Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Halal comerț, halal atitudine!

Bataie de joc!

Alte magazine de piese ce preturi au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma interesează alte magazine de piese pentru ca nu beneficez de aceeași garantie. Nici măcar nu am luat in calcul alte magazine in afara de reprezentanta, doar din motive legate de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Starea produsului:

Nou / Fara factura / Fara garantie

Crezi ca merita? Eu unu nu cred. O sa mai caut si alți dealeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am citit aproape in totalitate acest post si deja sunt ingrijorat de achizitia pe care vreau sa o fac.

Posed un Audi A4 - 1.9 TDI - 2006 si vreau sa o schimb cu un passat care are cutie DSG. Problema este ca aceste cutii sunt pe motoarele de 2.0.

Am rugamintea sa ma lamuriti si pe mine la anumite aspecte despre acest passat:

- sa inteleg ca problemele mari cu injectoarele si pompa este intalnita doar la cele fabricate 2005-2006?

- la motoarele de 170 CP mai conteaza anul pentru a avita problema cu injectoarele?

- ce tip de motor are injectoare bosch ? intreb pt ca nimeni nu s-a plans de injectoarele bosch

- a avut cineva probleme cu passat din 2007 sau 2008 care are cutie DSG?

Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu este 170 cu dsg an 2006 luna 8 si dupa cum vezi s-au schimbat 2 injectoare :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa stai linistit ca nu vei avea probleme cu injectoarele, iti recomand sa-ti cumperi noul motor CR, care il gasesti incepand cu a 2a jumatate a anului 2008.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa stai linistit ca nu vei avea probleme cu injectoarele, iti recomand sa-ti cumperi noul motor CR, care il gasesti incepand cu a 2a jumatate a anului 2008.

Bafta!

La ce motor te referi mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei2000 - ce te face sa crezi ca injectoarele de pe motoarele CR nu vor avea probleme? Mercedes foloseste tehnologia CR la motoarele CDI din 2000 si pica injectoarele la greu (si pompele de inalta presiune)... Nu mai vorbim de Renault si ale lor DCI-uri care sunt la pamant la capitolul asta.

Singurele injectoare PD cu probleme folosite de VAG au fost cele de pe prima serie de Passat B6, la motorul 2.0 TDI 140 CP (cu 2 axe cu came), cod BKP. In rest, injectoarele montate pe motoarele 1.9 TDI PD se pare ca nu au moarte. Merg lejer 2 -300.000 km fara probleme. Sunt cel putin la fel de fiabile ca cele de pe motoarele VP.

Tinand cont de calitatea motorinei de la noi, eu zic ca mai multe probleme cu sistemul de injectie vor avea noi posesori de CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...sunt interesat cam de 2-3 luni sa imi cumpar un Vw passat din 2008-2009, motor de 170 Cp...stie cineva daca si la aceste motoare exista problema motoarelor BKP 140 cp, injectoarele pt ca asta e cea mai mare problema din cate stiu eu intalnita la passat si cea mai costisitoare dealtfel. Astept pareri si sfaturi din partea veteranilor la acest model. In momontul de fata detin un golf 4 model 2004-2005, de care sincer am fost si sunt in continuare foarte multumit, motor 1.9 pacific si sincer as cam vrea sa il schimb rolleyes.gif dar parca as ramane tot la vw:) scuze daca deranjez pe cineva cu intrebarea asta dar chiar as avea nevoie de pareri! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright:

S-au adunat deja 43 de pagini!! 80% din continutul acestui topic se repeta de 8-10 ori!!

Oricine mai posteaza, fara a aduce o informatie in plus, va fi sanctionat cu warning pentru bagare in seama si spam!!

Este valabil si pentru useri care raspuns la intrebarile care au deja un raspuns!!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pret injector schimbat in Brasov luna aceasta 2400.

stie cineva in cazul in care s-au schimbat toate cele 4 injectoare+cablajul aferent mai apar probleme la ele?

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret injector schimbat in Brasov luna aceasta 2400.

stie cineva in cazul in care s-au schimbat toate cele 4 injectoare+cablajul aferent mai apar probleme la ele?

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

ma adaug si eu in lista, alex p, motor bkp mai 2007, dsg, 55300 km, nicio problema pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ..

o curiozitate ....?????

cati dintre cei cu injectoare cazute folosesc schimbul de ulei la 30k km (longlife ...vroiam sa zic )

sunt curios de raspunsurile voastre ...

