Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Pompa s-a ars deoarece nu au stiut sa schimbe corect filtrul de motorina si au dezamorsat sistemul, nu este normal sa se arda dar se cam intampla!

Daca citesti in topicul dedicat o sa vezi ca nu este singurul care a patit asta!

Acestea fiind lamurite va rog sa reveniti ON - TOPIC !!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revenim la cea mai dureroasa problema...intrebare pt @Dany: Ai auzit de injectoare noi cu X in terminatia codului care sa se arda?

Incerc sa-mi fac calculul daca merita sa le schimb pe toate si sa tin masina fara sa imi mai fie frica de ea, sau sa imi asum tzeapa, sa o vand cu pierdere semnificativa si sa imi iau o masina "din alea care nu se opresc in drum :)" fie ea si mai putin "performanta" decat minunatul passat.

Pun problema in felul asta doar pt faptul ca masina e absolut impecabila tehnic. In afara de problema asta cu vestitele injectoare, masina e satisfacatoare.

De aici si ideea "inteligenta" de a pastra masina. E drept ca la al 2-lea injector pocnit probabil ca n-o sa mai pot sa o iert .. intrebarea valabila si pt "nitro" care imi pare sa se priceapa in problema injectoarelor si nu in ultimul rand pt ceilalti posesori care au acumulat deja experienta cu "bkp"-ul

P.S. Nu sunt cu capul in nori sa cred ca eu voi scapa cu un singur injector schimbat.

In concluzie.. Dupa ce se schimba toate ne mai asteptam la probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Ai BKP ?

Daca da incearca injectoare CONTINENTAL (singurul incovenient este ca trebuie puse toate 4) fostele Siemens .

Mie mi-a zis un amic mecanic la ADA MOTORS Galati ca astia care au pus CONTINENTAL nu s-au mai intors sa le schimbe .

Poate pui si un cod de piesa pentru cele CONTINENTAL daca aflii ceva .

O seara buna

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele Continental au aparut ca si alternativa de relativ putina vreme fiind, asadar, in serviciu insuficient de mult timp sau km ca sa putem face aprecieri sau statistici in ce priveste fiabilitatea lor. varianta cu x la sfarsitul codului se pare ca nu a rezolvat situatia... mi-au trecut doar 2 prin mana dar sa nu uitam ca nu sunt singurul cu care se puteau "intalni" si nici care este ponderea lor in utilizare...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 de pagini fara rost!

Cand te duci in service, in reprezentanta, nu exista optiuni: siemens, bosh , continental!

Toate injectoarele noi, schimbate, acum, vin de la Continental, dar asta nu inseamna ca nu mai exista nici o legatura cu Siemens.

Poate multi nu stiu insa Continental a cumparat divizia auto Siemens inca din 2007!

Pentru a raspunde la intrebarile de mai sus:

Pana in acest moment nu exista useri cu injectoare schimbate la care defectul sa fi reaparut (cel putin nu dintre userii acestui forum)!

Injectoarele de 170 cp nu se potrivesc in locul celor de 140, cel putin nu plug and play!

Injectoarele Bosh, de pe alt cod de motor, nu se pot monta in locul celor Siemenens, indiferent ce componente se mai pot schimba!

Singurele injectoare de pe Passat, afectate de aceasta problema sunt cele SIEMENS (piezo-electrice) care echipeaza modelele vandute in perioada 2005 - inceputul anului 2007! Daca va pica un injector, de pe un model echipat cu BOSH sau de pe mot. de 1.9 nu inseamna ca urmeaza si restul. Ca orice piesa de pe un autoturism, unele se mai si strica insa problema asta nu se poate cataloga ca fiind una tipica, asa cum este cea cu inj. siemens!

NICI UN motor de 1.9 nu este afectat de aceasta problema!

Pretul actualizat pentru un injector, la magazin sau reprezentanta, este de 2600 ron, cu piesa la schimb!

Injectoarele picate se pot reconditiona, cost estimativ (mediu) 800 Ron.

Pretul unui injector sh (mediu) 800 ron.

Schimbarea cablajului: schimbarea se cere deoarece (am observat la mine) mufele sunt foarte proaste. Atunci cand se va scoate mufa pentru a demonta injectorul, se poate sparge! Acel plastic sta tot timpul in ulei, lucru care cred ca afecteaza oarecum proprietastile lui facandu-l casant, asta daca nu cumva el este casant din fabrica.

Nu exista o metoda, sigura si probata, care sa previna defectarea lor!

Pana in acest moment se pare ca este un defect de fabricatie, lucru recunoscut, neoficial, de mecanicii din reprezentantele VW.

