Jump to content

Valori injectoare.


Calatorul
 Share

Postare recomandată

Salutare, am verificat toate cele mentionate cu mufa de la senzor scoasa, toate valorile sunt la fel, dar temperatura apei era la 30grd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai are un senzor pe radiator, voi incerca si cu acela scos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar daca ai pus contactul si a citit deja temperatura, o stochează o perioada. 

Trebuie sa scoti mufa intai si dupa aceea sa pui contact

Generatiile mai noi au G83 si G62, au un algoritm si preiau info de la un senzor, in cazul in care lipseste de la altul

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti, ma puteti ajuta si pe mine cu o parere in legatura cu injectoarele mele? masina in cauza este golf V 2004  1.9 TDI cod motor  BRU 90 cp 260.000K km.

Sa incerc sa ii schimb oringurile pentru valoarea de pe injectorul 4?

INJECTOARE 17.10.2021.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea nu este chiar aşa de mare, dar pot fi destule alte cauze (uzură injector, uzură axă came, etc). Dacă nu ai probleme de funcţionare eu zic să o laşi în pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună.

Am o problemă cu mașina, un Passat de 2003  2.0 TDI de 136 CP. Cod motor BGW

Bagă motorină în ulei, asta după ce sau schimbat garniturile la injectoare de nenumărate ori, schimbat chiulasă, schimbat pompă tandem.

În cele din urmă vreau să schimb și injectoarele.

Întrebarea este ce cod să caut și la cât trebuie reglate?

În el am găsit injectoarele cu codul: 038130078BC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180 grade

Afli codul injectoarelor la orice magazin de piese dupa seria vin.

Esti sigur ca injectoarele sunt problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minute în urmă, j0hnn a scris:

...În cele din urmă vreau să schimb și injectoarele.

Întrebarea este ce cod să caut ...

În el am găsit injectoarele cu codul: 038130078BC

 

Injectoarele pentru BGW au codul:

- 038130073BC - pompa injector, cod eliminat in 01.04.2011 si inlocuit cu

- 038130079MX - pompa injector (cu piesa veche la schimb), cod eliminat in 01.05.2020, fara inlocuitor

 

In concluzie, daca mai cauti injectorul tau nou, este foarte posibil sa nu mai gasesti.

Codurile de mai sus se potrivesc doar pentru motorul BGW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o nelamurire..

Golf 7 GTD DSG 184cp 2017

valorile injectoarelor sunt :

0.14

-0.03

-0.16

0.05

Sunt ok aceste valori? 
Dimineata cand este frig si motorul rece, turometrul are o oscilatie.. 

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte ok. Cel mai probabil cauza este în altă parte. Vezi ce temperaturi ai pe senzorii de temperatură (lichid răcire, aer, combustibil) dimineaţa înainte de prima pornire, doar cu contactul pus. Coduri de eroare ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema cu un passat b5 motor 1.9 avf 131cp am schimbat o ring injectoare pentru ca pe injectorul 2 avem o valoare de peste 2 si acum am 2.99 pe injectorul 4 care inainte avea 0.54 o sa le inversez intre ele sa vad daca se muta valoarea.Dupa inlocuire o ring am urmatoarele valori 

1= -1.18

2= -0.82

3= -1.15

4= 2.99

Injectoare reglate la 180 

La masina s au mai inlocuit pompa tandem si turbo , la injectorul 4 cand l am scos in soclu am gasit o bucatica mica de mastic .... Care mastic l am mai gasit la la garnitura pompei de tandem ... Ma gandesc sa nu fi ajuns si in injector... Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj si contacte mufe 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat ai cablaj si tot valoarea se mentine 2.88 la relanti si la 2000 de rotatii scade la 1.6 , o sa incerc sa inlocuiesc injectorul cu problema maine cu unul bun sa vedem ce valori arata. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si inlocuieste si oringurile  , verifica uzura unde loveste injectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Am și eu o nelămurire la injectoare la 1.9 avf.

Dimineața la pornire injectorul 2 depășea valorile de +2.80..dupa câteva minute in relanti toate valorile erau aproape perfecte de 0.00..cu injectorul 3 nu am observat valori nașpa până acum..