Buna intrebare, eu folosesc mobil 1 5w30 longlife, sunt deja la a doua revizie cu uleiul asta, efectuata la Elcargid, service autorizat VW. Cum promoveaza Mobil 1, m-am trezit acum vreo 2 ani cu uleiul mentionat anterior, fara sa stiu ca este longlife. De atunci am mai facut o revizie tot cu acest ulei (conjuctura a facut sa nu mai am cand si de unde sa cumpar castrol 5w40 in timp util), desi NU este bun pentru BKP, care merge cu uleiuri normale, cu intervale de schimb la 15.000. Deci aviz celor care experimenteaza ulei longlife la acest motor si il schimba la 15.000 ca pe un ulei normal, nu face bine motorului.Long life-ul trebuie utilizat pe tot intervalul de 25.000km ca sa-si indeplineasca sarcinile de lubrifiere si curatare, iar BKP-ul nu a fost gandit sa mearga cu acest ulei.

In alta ordine de idei, ieri mi-a picat primul injector, la 73000km.Pret 2400 lei(continental cod ....sx scria pe cutie, insa pe piesa era numai s-ul), fara cablaj(zice-se ca nu ar fi necesar, doar reprezentanta recomanda), schimbat pe undeva in provincie, ca acolo m-a lasat masina.Totul e bine si frumos acum, merge ca inainte, sper ca urmatorul injector sa ma lase mai aproape de bucuresti.Nu stiu daca are legatura cu uleiul, in mod sigur are cu motorina, dar cum eu de vreo 2 ani am alimentat de la aceeasi statie(omv), vad ca nu exista nicio solutie pentru evitarea blocarii/arderii injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu locuiesc in Italia si am masina din 2005 (octombrie ) cod motor BKP ..de atunci folosesc ulei longlife pentru ca asta e uleiul scris in cartea tehnica si acest tip de ulei mi l-au pus cei de la service cand am facut reviziile....am 97.500 km si nici un injector cazut ( sa fie noroc)

injectoarele se ard datorita coroziunii acelei parti care acopera bobina (si apoi se scurtcircuiteaza)din cate am inteles de la un service care repara aceste injectoare arse

p.s.

uleiul corodeaza acea parte a injectorului ....(relatez explicatia celor de la service )

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru amatorii de injectoare SH, exista oameni care vand/reconditioneaza acest tip de injectoare, insa nu ai nicio garantie asupra fiabilitatii. Pe de alta parte, e posibil ca si cele noi sa aiba probleme(sanse mici ce-i adevarat), insa sigur vor tine incomparabil mai mult decat cele SH.Pacat ca pretul tot creste in loc sa scada, buna strategie de piata au cei de la VW, acum trebuie sa ai un cont special de economii pt urgente de gen injector picat.Multumim VW, poate de sarbatori ne faceti un cadou si mai actualizati si voi oferta raportat la conditiile actuale de piata!

uleiul corodeaza acea parte a injectorului ....(relatez explicatia celor de la service )

Esti primul de la care aud asta, interesanta explicatie, ne da putin de gandit la motivul pentru care pica minunatele injectoare.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara a picat injectorul cu numarul 4 de la draga mea masina.

"Noroc" de s-a oprit exact in fata casei :angry:

Pret injector la reprezentanta 2.500 ron. :vaidecapulmeu:

Ce sa fac? M-am saturat sa tot bag bani in masina asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Pret injector la reprezentanta 2.500 ron. :vaidecapulmeu: (...)

Revin cu preturi pentru noile injectoare. (..)

Cod piesa: 03G130073SX (model nou)

Pret: 2550 RON (cu piesa la schimb)

(...)

(...)

In Romania, aceeasi operatiune m-a costat 1940 Ron astfel:

Injector: 1300 RON, cu injector la schimb (nu stiu cat costa fara injector la schimb)

Cablaj: 300 RON

Manopera: 340 RON

(...)

Da ce stie sa faca noul injector de exista o asa diferenta de pret ? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil se strica si mai repede :rolleyes: altfel nu pot sa imi justific pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu locuiesc in Italia si am masina din 2005 (octombrie ) cod motor BKP ..de atunci folosesc ulei longlife pentru ca asta e uleiul scris in cartea tehnica si acest tip de ulei mi l-au pus cei de la service cand am facut reviziile....am 97.500 km si nici un injector cazut ( sa fie noroc)

injectoarele se ard datorita coroziunii acelei parti care acopera bobina (si apoi se scurtcircuiteaza)din cate am inteles de la un service care repara aceste injectoare arse

p.s.

uleiul corodeaza acea parte a injectorului ....(relatez explicatia celor de la service )