Toate informatiile de mai sus se regasesc in paginile anterioare!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca se pot aduce cateva amendamente dar, in linii mari, situatia este aproape perfect sintetizata de @D@ny in cele cateva randuri de mai sus!

ca un update la concluzie: am facut acum o saptamana Passat fab 11/2007... model 2008 deci ! motor 170bhp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreun coleg care se pricepe binevoieste sa ne spuna, la obiect, exact de ce se ard sau poate sa aduca alte mentiuni ( intra ulei in ele, se blocheaza o valva, se roade o garnitura sau mai stiu eu ce se mai poate intampla in timpul reg. de functionare) poate sa o faca, oricum nu cred ca repararea lor este la indemana oricui.

PS: rog sa se posteze doar daca se cunoaste exact problema, nu presupuneri sau "am auzit ca ..." !

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul Auto motor si sport (Ro) e o sinteza pe marci a unor defecte ale masinilor ce provin din proiectarea defectuoasa a producatorului.

Din pacate, nu am gasit acest defect al injectoarelor de Passat BKP in acea lista a defectelor recunoscute, ideea sugerata de articol este ca atunci cand ai o problema cu o masina iesita din garantie, care au patit-o si altii, esti indreptatit sa ceri (chiar si cu avocatul) asumarea unei parti din cost producatorului masinii (mergand pana peste 50% din costul reparatiei). Va sugerez sa cititi acel articol din ultimul AMS. E o bataie de joc ca VAG nu s-a implicat deloc in rezolvarea acestor injectoare problematice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in acest moment nu exista useri cu injectoare schimbate la care defectul sa fi reaparut (cel putin nu dintre userii acestui forum)!

Din pacate exista!Am schimbat toate cele 4 injectoare iar acum am luat-o de la capat.S-au ars alte 2! Simultan! Verificate cu manuta mea,nu la reprezentanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are bine daca ne spuneai si cand anume ai schimbat vechile injectoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai concluzionat ca "s-au ars 2 injectoare" .... si simultan?

te intreb pt. ca alterarea parametrilor elecrovalvei injectoarelor (unu, doua, etc), motivul pentru care ECU decide intreruperea alimentarii celor 4 injectoare, este un proces progresiv si nu unul de moment iar atingera valorilor critice la 2 injectoare "simultan" este foarte putin probabila.

in concluzie, masurate injectoarele pot parea unul, doua sau mai multe defecte dar in realitate numai unul este cauza intreruperii alimentarii. in alta ordine de idei, toate celelalte injectoare, ce nu sunt in parametrii ideali, sunt viitoare cauze dat fiind ca procesul de degradare este initiat si pana la atingerea valorilor critice nu este decat o chestiune de timp.

masurarea corecta a injectoarelor(sunt convins ca majoritatea stiu asta) se face intre fiecare dintre cei doi pini de alimentare si masa(corpul injectorului), iar valoarea corecta(indicata de instrumentul de masura) ar trebui sa ne arate infinit indiferent de scala selectata la domeniul rezistenta .... si intre pinii de alimentare o rezistenta aproximativa de 200K dar, atentie, valoarea se atinge progresiv deoarece este vorba de o incarcare capacitiva a compozitului piezoelectric.

in 99% din cazuri, defectul consta in scurtcircuitarea unuia dintre pinii de alimentare si masa(corpul injectorului).

pentru colegii mai intreprinzatori si cu ceva cunostinte de mecanica, procedura de indentificare a injectorului ars(aceasta poate fi o solutie ieftina de a ajunge acasa fara a apela la tractari) consta in demontarea capacului chiulasei si deconectarea individuala a injectoarelor si incercarea repetata de a porni motorul.

odata cu deconectarea injectorului defect (toate celelalte fiind conectate) masina ar trebui sa porneasca in 3 pistoane si sa functioneze la putin peste 50% din randament, suficient pentru o deplasare de urgenta cu un consum cu 2-3L% in plus peste normal. oricum mult mai economic decat platforma si timpul pierdut!

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nitro_od - de ce nu se comunici cauza exacta pentru care injectorul se scurtcircuiteaza (sunt sigur ca o cunosti f bine, nu poti repara ceva fara sa stii si motivul pentru care s-a produs acel scurt; parerea mea), adica ce anume determina acel scurtcircuit si daca se poate incetini procesul de degradare a acelei electrovalve de care zici ?!

Se blocheaza si se arde, intra ulei in el ( cam pe unde ar putea intra ) se duce o izolatie de le un pin ...

