Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2. antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3. euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.0 BKP - 3 injectoare - 52348 km

5. ivooo - 2.0 BKP - 4 injectoare - 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - la 52000 km un injector schimbat, dupa la 60000 km alt injector

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

13. Mama Omide - 2.0 BKP 2006 - 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14. alexabv - BKP 2006 - 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. - BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO - BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007 - 2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive - 2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18. taipan_ro - 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. BOGDANMOSE - 2.0 BMA 2006 - 120.000 Km - 2 injectoare (cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj)

20. Andrei_Tdi. Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

23. VWAlin - 2.0 BMR 2006 170cp - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

24. nel34 - 2.0 BMR 2006 170cp - injectorul 2 cazut la 123.000, vechiul proprietar a mai schimbat unul la 90000 sad3.gif

25. Alexis - 2.0 TDI BKD 2006 (fabricat la Bruxelles) - 139.500 km -> Injector Cilindrul Nr. 1 "decedat" mellow.gif

26. andeeiuvw - 2.0 BKP - 80500 KM - Cil 3 in 06.2008, cil1 07.2010 si 13.09.2010 cil 2 sau 4 inca nu am reparat, dar maine o

27. Ursanu,2.0 TDI ,BKP,2006, momentan 63.450 km, nici un injector picat.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul de pe cil 4 a cazut .deci mai am unul din 2005 pe cil 2 .am inlocuit cu unul din 12.12.2007 sh si merge beton acum .Nu am schimbat cablajul si nici suruburile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa zic ca sunt facute din material prost, dar un singur lucru e cert si anume " ca sunt foarte multe persoane care baga motorina de pe margine drumului sa zic asa " si care, se zgarcesc pt cativa lei in plus sa bage dintr-un peco.

am un verisor de are un b6 luat de nou, fabricatie 2006, motor 2,000 bkp si are 180,000 km si nu a schimbat nici un injetor, dar specific ca persoana, a bagat numai motorina buna gen Evo Diesel MOL, Alto Rompetrol, la OMV la fel si tot asa; de altfel, la 400 litri consumati, omu a mai bagat si Metabond pt curatarea injectoarelor si uite asa, omu, a ajuns la acesti nr de km;

de altfel, omu schimba la 3000 vitezele, deci, nu lasa sa se depuna nici calamina pe pe injectoare, nu lasa nici calamina sa se depuna la turbina si tot asa;

m-am uitat pe acest forum si toti se vaita de consum; atunci, se explica de ce ba lasa cate una, cate alta;

cine vrea sa ma contrazica, il rog cu cea mai mare placere; nu trebuie sa aruncam vina " pe materialul prost " si pe " omu prost ".

bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat numai motorina Evo Diesel MOL, schimbat treptele la 2800-3000, fara Metabond sau alte solutii de curatare injectoare si a picat bine mersi injectorul de pe cilindrul 2.

Sa fie Metabond-ul solutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa stiu ca partea electrica a injectorului se strica...deci nu cred ca te ajuta metabond-ul :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electrica e buba - 100%. Iti poate pica orice ai face. E doar vorba de "cand, cum si unde" cu o doza de ghinion/noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O mica nota suplimentara pentru norocosii ce au schimbat doar un injector pana acum:

Schimbati si perechea!!! o sa va lase perechea celui schimbat cand nu va asteptati, si o sa va dea toate planurile peste cap. In plus, pentru cei ce se pregatesc de plecari peste granita, atentie mare ca in majoritatea tarilor din EU, costul de tractare + injector ajunge pe undeva la 900-1000 euro, pe cand in tara e 16-19 mil (maxim 450 euro).

Eu unul am patit-o la 86.000km in tara, si am retrait acel moment istoric in grecia la 97.000km, unde de altfel am platit 930 euro (tractare 130 euro + 800 injector).

De banii pe care i-am dat in Grecia la deler schimbam 2 in Romania, si mai ramanea doar 1 de schimbat, si mergeam fara griji.

Multa bafta.. si daca intradevar va place masina, strangeti bani si schimbati-le pe toate 4.. macar urmatorii 2 ani sunteti in siguranta (ca de, aveti garantie si tractare gratuita in EU, pierdeti doar timp, nu si bani suplimentari).

"...atentie mare ca in majoritatea tarilor din EU, costul de tractare + injector ajunge pe undeva la 900-1000 euro, pe cand in tara e 16-19 mil..."

