Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

antonio.ferra, nu mai indemna oamenii sa faca cheltuieli inutile daca nu stii cu exactitate de ce natura este defectul injectoarelor si ce profilaxie s-ar impune!

Schimba tu filtrul de motorina la 7500km cand acesta ar functiona bine merci 30k numai nu ne mai exemplifica ce faci tu ca sa-ti mearga masina bine pt ca nu ai aceias motorizare.

tu ai motorul de 1.9 cu injectoare pompa care folosesc electrovalve cu solenoid la care defectele sunt mult mai rare si de alta natura.

Injectoarele ce echipeaza motoarele 2.0 tdi 140/170cp sunt controlate de electrovalve piezoelectrice, lucru pe care ar fi trebuit sa-l stii deja daca ai fi urmarit topicul sau ti-ai fi dat osteneala sa-l citesti inainte de a te inghesui sa imprastii sfaturi inutile si costisitoare!

constat ca topicul a devenit spatiu publicitar pentru tot felul de baieti care se ocupa de reconditionari , desi eu am fost penalizat pentru ca citez: "tocmai colegii de forum au reclamat postul tau iar sanctiunea s-a facut cf regulamentului! "

am sa profit de utilitatea acestui post sa retrag orice fel de colaborare sau facilitate acordata membrilor acestui forum si sa va recomand cu caldura sa va bucurati de cele 3-6 luni de garantie per injector reconditionat sau sa urmati tot felul de sfaturi izvorate din exercitii de imaginatie sau povesti supte din deget in lipsa oricaror experiente practice!

cer scuze colegilor ce s-au simtit suficient de lezati de posturile mele incat sa sesizeze moderatorii.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nitro_od - eu nu vad unde este "facilitate acordata membrilor" in posturile tale! Cu atat mai mult avand in vedere ca ti s-au adresat anumite intrebari si nu ai vrut sa raspunzi!

Daca erai atat de "darnic" ar fi trebuit sa spui exact care este motivul pentru care se ard aceste injectoare, cum se poate preveni defectarea lor (daca exista una) si care este mai exact metoda de reconditionare!

Nu neg ca ai dat unele informatii insa observ, in posturile tale, o foarte mare retinere, probabil ca iti este ca maine o sa ne apucam toti sa le reparam!

Consider, din posturile tale, ca singurul motiv pentru care ai scris este acela de a atrage clienti!

NU ASTEPT O REPLICA LA ACEST POST

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tu nu esti capabil sa intelegi anumite explicatii asta nu inseamna ca nu am explicat care sunt cauzele si cum se poate preveni acest defect...

nu pot explica procese de degradare si reconditionare incepand eventual cu fizica de clasa a VI-a doar ca sa priceapa toata lumea ...

am dat suficient de multe amanunte cat sa priceapa orice om care are inclinatii tehnice si cunostinte nde mecanica si fizica, si caruia i-ar putea fi de folos raspunsurile mele.

intelege ca nu poti face tutoriale cum sa repari televizoare adresate unor oameni care nu pot deosebi o rezistenta de un condensator .

in urma ultimului tau mesaj privat am avut remuscari ca te-as fi putut judeca gresit si ca , intr-adevar, ai fost obiectiv si dezinteresat in ce priveste penalizarile aplicate mie... dar se pare ca nu este asa!

cred ca actiunile tale sunt despotice si subiective de vreme ce stergi dupa bunul plac posturile oamenilor (nu mie ... vezi nel34) .

Consider, din posturile tale, ca singurul motiv pentru care ai scris este acela de a atrage clienti!
aceasta este o prejudecata si tin sa repet ca nu mai sunt interesat de colaborarea cu membrii acestui forum si thread-ul cu reconditionarea injectoarelor a fost retras la dorinta mea.

asadar acuzele tale nu-si mai au obiectul!

nitro_od - eu nu vad unde este "facilitate acordata membrilor" in posturile tale! Cu atat mai mult avand in vedere ca ti s-au adresat anumite intrebari si nu ai vrut sa raspunzi!
membrii forumului au beneficiat de pret special (600ron) iar cei ce mi-au adrsat intrebari privind procesul de recuperare au primit raspuns in privat si pot confirma asta !

sunt ferm convins ca acest post nu va apuca seara (cel putin necenzurat), motiv pt care il voi posta si in sectiunea diverse!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, pomenesti ceva de o garantie, este cumva scrisa ?! Vine insotita si de o factura ?

