de remorcare, triptronic - in plus fata de Mountain si se duca la aprox. 40500 CIP

Eu am mai pus pe ea: faruri xenon, suspensie pneumatica, jante pe 18 cu cauciucuri de 255 M+S, vopsea metalizata si bari pe plafon si ceva ornamente cromate, adica + 6000 EURO CIP.

In final mi-au facut 2000 EURO dicsount si primele 2 revizii manopera gratuita.

De cand am postat ultima data am facut un drum de 650 KM si la mers normal( adica te depasesc doar cei care calca linia continua si nu treci de 140 km/h si nu mergi in S ci in D, iar la depasire nu apesi pedala pina in sasiu ca sa retrogradeze 2-3 trepte) consuma 10.5 L/100 km din care aprox. 10% au fost in oras.

La un mers in S si luat la harta cu un A6 nervos, cu varfuri de 180 km/h se duce la 11,5L/100km.

Dupa ce m-am obisnuit putin cu pozitia de condus, m-am convins avand suspensia setata pe sport sta destul de bine in curbe, adica m-am dat dupa un A6 nervos si nu am simtit-o ca ar trebui sa o corectez din volan sau ca ESP-ul a intrat in functiune.

In continuare sunt foarte incantat de modul in care absoarbe gropile si denivelarile chiar daca suspensia este pe modul sport.

Sunt curios cand se strica suspensia ca mi-a zis un inginer de la VW ca ma asteapta cu chitul de reparatie pregatit dupa care nu o sa mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi,

Eu tocmai am scapat de passat si am dat avansul pt un touareg. imi vine prin iulie sau asa ceva.

nu au fost prea multi bani, fiind saracie asa m-am multumit cu un r5, sincer nu stiu cati cai, dar l-am luat full in afara de piele.

am facut greseala la passat sa trec de la automatic la schimbator si am zis ca nu mai fac greseli din astea asa ca touaregul l-am comandat cu cutie automatica.

cand vine va spun mai multe.

oricum am condus unul de la reprezentanta si e super. nu mi-au stat bordurile in fata, biciclisti, gropi, nimic.

Cu drag,

zeus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the navigator

quatro2, sunt interesat de o masina ca a ta, asa ca daca ai putea sa mai scrii din impresii aici pe forum, ar fi perfect.

Am cateva intrebari:

1. are suspensie pneumatica standard sau trebuie luata ca optional?

2. ce consum ai, oras/in afara?

3. cam care sunt costurile de intretinere, din ce stii tu/ ce ti s-a spus?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are reductor si diferential central blocabil standard,

suspensia pneumatica a fost la optinale in jur de 2500 EURO - nu am hartiile la mine acum.

2. Consumul in oras este destul de mare si din cauza ca eu fac multe drumuri scurte cu motorul rece, undeva pe la 18-19 L/100 km. Aceasta masina nu prea este pentru oras.

Consumul in afara este cam asa:

-mers frumos 120-130 kmh si fara multe kick-down-uri se duce pe la 9-9.5 L/100 km

-mers repede pe autostrada 180-200 kmh cu combinatii de drum cu restrictii de viteza respectate, am facut 600 km in aceste conditii cu o viteza medie de 106 kmh consumul a fost 11.4 L/100km

Media consumului pe primii 4000 km este de 10.8 L/100km inclusiv oras (aprox 450 km), autostrada (aprox 1500 km), etc.

3. Costurile de intretinere nu stiu cat sunt dar am citit ca are nevoie de 8-9 L de ulei pentru schimb din 15-15000 de km.

Asa ca o impresie generala dupa primii 4000 km, masina imi place, iti da impresia ca poti sa treci cu ea peste orice, e foarte comoda si cand o calci te baga in scaun.

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-au stat bordurile in fata, biciclisti, gropi, nimic.

Ce sa inteleg de aici,ca ai dat peste biciclisti sau ca i-ai obligat sa sara in santul de la marginea soseslei??? :) :beer1:

Quatro2,te rog nu mai cita (quote) mesajul anterior....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the navigator

Multumesc pentru raspunsuri quatro2. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pret de pornire are un v6 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@ Zeus : felicitari de achizitie si cred ca abia astepti sa fie delivered... parca ma vad pe mine acum un an cind a trebuit sa-l astept pe al meu... aveam senzatia ca nu mai vine si ca o zi este cit doua zile... Eu l-am dus la 205 cp ( Dragos Voinea... tipul este flexibil si prietenos... sunt multumit de rezultat).

