Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

1. Folosesc motorina Diesel Alto 55 / Winter Diesel de la Rompetrol. E cea mai scumpa de la ei. Motorul trage super.

2. Schimba-l si pe al 4-lea pana-i in garantie. Daca este injectorul ar trebui sa-ti apara erori repetate pe VagCom.

A trecut cam o saptamana decat mi-au schimbat cele 3 injectoare....si ceva e in neregula rau de tot...cand apas acceleratia putin mai tare pentru a efectua depasiri sau doresc sa am un demaraj mai puternic de pe loc pur si simplu simt ca masina se ineaca , turatia la motor creste si dureaza 1-2 secunde de intrerupere cand nu se intampla nimic...ca sa nu mai zic ca mi se opreste motorul in trafic (destul de rar dar se intampla) iar dimineata nu mai pleaca deloc de la prima cheie...abia din a doua sau a treia incercare porneste...de asemenea mai trebuie sa mentionez...mi a spus cineva sa schimb combustibilul , sa pun motorina mai ieftina de la omv deoarece aia euro 5 e posibil sa arda injectoarele?? Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi ca nu mai stiu ce sa fac cu astia...mai am o luna de garantie ...si nu stiu ce sa le zic...o fi injectorul vechi care face probleme, ori pompa de combustibil..ori alta cauza?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca am intrat si eu in randul vostru. Am oprit astazi masina sa iau ceva de la un chiosc, si cand sa pornesc...nimic.

Bateria trimite curent, incearca sa porneasca motorul, dar atat. Primul diagnostic al unui specialis in VAG la telefon: injector ars.

Acum astept sa vina cu laptopul sa-mi confirme.

O intrebare totusi: din ce am citit aici, ar trebui sa apara acea spirala aprinsa pe bord. Eu nu am niciun led de alarma aprins pe bord. Sa fie totusi altceva?

Detalii masina: BKP - 2006 (model 2007), achizitionat de la Midocar, 37.000 km, nimic schimbat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pompa de motorina.

Cand pui contactul, ciuleste urechile in partea din spate dreapta, sub bancheta - in primele secunde ar trebui sa auzi cum lucreaza.

Daca nu s-a aprins spirala cred ca este pompa - asa scapi mai ieftin ~850 ron.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny, este posibil sa fie si un injector ars. La mine cand s-au ars injectoarele mi s-a aprins acea spirala doar prima data(in mers). Cand incercam sa o repornesc acea spirala nu se mai aprindea, invartea electromotorul pana se auzea un ”beep” si imi afisa pe BC mesajul cu ”...workshop”. Fie pompa, fie injector, mai conteaza? Mai devreme sau mai tarziu tot acolo se va ajunge - inlocuirea celor 4 injectoare, rampa injectoarelor si bineanteles pompa de motorina „Made in France”. Ideea este ca daca s-a dus pompa de motorina, aceasta de obicei nu se duce singura, mai ia cu ea si cate un injector. Asa s-a intamplat in majoritatea cazurilor. In cazul meu, pompa de motorina a mai luat cu ea 2 injectoare...la distanta de o zi. Am schimbat pompa luni, dupa nici 6 km am ramas iar in drum(de data aceasta picase un injector -nr 4), am schimbat injectorul, am plecat cu ea din service si dupa nici 2 km m-a lasat si injectorul nr 3 tot in drum. Asa am ajuns la concluzia ca trebuie schimbate toate + rampa. De cand le-am schimbat masina nu mai are nicio problema. Ma astept acum la modulul de la coloana de directie, mai sunt momente cand vreau sa o pornesc dimineata si imi apare mesajul ”steering column defective”.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A conectat omul laptopul...nicio eroare :D

A bagat cheia in contact...nu porneste. A bagat-o a doua oara, tinand-o prelung....porneste. Nicio eroare la injectoare, deocamdata.

Concluzii:

- Gunoi in pompa din rezervor (alimentez numai de la OMV)

sau

- Pompa din rezervor are probleme si trebuie inlocuita. O sa ma duc saptamana viitoare la service pentru a verifica pompa.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai nici o eroare este clar pompa insa dai degeaba banii pe verificare pentru ca nu o sa afli prea multe.