Ce se intampla daca injectorul reconditionat se defecteaza iar dupa 3 luni (deci fiind in garantie) ? Se schimba cu altu' reconditionat sau se reconditioneaza iar (a doua oara) pt alte 3 luni ?!

Nu cred ca sunt singuru' care ar avea astfel de intrebari :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

sper ca acest reply sa ramana necenzurat de vreme ce a fost editat la cererea unui coleg in numele celor interesati exclusiv de raspunderea prestarilor noastre si sa nu fie considerat reclama comerciala in ciuda faptului ca, repet: aceste servicii nu sunt disponibile membrilor vwforum

Reason for edit: Daca nu sunt disponibile membrilor vwForum esti liber sa promovezi unde vrei tu aceste servicii dar nu pe ariile in care discutiile sunt doar de natura tehnica.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu anumite constatari si recomandari on topic pentru cei afectati in mod direct de problema injectoarelor (si nu numai)!

am vazut printre colegii de forum ca au fost cazuri in care masina, defecta fiind, a fost diagnosticata (eventual la reprezentanta sau un service mare) si s-a constatat defectarea a 2 din cele 4 injectoare !

probabilitatea ca 2 injectoare sa se strice simultan (sau mai exact sa ajunga sub parametrii minim admisi de ECU) este teoretic subunitara, adica 0.001%, si practic nula!!! ECU taie alimentarea injectoaelor in secunda in care unul dintre cele 4 injectoare ajunge sub valoarea minima admisa.

multi dintre angajatii service-urilor practica metoda substitutiei, adica, au un injector defect la indemana si il substituie unuia bun in momentul constatarii alaturi de cel defect de pe masina... astfel angajatul devine mai bogat cu 200E.

multi dintre acestia nesfiindu-se sa-l revanda propietarului de drept!

acelas lucru se poate intampla si la un schimb de ulei (se inlocuiesc doar 1-2L restul se vinde ) sau inlocuiri fictive pe deviz!

personal am cumparat componente noi sau sh de la astfel de angajati !

sfatul meu, cred eu avizat, este sa gasiti un atelier micut cu oameni cinstiti ce nu-si permit sa trateze clientii superficial, sa faceti reparatiile cu specific (electrica, mecanica, etc) la oameni care fac asta in mod curent si stiu s-o faca cu ochii inchisi reducand astfel riscul deteriorarii componentelor odata cu studii experimentale !

cand ai o fractura te duci la ortoped nu la generalist sau la dentist !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE-AM TRIMIS SI EU UN MAIL CU O SESIZARE. LA PASSAT-UL MEU BMR 170 C.P. 2006 A APARUT LA SCANARE >>INJECTOR CILINDRU 4 -SEMNAL NEPLAUZIBIL<<,L-AM ACHIZITIONAT DE O LUNA DIN GERMANIA. IN ULTIMII 2 ANI AM AVUT 4 PASSAT-URI 2.0 TDI ,TOATE IMPORT GERMANIA,LA 3 DIN ELE LA ISTORIC A APARUT PROBLEMA CU INJECTOARELE DE COMBUSTIBIL SI DEFECTIUNI LA FARURILE BI-XENON, ACOLO IN GERMANIA UNDE AU SI FOST INLOCUITE GRATIS DE FABRICA. ASA CA PROBLEMA CU,COMBUSTIBILUL NU PREA O POT INVOCA DEOARECE SI LA EI AU FOST MULTE PASSAT-URI B6 CU INJECTOARELE LA SERVICE. PERSONAL IMI PLACE MASINA ATAT CA DESIGN SI COMFORT , INSA MA DEZAMAGESC ACESTE PROBLEME CARE, CONSTAT CA APAR LA TOT MAI MULTI POSESORI. CRED CA DACA NU VOR FACE CEVA IN ACEASTA PRIVINTA,MULTI *DORITORI*. VOR RENUNTA ... P.S.: ORICUM ASTEPT SI EU UN RASPUNS DE LA EI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma alatur si eu..Primul injector(Nr3) la 69.000km. Am citit cam tot ce s-a scris pe aici despre injectoare. Ciudat ca in ultimul timp nu prea mai scrie nimeni, sa inteleg ca pe masura ce le-ati schimbat pe toate 4 ati scapat de probleme? I-a picat cuiva un injector schimbat, din cele considerate fara probleme cu terminatia codului X?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat si eu in celebra lista!