Am uitat sa adaug: Pretul de mai sus este valabil doar cu injector la schimb, la fel ca si in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și fără injector la schimb c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc cazul unei persoane care a avut un Passat TDI BKP, pe la 40000km i-a picat un injector in Austria, l-a schimbat acolo iar apoi la scurt timp a facut buyback si si-a luat un VW Tiguan 2.0 TDI CR. De ce? A considerat ca masina respectiva nu ii confera siguranta si incredere la drum lung si a preferat sa o schimbe dupa primul incident. Eu zic ca a facut o afacere buna, ambele masini au fost luate in leasing deci termenul mai corect a fost trade-in si nu buyback. Doar ca buyback e mai pe intelesul tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Veste bună e că s-au mai ieftinit injectoarele astea, eu anul trecu prin luna iunie am dat 1665,62 lei pe el (cu piesa la schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa spune colegul stefanmanea iar intervenția a făcut-o la Cardinal, detalii

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au mai scumpit injectoarele. Ieri am schimbat ultimele 2 injectoare generatie veche si am avut noroc ca au fost comandate cu 2 saptamani in urma la pretul de 1800 ron bucata cu piesa la schimb. Pretul unui injector cu piesa la schimb este acum undeva in jurul a 2700 ron. Au schimbat si codul. Terminatia este SX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva in cazul in care s-au schimbat toate cele 4 injectoare+cablajul aferent mai apar probleme la ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au mai scumpit injectoarele. Ieri am schimbat ultimele 2 injectoare generatie veche si am avut noroc ca au fost comandate cu 2 saptamani in urma la pretul de 1800 ron bucata cu piesa la schimb. Pretul unui injector cu piesa la schimb este acum undeva in jurul a 2700 ron. Au schimbat si codul. Terminatia este SX.

de la 1800 la 2700 ron diferenta e de 900 ron, chiar atat sa se fi scumpit in 2 saptamani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu un passat b6 din 2006 motorina BKP si mi s-a oprit din mers si nu mai vrea sa porneasca dupa ce i-am facut un test cu vag-ul a dat erorile de mai jos.

2 Faults Found:

17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction

P1517 - 007 - Short to Ground - Intermittent

18578 - Voltage Supply for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground

HELP ce ii pot face sau ce are, daca stie cineva sa ma ajute si pe mine.

Multumesc nticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-da este injectorul .

-trebuie sa il schimbi este inj nr 1 sau nr 2, nu ramane decat sa desfaci sa vezi care din ele e ( asta varianta mai putin costisitoare ) sau sa duci masina la un service si se ocupa ei de toate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de postul intarziat.

Pot atasa factura de la Cardinal de la primul injector. In schimb, nu mai stiu daca preturile sunt de actualitate.

Vreau sa schimb si cele 2 injectoare "originale", dar o sa cer o cotatie de pret la un delaer (cred ca Autec).

Revin cu info dupa ce obtin cotatia de pret pentru injectoare de la Autec.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnez si eu condica celor cu injectoare ''bulite''.Motorul leonului meu este BKD.

La mine masina mergea(nu m-a lasat in drum cum au patit alti colegi),insa pe injectorul 1 aveam valori de 3 si restul injectoarelor aveau valori de 1,6-1,9.

Culmea e ca nu mi s-a aprins niciun martor in bord,se manifesta prin tremuraturi cand stateam pe loc...parca avea frisoane.

L-am schimbat la targoviste,acolo am gasit piesa cel mai ieftin.Dupa inlocuire,valorile injectoarelor au revenit la normal

L.E. la 80mii km am depistat

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca la tine sa fi fost doar infundat. Sau eventual sa aiba o problema pe partea mecanica si nu pe cea electrica cum au BKP-urile in general. Daca se ardea cred ca pe tester aparea ca fiind ars (gaseau eroarea cei de la service)...si nu mai comunica nici o valoare de compensatie. De altfel cred ca de aceea nici nu ti-a murit definitiv motorul ci doar iti mergea aiurea (celelalt injector incerca din rasputeri sa compenseze injectorul stricat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu preturi pentru noile injectoare. Vestile sunt proaste, dar asta e cand Porsche are monopol.

Cod piesa: 03G130073SX (model nou)

Pret: 2550 RON (cu piesa la schimb)

Problema e ca vechiul tip de injector nu se mai gaseste la nici un dealer VW din tara, si nici in stocurile din Austria sau Ungaria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O mica nota suplimentara pentru norocosii ce au schimbat doar un injector pana acum:

Schimbati si perechea!!! o sa va lase perechea celui schimbat cand nu va asteptati, si o sa va dea toate planurile peste cap.

Spune-mi, te rog, care este perechea? Mai sunt 3 de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg intrebarea ta, dar:

Perechea 1: Injector 1 + 2

Perechea 2: Injector 3 + 4

Eu ma duc astazi sa schimb si perechea 2, pentru ca perechea 1 am schimbat-o anterior.

Modificat de stefanmanea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astăzi la PBV1, unde știam ca mai au c

Modificat de stefanmanea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!