Cred ca e plauzibila explicatia,eu am facut masuratori cu ohm-metrul cand mi-a cazut injectorul,am scos mufele de la toate cele 4 injectoare si le-am masurat rezistenta intre pinii de alimentare; surpriza! toate 4 aveau aceasi valoare de vreo 200 ohmi. Pe vag-com imi dadea clar injectorul 2 defect,asa ca l-am masurat din nou si am pus aparatul de masura intre un pin de alimentare si corpul injectoruluisi surpriza!imi arata o valoare de cateva suta de ohmi in loc sa fie 0, deci era sigur strapunsa izolatia in corpul injectorului,am masurat si celelalte 3 si aveau valoare 0 intre pini si corpul injector. :blink:

Modificat de nel34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Citesc thread-ul asta inca din luna mai 2009 si ma minunam cum de pot avea unii atata ghinion. Din pacate, n-are legatura cu ghinionul ci cu marfa proasta.

Dupa ce am vazut ca se ingroasa treaba, in august 2009 mi-am cumparat 4 injectoare (asa, de rezerva) de la cineva care a dezmebrat un

B6 cu serie identica, BKP, din 2008. Al meu e din 2006, BKP, 2L.

Luni, 22 Noi. 2010, 93.211 Km, cu 200 metri inainte de casa, fatality! S-a oprit motorul in mers (~900 ture), beculet pe bord (sau macaroana, vorba unui coleg) si n-a mai vrut s-o ia.

Era clar, asa ca am pus VAG-ul si am constatat problema. Un injector s-a sinucis :(

Acum am sosit de la service, le-am schimbat pe toate.

Platforma : 100 RON

Injectoare : 4000 RON (second, luate in august 2009, deh, precaut)

Manopera : nesemnificativ, in service la un amic

Am atasat 2 poze cu injectoarele vechi. Nu stiu care dintre ele e defect dar am preferat sa le schimb pe toate.

post-47180-0-99605900-1290558809_thumb.j

post-47180-0-61287100-1290558816_thumb.j

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu locuiesc in Italia si am masina din 2005 (octombrie ) cod motor BKP ..de atunci folosesc ulei longlife pentru ca asta e uleiul scris in cartea tehnica si acest tip de ulei mi l-au pus cei de la service cand am facut reviziile....am 97.500 km si nici un injector cazut ( sa fie noroc)

injectoarele se ard datorita coroziunii acelei parti care acopera bobina (si apoi se scurtcircuiteaza)din cate am inteles de la un service care repara aceste injectoare arse

p.s.

uleiul corodeaza acea parte a injectorului ....(relatez explicatia celor de la service )

Cred ca e plauzibila explicatia,eu am facut masuratori cu ohm-metrul cand mi-a cazut injectorul,am scos mufele de la toate cele 4 injectoare si le-am masurat rezistenta intre pinii de alimentare; surpriza! toate 4 aveau aceasi valoare de vreo 200 ohmi. Pe vag-com imi dadea clar injectorul 2 defect,asa ca l-am masurat din nou si am pus aparatul de masura intre un pin de alimentare si corpul injectoruluisi surpriza!imi arata o valoare de cateva suta de ohmi in loc sa fie 0, deci era sigur strapunsa izolatia in corpul injectorului,am masurat si celelalte 3 si aveau valoare 0 intre pini si corpul injector. :blink:

Nu cred ca e bun rationamentul tau.Acum nu stiu ce valori ale rezistentelor sunt acceptate ca admisibile dar valoarea 0(zero)a rezistentei masurata intre un pin si corpul injectorului indica faptul ca solenoidul da la masa si implicit este defect de izolatie.De fapt tu ai masurat valoarea rezistentei de izolatie a solenoidului fata de masa, iar cand vorbim de rezistenta de izolatie ne referim la valori mari de ordinul kiloohmilor si megaohmilor deaceea cel mai concludent rezistenta de izolatie se masoara cu megaohmetrul pentru ca induce tensiuni de strapungere mari(de la 500V in sus).Valoarea de 200 ohmi pentru o rezistenta de izolatie este foarte mica.

Ceva e in neregula si cand spui ca "am masurat si celelalte 3 si aveau valoare 0 intre pini si corpul injector" dar trebuie sa vad o schema electrica ca sa pot sa-mi dau seama despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, acum am masurat din nou ca nu mai tineam bine minte valorile de la nefericitul eveniment :evil: ;deci intre pinii de alimentare este o valoare de 200kohmi iar intre un pin si corpul injectorului este o valoare de 30 ohmi ,deci e clar da la masa (foarte mica rezistenta),celelalte au valori intre pin si corp injector de ordinul megaohmilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca tipul uleiului nu joaca niciun rol in defectarea injectorului.

Pentru cine are chef de lectura, il invit sa citeasca AICI, legat de reconditionarea injectoarelor de pe B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!