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30.ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

31.Ciommy15 2.0 BKP 2007- 69000km - primul injector cazut-inj nr 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate explica cineva de ce motoarele 2.0 tdi 140hp de pe Audi nu au aceleasi probleme ca motoarele 2.0 tdi 140hp de pe passat ?

Modificat de dodoloi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Poate pentru ca unele au piezo de la Bosch si celelalte de la Siemens? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu in lista:

Am intrat si eu in celebra lista!

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30.ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

31.Ciommy15 2.0 BKP 2007- 69000km - primul injector cazut-inj nr 3

32. Dan, Octavia RS TDI 170cp BMN, 2007- 87.000km - inj nr 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate si la motorul BMN 170cp. Am citit 46 de pagini de forum, si n-am vazut (mai) nimic despre motorul asta... Sa fie doar ghinion si sa fie fix al meu injectorul ala dintr-un milion, sau urmeaza si restul de 3?

Senzatia e intr-adevar nasoala. "Noroc" ca nu eram in turatie, s-a intamplat pe frana de motor, din a 4-a in a 3-a, ajunsesem pe la 65km/h, turatia cam pe la 2500rpm. Pretul la Brady e cam 2600, cu schimb... Mai naspa ca masina e acu la 200km de casa...

"WOW tocmai ce scriam mai sus despre codul asta si ca e singurul care ar putea avea probleme. Mare ghinion ai avut :vaidecapulmeu: " - scriai in timp ce scriam si eu, si d-aia n-am vazut :))

Pana ieri nu credeam ca o masina "scumputa" (sau oricum, nu ieftina rau) se poate opri din mers...

Mare ghinion ai avut :vaidecapulmeu:

De ce zici ca am avut mare ghinion: pur si simplu ca mi s-a intamplat, sau ideea ar fi ca la tipul asta de motor nu prea ar "trebui" sa fie probleme, ca or fi injectoarele altfel fata de BKP?

Si inca o intrebare: am intrebat pe injector.ro cat ar costa si mi-au raspuns "bosh germania 1050 Lei cu TVA". O fi ceva de capul lui? Cum naiba poate fi asa mare dif fata de Brady? Are cineva idee, a cumparat sineva de la ei?

Modificat de pdanut2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, BMN are sigur probleme pentru ca are aceleasi injectoare Siemens ca si BMR (care e in lisa si e tot de 170 cp). A mai avut un coleg parca cu Seat Atea cu exact acelasi cod BMN aceeasi problema ca si tine ...

LE: Am zis ca ai avut mare ghinion pentru ca dintre toate codurile de motor de pe Skoda Octavia II asta e singurul care are injectoare Siemens ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Am zis ca ai avut mare ghinion pentru ca dintre toate codurile de motor de pe Skoda Octavia II asta e singurul care are injectoare Siemens ...

O exista RS TDI cu alt motor (si deci injectoare bosh)? (in afara de astea mai noi cu CR)? Stie cineva ceva de injector.ro? Daca tu zici ca eu am siemens (sigur?) si el mi-a propus bosh - mi-e destul de clar... (le-am dat serie, tot...trebuiau sa stie ce am)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 100% sigur ca ai Siemens poate au pus si Bosch pe BMN (desi nu cred). Daca mai mergea VIN decoderul din ETKA iti puteam spune cu exactitate, dar nu mai merge de ceva timp decat pentru cei care au parola, poate te poate ajunta un coleg sa stii exact ce model ai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pdanut2000

Si inca o intrebare: am intrebat pe injector.ro cat ar costa si mi-au raspuns "bosh germania 1050 Lei cu TVA". O fi ceva de capul lui? Cum naiba poate fi asa mare dif fata de Brady? Are cineva idee, a cumparat sineva de la ei?