Te intreb pentru ca in 47 de pagini nimeni nu a spus si de ce se arde ( excludem motivele gen : calitate slaba )

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspuns la intrebarea lui @D@NY

cum sesizau cativa dintre membrii in posturile de mai sus, este vorba de o eroare de proiectare ce conduce la deteriorarea prematura a electrovalvei, independent de uleiul, motorina sau stilul de condus folosite.

schimbul de ulei la 10k km(sau putin peste) si inlocuirea filtrului de fiecare data pot prelungi semnificativ viata injectoarelor dat fiind ca impuritatile metalice de uzura acumulate in ulei sunt cauza deteriorarii injectoarelor.

afirmatiile de mai sus sunt rezultatul unor zile de munca si investitii in echipament nu doar balade si pareri .

asadar, schimband uleiul mai des (10k) reziduurile metalice din el au o pondere mai scazuta si, prin urmare , reduc riscul depunerilor pe valva injectorului, lucru ce duce inevitabil la defectarea lui.

probabil ca un aditiv (ex. Slik50) poate determina reducerea formarii de reziduuri metalice prin protejarea partilor in frecare cu ajutorul depunerii superficiale si astfel protejand si injectoarele, dar asta nu este decat o supozitie logica nu o constatare ferma!

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiindca a fost adus aici in discutie uleiul si reziduurile metalice care se aduna in acesta, intrebarea mea este: de ce busonul de la baia de ulei nu este magnetizat? Eu cand am schimbat uleiul, busonul era normal, de otel. La alte tipuri de masini acesta este magnetic pentru a prinde pilitura metalica. E posibil ca busonul OEM sa fie magnetic si cu ocazia primului schimb de ulei acesta sa fi fost inlocuit cu unul simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca de asta se ocupa filtru de ulei, sa filetreze reziduurile metalice din ulei, la cutiile manuale exista magnet (nu neaparat in buson) petru ca nu exista filtru de ulei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AS vrea si eu sa stiu ce fel de injectoare s-au pus motorul BMP (de 170 cp) ? Bosch ? In plus as fi recunoscator daca mi-ati putea spune daca acest motor are alte "bube" cunoscute ...

mersi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu VW Passat variant 2.0 140 cp BMP din 2007 . L-am cumparat SH si am deja 20 de mii facuti cu el ....as vrea sa stiu daca ar trebui sa imi pun bani deoparte pt injectoare ( ma inspaimanta ideea) . De cand am luat-o scria in bord 92000 ( bineinteles ca nu am crezut si imediat i-am schimbat distributia , ulei si toate filtrele) si deocamdata nu mi-a facut nici o problema. Un amic m-a sfatuit sa o mai birjeresc sa ii curat injectoarele ( nu sunt asa de convins ca asta e solutia pt a curata un injector ..dar na.... nu ma [pricep si nu imi dau cu parerea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai concluzionat ca "s-au ars 2 injectoare" .... si simultan?

te intreb pt. ca alterarea parametrilor elecrovalvei injectoarelor (unu, doua, etc), motivul pentru care ECU decide intreruperea alimentarii celor 4 injectoare, este un proces progresiv si nu unul de moment iar atingera valorilor critice la 2 injectoare "simultan" este foarte putin probabila.

in concluzie, masurate injectoarele pot parea unul, doua sau mai multe defecte dar in realitate numai unul este cauza intreruperii alimentarii. in alta ordine de idei, toate celelalte injectoare, ce nu sunt in parametrii ideali, sunt viitoare cauze dat fiind ca procesul de degradare este initiat si pana la atingerea valorilor critice nu este decat o chestiune de timp.

masurarea corecta a injectoarelor(sunt convins ca majoritatea stiu asta) se face intre fiecare dintre cei doi pini de alimentare si masa(corpul injectorului), iar valoarea corecta(indicata de instrumentul de masura) ar trebui sa ne arate infinit indiferent de scala selectata la domeniul rezistenta .... si intre pinii de alimentare o rezistenta aproximativa de 200K dar, atentie, valoarea se atinge progresiv deoarece este vorba de o incarcare capacitiva a compozitului piezoelectric.

in 99% din cazuri, defectul consta in scurtcircuitarea unuia dintre pinii de alimentare si masa(corpul injectorului).

pentru colegii mai intreprinzatori si cu ceva cunostinte de mecanica, procedura de indentificare a injectorului ars(aceasta poate fi o solutie ieftina de a ajunge acasa fara a apela la tractari) consta in demontarea capacului chiulasei si deconectarea individuala a injectoarelor si incercarea repetata de a porni motorul.

odata cu deconectarea injectorului defect (toate celelalte fiind conectate) masina ar trebui sa porneasca in 3 pistoane si sa functioneze la putin peste 50% din randament, suficient pentru o deplasare de urgenta cu un consum cu 2-3L% in plus peste normal. oricum mult mai economic decat platforma si timpul pierdut!

am spus "s-au ars" popular!

ele nu se ard,intra in scurt,dupa cum bine stii,si te poti Pis.. pe ele!

ai spus mai sus cum se masoara,iar pe doua dintre injectoare aveam continuitate intre corpul si pinii injectorului.

nici mie nu mi-a venit a crede,dar s-au dus doua!

