Jump to content

Timeline Vento/JettaIII


paul_ral

Postare recomandată

Vom vedea un Vento fabricatie 2011 :) ca practic motorul arata "tipla" vorba aia . Paul cam cat la suta din masina este gata? Sunt nerabdator sa ne spui ca ai terminat reconditionarea :)

Link către comentariu

Interesant si ambitios proiect....FELICITARI!! Poate cand iti vei face putin timp, o sa faci o lista de piese pentru instalarea ABS. Te salut :icon_thumright:

Link către comentariu

am avut ceva de citit in noaptea aceasta!!! sincer am ramas fara cuvinte, bafta in continuare si hai mai repede ca nu am rabdare sa "vad" cum merge, parca ar fi masina mea, nu am cuvinte, foarte tare!

Link către comentariu

Paul,cred ca ai fost ing pe la Wolfsburg intr`o viata anterioara :lol:

Tu ai demontat toata masina,eu mi`am batut capu 3 ore la un surub intepenit :blink:

Modificat de ByZ
Link către comentariu

Asta da pasiune,ar fi bine daca si noi ceilalti am avea grija de masina macar un sfert fata de cat ai tu,eu unul am citit topicul de la a la z si am avut ceva de invatat,mai ales ca dupa ce se incalzeste voi incepe si eu sa imi montez airbagurile si abs-ul,cu airbagurile am vazut cum sta treaba,e usor,cu abs-ul am inteles ca e mai greu si sper sa il montezi si tu si sa fie tot asa detaliat.

Bafta si spor la treaba!

Link către comentariu

multa munca, munca multa! :)

las-o mai moale, cel putin pan` trec sarbatorile!

bafta multa, spor la treaba si asrbatori fericite! :P

Link către comentariu

:vaidecapulmeu: cand ai terminat cu a ta vin si eu pe la tn cu a mea :D de la mn 10+ bft astept cu sufletu la gura finalizarea

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri!

Inte timp, pe masina a fost montata alarma cu pager si am pus leduri albaste la LCD-uri. In ton cu afisajul repectiv, planificand sa schimb iluminarea tuturor butoanelor din verde in albastru, i-am pus si un mp3 Panasonic, o scula relativ modesta.

Bun, ce elemente se mai pot adauga masinii? Lista ar fi aceasta:

1. ABS

2. Airbag-uri

3. Climatronic

4. Tempomat (cruise control)

5. MFA

6. Scaune incalzite

7. Sistem sonorizare Bose

8. Jante aliaj originale

Dupa sute de ore de analiza, studiu si traduceri de pe vwvotex am luat hotararea de a ma apuca de MFA si cruise control.

Partea mai grea acum incepe. Geamurile si oglinzile sunt piece of cake fata de ce ma astepta.

Pentru fiecare DIY am facut o lista cu materialele de care aveam nevoie. Desi am inceput cu MFA-ul provocarea instalarii tempomatului a fost mai puternica, avand in vedere ca piesele necesare acestuia nu se gaseau decat in State, pe cand cele pt. MFA erau de gasit si in tara. Am dat anunturi pe vortex, insa nu gaseam decat elemente separate, la diferiti vanzatori. In fine, am cumparat si ceva piese separat, gandidu-ma ca daca continui asa voi ajunge la sapa de lemn. Piesele nu sunt scumpe, insa tansportul si comisionul W.U. amplifica considerabil pretul; e chiar un paradox, o piesa din plastic care la noi zace aruncata intr-un schrot acolo e f.scumpa, in timp ce un electromotor sau compresor de ac este 25$ respectiv 40$.

In fine, am gasit un tip super, supercomunicare si seriozitate maxima. Toate piesele au venit intr-un colet, inclusiv siguranta care prinde pedala de acceleratie. Nu fac aici inventarul pieselor, este un topic dedicat pe aria G3&Vento.Costul tuturor pieselor in jur de 150$.

To be continued

ai avut geamuri manuale inainte ??

Link către comentariu

Da, am avut geamuri cu acționare manuală și am montat electrice față + spate. A fost prima modificare adusă mașinii, urmată firesc de oglinzi electrice și

Link către comentariu

a fost greu de facut modificarea asta? ai avut loc in bord pt butoane sau cum ai facut...te intr pt ca vreau sa fac si eu aceeasi operatiune

Link către comentariu

Ai nevoie de o mașină donatoare. Ca operațiuni, se desfac fețele de uși, protecțiile de la pragurile interioare și se extrage intreaga instalație. Din interiorul mașinii se scoate legătura de cabluri care trece de la un st

Link către comentariu

Astăzi am primit instalația climatronic. Pentru asta au fost necesare 4 colete destul de voluminoase. Instalația este cu tasta ECON și diferă față de cea cu tasta OFF. La nivelul carcasei nu sunt diferențe majore. Diferă pozitia unei mufe de alimentare a unui motor de acționare a clapetei, poziția dispozitivului de comandă a instalației vacuumatice (poziția lor este inversată) iar carcasa celei cu ECON are o gaură

Link către comentariu

Astăzi am montat aeroterma pe mașină.

Introducerea în locașul ei

SN850913.jpg

Strângerea celor 4 piulițe de fixare. Găurile practicate în panou s-au potrivit la fix, nefiind nevoie să fac adjustări

SN850912.jpg

Am aranjat cablurile, le-am eliminat pe cele de la vechea instalație și fixat canalele de la ventilație

SN850917.jpg

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Daca te rog, poti sa imi faci o poza cu clapeta care separa aerul cald de cel rece, si zona in care se afla pentru ca am o problema si tare banuiesc eu ca de acoloa r fi :D multumesc

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!