@quatro : felicitari ptr. achizitie... sa-l stapinesti cu placere... ce culoare este. Ce cutie ai ales; man. ori auto.? Ai ceva poze cu el? Eu am cu al meu 30.000 km si in 3 saptamini ma duc la revizie in Germania. Pina acum nu am avut nici o problema cu el (un bec ars de la stopul de frina dar schimbat in garantie...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(un bec ars de la stopul de frina dar schimbat in garantie...).

pai ai schimbat un bec pe garantie? :D

mie la peugeotul meu mi-au luat scarbosii vreo 300000 pe un bec...

Azi am condus si eu vreo 200 km un touareg de 3.0 tdi cu piele , jante 18'...superba. Senzatie de siguranta , in 1300 km de talpa pe oriunde a consumat 15%.Masina are deocamdata 1300km , iar proprietarul nu a auzit de un mic rodaj...talpa doar (daca avea pe passat 5,5 4 motion o medie de 13%...va inchipuiti cum merge omu...). Intr-un cuvant - exceptional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da @dintzauru am schimbat stopul de frina de pe luneta (care e din led-uri...) la reprezentanta VW de aici din Dublin. Nu m-a costat nimic ptr. ca probabil ei inca nu au ajuns la 'Performantele Romanesti' care te-ar taxa si ptr. ca ceri o informatie in calitate de client... ca sa nu mai vorbesc de atitudinea lor fata de client.

Aici garantie inca inseamna 'Garantie'. Iti dai seama ca daca trebuia sa il platesc nici o problema il plateam... dar cum am spus... Irlanda nu e Romania.

Rog sa nu o iei in nume de rau: este doar realitatea... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vreau si eu sa comand un touareg R5 TDI. cutie manuala, si as vrea sa aflu o parere sincera despre acasta masina (am auzit destule lucruri nasoale despre ea). Mie imi place foarte mult si m-ar interesa cum trage motorul, cat este de confortabila si cam cat costa reviziile. Multumesc frumos si o zi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corleone37 : Despre V6 TDI poate iti spune ceva "quatro2"... am observat ca si-a luat unul si il felicit. Eu pot sa imi dau cu parerea in ceea ce priveste R5 TDI.De fapt am postat http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1364&st=20 la pozitia #26 prima oara. Am un an si doua luni cu masina si nu am avut nici o problema. Motorul trage suficient de bine dar e loc si de mai bine. Poti urmari ce am scris mai devreme ca sa nu ma repet... Despre cit costa reviziile eu nu pot spune nimic ptr. ca nu le fac in Romania... si probabil te intereseaza reviziile in Ro. Chiar vrei sa iti iei cu cutie manuala??? Incearca cutia auto (fa un test drive ...) si apoi mai vorbim. Anyway succes...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@do_it V6TDI, cutie automata, culoare gri, am 7000 km.

masina imi place foarte mult cu exceptia scaunului de la sofer (pe altul nu am stat)

scaunul mi se pare prea ingust si prea scurt in zona sezutului si inca nu am gasit o pozitie care sa nu-mi oboseasca piciorul drept dupa 200 km de condus, mai ales pe autostrada.

in rest numai de bine, am iesit cu ea in off-road prin noroi/padure dupa ploaie si isi face treaba,

am cauciucuri M+S, am setat suspensia pe modul off-road, am cuplat reductorul si am blocat diferentialul,

dupa care masina inainta cu 5km/h in noroi gros, rotile erau mai mari in diametru cu 5 cm de noroi si totusi urca prin padure pina cand mi-am dat seama ca urcam de-a latul pe drum si-i zgariam aripa din spate, moment in care am intors-o la primul luminis si bineinteles ca i-am zgariat si cealalta aripa la intoarcere.

Pe sosea merge foarte bine si sta neasteptat de bine in curbe pentru gabaritul ei (setez suspensia pe SPORT in afara localitatilor sau pe AUTO)

In oras consuma cam 15 L/100 km

In afara consuma sub 10 L/100 km daca nu trec de 140km/h

Consumul mediu pe ultimii 2500 km este de 10.9L/100km

Am patit o chestie ciudata pentru mine,

Dupa concediul de Paste am bagat masina in garajul casei si a ramas acolo pentru 6 saptamini, nepornita si cu alarma pusa.