BA,eu masina mai proasta ca asta n-am intalnit!Te ca.. pe ea masina de 32.000 de euro!

ps: injectoarele se degradeaza in timp,si se degradeaza toate! ca unul se degradeaza mai repede si unul mai greu tine de noroc! cand injectorul ajunge la o valoare setata de ecu pentru scurt,se taie alimentarea!

de exemplu la modelele dupa 2007-2008 daca nu ma insel,s-a facut o modificare la soft prin care s-a marit acea valoare de scurt! sa nu ne mai lase injectorul asa repede,intr-o curba,intr-o depasire.. :vaidecapulmeu:

am auzit un caz,un nene cu un 2.0 dupa 2008 a ajuns la service cu toate cele 4 injectoare in scurt! masina se deplasa,incet si nesigur!

pana nu ne spune nimeni cum se repara injectoarele astea.. tre` sa platim!

eu zic sa scoatem injectoarele o data pe luna si sa le punem la uscat! sa se evapore uleiul ala care intra prin oring-urile alea la contacte! :biggrin:

te .... pe ea masina!

Modificat de antrax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antrax e trist ce se intamp la tine, inteleg ca esti la al 6-a injector defect :vaidecapulmeu: . Tot nu ai spus cand ai inlocuit injectoarele vechi si cu ce model le-ai inlocuit, adica astea doua care s-au stricat acum sunt tot Siemens, ca atunci e clar, sau sunt alta marca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inceput sa le schimb dupa 2008-2009.

alta "marca" nu poti sa pui,decat daca schimbi ECU!

defectul persista din pacate la orice injector siemens piezo de 2.0!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antrax - un post corect ar fi asa : am schimbat inj z la ~ x km, in anul 20xx si dupa y km si q luni s-a stricat! Din postul tau tot nu inteleg care s-a stricat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: se poate identifica clar care din injectoarele de pe masina sunt inca din generatia veche (siemens) cu probleme, un cod, ceva ... sa nu ma pun sa le schimb daca deja au fost unele schimbate? Este vreun cod distinct pt. cele cu probleme? Am schimbat unul si stiu ca vechiul proprietar a schimbat si el unul (din pacate nu stiu care) ... si ma gandesc ca poate in viitorul apropiat o sa fac un "efort" si o sa le schimb si pe celelalte doua ...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile injectoarelor noi de termina in DX(am pus eu unul nou)...cele vechi se termina in D la motorul de 140 cai. Dar se pare ca nici cele noi cu terminatia DX nu vor garanta o functionare mai indelungata a masinii. PS: posibilitatea de a se opri in orice moment anuleaza tot ce e bun la masina asta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bkp model 03.2008

acum am 90 mii cu ea.

de 10 mii km merg cu injectorul 3 scurtcircuitat, confirmat cu vag-com. e eroarea aceea generica de injector "ars", pe care o gasiti si in posturile anterioare. porneste, nu apare eroare in bord. masina e putin mai galagioasa, tremura putin mai tare si cand e cald motorul (si e cald si afara), se intampla sa gafaie de parca ar merge in trei cilindri. nu ii scade din putere totusi. ii trece cand vrea ea. se intampla de 2-3 ori pe sapt. iarna doar tremura putin mai tare decat inainte, in schimb nu mai gafaie. astept primavara :)

deci se intampla si la astea din 2008 sau e o coincidenta? unii mi-au zis ca e injectorul, pentru ca, de, asa spune calculatorul, altii, ca nu e injectorul, ci doar cablurile. altul a verificat cablul si nu e de la el.... nu mai stiu...

ps. nu mi-e frica de ea ca ma lasa in drum. she's my darling :) ne descurcam noi cumva daca i se face rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti merge cu unul din injectoare in scurt ... masina nu mai porneste. Tu probabil ai alta problema si cred ca eroarea stocata in ECU e ceva gen Pump-Jet Valve: Cylinder N (N=1,2,3,sau 4) : Regulation Range Exceeded asta nu insemna ca injectorul e in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!