Jump to content

Valori injectoare.


Calatorul
 Share

Postare recomandată

Salut băieții, 

Am următoarele valori la injectoare:

Cilindrul 1 : - 2.26

Cilindrul 2: 2.45

Cilindrul 3: -2.73

Cilindrul 4: 2.52

Am verificat cu vcds și îmi da și eroarea p161c  000 open circuit la bujia de pe Cilindrul 3 ( glowplug for cylinder 3 q12).

Are trepidații/ rateuri doar la relanti dar nu tot timpul. În mers nu am nicio problema. 

Aveți vreo idee de la ce ar putea fi? 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sunt probleme la cilindrul doi si patru,injectoare,axa cu came,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Motor BKD, 365.000Km.

Fum alb la relanti, chiulasa initiala 03G103351B a fost schimbata pe la 120.000Km, s-a montat 03G103264FX, injectoarele sunt originale.

Nu consuma antigel, cel putin nu vizibil, nu consuma ulei.

Turbina functioneaza bine, cred, a iesit in regula la BS11 (diferenta 346mbar!!!), nu iau limp.

Suspectez fumul alb de la injectoare.

In prima imagine corectiile la cald inainte de a folosi un aditiv, in a doua imagine dupa un rezervor in care am folosit un flacon de curatat injectoare de la Liqui Moly.

IMG-20200820-WA0019.thumb.jpg.29072d4badd53bf3bc869122cdccb16d.jpg

IMG-20200823-WA0006.thumb.jpg.9132a405c49913e9b2dd9349856e41e4.jpg

Ce parere aveti despre injectoare, ce sa mai fac in continuare in speranta ca scap de fumul alb?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Da jos injectoarele injectoarele si testeaza-le pe un banc bosch...

Poti masura compresia inainte...nu strica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am reconditionat injectoarele in decembrie 2019 si acum au aceste valori testate in mers si la relanti. Mi s-a recomandata sa schimb si oring-urile (nu s-a efectuat aceasta operatiune la reconditionare).

Imi puteti da un sfat?

Masina este golf-ul din semnatura 1.9TDI 105CP motor BXE.

Va multumesc.

IMG_4148.jpg

IMG_4149.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 4 e o problema. Da,automat trebuia sa montezi oringuri noi, suruburi noi, etc.  Oringuri originale sau Bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Petre audi A4 B7

Salut. Dețin un vw Golf 5 Plus 1.9 tdi 105 cp, mașina a fost oprita pe dreapta timp de 1 an Jumătate. Acum am schimbat uleiul filtre și când am pornit-o la rece am o bătaie în filtru de aer, când ajunge apa la 90 de grade bătaia dispare dar scoate fum negru și pornește greu când se incalzeste și cu avansul nu am poza.. Dar fac mâine nu știu ce sa ii mai fac.. Injector ul pe cilindrul 4 ajunge și la valoare de 2.00 Mulțumesc 

IMG_20201104_212954.jpg

Modificat de Petre audi A4 B7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica axul cu came sa nu ai uzura pe partea cu acest injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plauzibil, pentru ca se aude bataie in filtrul de aer, simptom tipic pentru axa came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petre audi A4 B7

Am pornit-o acum dimineața. A pornit foarte ok fără bătaie (a dispărut) menționez ca mașina avea ulei foarte vechi.. Și iam pus nou. Și acum sa vad cu pornirea la cald. La rece pornește relativ ok dar tot nu la sfert.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petre audi A4 B7

Acum am pornit-o iară și face gălăgie dar am observat ca azi dimineață mergea ventilatorul și acum când bate nu mai merge ventilatorul. Asa și aseară tot la fel bătea și nu mergea ventilatorul și dimineața a mers frumos și mergea și ventilatorul.. Ați întâmplat asa ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petre audi A4 B7

Am pornit-o iară acum seara a pornit ok motorul nu mai bătea.. Dar nu a mers aeroterma pana la urma a luat-o și când am oprit-o prima oara nu a mai mers clima.. Și cu pornirea la cald am făcut din vcds in motor>codare> grup1 pus valoare de la 0 la 5. Și pornește foarte bine la cald. Deci rămâne sa vad mâine dimineață cum pornește. Menționez ca atunci când avea bătaia aveam o eroare pe motor 1614 parca nu am făcut poza... Și acum nici o eroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai o problema pe un tachet care iti face figuri, adica nu se incarca, daca problema persista, înlocuiește tachetii, eventual si axa daca are uzura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Passat 2016 2.0TDI CUAA (bitdi) aprox 107.000km.

 

La "rece", adica motorul oprit de aprox 2 ore... ( apa era undeva intre 50-60grd ) - Ar trebui sa verific dimineata, la prima pornire valorile la rece?

La relanti

Injection amount deviation

Cil1 -0,17mg/stroke

Cil2 -0,04mg/stroke

Cil3 0,20mg/stroke

Cil4 0,01mg/stroke

 

La cald ( apa 90grd, ulei 90gr )

La relanti

Injection amount deviation

Cil1 -0,16mg/stroke

Cil2 -0,18mg/stroke

Cil3 0,13mg/stroke

Cil4 0,21mg/stroke

 

Motorul are un croncanit, rontait, in zona 1000-2000rpm, doar in sarcina, in rest merge rotund, nu am erori, doar ca mi se pare cam zgomotos in plaja asta de turatii.