Cand vreau sa o deschid cu telecomanda - nimic

o deschid cu cheia manual si observ ca nu are nici un led, nimic pe bord aprins

incerc sa o pornesc - bateria moarta

incerc sa scot cheia din bord - blocata

citesc in carte unde e bateria - sub scaunul soferului

incerc sa deschid usa din spate - nimic, deschiderea centralizata nu a functionat si nu pot sa deschid usa nici macar manual din interior

incerc sa mut scaunul soferului in fata ca sa ajung la baterie - nimic ca e electric si normal ca nu aveam curent

Dupa aprox. 30 minute de citit manualul de intretinere si diverse incercari de a ajunge la baterie sun la vanzatorul de la VW

In 20 minute vine un tehnician de la VW cu un starter sau cum ii zice, gaseste ceva cabluri in compartimentul motor de care se leaga si dupa 10 incercari reuseste sa o porneasca,

dupa care totul a functionat corect, am fost si plecat cu ea din tara, etc.

M-a impresionat promtitudinea celor de la VW Cluj care au venit inclusiv cu trailer sa o duca la ei daca era cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quatro2 ... da imi pare interesant chestia cu bateria si sunt placut surprins ca cei din Cluj isi fac datoria asa cum trebuie sa si-o faca... cu promptitudine. Probabil ca a stat mult nepornita si chiar si cind e parcata este stiut faptul ca 'masina consuma' iar apoi fizica spune ca 'orice acumulator se descarca in timp...'

Felicitari ptr. suspensia reglabila (din pacate eu nu am reusit sa il iau cu susp. reglabila... nu am avut timp mult de stat in tara ca sa il astept cu tot ce am vrut eu pe el...) dar am facut test drive cu unul cu susp. regl. si mi-a placut. Nici suspensia standard nu e rea dar e clar ca e loc de mai bine si trebuie sa o recunosc :(

Cu gasitul locului 'in scaun' poate ca e o chestie de timp, mai incearca si sunt convins ca vei fi multumit. Doar daca nu esti un tip la 2 m. inaltime si atunci chiar ai o problema din acest punct de vedere. Eu conduc drumuri de 3050 Km (Dublin-Bucuresti...) si stau foarte comod... Al meu dupa 30.000km imi ia in oras in jur de 12 l% si afara cam 10 l%.

Felicitari ptr. alegere... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat si eu un V6 Mountain cu Bi-xenon , Diferential blocabil,pachet crom , Jante Valley 18" , Bare longitudinale , scaune incalzite si alte chestii mai putin importante.La inceputul lui Octombrie imi vine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quattro imi poti spune si mie cate ceva despre masina? , cum e cutia ? pe modul sport am auzit ca e nervoasa :( Postati toti cei care aveti tiptronik opinii va rog !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare un pret prea mare pentru asa o masina. Dupa parerea mea, in domeniul 4x4 exista Touareg+Cayenne si Restul.

Pardon touareg / cayenne/ q7

Oricum eu zic ca merita si oricum le face pe toate in off-road si este si cel mai ieftin dintre astea trei

Modificat de Extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quattro imi poti spune si mie cate ceva despre masina? , cum e cutia ? pe modul sport am auzit ca e nervoasa :P Postati toti cei care aveti tiptronik opinii va rog !

Este cu aproximativ 500 de ture mai sus in S decat in D

Adica fata de 1500 ture la 70-75 km/h in D5, in S o tina la 2000 ture S4.

Este mai sportiva dar este mai galagioasa si mai brutala atat la acceleratii cat si la frana de motor.

Eu sincer folosesc modul S doar pe serpentine la urcare unde in D se simte lipsa de putere in anumite momente sau cand ma mai iau la harta cu careva mai tupeist si care nu-si respecta colegii de trafic.

Si in D merge foarte bine si cand faci kick-down efectul e acelasi cu kick-down-ul de la S.

In S ai cuplul de 500 Nm la dispozitie aproape tot timpul.

Oricum masina este suficient de nervoasa, mai ales dupa 60 km/h si pina la 140-160 km/h.

O compar cu Audi allroad 2.5tdi 180 CP triptronic (1850 kg)si laguna v6 3.0, 207 CP (1540 kg)cutie automata (cam pe aceleasi principii de functionare din punctul de vedere al soferului - tehnic nu stiu),

touareg-ul are 2350 kg si 225 CP,

dar

urcarea de la 60 la 130 km/h pare cea mai rapida cu touaregul.

directia era mai sportiva la audi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna bine . Initial ma gandisem sa fiu modest si sa iau un R5 , dar cred ca am facut o alegere buna. Mai am 10 sapt , cel putin asa ma minte dealerul . Am auzit ca o sa apara un facelift minor in 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Andrei_72 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!