Am înlocuit inj.2 și acum am valoare cu minus pe el (ca și cum compenseaza inj. 3......2 și 3 se bat cap in cap)...și pe inj 3 am valoare cu plus..

E posibil inj.2 care l.am schimbat sa fie cu defect sa pulverizeze mai multa motorină și 3 sa.l compenseze?

Nu știu pe care sa.l înlocuiesc..m.a băgat în ceata..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok daca nu mai e val mare cu plus. Fa o poza sa vedem ce valori ai, nu povestite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

E ok daca nu mai e val mare cu plus. Fa o poza sa vedem ce valori ai, nu povestite

 

Screenshot_2022-02-04-17-08-45-601_com.miui.gallery.jpg

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

E ok daca nu mai e val mare cu plus. Fa o poza sa vedem ce valori ai, nu povestite

Injectorul 2 care l.am schimbatdaca te uiți la grupul 023 pulverizează mai mult ca toate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata binisor valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu să înțelegi problemele injectoarelor..păreri împărțite ...unii zic că nu e real ce da pe vcds și că trebuie verificate pe banc..unii le au trimis la reparat și reglat pe banc dar mergea mai rău mașina..alții susțin că e ok ce da pe vcds..

Eu am găsit pe un site nemțesc niste info legate de canalul 023..

Măsoară cantitatea de combustibil pt fiecare injector.

Valori negative debit insuficient.

Valori pozitive mai mult flux decât este necesar..

Valori mai mici de -50 indică probleme legate de pompa,conducte sau filtru..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Florin Flr, said:

unii zic că nu e real ce da pe vcds și că trebuie verificate pe banc

Ca să fie clar: ceea ce se vede pe grupul 013 nu reflectă starea injectoarelor ci compensaţiile care se aplică acestora (cantitate de motorină în plus sau în minus) pentru ca puterea dezvoltată de cilindri să fie cât mai apropiată. De asta compensaţiile mari cu + reflectă un cilindru problematic. De exemplu un cilindru la care sunt probleme la cama axei, la tachet, etc va avea o compensaţie mare cu + fără ca injectorul să aibă vreo problemă.

 

De altfel asta spune şi pe site-ul olandez pe care l-ai indicat tu

https://www-gerritspeek-nl.translate.goog/vag-com_verstuivers.html?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=ro&_x_tr_hl=ro&_x_tr_pto=wapp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Florin Flr, said:

E greu să înțelegi problemele injectoarelor..păreri împărțite

Nu obligatoriu. Pot sa fie toate cu uzura si compensatiile sa fie ok

Daca ai avea unul sau doua cu probleme, se releva in 013 si 023

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,intampin o problema la care nu pot afla solutia cu un vw golf 5 1.9 tdi 105cp cod motor bkc.Masina are urmatoarele modificari(teava goala cap coada,egr anulat,si stage 1asa a fost adusa masina din italia si nu stiu ce stage si ce putere are dar trage bine)problema este ca am pus vcds-ul din cauza ca a inceput sa scoata un fum alb dens si problema parea sa fie de la injectoare si am observat aceste corectii de 2.99 pe cilindrul 4 si pe celelalte corectii destul de mari in comparatie cu ce vazusem cu vreo 2 saptamani inainte ,neavand bani sa schimb toate 3 injectoarele am mers asa cu masina iar intro seara coborand o panta am lasat masina intro viteza si a inceput sa ma smaceasca iar dupa ce am ajuns pe drum drept a continuat,ajuns acasa am pus din nou vcds-ul sa vad daca problema vine tot de la injectoare care de data aceasta aveau o corectie de 0.40 maxim ceea ce zic ca e ok, dar am observat ca dupa niste ambalari incep sa urce corectiile pana ajung la 2.99,m-am gandit sa schimb instalatia electrica de la injectoare deoarece si acolo aveam o problema pe injectorul 4 era sparta mufa dupa ce am schimbato de la 2.99 pe injectorul 4 a inceput sa fluctueze ba cu - ba 0.05 ba iar 2.99.Intrebarea este care ar putea fi problema fluctuatiei corectiilor la injectoare.

Modificat de Danielberintan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!