Jump to content

Valori injectoare


Calatorul
 Share

Postare recomandată

Alte erori pe motor nu am...turbina functioneaza in parametri....acea trepidatie s-ar putea totusi sa fie de la planetare pentru ca intr-adevar imi bat, iar atunci cand e umed pe jos si accelerez puternic, nu mai trepideaza...in schimb nu stiu de unde ar putea sa fie acel fum....masina trage bine...e posibil sa fie axul cu came uzat sau o-ringurile de la injectoare? Multumesc!

Modificat de IonutMatei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.02.2021 at 17:14, IonutMatei a scris:

...cand accelerez, apare o trepidatie si masina scoate fum negru...

Fum negru inseamna amestec bogat, deci prea putin aer pentru cantitatea de combustibil injectat.

Trebuie o investigatie pas cu pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti, problema cu noua mea Ibiza 6L FR PD130.

Cantitate injectata la cald 2.2 2.8 (consum la relanti 0.2-0.3, uneori 0.4 foarte rar)sub limite. La cald motorul are un mic missfire, masina nevand nici o eroare.

Valorile injectoarelor la rece sunt perfecte, la cald apar problemele. Initial injectorul 4 avea valori pana la 2+ si 1 il compesa, le-am schimbat intre ele, acum injectorul 4 e cu -0.1x injectorul 1(cel presupus rau) are valoare 1.30~ acum fiind compensat de injectorul 2 care coboara pana la -2.59 si injectorul 3 urca cam pana pe la 0.70(care pana acum nu avea nici o problema.

Credca in premiera injectorul compensator este de vina, sa explic si de ce, cand am schimbat oringurile inclinandu-l cu arcul in jos, cilindrul din arc, cel care face presiunea principala pur si simplu a alunecat afara.

Eu nu mai inteleg nimic de fapt deasta va cer ajutorul. Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, BLT 1.9 130cp. Merci!

Senzori de temperstura sunt ok, o sa schimb zilele astea pompa tandem sa vedem ce se intampla o sa pun una de pe ceva model mai nou bosch n m sau q sa vad de care gasesc.

Inca o chestie cu stage 1 nu trage cum ar trebuii, am multimap si fata de cea stock, jos in ture simt o diferenta mica si sus in ture e o diferenta marisoara dar nu cat ar trebuii.

Ecu cere 70mg si el injecteaza maxim 63mg din cate am vazut. Merci inca odata!

Modificat de smashonic
Pentru completarea mai multor informatii sa nu umplem topicul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune soft fara modificari ,pana o repari.

Verifica axa/tacheti/injectoare/distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ax tacheti noi, distributia pusa corect cu cale de nici o luna, sincronizare -0.6 0 0.6 depinde de temperatura mototului.

Am crezut ca s-au mai batut baietii de problema asta.

O sa schimb injectoarele si pompa tandem initial sa vedem ce si cum. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare , o parere va rog despre aceste valori , 2.0 BMP,personal nr 3 as zice ca e defect, valorile sunt citite in mers , nr 3 urca peste +2,si nu scade deloc sub aceasta valoare, ca si simptome masina tremura NUMAI la accelerare brusca ca si cum ar merge in 3 pistoane , in rest totul e ok.

 

DSC-0521.jpg

 

DSC-0522.jpg
image upload

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica axa/tacheti/oringuri/inlocuieste inj 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles , posibil sa fie si din cablaj? pe engine nu am nici o eroare......exista vreo modalitate sa verific vizual injectorul second cand il voi lua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si cablaj/mufe.

Injectorul se verifica doar pe banc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti muta injectorul de pe 3 pe alt cilindru, vezi daca se muta si valoarea mare. Daca nu, problema este de la cablaj sau problema mecanica pe acel cilindru,  la componentele descrise de Excalade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna 

astea ar fi valorile mele, ce imi recomandati sa fac

j1   -0,92mg/H

j2   1,67mg/H

j2   - 1.25mg/H

j3   0,45mg/H

Masina trage foarte bine, singura problema la ce nu gasesc un raspuns este dece vara porneste greu masina adica nu la prima cheie si iarna nu

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua.skoda octavia 3 1.6 clha.am niste valori cam mari la injectoare,mentionez ca ultima data am alimentat de la petrom si am observat ca motorul e un pic mai zgomotos,nu am nici un martor aprins.pun cateva poze cu valorile la relantiu cu motorul rece si cald dar si cu temperatura la 87 in diferite trepte de turatie,dar cu masina in parcare nu in trafic.poate ma lamuriti si pe mine daca am probleme sau e din cauza motorinei.va multumesc.

43.jpg

88 771.jpg

87 1519.jpg

87 220.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu poti sa te lamuresti decat singur, alimenteaza de la alt furnizor dupa ce termini motorina asta si vezi ce se intampla ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@HabinaAi simptome de debit de retur pe injectoare mare (injectoare batrane). Injectorul 2 are returul cel mai deschis. Iarna pleaca mai usor deoarece temperatura mai coborata cere la pornire presiune pe rampa mai mare care compenseaza in oarecare masura debitul de retur. Vine vremea verificarii lor. Cati kilometri are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum sunt valorile acestea la injectoare?Masina este passat b6 1.9 .

20210903_143507.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic de uzura pe cil 4. Fa o poza sa vedem si camp 23

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20210904_130037.jpg

Injectoarele le-am verificat si au fost in parametri. Le-am schimbat garniturile. Sa fie din reglaje?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut @lupo_bv, am o dilema in legatura cu injectoarele de pe leon 81kw asv. La pornire motorul are o usoara balbaiala maxim 10 secunde, apoi dispare. Alta problema ar fi zgomotul, rantanit/clantanit, dar nu face tot mereu. Verificat cu vcds la prima pornire astazi, valorile pe inj 3 si 4  au sarit la 1 mlg dar in max 10 secunde au scazut la 0,30mlg. Un sfat te rog, sau ce informatii iti mai pot oferii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de greu de spus. Cam ce s-ar putea face: pune la un plin un flacon de aditiv curățat injectoare, măsoară compresia (dacă sunt probleme de uzura în zona camelor/tacheti/supape s-ar putea să se vadă aici).Dacă până aici nu se remediază/observa nimic trebuie demontat capacul si inspectate injectoarele, came,etc. cu ocazia asta schimbi si oringurile. Cam astea ar fi în ordinea dificultății/costurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, came ok, tacheti ok, e vb de cel clasic, pompa rotativa. Ma voi ocupa de verificat compresia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze de neatenţie. Încearcă şi următorul test: porneşte cu mufa de la senzorul de temperatură al lichidului de răcire scoasă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, si sa verific imediat la pornire valorile din BS la avans, si in MS la debit si injectorul 3? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Valori injectoare

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!