cere oferta dupa codul de reper! injectorul pe care ti l-au recomandat ei este cu solenoid si nu poate fi pus pe motorizarea ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, tatal meu vitreg are un passat 20 TDI 170hp am fost cu masina la Nitro_od si l-am reparat. Masina merge foarte bine e super oky.de Nitro_od ce sa va spun e biat bun si-a facut treaba si cam atat va spun despre el altceva nu stiu, la prima vedere omul pare oky.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sosit momentul sa scriu si eu aici ... iute, mult mai iute decat ma asteptam. Am luat masina (Passat, 2.0 BKP, 2007) de 2 luni si a picat zilele trecute un injector ... am fost "norocos", a picat in fata blocului, la 10 secunde dupa ce am pornit motorul (nu apucasem sa plec).

Stiam de problema cu injectoarele (de aici de pe forum si de la un prieten mecanic) dinainte sa cumpar masina (dobitoc, nu?), dar vazand ca e din 2007, stiam ca problematice sunt cele din 2005-2006, excelent intretinuta, 64.000 km reali (revizii facute la vw in cartea service), am zis ca poate am noroc ... inainte de a cumpara masina am fost la un test in vederea achizitionarii la VW, unde mi-au zis ca in mare masina e ok, pretul a fost destul de bun cred: 11000 euro ... Vechiul proprietar s-a scapat si a zis ca a schimbat si el 1 injector (la capitolul probleme avute) ... Imi place "ca poza" masina, am vrut neaparat 140 CP si nu 105 CP, deoarece vechiul Pasat (b5 - excelenta masina, incomparabil mai reusita ...) avea parca 110 CP si nu vream una mai lenesa ...

Sfaturi (la capitolul haz de necaz):

- cei cu BKP sa aveti tot timpul in masina un nr. de la tractari, nu stii unde te lasa, cand te lasa, nu da nici un semn ...

- nu umblati cu masina noaptea :) ... e neplacut sa te lase noaptea prin ce stiu ce padure ...

- nu faceti drumuri lungi :), e scump tractatul de unde va lasa pana la service

- in general cei cu Passat b6, nu ar strica sa aveti si o pompa de motorina cu voi, asa sa fie la nevoie ...

- nu cred ca conteaza uleiul, sa umblii turat, etc, pur si simplu injectoarele sunt proaste din fabricatie

Pretul acum la injector e 2560 RON (cumparat de la reprez vw cu piesa la schimb) + manopera 150 ron la un service mai mic, dar priceputi ... la service-ul VW mai ca radeau de mine, nu mi-a placut atitudinea celor de la VW si nici nu o sa merg la ei vreodata pt. reparatie decat daca nu am incotro. Mi se pare inacceptabil sa le spun de problema si ei sa-mi zica razand "stai linistit, nu stiu ce prieten a patit-o intr-o depasire ... ". Multumesc, sunt un "norocos" atunci :)

Avand in vedere ca se pare ca cei cu BKP pana prin 2007 au / vor avea problema asta (e un defect de fabricatie clar), mi s-ar fi parut normal sa le schimbe vw sau macar sa fie mai ieftine (nu 2560 ron - enorm pt un c...t de injector, cu banii astia puteam face o vacanta in Grecia, sa-mi cumpar o centrala de apartament, etc, si probabil urmeaza sa pice urmatorul in curand). Mi s-ar fi parut normal sa aiba VW o actiune generala de schimbare a lor, mai cu seama deoarece e o chestiune critica de SIGURANTA! te poate lasa oricand (de ex. in depasire) si motorul se opreste pur si simplu (cica e masura de protectie pt. motor sa nu se strice, dar cu viata mea ce facem ?).

