Jump to content

Valori injectoare


Calatorul
 Share

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Am pus un tester pe masina Passat B6 2.0 TDI din 2010, la temp motorului de 90 de grade, la relantiu. Am obtinut aceste valori:

 

Cilindru 1: -0.35 mg/cursa

Cilindru 2: 0.31 mg/cursa

Cilindru 3: 0.61 mg/cursa

Cilindru 4: -0.61 mg/cursa

 

As avea intrebarea daca valoriile sunt ok, deoarece de la 140Km se simte o vibratie in toata masina, am verificat si pneurile si sunt ok. Din ce am observat daca accelerez se simte mai tare, in partea cutiei de viteze.

 

SI inca o intrebare, am un cod de eroare la Frana de parcarea, ea fiind electrica (00576 - Terminal 15), pe internet nu prea gasesc informatii.

Si inca un cod legat de pompa de racire, dar nu inteleg care pompa.

 

Va multumesc!

 

WhatsApp Image 2024-05-20 at 16.36.15_68b65f2a.jpg

WhatsApp Image 2024-05-20 at 16.36.15_c518193f.jpg

WhatsApp Image 2024-05-20 at 16.36.16_1c1a2e6a.jpg

WhatsApp Image 2024-05-20 at 16.36.15_8a830b76.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Valori injectoare
  • 3 weeks later...

Verifica roti și/sau capetele de planetara spre cutie 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am si eu o nelamurire vis a vis de injectoare. motor BMM 300tkm.

 

Acum  un an a inceput sa intrerupa la cald, dupa cel putin 100 km parcursi.

 

Am facut o curatare cu LM  Purge dupa care am avut liniste totala pana acum cand am facut un drum de Bulgaria.

 

Dupa cateva sute de km scade in putere si intrerupe. La curse scurte de cativa zeci de km merge super.

 

Valori ale injectoarelor in limite normale.

 

Egr curatat, turbina curata, intercooler curatat, filtre diesel si aer schimbate.

 

Ceva oboseste, se incalzeste, pe o distanta mai mare.

 

Pote fi solenoidul din vreun injector ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bună ziua, la passat-ul din semnătură, 1.9tdi bkc, am aceste valori

0.07

1.27

-2,35

0.99

 

Și ce probleme as avea: la atingerea pedalei de acceleratie, masina tremura/se balansează/parca ar avea un joc, când iau piciorul la fel face (deci doar când se atinge sau se ridica piciorul), la relantiu, la rece, se simte mai tare adr se simte și când e cald iar uneori tremura, ca un sintom de injector defect.

De curând am schimbat: ax cu came, tacheti, șuruburi, oringuri la injectoare, cam tot ce tine de aceasta operațiune.

Link to comment
Share on other sites

Fă şi un test de compresie

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, știți de ce am 3 injectoare cu minus și doar unul fără, și țin sa precizez ca valorile sunt normale.

Link to comment
Share on other sites

Scrie și ce valori au, normalitatea poate fi relativă :))

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, cbab bh said:

Buna ziua, știți de ce am 3 injectoare cu minus și doar unul fără, și țin sa precizez ca valorile sunt normale.

pentrub ca daca toate ar fi cu plus sau toate cu minus suma lor nu poate fi zero.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Buna ziua!

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a valorilor pentru aceste injectoare:

Cilindru 1:  2.99 mg

Cilindru 2: -0.07 mg

Cilindru 3: -3.01 mg

Cilindru 4: 2.99 mg

Cilindru 5: -3.01 mg

 

Va multumesc!

 

inj.jpeg

Link to comment
Share on other sites

1 si 4 moarte.

Verificare mufe/cablaje si oringuri

Edited by EEXCALADE
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat injectorul 2 si 3, valorile sunt bune dar uneori pornește foarte greu, inverter si invarte, face ca un tractor si abia după pornește, sa fie unul defect?

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa se dezamorseze circuitul de alimentare cu combustibil. Știu că odată când am schimbat filtrul nu prea am pus motorina suficientă in el și la pornire exact așa a făcut: ca un tractor.

Daca problema are legătură mai mult cu timpul de staționare decât cu temperatura cred că ar trebui investigat și aspectul asta.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Crucial said:

Am schimbat injectorul 2 si 3

Trebuie sa pui injectoare noi sau sh verificate pe banc.

Nu te astepta sa gasesti usor un injector bun care are aprox 15 ani 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut. Cum pot interpreta valorile astea? Mentionez ca nu imi arata decat asa, in milisecunde corectiile nu si in mg, masina e o SO3 1,6 2019 DGTE motor. 

IMG_20241128_110959-01.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Bun, mi-a cedat turbina (luat-o pe ulei), am pus una noua, totul bine și frumos dar la pornire la rece îmi da foarte mult fum albastru iar la injectaore: 

-1.74

-2.45

2.99

0.19

 

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Inj 3 mort

 

Ce cod de motor ?

Link to comment
Share on other sites

E un Bkc, curios ca la pornire arată asa, după își revine cat de cat

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Verificare  cablaj,axa ,tacheti,uzura din chiulasa in locasul injectorului

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
bebeadi35

Salut, am i eu o problema cu un motor BXE 2009,si anume la prima cheie dimineața, doar când este sub 0°, pornește dar se balbaie și scoate fum albastru negru. 

Am pus testerul și la prima pornire injectorul 3 are valori mari de + 1.40, inj 1 are - 0.70, bănuiesc ca-l compensează pe cel cu plus, 2 și 4 au valori aproape de zero. 

După au valori aproape de zero toate la cald. 

Iar la gr 5 cantitatea de pornire este foarte mare de 24.2 mg/cursa, bănuiesc ca inj 3 "pisa". 

Un sfat. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, bebeadi35 said:

ar la gr 5 cantitatea de pornire este foarte mare de 24.2 mg/cursa, bănuiesc ca inj 3 "pisa". 

Așa trebuie sa fie, este în funcție de temperatură, daca compari la rece și la cald o să vezi că este o diferență notabilă. Este cantitatea necesara pornirii motorului pe care o calculează ECU în funcție de condițiile concrete și nu are legătură cu faptul că un injector sau altul este damblagit 

Link to comment
Share on other sites

bebeadi35

Ok, dar cu pornirea la rece când se balbaie, doar la prima cheie, de pornit pornește sfert doar ca se balbaie semnificativ fără martori în bord, urmat de fum albastru - negru. 

Specific ca au fost schimbate oringuri, șuruburi, tăcheti, cuzineti. 

Pompa tandem a fost recondiționata cu garnituri noi. 

Ce altceva sa mai fie, de aici ma gândeam la injector fiind singurul cu valori asa mari. 

Link to comment
Share on other sites

Poate fi injectorul de vină, dar asta numai pe stand de verificare poţi vedea.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!