Gunoaiele sunt oarecum excluse, cel mai probabil este defecta pentru ca astea sunt simptomele atunci cand urmeaza sa cedeze de tot.

Daca faci drumuri in afara orasului cel mai bine o schimbi pentru ca o sa ai supriza de a te lasa in drum cant iti este lumea mai draga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Deci care motor 2.0 tdi 140 cp este bun ??? cel de dupa 2007 ? Imi place mult passatul dar mi-e frica sa iau unul cu acest tip de motor... 1.9 tdi 105 cp stiu ca este bun , dar asta de 2.0 trage mai bine la turatii joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul 2.0 TDI fab > 01.2007 nu mai are nicio problema cu injectoarele. Probleme cu injectoarele sunt la Passat-urile fab <01.2007 cu seria motor BKP :vwrullz:

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dus si la mine inca un injector. Adica al doilea, dupa ce l-am schimbat pe primul acum o luna. BKP 107k km

Este cineva aici care a mai avut probleme cu masina dupa ce a schimbat toate injectoarele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul 2.0 TDI fab > 01.2007 nu mai are nicio problema cu injectoarele. Probleme cu injectoarele sunt la Passat-urile fab <01.2007 cu seria motor BKP :(

Pot sa te contrazic? Doar asa, de amorul artei. Masina e fabricatie 02.2007 conform interogare ELSA la PBN inainte de a cumpara masina, si tot mi-a crapat un injector.

Crede-ma ca la fel am mizat si eu si am ales un Passat 2007 in detrimentul unuia din 2006 dar mai ieftin.

Sper ca acest injector sa fi fost doar o "anomalie", si ca restul vor continua sa functioneze fara incetare:P

Modificat de stefanmanea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform statisticii, Passat-urile fab > 01.2007 nu mai au probleme cu injectoarele, vorbim de BKP-uri 2.0 TDI. Asta nu inseamna ca nu pot fi si cazuri izolate, exceptii. La fel de bine pot aparea probleme la injectoare si la motorul de 1.9 TDI si la motorul 2.0 TDI CR- motoare considerate fara probleme d.p.d.v. al sistemului de injectie, dar fara a fi considerata " o regula" ca in cazul BKP-urilor fab<01.2007. Daca la Passat-ul 2.0 TDI cu seria motor BKP fab <01.2007 problema cu injectoarele este o generalitate, o certitudine, la toate celelalte Passat-uri aceasta problema este doar "o intamplare nefericita".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdict: pompa de motorina din rezervor busita. Am dat deja comanada pentru o pompa Pierburg, pret 476.09 RON, pe care sper s-o montez maine. Are cineva un feedback legat de acest producator?

Revenind la injectoare, am vazut mai multe persoane de pe acest forum ca dupa pompa, urmeaza injectoarele, sugerand ca ar fi o legatura intre ele. Exista o explicatie pentru asta, sau a fost doar o constatare din experienta cuiva?

Mergand cu pompa de motorina stricata (cu plinul facut) n-ar putea afecta injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca exista o legatura de cauzalitate intre pompa si injectoare. La mine asa s-a intamplat...si nu sunt singurul, atunci cand s-a dus pompa s-au dus si 2 injectoare(la diferenta de o zi). Cei de la service m-au avertizat ca dupa ce voi schimba pompa voi reveni in service cat de curand si cu injectoarele. Au avut dreptate, dupa nici o zi de cand am schimbat pompa m-a lasat un injector, l-am schimbat si nici n-am facut 3 km de la service ca m-a lasat si al doilea injector- atunci m-am hotart sa le schimb pe toate. Spunea un coleg de pe forum ca mi-au facut cei de la service "manevra" atunci cand mi-au schimbat pompa si mi-au inlocuit injectoarele. In Romania este posibil orice, dar atat timp cat eu nu m-am miscat de langa masina era imposibil sa-mi umble la injectoare fara ca eu sa vad, mai ales ca un injector nu-l schimbi in 5 min. Sa fi fost doar ghinion ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul mi-au cedat injectoarele pe rand si abia concomitent cu ultimul injector a picat si pompa de motorina, asa ca nu cred ca e o generalitate ordinea pompa -> injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a picat pompa de combustibil la 40.000 km, iar acum am 56.000 km, si pana acum n-a "murit" nici un injector. Deci nu este o regula sa cada toate imediat. masina 12/03/06 BKP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva vreun pont pt injectoare? As avea si eu nevoie de un injector...