E frustrant, nu am ce face, decat sa postez aici pe net si orcine cauta sa cumpre un astfel de model sa gaseasca "review"-ul meu si sa stie ca VW sunt jalnici, masinile lor nu mai sunt ce erau si nu voi inceta sa-i critic ... eventual voi face un site in limba engleaza (unde sa posteze toti cei afectati de problema asta critica) ca sa stie si altii de prin alte parti ce probleme au masinile lor si ei (vw) abia asteapta sa-ti schimbe piesa cu excelentul pret de numai 600 euro + manopera si eventual si nu stiu ce cablu care cica e bine sa mai fie schimbat (abureala cred). Oricum, cred ca si-au facut o imagine proasta deja prin nenumaratele probleme (in special la injectoare, volant, pompa motorina, etc.

Si, colac peste pupaza, dupa ce au schimbat injectorul, sun sa vad daca e masina gata ... si supriza, cica l-au schimbat, a pornit, a mers o vreme si s-a oprit din nou ... ma suna dupa 10 min, cica a murit si pompa de motorina :) ... Se stie .... si astea sunt cu probleme ... Am schimbat si pompa de motorina. Poate ca in tot raul e si un bine, decat sa pice pompa de motorina departe de service-uri (si cu defectiunea asta, masina nu mai pleaca), am schimbat-o cu ocazia asta ...

La Passat-ul b5 nu am avut nici o problema cu motorul, nu m-a lasat niciodata sa nu plece, am avut doar cunoscutele probleme cu bratele de la directie care bateau ... bateau, bateau dar macar umblam de la punctul A la B, iar schimbatul lor era mult mai ieftin ... Cu asta noua, dimineata (pe racoare) cand sa plec, toate Daciile din 1977 zburdau turate pe langa mine in drum spre lucru, iar eu citeam binecunoscutul mesaj de intampinare "Engine off" :)

Va tin la curent ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cat te-a costat pompa de motorina?

Te intreb ca am si eu aceasi problema cu masina mea.A picat acum doua zile .

Modificat de catalin B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

140 euro, produsa in Germania, cu manopera inclusa si garantie 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ adrian buzas- probabilitatea ca si injectorul si pompa sa pice simultan (sau aproape) este practic nula...

personal, cred ca tocmai ai fost luat de fraier si baietii priceputi de la service-ul micut la care ti-ai facut masina, si-au rotunjit frumusel veniturile!

desi ambele componente fac parte din sistemul de alimentare, nu exista o relatie directa intre defectiunea acestora, in sensul in care defectarea uneia sa provoace defectiunea celeilalte. prin urmare, eu cred ca pompa ti-a fost substiutuita!

asa ca, 150ron manopera + 600ron pompa(~140E)= rezulta un pret cam maricel pentru inlocuit un injector...

mare atentie unde si pe mana cui ne lasam masinile! apropo, o pompa costa 420~500ron , asa ca poti considera ca ti=ai platit si inlocuirea ei desi parea ca a fost gratis!

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred la fel, ce au facut mecanicii cu pompa veche? Ai fost acolo cand au facut operatiunea?

La cele 11.000 E platiti, poti sa mai pui lejer 3.000 E, adica masina a costat 14.000 E. Plus stresul ca nu poti sti pe unde ramai cu ea, noapte, zi, vara, iarna,excursie si tot asa. Vezi ca mai are buba si la sistemul de ungere acest motor, poate a fost schimbat pe garantie. Succes si multi bani in buzunar ( doar pentru ea).

ps. chiar nu vedeti ca aproape 90% din anunturi la vw passat de 2l sunt numai BKP uri?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceput am fost si eu suspect in legatura cu pompa, dar am fost acolo cand a scos-o, nu se umblase inainte la ea, ca s-ar fi vazut. Pe langa schimbatul injectorului am facut si revizia completa, inclusiv schimbat filtru motorina, poate ceva legat de schimbul asta a dus si la blocarea pompei. E drept, nu prea poti sa te increzi in nimeni, dar cred ca a fost pur si simplu momentul ei, am participat la schimbare, nu cred ca a fost o manareala. Daca as avea timp, as sta ore sa ma uit la mecanici (mai invat si eu ...), dar nu am ...

Traim in Romania si ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, faci ce vrei cu banii tai. Eu zic sa ti faci un service undeva la o recomandare, cunoscuti ceva. Sunt multi bani in joc, de ce sa nu-i cheltui pentru sufletul tau?

Mai ales ca nu ai timp. Vorbesc din patite. Succes!

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!