Modificat de acidone77
am uitat sa specific km
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din ce am mai citit si pe forum, teoretic, daca am inteles eu bine, suma valorilor ar trebui sa fie 0, ca sa fie totul ok. Este 0, deci n-ar trebui sa-mi fac griji referitoare la injectoare, corect?

@F l o r i n @EEXCALADE @lupo_bv o parere?

Va multumesc anticipat!

 

Si totusi zgomotul ( croncanitul/rontaitul ) persista... 🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok partea electrica a injectoarelor.

Partea mecanica o vezi doar pe un banc de testare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compensările care se văd pe fiecare injector reprezintă cantitatea de motorină injectată în plus sau minus astfel încât puterea dezvoltată de cilindri să fie cât mai egală. Asta reflectă funcţionarea cilindrului în ansamblu nu numai a injectorului (de multe ori, dacă se cunoaşte că nu sunt alte probleme mecanice, se pot folosi aceste valori pentru diagnosticarea injectorului). Din punctul ăsta de vedere motorul tău stă foarte bine...la ralanti. Având în vedere că tu reclami problema în sarcină, bine ar fi să faci un log în mers ca să vezi şi dacă acolo se păstrează raportul între compensări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a discutat asta, sistemul de compensare functioneaza doar la ralanti ... Singura metoda de evaluare obiectiva a injectoarelor este test pe banc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr aşa scrie în manual că se verifică la ralanti cu motorul cald, dar sistemul funcţionează tot  timpul. Fă un log în mers (sau accelerezi pe loc) şi o să vezi. Posibil să nu fie concludent şi atunci rămâne aşa cum spui, testul pe stand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum ar putea ECU-ul sa determine valori de compaensare in sarcina ? La ralanti totul se bazeaza pe faptul ca ralanti-ul e sestat la o turatie fixa si pe baza sensorului de pe arborele cotit se poate determina fiecare cilindru cat acelereaza arborele cotit cu fiecare explozie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pt raspunsuri.

Fara a demonta injectoarele, ce as mai putea urmari sa vad daca partea mecanica functioneaza ok?

Consumul e foarte ok, parca a mai scazut chiar dupa revizie, fum nu scoate, regenerarile sunt in parametrii normali ( 350-400km - pentru stilul si rutina mea de folosinta )

 

Ce as mai dori sa specific, este ca masina are un Stage1 la 300+cp, dar totul functioneaza in parametrii de foarte mult timp.

Masina nu are nicio eroare, scanata profesional cu VCDS ( eu am doar OBD11 )

Acest zgomot intensificat ( intensificat dpmdv, pentru ca am masina de mai bine de 50k km, si dupa revizia ''generala" de la 100k km, unde s-au schimbat urmatoarele:

Ulei motor VW OE 0W30 + toate filtrele pe original, Pompa apa cu senzor inclus VW OE, Set curea distributie VW OE, Volant masa dubla SACHS, Ulei DSG + Filtru ulei cutie DSG VW OE + discuri, placute si uleiuri diferential, cutie transfer, etc dar astea nu au legatura cu motorul... s-a intensificat si zgomotul in sarcina ). Face ca un tractoras :) 

Zgomotul nu se aude foarte tare, poate pentru un necunoscator, sa i s-ar para normal, dar 100% nu e... si deja imi scoate peri albi, ca nu mai stiu unde si ce sa investighez.

Motorul merge foarte rotund, trage foarte bine, regenerarile sunt normale ( in plaja 350-400km ), consumul e tot acolo, poate chiar a mai scazut un pic de la revizie.

Am schimbat si uleiul pe unul mai "gros", de la 0W30 la 5W30... in "prostia" mea, crezand ca poate fi de la ulei, dar cum se aude doar in sarcina usoara, ma face sa cred ca e ceva legat de injectie, pompa inalte?

Ati auzit sau stiti de ceva probleme cunoscute pentru CUAA (bitdi) de genul? Am cautat si pe forumurile de afara, unde acest motor e mult mai prezent, dar fara succes...

Daca e prea tehnica discutia si nu-si are loc aici, rog un moderator sa mute discutia intr-un topic separat pe aria de B8, unde se poate dezbate subiectul acestui zgomot mai pe larg.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor,

astea sunt valorile mele de pe injectoare Skoda O2 FL 1.6 CAYAC.

Valorile cu 0.0002 sunt cele cand accelerez, restul sunt la relanti, dar care din injectoare trebuie urmarit? cele care au valori pozitive?

Multumesc 

Capture31.12.2020.PNG

Capture131.12.2020.PNG

Capture331.12.2020.PNG

Capture1331.12.2020.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteai sa adaugi si parametrul Engine speed pt a se vedea turatia, dar din cate stiu, la relanti se face verificarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ceva ideii? Injectorul 4 indica o valoare cam mare.

Mentionez ca masina are momente cand tremura la relanti. Golf 5 1.9 bkc 105 cai

 

Screenshot_20210107-185144_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!