Modificat de best Lawyer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as avea nevoie si de unul stricat , sa fac teste pe el .... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

pe forumul italian este UNUL care zice ca a reparat acest tip de injectoare ...i-am trimis un e-mail pentru mai multe detalii...cum imi raspunde va informez..(SPER SA FIE PE BUNE )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie tocmai mi-a mai cazut un injector. Rezumatul pana acum ar fi cam asa:

105.000 km - pompa de motorina

107.000 km - primul injector

107.500 km - al doilea injector

108.000 km - al treilea injector

Cand le-am schimbat pe primele doua m-am uitat pe ele sa vad de cine sunt produse (scrie pe plasticul negru din jurul mufei). Cele vechi sunt Siemens VDO iar cele noi Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

pe forumul italian este UNUL care zice ca a reparat acest tip de injectoare ...i-am trimis un e-mail pentru mai multe detalii...cum imi raspunde va informez..(SPER SA FIE PE BUNE )

cere 150 euro ..pt repararea unui injector ...scum domnule scump....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie tocmai mi-a mai cazut un injector. Rezumatul pana acum ar fi cam asa:

105.000 km - pompa de motorina

107.000 km - primul injector

107.500 km - al doilea injector

108.000 km - al treilea injector

Cand le-am schimbat pe primele doua m-am uitat pe ele sa vad de cine sunt produse (scrie pe plasticul negru din jurul mufei). Cele vechi sunt Siemens VDO iar cele noi Continental.

Poti sa-l schimbi linistit si pe-al patrulea, asta in cazul in care te-ai saturat sa mai ramai cu masina in drum, in cel mai scurt timp ii va veni si lui randul. Totusi te poti declara norocos pt ca ti-au picat injectoarele la un interval de 500 km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda :rolleyes: detin si eu un passat din 2006 cod motor BMP iar azi in mers cand eram in viteza a doua am simtit niste zmucituri mai bruste vreo 2 si mi s-a aprins spirala pe bord si semnul de la pompa apa plus mesajul Engine Fault Workshop! Motorul nu s-a oprit, am apucat sa ajung pana acasa dar nu mai tragea deloc. Maine dimineata am sa merg la mecanic sa vad despre ce ii vorba, sper sa nu fie ceva prob la injectoare.

Modificat de blackbogdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un A4 10.2006 , cod motor BRD (TDI PD 170CP), cu injectoare piezo Siemens ...

Masina scutura rau la relanti la cald, nu da erori si valorile in vag-com sunt de genul -2.5 ; +2.7 ...

Ar putea sa fie doar infundate mecanic, sau poate sa fie si un semn de pb electrice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca nu au fost injectoarele la mine. Am fost la mecanic a doua zi si m-a costat in jur de 60 RON schimbat ceva furtun am inteles. Acuma merge ok. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un Renault Megane 1.9 dci din 2007 si am vrut sa vad daca numai francezii au probeleme cu injectoarele.

Am descoperit ca si germanii au aceleasi probleme. Nu credeti ca s-ar putea sa fie de vina procentul de 5% de biodiesel din motorina comercializata?

Zilele astea am aflat ca toti producatorii de combustibili sunt obligati sa introduca in motorina un procent de 5% biodiesel (combustibil similar cu motorina obtinut din uleiuri vegetale).

Fata de motorina, biodieselul are doua dezavantaje :

- reduce puterea motorului

- in perioadele reci pune probleme cu vascozitatea.

Acum, Petrom are un contract pentru achizitie de biodiesel cu un producator local -Martifer iar Lukoil importa biodieselul din Germania.

Ca toate lucrurile produse in Romania, biodieselul Martifer s-ar putea sa nu respecte standardele sau Petrom sa nu amestece in proportia corecta biodieselul cu motorina.

Mentionez ca un continut de 5% biodiesel nu afecteza motoarele. Un continut mai mare presupune modificarea constructiva a motoarelor

Posibil de citit http://www.reno.ro/-t60940.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!